Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια πέραν της εκ νέου διεκδίκησης τους από τη ΝΕΛ μέσω της C-Link, αίτηση κατέθεσε και η Kallisti Ferries με τη δρομολόγηση του ταχύπλοου “Sardinia Vera”, η οποία φέρεται να έχει το προβάδισμα για να κατακυρωθούν σε αυτήν οι εν λόγω επιδοτούμενες γραμμές.

capital

Διφορούμενες οι πληροφορίες, μπερδεμένος και ο συντάκτης του άρθρου…. B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Που φτάσαμε! Να χαιρόμαστε που ο Αίολος πάει με 18:eek: Τι 13 τι 18; Τα ίδια χάλια είναι! Τες πα! Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί του έχουν δώσει τους χρόνους του ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια να κάθεται πολλή ώρα σε κάθε λιμάνι περιμένοντας την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Link to comment
Share on other sites

Εγω νομιζω οτι βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος. Η ΝΕΛ καλως η κακως αποφασισε να βαλει ενα βαπορι που ειχε διαθεσιμο (αν και στο βαθος σιγουρα εχει αλλα στο μυαλο της) εστω και ετσι να κανει μια γραμμη που δινει ζωη σε ορισμενα νησια. Απο κει και περα ειναι λογικο να πηγαινει το βαπορι με 10 και με 12 και με 18 κομβους. Το θεμα ειναι οτι ενα βαπορι ειναι εκει που ειναι και μια στο εκατομυριο που θα χρειαστει να παει ενα φαρμακο θα το παει.

Link to comment
Share on other sites

Η ταχύτητα δεν παίζει τώρα κανένα ρόλο. Το πλοίο κάνει έκτακτη εμφάνιση-επίδειξη για να αποδείξει ότι μπορεί να καλύψει αξιοπρεπώς τα ενδοκυκλαδικά...μιάς και ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη. Και τα 18 και τα 22 μίλια είναι ρεκόρ όλων των εποχών για άγονη Κυκλάδων.;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο φίλος ο Ermenegildo έχει απόλυτο δίκιο.Με 8αρι ή με 9αρι απαγορευτικό ακόμα και στην Σύρο θα έχει ζόρι.

Οπότε μην πάμε παρακάτω που σε καανένα λιμάνι δεν θα μπορεί να πρυμοπλαγιοδετήση ασφααλώς ή σε άλλα που η ρεστιά θα του αλλάζει τα φώτα.

Link to comment
Share on other sites

...Το θεμα ειναι οτι ενα βαπορι ειναι εκει που ειναι και μια στο εκατομυριο που θα χρειαστει να παει ενα φαρμακο θα το παει.

Πολύ σωστά.

Μία ερώτηση παρακαλώ. Μιας και στα ενδοκυκλαδικά αυτή την εποχή δεν διακινούνται και τόσοι πολλοί τουρίστες, αλλά νησιώτες που χρησιμοποιούν το πλοίο για τις ανάγκες τους, από τιμές στα εισητήρια του Αίολος πως πάμε ???

Παραμένουν (αν και ταχύπλοο) στα ίδια επίπεδα με αυτά της εποχής Παναγιών Τήνου και Χοζοβιωτίσσης ??? :confused:

Ή οι επιβάτες πληρώνουν εισητήριο ταχυπλόου με ταχύτητα συμβατικού ???

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά με 9 ή 8 μποφόρ δεν κάνει δρομολόγιο ούτε το Χοζοβιώτισσα (όπως και τα περισσότερα πλοία άλλωστε), ενώ με 7 εγώ προσωπικά μεταξύ των δύο θα επέλεγα τον Αίολο.

Αν και δεν πιστεύω πως θα αποτελέσει μόνιμη λύση (ίσως η δρομολόγηση του να γίνεται για επικοινωνιακούς λόγους), η παρουσία του αποτελεί κατά τη γνώμη μου σημαντικότατη αναβάθμιση για τη συγκεκριμένη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο φίλος ο Ermenegildo έχει απόλυτο δίκιο.Με 8αρι ή με 9αρι απαγορευτικό ακόμα και στην Σύρο θα έχει ζόρι.

Οπότε μην πάμε παρακάτω που σε καανένα λιμάνι δεν θα μπορεί να πρυμοπλαγιοδετήση ασφααλώς ή σε άλλα που η ρεστιά θα του αλλάζει τα φώτα.

δλδ η χοζοβιώτισσα καλύτερη ήταν?έχει συζητηθεί πολλές φορές σε αυτό το forum ότι είχε προβλήματα και στις μανούβρες και στο καιρό,εξάλλου το κεντέρης είναι ένα υπερσύχρονο πλοίο με πολύ μεγάλες ελικτικές ικανότητες ,απλά λόγω της γάστρας του ακούγεται περίεργο να ταξιδέυει με 18 κόμβους και να κάνει ενδοκυκλαδικά αλλά όπως λεει και η παροιμία του σπανού τα γένια μόνο δεν γίνονται

Link to comment
Share on other sites

skepsou kati... fetos to kalokairi stin paro... gyro ston 15aygousto egine ena skiniko sto limani opou me ena meltemaki epeidi den doulepse egkaira to bow.. espase dyo kavous enan stin palia provlita kai enan stin kainourgia.. kopanise ton katapelti pano se mia mpinta opou paraligo na ton afisei ekei kai den ypervallo katholou kai prospathouse sxedon 45 lepta na desei... kai ayto pou sou leo ego den exei na kanei file oresti me to taksidi oso me to pos tha stathei sto limani... me 7 8 i 9 kairo..

Link to comment
Share on other sites

υπομονη και θα δουμε. συμφωνω παντως με τον ορεστη οτι αναμεσα στο αργοστολι και τον αιολο δεν τιθεται συγκριση. τωρα για τη συγκεκριμενη αγονη υπομονη 10 μερες.

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό γιατί δεν έγινα κατανοητός.Σαφώς η Χόζο είχε χάλια, σαφώς δεν ταξίδευε με 9αρι αλλά το 9άρι όταν θα σε πιάσει μπορεί να έχεις φύγει από την Μήλο και να φτάσεις μέχρι την Σύρο για να δέσεις ασφαλώς με απαγορευτικό.

Επίσης η Χόζο με τον έναν ή το άλλον τρόπο ψιλοκαθόταν στις άγκυρες τα ταχύπλοα πέραν μιας σύντομότατης κι ΑΝ παραμονής με πολύ αέρα στις άγκυρες δεν μπορούν να σταθούν.

Πέρυσι έτυχα σε σκηνικό στην Πάρο με αέρα όπου με την Χόζο δέσαμε με την μία ενώ την ίδια ώρα ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ με την δεύτερη μπόρεσε να δέσει.

Δεν συγκρινω τον αίολο με την χόζο άπλώς αναφέρω τι προβλήματα μπορούν να παρουσιαστούν σε ένα ταχύπλοο δουλεύοντας τα λιμάνια χειμωνιάτικα με δυνατούς καιρούς.

Φίλε στέφανε ο αίολος μπορεί να έχει τρομερές ελικτικές δυνατότητες και να μπορέσει να δέσει.σκέψου όμως με δυνατό αέρα τι δυναμείς ασκούνται πάνω στον όγκο του που σε συνδυασμό με το ελαφρύ της κατασκευής και το μικρό βύθισμα πες μου πως θα μπορέσει να κρατηθεί σε κάβους και άγκυρες.

Το θέμα δεν είναι μόνο το ταξίδι και η μανούβρα αλλά και το πως θα κρατηθείς για να δουλέψεις με 8αρι όπως σωστά κατά την γνώμη μου αναφέρει ο ermenegildo.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

den ypervallo katholou kai prospathouse sxedon 45 lepta na desei... kai ayto pou sou leo ego den exei na kanei file oresti me to taksidi oso me to pos tha stathei sto limani... me 7 8 i 9 kairo..

Δεν αμφιβάλλω για τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν λόγω καιρού, αλλά δε νομίζεις πως είναι λίγο δύσκολο να χάσει ο Αίολος, συγκρινόμενος με το Χοζοβιώτισσα; Γιατί αυτό και με λιγότερο καιρό, δεν κατάφερνε καν να προσεγγίσει στα λιμάνια…

Link to comment
Share on other sites

skepsou kati... fetos to kalokairi stin paro... gyro ston 15aygousto egine ena skiniko sto limani opou me ena meltemaki epeidi den doulepse egkaira to bow.. espase dyo kavous enan stin palia provlita kai enan stin kainourgia.. kopanise ton katapelti pano se mia mpinta opou paraligo na ton afisei ekei kai den ypervallo katholou kai prospathouse sxedon 45 lepta na desei... kai ayto pou sou leo ego den exei na kanei file oresti me to taksidi oso me to pos tha stathei sto limani... me 7 8 i 9 kairo..

Eπειδη απ'εξω ολα φαινονται αλλιως ενω απο μεσα εχουν και αλλες οπτικες τα γεγονοτα εχουν ως εξης:

Την μερα που εγινε το σκηνικο που αναφερεις το βαπορι ειχε δεσει στο κεφαλι χωρις να φουνταρει επειδη ειχε λιγο αερα. Οταν ομως φραξει αναροφηση ψηξης μπορει να γινει και black out.. και μαλιστα χωρις να το καταλαβει σχεδον κανενας..γιατι οι κυριες μηχανες δουλευουν αλλα οχι τα βιντζια και τα thrusters, ουτε καν η μπομπες (πεφτουν οι αγκυρες απο την γεφυρα).

Ετσι πριν σε διπλωσει κοβεις καβους και την κανεις. Το σκηνικο επαναλαμβανεται και στις καινουργιες και στη Ναξο οπου μετα το δεσιμο αντιλαμβανεσαι οτι δεν εχεις ψυξη, πεφτουν δυο παλικαρια, καθαριζουν τις αναροφησεις, και δεν ξαναγινεται. Ειναι απο τις περιπτωσεις που οι απεξω λενε ρε το μ.. ενω εσυ κανεις το σταυρο σου που τη γλυτωσες και δεν χτυπησε κανενας.

Απο εκει και περα μερικα στοιχεια για το προβλημα γενικως σε σχεση με τις αγονες.

Το βαπορι δεν ειναι κακο, επι του πρακτεου ομως εχει προβλημα οταν πρεπει να κουμπωσει σε Φολεγανδρο Σικινο Γαυριο και Τζια με καθε καιρο με αεριδια, τους καβους να μην καλουν λογω υψους και το κυριοτερο με 2 μηχανες αντι για 3 ή 4.

Επισης μια παραμετρος που σχεδον κανενας δεν σκεφτηκε ειναι οτι ταχυπλοο για την επιθεωρηση ειναι οταν ταξιδευει με 24,5 και ανω κομβους;)

Προκειται για ενα πειραμα με πολλες αγνωστες παραμετρους που δεν ξερουμε πως αν και για ποσο θα πιασει.

Ειναι σαφες οτι σε σχεση με την Βασιλειαδου ειναι αναβαθμιση για την γραμμη αλλα ισως ειναι too much ιδιαιτερα υπο συγκεκριμενες συνθηκες που δεν μπορουν να αναφερθουν εδω:rolleyes:

Πλοιαρχος του παντως ειναι ο ιδιος απο το καλοκαιρι, που και το πηγε πολυ καλα και γνωριζει την γραμμη.

Ιδωμεν

Edited by aiolosii
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν άκουγα καλά γιατί η Μυτιλήνη μου πέφτει λίγο μακριά το αυτί μου πήρε ότι ο Σπανός δεν κατέθεσε αίτηση...

Εγώ πάλι άκουσα πως για τις άγονες κατέθεσε δρομολόγια με το Corsica Express και όχι με το Vera.

Link to comment
Share on other sites

Orestis, αν και με έχουν πάρει λίγο τα χρόνια και οι αισθήσεις μου δεν δουλεύουν τέλεια , επιμένω ότι άκουσα αρκετά καλά παρ ότι σε απόσταση...

Τέλος πάντων για να σοβαρευτώ , το άκουσα από κάποιον που ταν εκεί...

Το μεταφέρω με την σιγουριά του αυτόπτη και ελπίζω να μην διαψευστώ (μην είμαστε και αναξιόπιστοι στα γεράματα)

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον το παρασκήνιο από το Β. Αιγαίο. Με την άρνηση (ή μήπως αδυναμία?) της ΣΑΟΣ να συμμετέχει στον διαγωνισμό...ξεμείναμε λιγουλάκι από πλοία...έστω και "τύπου ΣΑΟΣ" (που λέει και ο πρόεδρος της ΕΕΑ). Η απορία μου είναι τι να εννοούν με το: "Η ηγεσία του υπουργείου υποσχέθηκε ότι στις γραμμές των νησιών μας θα μπουν μεγαλύτερα πλοία, ασφαλέστερα και που θα προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό."? Να εννοούν κανένα Superfast μάλλον αποκλείεται (εξάλλου δεν μιλάνε και για νεώτερα;))...ίσως κανένα Σαντορίνη, Ιεράπετρα κλπ?

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, αυτό το ΠΗΝΕΛΟΠΗ και το ΕΛΛΗ Τ που σε μία νύχτα ύψωσαν την Ελληνική στα καλά καθούμενα, τι να κάνουν;:rolleyes:

Αλήθεια η κυρ Μίμης έλαβε μέρος σε κανένα διαγωνισμό;

Link to comment
Share on other sites

Η αυριανή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ γράφει ότι οι Κυκλαδίτες, και ιδιαίτερα ο Νομάρχης, πνέουν μένεα κατά του Βεντούρη, καθώς υποστηρίζουν ότι άλλα τους είπε και άλλα έκανε. Ο Νομάρχης υποστηρίζει ότι τους είχε πει πριν τον διαγωνισμό ότι θα υποβάλλει πρόταση για τον ΑιΚ Ι και τελικά υπέβαλλε (σύμφωνα πάντα με τον Νομάρχη) για "ένα πλοίο που είναι ναυλωμένο στην Αφρική" (μάλλον εννοεί τον ΑιΚ ΙΙ), αλλά χωρίς εγγυητικές επιστολές....και για την...Χοζοβιώτισσα...χωρίς πιστοποιητικά αξιοπλοϊας!!! Και θεωρούν ότι η συμμετοχή στον διαγωνισμό έγινε μόνο και μόνο για να έχει δικαίωμα να τον προσβάλλει.

Επίσης ο Ν. λέει ότι υπήρχε και άλλη εταιρεία (δεν αναφέρει ποιά) που κατέθεσε προσφορά, αλλά και αυτή είχε πρόβλημα με τι εγγυητικές επιστολές και συνεπώς δεν μπορούσε να συμμετέχει στον διαγωνισμό...και έτσι επιβεβαιώνεται (τουλάχιστον εμμέσως) και ο Λευτέρης (sorry orestis:rolleyes:)

Συνεπώς, σύμφωνα με τον Ν, ο διαγωνισμός πάει για επαναπροκήρυξη και μέχρι να γίνει νέος προτείνεται να υποχρεωθεί (εδώ γελάμε:P) η ΝΕΛ να αφήσει στη γραμμή τον ΑιΚ Ι...και εάν αρνηθεί να γίνει απ' ευθείας ανάθεση μέχρι τον νέο διαγωνισμό (φαντάσου προσφυγές, μηνύσεις και αγωγές που έχουν να πέσουν:rolleyes:).

Τώρα εάν έγιναν έτσι τα πράγματα θα περιμένουμε να ακούσουμε και την Altera Pars ;)

ΥΓ. Βρε τι πάθαμε...να πρέπει να διαβάζουμε Κικέρωνα και Βιργίλιο...για να κατανοούμε τις ανακοινώσεις της ΝΕΛ...B)

Link to comment
Share on other sites

το αυτί μου πήρε ότι ο Σπανός δεν κατέθεσε αίτηση...
Εγώ πάλι άκουσα πως για τις άγονες κατέθεσε δρομολόγια με το Corsica Express
υπήρχε και άλλη εταιρεία (δεν αναφέρει ποιά) που κατέθεσε προσφορά, αλλά και αυτή είχε πρόβλημα με τι εγγυητικές επιστολές και συνεπώς δεν μπορούσε να συμμετέχει στον διαγωνισμό...και έτσι επιβεβαιώνεται (τουλάχιστον εμμέσως) και ο Λευτέρης (sorry orestis:rolleyes:)

Συγχωρεμένος, αλλά επέτρεψε μου να θεωρήσω πως το παραπάνω δεν διαψεύδει αυτό που έγραψα αλλά το επιβεβαιώνει. Αίτηση κατατέθηκε όπως ανέφερα από την Kallisti, άλλωστε αυτό ειπώθηκε και κατά τη διάρκεια του τελευταίου ΣΑΣ. Αν τώρα από αμέλεια ή σκοπιμότητα, προέκυψε πρόβλημα στα δικαιολογητικά που τη συνόδευαν, αυτό είναι άλλο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...