Jump to content
Shipfriends

marinos

eMembers
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

About marinos

  • Birthday 10/26/1986

Contact Methods

Uncategorized

  • Location
    Σαντορινη-Αθηνα Ν.Σμυρνη
  • Interests
    cars

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ο αγωνας μολις ξεκινησε και ντου για τα νησια... (Η εικονα ειναι απο ios-hellas)
  2. Σε συμβουλιο που ειχαν οι τοπικοι φορεις της Κασου για το γνωστο ακτοπλοικο προβλημα που εχουν, αποφασισαν να ασκησουν πιεση στον Γ.Αγουδημο να αντικαταστησει το ΜΙΛΕΝΑ και να βαλει το ΡΟΔΑΝΘΗ με το δρομολογιο εξπρες που εκανε(Σαντορινη-Κασο-Καρπαθο-Ροδο).Ολα αυτα βεβαια μεχρι το τελος της απευθειας αναθεσης που εχει η εταιρια που ληγει στις 30/4.
  3. Καλα το εχουν παραξυλωσει λιγακι και οι κατοικοι της Κασου και της Καρπαθου.Ενταξει ειπαμε πολλες οι ωρες σιγουρα αλλα τι προτιμανε να μεινουν χωρις πλοια?Εχουν την εντυπωση οτι θα παει κανενα blue star 2 η κανενα superfast?Εμενα κατι αλλο μυριζει απο πισω και μου δινει την εντυπωση οτι ειναι κινουμενα ολα αυτα.Την Λανε ειχαν πριν οχι την Blue Star Ferries..
  4. Μιας και η εταιρια περναει αυτο το χρονο την πιο δυσκολη στιγμης της απο τοτε που ιδρυθηκε, νομιζω πρεπει να παρει σημαντικες αποφασεις ο καπτα Μακης, γιατι εχουν στενεψει επικυνδυνα τα περιθωρια.Εχουμε πει πολλες φορες για τα Μιλενα-Νταλιανα το ποσο εχουν προσφερει(και προσφερουν) στην χωρα μας, αλλα ως εκει.Ολοι εχουμε καταλαβει οτι εχουν κανει τον κυκλο τους και δεν πανε αλλο.Μπορει σε σχεση με το μεγεθος τους να εχουν πολυ καλη χωρητικοτητα και αρκετα χαμηλη καταναλωση για την εταιρια, αλλα πελον εκτος οτι δεν κανουν για επιβατηγα σε καμια γραμμη, δεν κανουν ουτε για ro-ro μιας και η ταχυτητας ειναι πιο χαμηλη ακομα και απο αυτα.Για να μην σας κουραζω αλλο νομιζω οτι πλεον πρεπει να πουληθουν οπως και το Δημητρουλα για να επιβιωσει η εταιρια.Θα μου πειτε ωραια τα λογια αλλα δεν ειναι ολα ευκολα.....Ομως η εταιρια πρεπει καποια στιγμη και ειναι αναγκαια πλεον να κανει μια ανανεωση στο στολο της.Αν πουλησει αυτα τα πλοια και αποκτησει ενα καλο βαπορι 10-15 ετων(δεν το συζηταμε για ποιο κατω) θα αρχισει και παλι η αναγεννηση της......
  5. Εδω που τα λεμε παντως το ΜΙΛΕΝΑ κατεβαινε με 13 κομβους και σε συνδυασμο με τα πολλα λιμανια οι ωρες που εκανε να φτασει ηταν απογοητευτικες.Το ΡΟΔΑΝΘΗ καθε τριτη που εποιανε μονο την Σαντορινη και με δρομο στα 16+(οσο πανε δηλαδη τα πλοια της ΛΑΝΕ), εποιανε την Κασο 6 ωρες νωριτερα απο τα πλοια της ΛΑΝΕ με σαφως λιγοτερες προσεγγισεις.Αυτο το δρομολογιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν το εκτιμησαν οι νησιωτες.Σε τελικη αναλυση παντως εχωντας ταξιδεψει και με τα 3 πλοια(ΡΟΔΑΝΘΗ-ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ-ΚΟΡΝΑΡΟΣ) θεωρω το ΡΟΔΑΝΘΗ καλυτερο πλοιο απο τα αλλα 2.Απλα αν ειχε ο καπτα Μακης πιστευω ΡΟΔΑΝΘΗ-ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ στην γραμμη δεν θα υπηρχαν γκρινιες που οπως ειπα πιο πανω δικαια τις εχουν οι κατοικοι τις Κασου και της Καρπαθου, γιατι με τα 13 μιλια της ΜΙΛΕΝΑΣ το ταξιδι κατανταει τεστ κοπωσεως....
  6. Αν και δεν εχω ταξιδεψει με κανενα απο αυτα τα πραγματικα στολιδια, τον ψηφο μου τον ριχνω στο SUPERFAST XII γιατι απλα απο θεμα εφμανισης ειναι 2 επιπεδα πιο πανω απο τα παλατια.
  7. Θα συμφωνησω σε ολα με τον φιλο NHSOS XIOS.Το ais μας φταιει τωρα σε αυτη τη χωρα...
  8. Παιδια περιμενουμε με ανυπομονησια τα ομορφα μοντελα σας!
  9. Γνωριζει κανεις τι γινεται με το ΡΟΔΑΝΘΗ?Χθες που περασα απο το μεγαλο λιμανι ηταν σβηστο τελειως ενω το ΡΟΜΙΛΝΤΑ πιο διπλα ειχε φωτα..Ποτε θα ξεκινησει δρομολογια παλι?
  10. Τα 23,7 τα ειχε ποιασει το 1992 σε ενα ταξιδι αστραπη που ειχε κανει στον Βολο να παρει κατι μαθητες.Τα εποιασε στην επιστροφη μαλιστα με τον υποπλοιαρχο(στην βαρδια) τοτε και τωρα αρχικαπετανιο της εταιρια Θαναση Μπατζιο.Το βαπορι ειχε μεγιστη 23 και με βοηθεια ρευματων εποιασε 23,7!!Παρων στην γεφυρα μαλιστα και ο καπτα Μακης!
  11. Φιλε George αφου σε ευχαριστησουμε για το πολυ ωραιο βιντεακι που ανεβασες, βλεπωντας με τη μανια ''εσκιζε'' τα νερα, μου ξυπνησες μνημες απο τις παλιες καλες εποχες του βαπορα....Ενα μονο σας λεω παιδια το πλοιο την μεγαλυτερη μεγιστη που εχει ποιασει ειναι....23,7.......
  12. Παιδια μπορει καποιος να φτιξει το ΜΑΡΙΝΑ?
  13. Φιλε Σειριε με βρισκουν συμφωνο σε πολλα απο αυτα που λες ομως αλλο ειναι να πηγαινει οπως λες το παλατι με 20(που ειναι ο μεσος ορος ταχυτητας του ανταγωνισμου) για την Κρητη και αλλο με 14 κομβους.......Η γνωμη μου ειναι οτι η εταιρια δεν σεβεται αυτους τους 50-100 επιβατες της που θελουν να πανε στον προορισμο τους.Τα πετρελαια εχουν πεσει κατακορυφα και δεν υπαρχουν δικαιολογιες.Αλιμονο αν καθε εταιρια ειχε πολιτικη με γνωμονα μονο την πολυ χαμηλη καταναλωση, θα γυρναγαμε 30 χρονια πισω.Σε τελικη αναλυση εχω ζησει πολυ μεγαλες κοντρες με αυτο τον βαπορα που να ποιανει μεχρι 23 κομβους και με ποιανει πραγαμτικα θλιψη να το βλεπω να ταξιδευει με τετοιες ταχυτητες.Προς θεου ξερω οτι το βαπορι δεν μπορει να παει καν ποια τα 20 μιλια και εχει ταβανι τα 18,5 αντε 19 μιλια.Θα μπορουσε ομως να ειχε μια υπηρεσιακη 17+ και οχι 13,5 και 14 επειδη παει τοσο το Μιλενα.Αυτα ειναι αποψη δικη μου και μπορει να ειναι και λαθος.Ζηταω συγμωμη αν σας κουρασα
  14. Την Ροδανθαρα ξεφτυλισε αυτη την φορα η G.A Ferries, μιας και υπολογισαν πελον τις ωρες που κανει στα δρομολογια του να συμβαδιζουν με αυτα του Μιλενα, και ετσι πλεον η υπηρεσιακη του απο 16+ επεσε στα....σκαρτα 14......και πολλες φορες στα 13,5.Ενα μεγαλο ΕΛΕΟΣ πια......
×
×
  • Create New...