Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Το θέμα είναι ότι καθυστερεί που καθυστερεί η δημοσιοποίηση της προκήρυξης, την άλλη εβδομάδα θα έχουμε νέο υπουργό όπως πάμε (Panos for minister? ), θα πάρει πίσω την προκήρυξη για να ενημερωθεί καλύτερα, και στο τέλος τα νησάκια μας θα την πληρώσουν (όπως πάντα δηλαδή).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η Blue Star τί θέση να έχει άραγε πάνω σε όλα αυτά τα ζητήματα? Θα πάρει καμία 12ετή άγονη το Ιθάκη...μπας και αρχίσουμε στο μέλλον να βλέπουμε και νεότευκτα πλοία στις άγονες. Ναι, γιατί όχι το Ιθάκη στα ενδοκυκλαδικά? Και βεβαίως να το πληρώσουμε! Σιχάθηκα πιά τους ίδιους και τους ίδιους...με τα ίδια πλοία από γενέσεως κόσμου. Επιτέλους, ας γίνει κάποτε μια αρχή...

"Ευρωπαϊκές προδιαγραφές" και Χοζοβιώτισσα δεν συμβαδίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Μα η Blue Star εδώ και δύο (ή 3 δεν θυμάμαι) χρόνια εξυπηρετεί άγονες γραμμές με πολύ μεγάλη επιτυχία, η οποία οφείλεται στην ενσωμάτωση αυτών των νησιών (Αμοργός, Ηρακλειά, Σχοινούσα, Δονούσα, Κουφονήσια, Νήσυρος, Τήλος) πάνω σε κορμούς εμπορικών δρομολογίων και φυσικά στην ποιότητα των πλοίων της.

Μόνο με αυτό τον τρόπο η επιδότηση μπορεί να λειτουργήσει ουσιαστικά, όταν έρχεται επικουρικά στα έσοδα ενός πετυχημένου δρομολογίου και όχι όταν αποτελεί σχεδόν το μοναδικό έσοδο ενός δρομολογίου.

Link to comment
Share on other sites

Μα γι' αυτό μίλησα για 12ετή στα ενδοκυκλαδικά ή σε μιά άλλη καθαρά άγονη γραμμή (όχι άγονη+κορμός). Όταν μια μεγάλη εταιρεία έχει προγραμματισμό για 12 χρόνια...είμαι βέβαιος ότι θα αναπτύξει την γραμμή σε σημείο που να μην είναι και τόσο άγονη και να έχει και καλά έσοδα εκτός της επιδότησης. Με ένα χρόνο δεν την συμφέρει γιατί και δεν προλαβαίνει να κάνει τίποτε και δεν ξέρει εάν του χρόνου θα έχει πάλι την γραμμή. Και είπαμε...να πληρωθεί καλά.;)

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους δουλεύει το link της προκήρυξης, και έτσι μπορούμε και εμείς οι μονοβάπορες εταιρείες να πληροφορηθούμε για τις άγονες. Στα πρόχειρα δυο παρατηρήσεις:

A) ήταν επιδοτούμενη η γραμμή ΘΗΡΑ-ΚΑΣΟΣ- ΚΑΡΠΑΘΟΣ-ΡΟΔΟΣ;

B)Αυτό το ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΣΙΓΡΙ-ΧΙΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ- ΡΟΔΟΣ δεν μου αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Στον Ανακριτή τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης για τις άγονες γραμμές

Σε απολογία ενώπιον του Α τακτικού Ανακριτή Ρόδου θα κληθούν αρχής γενομένης από την 25η Σεπτεμβρίου 2008 οι κατηγορούμενοι για απάτη σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, για απιστία και για παράβαση καθήκοντος κ.κ. Β. Βοτζούλια, Ευστα. Γεωργή, Ηρακλ. Κουντουρέλλη και Κ. Κουτρουλού, κάτοικοι Μυτιλήνης μέλη της επιτροπής αξιολόγησης του Υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που ανέθεσαν το έργο της επιδοτούμενης γραμμής Ρόδος - Σύμη - Τήλος, Νίσυρος Κως στην εταιρεία ΑΝΕΣ, υπόθεση που αναβίωσε μετά από καταγγελίες σε βάρος του πρώην Υπουργού Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ Αρ. Παυλίδη.

πηγή: δημοκρατική

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αυτή η αγωνία του πρόεδρου της ΕΕΑ για τις άγονες γραμμές για το ποσό της επιδότησης ή τα χαρακτηριστικά του πλοίου (κυρίως ηλικία), μέχρι πέρυσι πρέπει να ήταν άγνωστα σε αυτόν:confused:?? Μόλις έγινε πρόεδρος φαίνεται πως τα έμαθε;)

Γιατί δεν έλεγε τα ίδια για κάποια πλοία που άνηκαν στην εταιρεία του?? Αλλά φέτος που δε πρόκειται να πάρει καμία επιδότηση πλοίο της εταιρείας του, ζητάμε ποιοτικά πλοία:rolleyes:

Τα τελευταία χρόνια έχουμε βαρεθεί να ακούμε το κ. Αποστόλη Βεντούρη, να κάνει καταγγελίες, μηνύσεις κλπ σε συναδέλφους του και εταιρείες (Στρίντζη, Λασκαρίδη, Κ. Αγαπητό και τώρα Μανουση, Γερ. Αγουδημο). Κανονικά θα έπρεπε να ασχολείται με τα θέματα της εταιρείας που διευθύνει και πλέον παραπαίει:(

Με χιουμοριστική διάθεση: Μου φαίνεται ο κ. Απόστολος Βεντούρης, δε θέλει να το ξεπεράσουν στις επιδοτήσεις οι ανταγωνιστές του:D (G.A Ferries & Saos Ferries), για αυτό κάνει το παν για να μην πάρουν επιδοτούμενες γραμμές αυτές οι εταιρείες (σε κάθε καταγγελία-συνέντευξη αναφέρει τα πλοία της Saos και τα πλοία τύπου «Δημητρούλα»)

Link to comment
Share on other sites

Η νέα, βελτιωμένη πρόταση του μοντέλου Σηφουνάκη για τις άγονες έγινε σήμερα στην βουλή από άλλο κόμμα. Χωρίς άλλα σχόλια, μόνο τα έντονα γράμματα έχουν το ζουμί και το γέλιο!

Πολιτικός αρχηγός:

Γιατί δεν αγοράζει το κράτος -και να χρεωθεί το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας- επτά οχηματαγωγά σκάφη και να κάνει τα δρομολόγια στις άγονες γραμμές το κράτος; Αυτά τα καράβια πιθανόν να σας χρειαστούν και για άλλες ανάγκες, οι οποίες συνδέονται με τον άκρατο εξοπλισμό τον οποίο κάνει η χώρα.

Επομένως, το θέμα είναι απλό: Αναλαμβάνει το κράτος τις άγονες γραμμές, χωρίς εισιτήριο, χωρίς την ανάγκη κόστους για το νησιώτη που μένει σε ένα νησί διακοσίων, τριακοσίων ή πεντακοσίων ανθρώπων. Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Έχουμε κάνει εμείς στο κόμμα μία μελέτη και με επτά σκάφη λύνεται το πρόβλημα. Γιατί είναι πρόβλημα Αιγαίου. Δεν είναι πρόβλημα Ιονίου, βεβαίως.

Επομένως, λύνεται το θέμα. Παίρνετε επτά σκάφη, έχετε τους άντρες από το Λιμενικό και αναλαμβάνουν την εξυπηρέτηση, η οποία είναι εθνική εξυπηρέτηση των νησιών, για τα οποία κάναμε και πρόβλεψη στο Σύνταγμα να τα προστατέψουμε.

Είναι πολύ απλά τα πράγματα: συγκεκριμένα δρομολόγια, τα οποία εκτελεί το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Ούτε να έχετε ανάγκη τον κάθε εφοπλιστή, να εκβιάζει ο κάθε εφοπλιστής και να δημιουργείι δίκες αποπνικτικές ο κάθε εφοπλιστής!

Θα πάρε επτά σκάφη. Και αν δεν έχετε λεφτά, κόψτε έξι F-16 και θα βγάλετε επτά καράβια. Το κόστος ενός F-16 είναι το κόστος ενός καραβιού και το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί –επαναλαμβάνω- και για ρόλο αντίστοιχο για τον οποίο αγοράζετε το F-16, εάν χρειαστεί κάποια στιγμή να μεταφερθούν στρατεύματα εις την παραμεθόριο, όπως έχει γίνει στο παρελθόν και χρειάστηκαν πριν από τριάντα τέσσερα χρόνια. Γιατί μπλέκουμε σε αυτή τη διαδικασία και έχουμε την ανάγκη και τον εκβιασμό του κάθε εφοπλιστή, ο οποίος βρίσκει και εκβιάζει ή και «λαδώνει»;

Link to comment
Share on other sites

Η βεντετα Απ. Βεντουρη-καπτα Μακη Αγουδημου καλα κρατει. Βγηκε ο γατος στο ραδιοφωνο του ΣΚΑΙ να απαντησει στον Βεντουρη που λεει πως οι διαγωνισμοι ειναι στημενοι υπερ GA-SAOS klp.. Μιλα για τα 8 δικα του υπερωκεανια:P που κανουν αγονες και τις ψαροβαρκες των αλλων κλπ..ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ:D

Link to comment
Share on other sites

"Think out of the box"
Αυτή η αγωνία του πρόεδρου της ΕΕΑ για τις άγονες γραμμές για το ποσό της επιδότησης ή τα χαρακτηριστικά του πλοίου (κυρίως ηλικία), μέχρι πέρυσι πρέπει να ήταν άγνωστα σε αυτόν:confused:?? Μόλις έγινε πρόεδρος φαίνεται πως τα έμαθε

Γιατί δεν έλεγε τα ίδια για κάποια πλοία που άνηκαν στην εταιρεία του?? Αλλά φέτος που δε πρόκειται να πάρει καμία επιδότηση πλοίο της εταιρείας του, ζητάμε ποιοτικά πλοία:rolleyes:[...]

Με χιουμοριστική διάθεση: Μου φαίνεται ο κ. Απόστολος Βεντούρης, δε θέλει να το ξεπεράσουν στις επιδοτήσεις οι ανταγωνιστές του:D (G.A Ferries & Saos Ferries), για αυτό κάνει το παν για να μην πάρουν επιδοτούμενες γραμμές αυτές οι εταιρείες (σε κάθε καταγγελία-συνέντευξη αναφέρει τα πλοία της Saos και τα πλοία τύπου «Δημητρούλα»)

...και κατά συνέπεια και την BSF. Και θα περίμενα από αυτή να διαχωρίσει σαφώς την θέση της από τις θέσεις που εκφράζει η ΕΕΑ...εάν βεβαίως διαφωνεί σε κάποιες από αυτές.;)
Υποννοείς ότι για κάποιο λόγο η BS δεν πέρνει θέση και δεν διαχωρίζει εαυτόν από την Ένωση???

ο π100 απαντα σε ολα αθελα του. μη βλεπετε τον αποστολο βεντουρη σαν προεδρο της ΝΕΛ, αλλα σα μελος της Sea Star αλλα και σαν καποιον που προσπαθει (ασχετα για ποιους λογους) να εκφρασει ολους τους μεγαλους (και την Attica).

ποιος θα ευνοειτο αν εμπαιναν ποιοτικα κριτηρια και μαλλιστα ηλικιας και ταχυτητας στις επιδοτησεις της αγονης (ειδικα αν τρεξουν περισσοτερα χρηματα); μα οι 2 μεγαλοι ομιλοι που εχουν τετοια πλοια και τετοιο δικτυο δρομολογιων που μπορει να συνδυασει γραμμες κορμου και αγονες. ειδικα η blue star, αν ισχυσουν αυτα που ακουγονται θα εκανε παρτυ. και τις αγονες του ρομιλντα το ενα μικρο bs και της GA στα δωδεκανησα ο διαγορας.

αν το κρατικο/ευρωπαϊκο χρημα για τις αγονες αυξηθει σε συνδυασμο με ποιοτικα κριτηρια στους διαγωνισμους μονος θιγομενος ειναι η GA. τα νεωτερα πλοια της ειναι του 73, οταν ακομη και το σουμελα ειναι του 76.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι η άγονη φίλε Νηρέα και προσωπικά την προτιμώ πολύ περισότερο από την "τυπική" και στυλιζαρισμένη αλλά και "δήθεν" κυριλέ ακτοπλοία των ταχυπλόων...

Η εξυπηρέτηση δεν είναι κατ ανάγκη στους αριθμούς αλλά στη κοινωνική προσφορά.Μία ομάδα, ένας οργανοπαίχτης , ένας νεκρός (μακριά από μας), ένας άρωστος ή ένας τρελλαμένος δάσκαλος από την Ανάφη που από την Αθήνα διορίστικε καταχείμωνο στο απόμακρο νησί και η πολύ μοναξιά και ησυχία του την βάρεσε...

Link to comment
Share on other sites

...και προσωπικά την προτιμώ πολύ περισότερο από την "τυπική" και στυλιζαρισμένη αλλά και "δήθεν" κυριλέ ακτοπλοία των ταχυπλόων...

Θα συμφωνήσω με τον LEFTERIS στο παραπάνω του σχόλιο.

Δεν ξέρω όμως πως θα αντιδρούσα αν ήμουν επιβάτης του πλοίου στο συγκεκριμμένο δρομολόγιο και μάλιστα βιαζόμουν για οποιοδήποτε λόγο να φτάσω στην Κέα.

Γιατί άλλο να υποστείς μια καθυστέρηση περιμένοντας έναν άρρωστο ή λόγω κάποιας έκτακτης ανάγκης, και άλλο να καθυστερήσει η αναχώρηση του πλοίου πάνω από μία ώρα περιμένοντας πέντε οργανοπαίκτες που θα συμμετείχαν σε κάποια εκδήλωση παραδοσιακών οργάνων.

Και μιας και πήγε στην ...μουσική το θέμα μας, ''άμα είσαι έξω από τον χορό''..... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχουμε και λέμε:

Τα πλοία της ΛΑΝΕ δεν ξανα ακουμπάνε άγονη.

C-LINK/NEL τέλος.

ΣΑΟΣ με επισχέσεις και χρέη στο ΝΑΤ, να δούμε πως θα πάρει χαρτιά για να συμμετάσχει στον διαγωνισμό και φυσικά ποιος θα υπογράψει σύμβαση μετά το σκάνδαλο Παυλίδη.

GA ένα μεγάλο ερωτηματικό.

Αιολίς μάλλον τέλος.

Απόστολος Β. με νύχια και με δόντια να ακυρώσει το διαγωνισμό.

Και φυσικά κανείς εφοπλιστής δεν θα θέλει να πάρει παράταση στην άγονη σε περίπτωση καθυστέρησης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού.

Σαν να μην τρέχει τίποτα δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και οι πρώτες αντιδράσεις μετά την απόσυρση και του Παναγία Χοζοβιώτισσα από τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια.

Στο προσκήνιο επανέρχεται το ζήτημα των "άγονων" γραμμών, καθώς άλλο ένα πλοίο, το "Παναγία Χοζοβιώτισσα" (που εκτελεί ενδοκυκλαδικά δρομολόγια), "έδεσε κάβους" αφού δεν έλαβε πιστοποιητικά ασφαλείας. Να σημειωθεί ότι εκτός παραμένει από τον περασμένο Ιούνιο και το πλοίο "Παναγιά Τήνου", για τον ίδιο λόγο.

Ο νομάρχης Κυκλάδων, Δημήτρης Μπάιλας, υποστήριξε ότι το πρόβλημα έχει διογκωθεί και απαιτείται άμεση λύση, τονίζοντας ότι τα ακτοπλοϊκά προβλήματα έχουν μετατρέψεις τους κατοίκους των Κυκλάδων σε πολίτες β΄κατηγορίας.

Κάτοικοι από Σίκινο, Ανάφη, Φολέγανδρο, Θηρασιά, Κάσο, Κάρπαθο, Χάλκη, Λήμνο, Αϊ-Στράτη, Κύθηρα και Αντικύθηρα καταγγέλλουν ότι είναι ήδη ορατές οι πρώτες ελλείψεις σε φάρμακα και τρόφιμα.

Ο γενικός γραμματέας Αιγαίο και Νησιωτικής Πολιτικής του ΥΕΝ, Χρήστος Κουρούσης, ανακοίνωσε ότι ο διαγωνισμός για τις "άγονες" γραμμές θα πραγματοποιηθεί κανονικά στις 20 Οκτωβρίου.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, Απόστολος Βεντούρης, κατήγγειλε τους διαγωνισμούς ως "φωτογραφικούς" και πρότεινε να δρομολογηθεί ένα σύγχρονο πλοίο στη θέση των τριών παλαιών πλοίων που εκτελούσαν τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια.

Ακόμα, ο κ. Βεντούρης πρότεινε τη σύσταση Διαρκούς Επιστημονικής Επιτροπής η οποία θα εξετάσει όλα τα θέματα της ακτοπλοΐας.

ΠΗΓΗ : ΣΚΑΙ.gr

Link to comment
Share on other sites

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, Απόστολος Βεντούρης, κατήγγειλε τους διαγωνισμούς ως "φωτογραφικούς" και πρότεινε να δρομολογηθεί ένα σύγχρονο πλοίο στη θέση των τριών παλαιών πλοίων που εκτελούσαν τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια.

Γιατί κάθε φορά που ακούω τον πρόεδρο της ένωσης να αναφέρει τα παραπάνω μου έρχετε στο νου το Παναγία Θαλασσινή????

Link to comment
Share on other sites

Κοντά έπεσες Lefteris68! Μόνο αντί για το Παναγία Θαλασσινή θα είναι ο Αίολος Κεντερης Ι. Φοβάται τώρα να μην καταπέσουν οι εγγυητικές εάν δεν εκτελέσει τα δρομολόγια (2 εβδομάδες ακόμα) των αγόνων γραμμών που παίρνει επιδότηση??

Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν έκανε το ίδιο με το Παναγία Τήνου το καλοκαίρι?? :rolleyes:

Δηλαδή να το αντικαταστήσει με κάποιο ταχύπλοο (Παναγία Θαλασσινή ή Αίολος Κεντερης ΙΙ, πριν φύγει για την Αίγυπτο);)

Αλλά ξέχασα τώρα οι συνθήκες είναι πιο κατάλληλες (βλέπε κόντρες για τις άγονες με τη Saos Ferries & G.A Ferries)

Link to comment
Share on other sites

Όπως γράφει σήμερα η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ στο πρωτοσέλιδο (και κεντρικό) της θέμα...η ΝΕΛ κατέθεσε πρόταση να αναλάβει και τα 3 ενδοκυκλαδικά που προβλέπει ο διαγωνισμός με τα ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι & ΙΙ...με την προϋπόθεση ότι θα υπογραφεί σύμβαση...για 12 χρόνια. Δύσκολο όπως λέει και η εφημερίδα, καθώς θα πρέπει να αλλάξουν οι όροι του διαγωνισμού.

ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση...η χαρά του δικηγόρου!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα είναι τέλεια έτσι και αναλάβει η blue star την γραμμή από Θεσ/νίκη μέχρι Ρόδο. Και αναβάθμιση σε σχέση με την ΛΑΝΕ και σοβαρή εταιρεία με σταθερά δρομολόγια είναι (βλέπε SAOS).

Τώρα που δεν κατεθεσε χαρτιά η ΣΑΟΣ (μήπως δεν ήταν ταμειακώς εντάξει; ) από που θα μπαίνουν φράγκα στο ταμείο της εταιρείας;

H Kallisti με ποιο πλοίο ζητά ενδοκυκλαδικά, με το vera;

Link to comment
Share on other sites

H Kallisti με ποιο πλοίο ζητά ενδοκυκλαδικά, με το vera;

Αν και δεν άκουγα καλά γιατί η Μυτιλήνη μου πέφτει λίγο μακριά το αυτί μου πήρε ότι ο Σπανός δεν κατέθεσε αίτηση...

Τον είδα μάλιστα που έφευγε το απόγευμα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...