Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

18 Αυγούστου θα κάνει το κρίσιμο δοκιμαστικό κι ΑΝ όλα πάνε καλά μετα προβλήματα που προέκυψαν και βγάλει την τχαύτητα που είναι στις προδιαγραφές τότε θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες παράδοσης.

Πάντως όταν με το καλό έρθει πολύ δύσκολα θα πάει Κυκλάδες.Μάλλον για Δωδεκάνησα το κοβω...

Link to comment
Share on other sites

Στις 05:00 ώρα Ελλάδος το πλοίο βγήκε απο το ναυπηγείο.

Αν και το εχουμε ξανασυζητησει(κ με τα GA plan),καθε φορα που θα ακουω για 2400 επιβατες,θα βγαζω σπυρακια B) Ειναι too much για αυτα τα πλοια(145μηκος/23πλατος) :( Τα μεγαλα Blue Star παιρνουν 1800,τα παλατια 2500 και τα cruise 3000...αλλα υπαρχει τεραστια διαφορα στα μεγεθη...

Ναι αλλα τα παλατια και τα cruise εχουν πολυ περισσότερες καμπίνες διοτι ταξιδεύουν την νύχτα. Το Δηλος δεν χρειάζεται τοσες καμπίνες ούτε τοσο μεγάλο γκαράζ γι΄αυτο και εχει μεταφορική ικανότητα 2400 επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα τα παλατια και τα cruise εχουν πολυ περισσότερες καμπίνες διοτι ταξιδεύουν την νύχτα. Το Δηλος δεν χρειάζεται τοσες καμπίνες ούτε τοσο μεγάλο γκαράζ γι΄αυτο και εχει μεταφορική ικανότητα 2400 επιβατών.

Άρα το να μπει για Δωδεκάνησα όπως γράφει το παρα-παρα-πάνω πστ το ξεχνάμε :P

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα Δωδεκάνησα δεν μπαίνει. Αφου μόνη της ειναι η Blue Star στα Δωδεκάνησα. Στις Κυκλάδες έχει ανταγωνιστή. Εκτως και εαν βρεθεί καμια καλη ευκαιρία για πώληση του Διαγόρα ;) ...

Link to comment
Share on other sites

Για τιποτα δεν μπρούμε να είμαστε απολύτως σιγουροι. Δεν βρισκω στο κατω κατω κανεναν λόγω να πάει Δωδεκάνησα για να δεσουν τα μεγάλα. Εξαλλου δεν εχει τις απαιτούμενες καμπίνες.

Link to comment
Share on other sites

...Εξαλλου δεν εχει τις απαιτούμενες καμπίνες....

Συμφωνώ. Καμπίνες δεν έχει. Αλλά στις Κυκλάδες 2400 επιβάτες (+ΙΧ, κλπ) πόσες φορές τον χρόνο θα βρεί; (υποθέτω από Πειραιά τελευταίο Σ/Κ Ιουλίου, το πρώτο του Αυγούστου και αντιστρόφως από τα νησιά το πρώτο Σ/Κ μετά τον Δεκαπενταύγουστο).

Επομένως....

Link to comment
Share on other sites

το ferryvolution μιλα για νεο προβλημα στο ξεκινημα του πεμπτου δοκιμαστικου και πιθανον νεα καθυστερηση παραδοσης

Blue Star Delos moved earlier this morning out of Daewoo shipyard, Korea do undergo her fifth test.Daewoo probably encountered an unfixed issue during the first session. This will probably create additional delay unless shortly solved.
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως πιστευω οτι η πιο κερδοφορα γραμμη ειναι αυτη των κυκλαδων μακραν,δειτε ποσα πλοια υπαρχουν εκει και τι κοσμος κατεβαινει και θα καταλαβετε,αλλωστε δεν ειναι τυχαιο οτι σε οποια γραμμη και να μπει πλοιο παντα ποιανει νησια απο κυκλαδες(πχ Συρο,Παρο,Σαντορινη,Μυκονο κλπ) τα δυνατα χαρτια ειναι εκει.H blue star κατι ξερει και το εχει σχεδιασει για εκει το πλοιο,τωρα αμα παει για λιγο καιρο καπου αλλου ειναι αλλο,οτι και να γινει θα καταληξει Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη.Το οτι παιρνει το πλοιο 2500 κοσμο δεν σημαινει οτι θα γεμιζει ολο το χρονο, ωπου και να παει καμια γραμμη δεν μπορει να το γεμισει,αλλωστε αυτο θα το ξερουν και τα στελεχη της εταιριας,υποθετω απλα θελουν απο 1500 και ανω και μονο οι κυκλαδες μπορουν να δωσουν αυτα τα νουμερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρισκω στο κατω κατω κανεναν λόγω να πάει Δωδεκάνησα για να δεσουν τα μεγάλα. Εξαλλου δεν εχει τις απαιτούμενες καμπίνες.

Γιατί το Νήσος Μύκονος ή Νήσος Χίος έχουν τα απαιτούμενα κρεβάτια, που συνήθως απαιτούνται στις γραμμές τους?? Όπως και το Blue Star Naxos όταν πηγαίνει στην άγονη των Δωδεκανήσων?? Απλώς το χειμώνα η εταιρεία του ίσως να ψάχνει κάτι ποιο οικονομικό για την γραμμή των Δωδεκανήσων (λιγότερο πλήρωμα, ίσως λιγότερα καύσιμα αλλά μικρότερο γκαράζ) απο οτι τα μεγαλα Blue Star!!

Link to comment
Share on other sites

Τον χειμωνα δεν εχει κοσμο πολύ για τα δωδεκάνησα και επειδη δεν υπάρχει άλλος αντικαταστάτης πηγαίνει ένα εκ των Blue Star Naxos/Paros. Σύμφωνα με τον ΣΟυηδό το Νησος Μυκονος έχει 40 κουκέτες/καμπινες (τωρα τι απο τα δυο ενοει δεν ξερω. Στην μετάφραση αυτο βγάζει) σε σχέση με το Blue Star Naxos. Εξαλλου τα μισα δρομολόγιά τους εκτελούνται την ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι πειτε και σε μας λεπτομεριες... Παντως η ολη κατασταση μου δινει την εντυπωση οτι η Blue Star και μια βιδα να βρει οτι δεν ειναι στη σωστη θεση θα βρει αφορμη να μην το παραλαβει...

Link to comment
Share on other sites

αν δεν πιάσει τη ταχύτητα που πρέπει έχει κάθε δικαίωμα να μην το παραλάβει πάντως,οι κορεάτες θα αναθεματίζουν την ώρα και τη στιγμή που μπλέξαν με Ε/Γ-Ο/Γ αλλά τι να κάνουμε σε αυτά τα πλοία φαίνεται η μαγκιά όχι στα τυποποιημένα bulk carriers

Link to comment
Share on other sites

αν δεν πιάσει τη ταχύτητα που πρέπει έχει κάθε δικαίωμα να μην το παραλάβει πάντως,οι κορεάτες θα αναθεματίζουν την ώρα και τη στιγμή που μπλέξαν με Ε/Γ-Ο/Γ αλλά τι να κάνουμε σε αυτά τα πλοία φαίνεται η μαγκιά όχι στα τυποποιημένα bulk carriers

Στη προκειμένη περίπτωση δε φταίει βασικά η ‘βίδα φταίει ότι δε θα μπορέσει να λειτουργήσει η επιχείρηση με την κατάσταση η οποία επικρατεί στην ακτοπλοΐα και πολύ ξύπνια το χειρίζεται – κοινός χρονοτριβεί!!!

Το ξαναέκανε το ίδιο σενάριο στις παραλαβές του SF V κ SF VI με ένα χρόνο καθυστέρηση – Εκεί δεν ήταν μόνον η ταχύτητα ήταν πχ +800 mt βάρος.

Η κύρια αφορμή όμως ήταν η μη αναμενόμενη κίνηση στη Αδριατική!!!

Το δε άλλο που αναφέρει ο φίλος – στα BC και γενικότερα στα φορτηγά πλοία οι διαπραγματεύσεις είναι πολύ ποιο δύσκολες – ο Όρος ‘μαγκιά δεν υφίσταται. –

Το 90% προορίζεται για χρονοναύλωση - Η ναύλωση έχει απατήσεις που κοστίζουν πολλά εκατομμύρια με μηδενικά περιθώρια απόκλισης!!!

Link to comment
Share on other sites

το "μαγκιά" το λέω με την ένοια ότι είναι πιο απαιτητικό και δύσκολο να σχεδιάσεις και να κατασκευάσεις ένα τέτοιου τύπου high speed ro-pax σε σχέση με ένα φορτηγό,στο φόρτηγο που ταξιδεύει με ταχύτητες τάξεως 14 με 16 κόμβους και δε κάνει συγκεκριμένο δρομολόγιο το να πέσεις ένα κόμβο έξω ίσως η εταιρεία να το δεκτεί,όμως στην ακτοπλοιά ένας κόμβος παραπάνω μπορεί να είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του πλοίου οπότε η εταιρεία δεν θα το δεχτεί,για αυτό και τα επιβατηγά κατασκευάζονταν κυρίως στην ευρώπη απο ναυπηγεία πιο εξειδικευμένα σε τέτοια πλοία.Στη προκειμένη περίπτωση τώρα που το πλοίο δεν έχει σχεδιάστεί απο το ναυπηγείο νομίζω πως οι ευθύνες μπλέκονται αν τελικά πιασει μικρότερη απο τις προδιαγραφές ταχύτητα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...