Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

...εφόσον δεν έχουν παραδωθεί απο την γιάρδα δηλαδή ναυπηγείο αγαπητέ Σείριε σαφέστατα και έχει το όνομα των ναυπηγείων 7509 όταν και εφόσον παραδωθεί τότε θα το φωνάξουμε και με το όνομα του.. το να ψάχνουμε στις databases δεν λέει κάτι όπως και στο ais. Μπορεί κάποιος τσαντισμένος στο πλοίο να έγραψε στο ais blue star ai xasou θα πρέπει να δεχτούμε οτι το λένε έτσι?

Φίλτατε Ermenegildo, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατι αναφέρεσαι σε εμένα..... Τα ίδια πράγματα δεν λες και εσύ με αυτά που έγραψα και εγώ στο ποστ μου ???

Nα πούμε για την ιστορία, μιας και δεν νομίζω να παίζει κανέναν ιδιαίτερο ρόλο, ότι τυπικά το πλοίο ακόμα δεν υφίσταται επίσημα ως BLUE STAR DELOS.

Μπορεί πράγματι να εκπέμπει στο σύστημα AIS με αυτό το όνομα και με το ΙΜΟ που έχουμε και στον τίτλο του θέματος, αλλά δεν το βρίσκουμε σε καμμία βάση δεδομένων (τουλάχιστον με τα πλήρη του στοιχεία).

Κάτι τελευταίο, το να ψάχνουμε στο ίντερνετ είναι ότι καλύτερο για την πληροφορία και την αμεσότητα της αλλά καλό θα είναι να φιλτράρουμε το ότι ψάχνουμε και το ότι βρίσκουμε, μετά να το κρίνουμε αν είναι άξιο αναφοράς ή η άχρηστη πληροφορία της ημέρας.

Συμφωνώ απόλυτα, και δεν νομίζω πως θα υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να διαφωνεί με την πιό πάνω σου επισήμανση. Θα μου επιτρέψεις όμως να παρατηρήσω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό το αν αυτό που βρίσκουμε "είναι άξιο αναφοράς ή η άχρηστη πληροφορία της ημέρας". Προσωπικά δεν βρίσκω καθόλου ως άχρηστη την πληροφορία ότι το BLUE STAR ΔΗΛΟΣ τουλάχιστον επίσημα δεν ονομάζεται ακόμα ... BLUE STAR ΔΗΛΟΣ αλλά DAEWOO 7509. Κάτι στο οποίο αν δεν κάνω λάθος συμφώνησες και εσύ.

Να πω τέλος ότι ακούγεται κάπως "περίεργο" (τουλάχιστον), από την μία να λέμε -έστω και κομψά- ότι δεν πρέπει να δίνουμε και μεγάλη βάση σε αυτά που γράφονται στις βάσεις δεδομένων, και από την άλλη, ταυτόχρονα, να τα επιβεβαιώνουμε

Στο equasis δεν υπάρχει προς το παρόν καμμία αναφορά, ούτε με το όνομα (BLUE STAR DELOS) ούτε με το ΙΜΟ 9565039, ενώ στο e-ships.net με το συγκεκριμμένο ΙΜΟ βρίσκουμε καταχωρημένο το πλοίο DAEWOO 7509.
Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θεωρητικα δηλαδη,το επομενο δοκιμαστικο θα γινει περιπου σε μια βδομαδα,κι ΑΝ πανε ολα καλα,με βαση οτι θελει 3-4 βδομαδες για να ερθει εδω,παει και ο Σεπτεβριος.Αν παλι ακομα υπαρχουν προβληματα,θα βαλουμε δημοσκοπηση αν θα προλαβει την 28η να ειναι σημαιοστολισμενο στον Πειραια :P

ΥΓ1.

Εγω ρισκαρω να πω(χωρις να ξερω απολυτως τιποτα)οτι αυτη την φορα ισως να ειναι το 'καλο' δοκιμαστικο :)

Να πω την αληθεια περιμενα οτι μια,δυο,τρεις φορες με προβληματα,καποια στιγμη θα το εφτιαχναν αλλα εδω πια εχουμε σπασει ολα τα ρεκορ B)

ΥΓ2.V-acondios μην αρχισεις παλι να θαβεις τους Κορεατες :D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Οταν διωχνεις χρησιμο προσωπικο ετσι ειναι. Η σποντα ειναι για το ναυπηγειο βεβαιως το οποιο οταν το 2000 και το 2002 εχτισαν τα Ithaki, Paros, Naxos ειχε εξιδεικευμενο προσωπικο για special ships (πολεμικα, ferries κτλ) το οποιο σιγα σιγα απολυθηκε αφου το ναυπηγειο για καποια περιοδο δεν εχτιζε ποσταλια.

Τωρα βεβαια που το ενα λαθος διαδεχεται το αλλο καποιοι (σχιστοματηδες) θα βαρανε το κεφαλι τους στον τοιχο, οπως βεβαιως κανουν και καποιοι Ελληνες που δεν μπορουσαν να υπολογισουν αυτο τον ασταθμητο παραγοντα.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα υπάρχει η δυνατότητα και η τεχνογνωσία να κατασκευαστούν πολύ καλύτερα πλοία. Το έτος 2005 κατασκευάστηκε στο Σκαραμαγκά ένα πλοίο 141 μέτρων και 28 κόμβων, το "Νήσος Μύκονος", το 2007 στην Ελευσίνα κατασκευάστηκε το αδελφάκι του το "Νήσος Χίος". Πλην όμως το καλό πράγμα κοστίζει, τώρα οι καιροί είναι δύσκολοι, τα λεφτά είναι λίγα και αναγκαστικά προτιμήθηκε να παραγγελθεί "φτηνιάρικο πράγμα". Βέβαια εκ των υστέρων βγάζει κανείς ασφαλή συμπεράσματα. Η Ελλάδα έχει χιλιάδες νησιά, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δεν θα σταματήσουν να ανανεώνουν τους στόλους τους παραγγέλνοντας καινούρια πλοία. Ευχή όλων μας είναι στο μέλλον όταν κάποιος Έλληνας ακτοπλόος επιλέγει ναυπηγείο για να παραγγείλει την κατασκευή των νέων πλοίων του να έχει κατά νου την περίπτωση του "Blue Star Δήλος"

Αν παλι ακομα υπαρχουν προβληματα,θα βαλουμε δημοσκοπηση αν θα προλαβει την 28η να ειναι σημαιοστολισμενο στον Πειραια

Εαν προλάβει την 28η εγώ προτείνω να πάει στη Θεσσαλονίκη και να πάρει μέρος στην παρέλαση, παρελαύνοντας παράλληλα με τη Λεωφόρο Νίκης

Edited by vacondios
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πολύ δύσκολο να προλάβει την παρέλαση :P

Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με τον Neptune.H έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού των ναυπηγείων σε special ships φάνηκε στο αρχικό πρόβλημα το οποίο χαρακτηρίζεται παιδαριώδες σφάλμα για project τέτοιου μεγέθους.

Με αυτά όμως τα σφάλματα του ναυπηγείου κι αν η ρήτρα είναι μεγάλη στο συμβόλαιο τότε αναμένεται να έχει κοστίσει στο ναυπηγείο άλλο ένα ΔΗΛΟΣ

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μιλάμε συνεχώς για τους Κορεάτες, είναι άραγε ξεκάθαρο ποιος ευθύνεται για τα προβλήματα που έχουν παρουσιασθεί μέχρι σήμερα? Η σχεδίαση, η κατασκευή, οι μηχανές, η τοποθέτησή τους ή όλα μαζί? Ρωτάω για να ξέρουμε, μη τυχόν και αδικούμε τους σχιστομάτηδες. :rolleyes:

Πάντως ανεξάρτητα από το τι και ποιος φταίει για την καθυστέρηση του πλοίου, κατά την προσωπική μου άποψη η όλη υπόθεση έχει εξελιχθεί σε επικοινωνιακό ναυάγιο της Blue Star. Ιδιαίτερα με την διαφημιστική καμπάνια για τον ερχομό του ΔΗΛΟΣ που ξεκίνησε πριν παραληφθεί το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα που εχει προκυψει με το βαπορι ειναι σχεδιαστικο και κατασκευαστικο λαθος των Κορεατων, και ξεκινησε απο λαθος υπολογισμους τους λογω ανυπαρκτης εμπειριας πανω σε τετοιου ειδους μηχανες και πλοια.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχω την εντύπωση πως θα είχε κοστίσει λιγώτερο στην Blue Star άν το είχε κατασκευάσει εδώ και όχι στάς Κορέας....

ΥΓ.Η περίπτωση μού θυμίζει την ιστορία με τον Θεόφιλο-τον ζωγράφο,όχι το πλοίο-που τού παρήγγειλε ένας σανοπώλης μιά επιγραφή που θα απεικόνιζε ένα άλογο."Λυτό το θές ή δεμένο;" τον ερώτησε ο ζωγράφος και πρόσθεσε "λυτό έχει 10 δραχμές,δεμένο 15".Ο σανοπώλης απάντησε "λυτό",γιατί ήταν φτηνώτερο,Τού το ζωγράφισε λοιπόν ο Θεόφιλος με νερομπογιά και με την πρώτη βροχή...πάει το άλογο,σβήστηκε.

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

πιθανοτατα σημερα Τεταρτη να εχουμε ενα νεο -τελικο ??-δοκιμαστικο....αντε να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια..απο τα πολλα δοκιμαστικα αντι για νεοτευκτο θα μας ερθει second hand !! :P

Link to comment
Share on other sites

Οντως πριν 5ωρες βγηκε απο τα ναυπηγεια για το δοκιμαστικο.

Δευτέρα αναχωρούν στελέχη της εταιρείας για τo νέο sea trial που θα πραγματοποιηθεί εντός των προσεχών ημερών.

Τελικα ,μηπως το προηγουμενο δοκιμαστικο ηταν οντως το καλο και οι Κορεατες ειπαν στα στελεχη της Blue Star 'το φτιαξαμε,ελατε να το δειτε,να δωσουμε τα χερια να το παρετε' ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα που εχει προκυψει με το βαπορι ειναι σχεδιαστικο και κατασκευαστικο λαθος των Κορεατων, και ξεκινησε απο λαθος υπολογισμους τους λογω ανυπαρκτης εμπειριας πανω σε τετοιου ειδους μηχανες και πλοια.

κατασκευαστικό λάθος το καταλαβαίνω,άλλα σχεδιάστικο??? τι σχέση έχουν οι κορεάτες με τη σχεδιάση??

Link to comment
Share on other sites

κατασκευαστικό λάθος το καταλαβαίνω,άλλα σχεδιάστικο??? τι σχέση έχουν οι κορεάτες με τη σχεδιάση??

λοιπόν επειδή μας έχει μπερδέψει το θέμα με το ποιος έχει κάνει τη σχεδιάση απο αυτό το κείμενο μαθαίνουμε ότι η προμελέτη έγινε απο τη NAP απο κοινού με τους ναυπηγούς της blue star,δεν έχει αναφέρθεί πουθενά ως τώρα το όνομα της deltamarin που θα ήταν λογικό να εμπλέκεται λόγω της τεχνογνωσίας της σε τέτοιου τύπου πλοία,αλλά επίσης δεν βλέπουμε ξεκάθαρα αν το ναυπηγείο έχει συμβάλει στη μελετη-σχεδιάση

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αυτό το κείμενο λέει ότι η NAP απλά είχε αναλάβει την τεχνική συμβουλευτική προς την Blue Star Ferries και όχι τη μελέτη και σχεδίαση για λογαριασμό της DSME

Link to comment
Share on other sites

H Deltamarin σχεδιαζε και σχεδιαζει γαστρες. Αμφιβαλω αν δινει ολοκληρωμενο profile στον owner. Απο κει και περα η εταιρια παει στα αρμοδια γραφεια για τους χωρους ενδιαιτησης και στα ναυπηγεια που παιρνουν τα σχεδια και κανουν την υπολοιπη τεχνικη σχεδιαση. Επισης δεν ειναι απιθανο για καποια συγκεκριμενα μηχανηματα (separator, hifog, sprinkler, μηχανηματα γεφυρας, ασανσερ) τη σχεδιαση να την κανει ο κατασκευαστης του μηχανηματος και απλα να τη δωσει στο ναυπηγειο για εγκριση. Το βαπορι δεν το σχεδιαζει μονο ενας περναει απο πολλα σταδια πριν ξεκινησει η κατασκευη του και επειδη το φτιαχνουν ανθρωποι συνηθως παντα κατι παει στραβα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...