valencay Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 συμφωνα με σημερινες πηγες, το πλοιο ισως αναχωρησει για ελλαδα γυρω στις 25 σεπτεμβριου.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 (edited) θα σταματησει για πετρελαια στο αντεν στη σιγκαπουρη κ στο σουεζ Edited September 17, 2011 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Στο πλοιο παντως εχουν βαλει εδω κ μερες ΕΤΑ 20/10/2010 που ταιριαζει με αναχωρηση απο κει,στα τελη του μηνα.(8200μιλια ειναι,το εχουμε ξαναπει κ παραπισω νομιζω).Βεβαια τι διαφορα εχει πια να ερθει σε ενα η δυο μηνες,τα εγκαινια ετσι κι αλλιως θα ειναι σε μια εποχη με ελαχιστη επιβατικη κινηση και αλλα σοβαροτερα προβληματα να μας ταλανιζουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 μεχρι το σαββατο- ΜΑΛΛΟΝ - θα πεσουν οι υπογραφες και θα εχουμε και σχετικη ανακοινωση ,λογικα.περιμενουμε.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Κοντοζυγώνει η μέρα της παράδοσης σύμφωνα με το ellinikiaktoploia.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 4 οκτωβριου φευγουν για κορεα και τα τελευταια μελη του πληρωματος, και την επομενη το βαπορι παραλαμβανεται.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vacondios Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Έαν ζούσε ο Τσιτσάνης θα γραφε για το "βαπόρι απ' την Κορέα"΄αν και η Κορέα απέχει απ' την Περσία, θα προσέθετε στίχους εμπνευσμένους από το "της Άρτας το γιοφύρι" και θα έβγαινε το σουξεδάκι Link to comment Share on other sites More sharing options...
94867 Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Επειδή πολλά έχουν γραφτεί για το BLUE STAR DELOS , θα ήθελα να πω δυο λόγια... Είναι νομίζω αποδεκτό από όλους ότι η καθυστέρηση στην παράδοση του πλοίου οφείλεται σε κατασκευαστικά και τεχνικά λάθη για τα οποία ΔΕΝ ευθύνεται η εταιρεία. Όταν λοιπόν από το ναυπηγείο δίνεται ένα χρονοδιάγραμμα , είναι επόμενο η εταιρεία να καταστρώνει και να προγραμματίζει τις κινήσεις της στην αγορά...και κάθε σοβαρή εταιρεία που σέβεται τον επιβάτη / επαγγελματία το ίδιο θα έκανε. Καλά έκανε και διαφήμιζε το BLUE STAR DELOS , καλά έκανε και γέμιζε με αφίσες τα πρακτορεία και τα μετρό , καλά έκανε και προετοίμαζε τη Ραφήνα για το BLUE STAR ITHAKI... Από εκεί κι έπειτα , όταν το πλοίο που έχει παραγγείλει , δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στα συμβόλαια , τι θα έπρεπε να κάνει ? Εδώ δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ήρθε στην Ελλάδα χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος και περιμένουμε να τους τοποθετήσει η αντιπροσωπεία... Να έρθει με το καλό και να ταξιδέψει με γλυκές θάλασσες και με τις ευχές όλων σε όποια γραμμή του ταιριάζει και σε όποια γραμμή θα αποφέρει τα περισσότερα κέρδη. Και αν είναι να πάει Δωδεκάνησα και μετά Κρήτη και μετά Κυκλάδες...ακόμα καλύτερα μιας και θα το γνωρίσει όλος ο κόσμος και θα το αγαπήσει...γιατί στις εποχές που ζούμε τα κοσμήματα έχουν αξία ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vacondios Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 H Blue Star καλά έκανε και διαφήμιζε τα δρομολόγια διότι ο καθένας προγραμματίζει τις διακοπές του πολύ καιρό πριν την αναχώρησή του. Το μόνο λάθος που έκανε η Blue Star ήταν η επιλογή του συγκεκριμένου ναυπηγείου που έκανε παιδαριώδη λάθη στην κατασκευή του. Τώρα άλλιώς σχεδιάζεις ένα πλοίο που προορίζεται για τη γραμμή Κυλήνης-Πόρου όπως το Blue Star Ithaki αλλιώς για Κυκλάδες αλλιώς για ημερήσιο Κρήτη αλλιώς για νυχτερινό Κρήτη ή Δωδεκάνησα και αλλιώς για τον διάπλου της Αδριατικής Link to comment Share on other sites More sharing options...
94867 Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 (edited) Αν μου επιτρέπετε...από όσα γνωρίζω , το ναυπηγείο είναι το ίδιο που ναυπήγησε τα τρία επιτυχημένα (ευλογημένα θα έλεγα) BLUE STAR ITHAKI , PAROS , NAXOS. Από τη στιγμή που η συνταγή ήταν επιτυχημένη , ποιος θα φανταζόταν ότι το ίδιο ναυπηγείο θα προέκυπτε αναξιόπιστο...και σ'αυτό νομίζω ότι παίζει καθοριστικό ρόλο το ανθρώπινο δυναμικό. Όσον αφορά τη σχεδίαση του BLUE STAR DELOS , θα έλεγα πως-αν και λάτρης των παραδοσιακών σκαριών-οι ναυπηγοί της Blue Star Ferries - Superfast Ferries έχουν δώσει δείγματα διαχρονικής σχεδίασης για όσα πλοία έχει ναυπηγήσει η Attica. Εκτιμώ ότι σχεδιάζοντας το BLUE STAR DELOS (ίσως και τα υπόλοιπα της Attica) θα έλαβαν υπ'όψιν όλες εκείνες τις λύσεις και τους τρόπους που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν προκειμένου το αποτέλεσμα να είναι ένα πλοίο - πασπαρτού που να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ΟΧΙ μίας μόνο γραμμής. Παράδειγμα...τα BLUE STAR 1 , BLUE STAR 2 , SUPERFAST XII που από την Αδριατική ήρθαν στο Αιγαίο και αποδείχθηκε να ταιριάζουν ΚΑΙ στο Αιγαίο. Το BLUE STAR ITHAKI μπορεί να προορίζονταν για αλλού...όμως με τις κατάλληλες επεμβάσεις , ταίριαξε και ταιριάζει πολύ στις απαιτήσεις των γραμμών που (θα) εξυπηρετεί. Edited September 24, 2011 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Με παραξενεύει πάντως το γεγονός ότι ένα ναυπηγείο που έφτιαξε τρία επιτυχημένα πλοία (και άρα απέκτησε την σχετική εμπειρία),"καταφέρνει" να κάνη παιδαριώδη λάθη στην σχεδίαση και κατασκευή τού τέταρτου.... Τέλος πάντων,άς έρθη με το καλό το παπόρο και μακάρι στίς επόμενες διακοπές μου να καταφέρω να ταξιδέψω και μ'αυτό γιά να εκφράσω και τίς εντυπώσεις μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Νομίζω ότι ο 94867 κι ο Neptune το έχουν πει ξεκάθαρα.Για τα λάθη το μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιξε το ανθρωπινο δυναμικό των ναυπηγείων. Οι άνθρωποι που απέκτησαν εμπειρία στα ΕΓ-ΟΓ με τις 3 κατασκευές των ΙΘΑΚΗ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ δεν στελεχώνουν ακόμη το ναυπηγείο κι έτσι η τεχνογνωσία πάνω του ναυπηγείου πάνω σε τέτοιου είδους πλοία επέστρεψε σε πολύ πρώιμο στάδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 8 με 10 του μηνος τελικα η παραλαβη...τρεις μηνες καθυστερησε, δεν θα μας πειραξουν 3 μερες..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Για 3 μήνες καθυστέρηση υπολογίζω περίπου 2 εκ. ρήτρες και βλέπουμε που θα κλείσει η τελική τιμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 την αλλη παρασκευη παραλαμβανεται και επισημως.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 (edited) Σήμερα φεύγει το πρώτο γκρουπάκι με το πλήρωμα παραλαβής και Τετάρτη το δεύτερο γκρουπάκι με το υπόλοιπο πλήρωμα Edited October 1, 2011 by Earl Granville Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Νομίζω ότι ο 94867 κι ο Neptune το έχουν πει ξεκάθαρα.Για τα λάθη το μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιξε το ανθρωπινο δυναμικό των ναυπηγείων. Οι άνθρωποι που απέκτησαν εμπειρία στα ΕΓ-ΟΓ με τις 3 κατασκευές των ΙΘΑΚΗ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ δεν στελεχώνουν ακόμη το ναυπηγείο κι έτσι η τεχνογνωσία πάνω του ναυπηγείου πάνω σε τέτοιου είδους πλοία επέστρεψε σε πολύ πρώιμο στάδιο. Δέν στελεχώνουν ΑΚΟΜΗ ή δέν στελεχώνουν ΠΛΕΟΝ; Πάντως φαντάζομαι ότι με τίς ρήτρες που θα πάρη η BS απ'τους Κορεάτες,η τελική τιμή "κτήσης" θα είναι αρκετά συμφέρουσα. Αν φύγη από εκεί στίς 10 Οκτωβρίου,να υποθέσουμε πως θα είναι εδώ γύρω στίς αρχές Νοεμβρίου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Ιδέα !!! Εκεί που έφτασε το πράγμα, δεν την καθυστερούν λίιιιιιιιιγο ακόμα την παραλαβή ώστε να κάνουν ποδαρικό για το 2012 στο λιμάνι του Περαία ??? Μιλάμε για μαγική εικόνα...... Να αλλάζει ο χρόνος, και να εισέρχεται στο λιμάνι το νεότευκτο εν μέσω σφυριγμάτων, κωδωνοκρουσιών και πυροτεχνημάτων, με τα ρυμουλκά να το ραίνουν -αντί για νερό- με σαμπάνια !!!!! Και το κατιτίς του θα λάβει ως δωράκι, και η εταιρεία του αρέσκεται σε ποδαρικά..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Δέν στελεχώνουν ΑΚΟΜΗ ή δέν στελεχώνουν ΠΛΕΟΝ; Πάντως φαντάζομαι ότι με τίς ρήτρες που θα πάρη η BS απ'τους Κορεάτες,η τελική τιμή "κτήσης" θα είναι αρκετά συμφέρουσα. Αν φύγη από εκεί στίς 10 Οκτωβρίου,να υποθέσουμε πως θα είναι εδώ γύρω στίς αρχές Νοεμβρίου; Δεν στελεχώνουν ακόμη το ναυπηγείο. Σύμφέρουσα δεν γνωρίζω αν είναι ή δεν είναι φίλε Hastaroth. Σίγουρα η ρήτρα φέρνει κέρδος κι ιδιαίτερα αυτή την εποχή που αν το βαπόρι έκανε δρομολόγια είτε θα ήταν ισα βάρκα ίσα νερά είτε θα έμπαινε μέσα. Από την άλλη όμως θα πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι το deal έκλεισε κι υπογράφτηκε το συμβόλαιο σε εποχή ευημερίας. Τώρα με την παγκόσμια κρίση κατά την οποία οι κατασκευές νέων βαποριών έχουν κάνει βουτιά σε σχέση με το 2008 , σίγουρα θα ήταν όλα τα ναυπηγεία πιο ευάλωτα σε παζάρια , ο ανταγωνισμός πιο έντονος οπότε ενδεχδομένως το deal να έκλεινε σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Μάλλον την Παρασκευή θα παραδοθεί το πλοίο κι υπολογίζουν μέχρι την Δευτέρα 10 του μηνός να έχει ξεκινήσει το βαπόρι από την Κορέα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Στο περιοδικο της εταιριας για το φθινοπωρο,σημειωνεται δυο φορες για το που θα παει το πλοιο οταν ερθει αλλα και μας υπενθυμιζουν ποτε θα μας φερουν το αδερφο.Ελπιζω να μεινουν στα λογια τους και στις δυο περιπτωσεις ΥΓ.Το σλογκαν ' το νεοτερο πλοιο σε ολο το Αιγαιο' εχει ξεπεραστει πια,αν εγραφαν 'το φτηνοτερο',θα χτυπουσε περισσοτερο στο κοινο Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Για το ΔΗΛΟΣ εχουμε κανα νεο? Ακομα στα ναυπηγεια ειναι και ουτε εχει βγει καποια ανακοινωση οτι το πλοιο παραδοθηκε στην εταιρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Σαν το πρίγκηπα και αυτό...!! Από βδομάδα θα το φέρει ο Τσάκας :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermenegildo Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Ξε ξε ξε ξεκινάει!!!!! εντός 48 ωρών θα έχει ξεκινήσει απο την μακρινή μας Κορέα να έρθει στα ζεστά νερά μας... με το καλό να μας έρθει και ο Άγιος Νικόλαος στην πλώρη του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 αντε να δουμε...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafina-lines Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Παραδόθηκε δλδ από τα ναυπηγεία? Δεν ανακοίνωσε τίποτα η BLUE STAR... Πριν την αναχώρηση για Πειραιά δε θα γίνει κάποια μικρή έστω τελετή παράδοσης από τα ναυπηγεία? Έτσι, το παίρνουμε και φεύγουμε? Τόσο απλά? :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now