Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο πλοιο παντως εχουν βαλει εδω κ μερες ΕΤΑ 20/10/2010 που ταιριαζει με αναχωρηση απο κει,στα τελη του μηνα.(8200μιλια ειναι,το εχουμε ξαναπει κ παραπισω νομιζω).Βεβαια τι διαφορα εχει πια να ερθει σε ενα η δυο μηνες,τα εγκαινια ετσι κι αλλιως θα ειναι σε μια εποχη με ελαχιστη επιβατικη κινηση και αλλα σοβαροτερα προβληματα να μας ταλανιζουν :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Έαν ζούσε ο Τσιτσάνης θα γραφε για το "βαπόρι απ' την Κορέα"΄αν και η Κορέα απέχει απ' την Περσία, θα προσέθετε στίχους εμπνευσμένους από το "της Άρτας το γιοφύρι" και θα έβγαινε το σουξεδάκι

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολλά έχουν γραφτεί για το BLUE STAR DELOS , θα ήθελα να πω δυο λόγια...

Είναι νομίζω αποδεκτό από όλους ότι η καθυστέρηση στην παράδοση του πλοίου οφείλεται σε κατασκευαστικά και τεχνικά λάθη για τα οποία ΔΕΝ ευθύνεται η εταιρεία.

Όταν λοιπόν από το ναυπηγείο δίνεται ένα χρονοδιάγραμμα , είναι επόμενο η εταιρεία να καταστρώνει και να προγραμματίζει τις κινήσεις της στην αγορά...και κάθε σοβαρή εταιρεία που σέβεται τον επιβάτη / επαγγελματία το ίδιο θα έκανε.

Καλά έκανε και διαφήμιζε το BLUE STAR DELOS , καλά έκανε και γέμιζε με αφίσες τα πρακτορεία και τα μετρό , καλά έκανε και προετοίμαζε τη Ραφήνα για το BLUE STAR ITHAKI...

Από εκεί κι έπειτα , όταν το πλοίο που έχει παραγγείλει , δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στα συμβόλαια , τι θα έπρεπε να κάνει ?

Εδώ δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ήρθε στην Ελλάδα χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος και περιμένουμε να τους τοποθετήσει η αντιπροσωπεία...

Να έρθει με το καλό και να ταξιδέψει με γλυκές θάλασσες και με τις ευχές όλων σε όποια γραμμή του ταιριάζει και σε όποια γραμμή θα αποφέρει τα περισσότερα κέρδη.

Και αν είναι να πάει Δωδεκάνησα και μετά Κρήτη και μετά Κυκλάδες...ακόμα καλύτερα μιας και θα το γνωρίσει όλος ο κόσμος και θα το αγαπήσει...γιατί στις εποχές που ζούμε τα κοσμήματα έχουν αξία !

Link to comment
Share on other sites

H Blue Star καλά έκανε και διαφήμιζε τα δρομολόγια διότι ο καθένας προγραμματίζει τις διακοπές του πολύ καιρό πριν την αναχώρησή του. Το μόνο λάθος που έκανε η Blue Star ήταν η επιλογή του συγκεκριμένου ναυπηγείου που έκανε παιδαριώδη λάθη στην κατασκευή του.

Τώρα άλλιώς σχεδιάζεις ένα πλοίο που προορίζεται για τη γραμμή Κυλήνης-Πόρου όπως το Blue Star Ithaki

αλλιώς για Κυκλάδες

αλλιώς για ημερήσιο Κρήτη

αλλιώς για νυχτερινό Κρήτη ή Δωδεκάνησα

και αλλιώς για τον διάπλου της Αδριατικής

Link to comment
Share on other sites

Αν μου επιτρέπετε...από όσα γνωρίζω , το ναυπηγείο είναι το ίδιο που ναυπήγησε τα τρία επιτυχημένα (ευλογημένα θα έλεγα) BLUE STAR ITHAKI , PAROS , NAXOS.

Από τη στιγμή που η συνταγή ήταν επιτυχημένη , ποιος θα φανταζόταν ότι το ίδιο ναυπηγείο θα προέκυπτε αναξιόπιστο...και σ'αυτό νομίζω ότι παίζει καθοριστικό ρόλο το ανθρώπινο δυναμικό.

Όσον αφορά τη σχεδίαση του BLUE STAR DELOS , θα έλεγα πως-αν και λάτρης των παραδοσιακών σκαριών-οι ναυπηγοί της Blue Star Ferries - Superfast Ferries έχουν δώσει δείγματα διαχρονικής σχεδίασης για όσα πλοία έχει ναυπηγήσει η Attica.

Εκτιμώ ότι σχεδιάζοντας το BLUE STAR DELOS (ίσως και τα υπόλοιπα της Attica) θα έλαβαν υπ'όψιν όλες εκείνες τις λύσεις και τους τρόπους που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν προκειμένου το αποτέλεσμα να είναι ένα πλοίο - πασπαρτού που να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ΟΧΙ μίας μόνο γραμμής.

Παράδειγμα...τα BLUE STAR 1 , BLUE STAR 2 , SUPERFAST XII που από την Αδριατική ήρθαν στο Αιγαίο και αποδείχθηκε να ταιριάζουν ΚΑΙ στο Αιγαίο.

Το BLUE STAR ITHAKI μπορεί να προορίζονταν για αλλού...όμως με τις κατάλληλες επεμβάσεις , ταίριαξε και ταιριάζει πολύ στις απαιτήσεις των γραμμών που (θα) εξυπηρετεί.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Με παραξενεύει πάντως το γεγονός ότι ένα ναυπηγείο που έφτιαξε τρία επιτυχημένα πλοία (και άρα απέκτησε την σχετική εμπειρία),"καταφέρνει" να κάνη παιδαριώδη λάθη στην σχεδίαση και κατασκευή τού τέταρτου....

Τέλος πάντων,άς έρθη με το καλό το παπόρο και μακάρι στίς επόμενες διακοπές μου να καταφέρω να ταξιδέψω και μ'αυτό γιά να εκφράσω και τίς εντυπώσεις μου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ο 94867 κι ο Neptune το έχουν πει ξεκάθαρα.Για τα λάθη το μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιξε το ανθρωπινο δυναμικό των ναυπηγείων. Οι άνθρωποι που απέκτησαν εμπειρία στα ΕΓ-ΟΓ με τις 3 κατασκευές των ΙΘΑΚΗ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ δεν στελεχώνουν ακόμη το ναυπηγείο κι έτσι η τεχνογνωσία πάνω του ναυπηγείου πάνω σε τέτοιου είδους πλοία επέστρεψε σε πολύ πρώιμο στάδιο.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ο 94867 κι ο Neptune το έχουν πει ξεκάθαρα.Για τα λάθη το μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιξε το ανθρωπινο δυναμικό των ναυπηγείων. Οι άνθρωποι που απέκτησαν εμπειρία στα ΕΓ-ΟΓ με τις 3 κατασκευές των ΙΘΑΚΗ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ δεν στελεχώνουν ακόμη το ναυπηγείο κι έτσι η τεχνογνωσία πάνω του ναυπηγείου πάνω σε τέτοιου είδους πλοία επέστρεψε σε πολύ πρώιμο στάδιο.

Δέν στελεχώνουν ΑΚΟΜΗ ή δέν στελεχώνουν ΠΛΕΟΝ;

Πάντως φαντάζομαι ότι με τίς ρήτρες που θα πάρη η BS απ'τους Κορεάτες,η τελική τιμή "κτήσης" θα είναι αρκετά συμφέρουσα.

Αν φύγη από εκεί στίς 10 Οκτωβρίου,να υποθέσουμε πως θα είναι εδώ γύρω στίς αρχές Νοεμβρίου;

Link to comment
Share on other sites

Ιδέα !!!

Εκεί που έφτασε το πράγμα, δεν την καθυστερούν λίιιιιιιιιγο ακόμα την παραλαβή ώστε να κάνουν ποδαρικό για το 2012 στο λιμάνι του Περαία ??? :lol:

Μιλάμε για μαγική εικόνα...... Να αλλάζει ο χρόνος, και να εισέρχεται στο λιμάνι το νεότευκτο εν μέσω σφυριγμάτων, κωδωνοκρουσιών και πυροτεχνημάτων, με τα ρυμουλκά να το ραίνουν -αντί για νερό- με σαμπάνια !!!!! :P

Και το κατιτίς του θα λάβει ως δωράκι, και η εταιρεία του αρέσκεται σε ποδαρικά.....

Link to comment
Share on other sites

Δέν στελεχώνουν ΑΚΟΜΗ ή δέν στελεχώνουν ΠΛΕΟΝ;

Πάντως φαντάζομαι ότι με τίς ρήτρες που θα πάρη η BS απ'τους Κορεάτες,η τελική τιμή "κτήσης" θα είναι αρκετά συμφέρουσα.

Αν φύγη από εκεί στίς 10 Οκτωβρίου,να υποθέσουμε πως θα είναι εδώ γύρω στίς αρχές Νοεμβρίου;

Δεν στελεχώνουν ακόμη το ναυπηγείο. Σύμφέρουσα δεν γνωρίζω αν είναι ή δεν είναι φίλε Hastaroth. Σίγουρα η ρήτρα φέρνει κέρδος κι ιδιαίτερα αυτή την εποχή που αν το βαπόρι έκανε δρομολόγια είτε θα ήταν ισα βάρκα ίσα νερά είτε θα έμπαινε μέσα. Από την άλλη όμως θα πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι το deal έκλεισε κι υπογράφτηκε το συμβόλαιο σε εποχή ευημερίας. Τώρα με την παγκόσμια κρίση κατά την οποία οι κατασκευές νέων βαποριών έχουν κάνει βουτιά σε σχέση με το 2008 , σίγουρα θα ήταν όλα τα ναυπηγεία πιο ευάλωτα σε παζάρια , ο ανταγωνισμός πιο έντονος οπότε ενδεχδομένως το deal να έκλεινε σε πολύ χαμηλότερη τιμή.

Μάλλον την Παρασκευή θα παραδοθεί το πλοίο κι υπολογίζουν μέχρι την Δευτέρα 10 του μηνός να έχει ξεκινήσει το βαπόρι από την Κορέα.

Link to comment
Share on other sites

Στο περιοδικο της εταιριας για το φθινοπωρο,σημειωνεται δυο φορες για το που θα παει το πλοιο οταν ερθει αλλα και μας υπενθυμιζουν ποτε θα μας φερουν το αδερφο.Ελπιζω να μεινουν στα λογια τους και στις δυο περιπτωσεις :D

ΥΓ.Το σλογκαν ' το νεοτερο πλοιο σε ολο το Αιγαιο' εχει ξεπεραστει πια,αν εγραφαν 'το φτηνοτερο',θα χτυπουσε περισσοτερο στο κοινο :P

Link to comment
Share on other sites

Ξε ξε ξε ξεκινάει!!!!! εντός 48 ωρών θα έχει ξεκινήσει απο την μακρινή μας Κορέα να έρθει στα ζεστά νερά μας... με το καλό να μας έρθει και ο Άγιος Νικόλαος στην πλώρη του.

Link to comment
Share on other sites

Παραδόθηκε δλδ από τα ναυπηγεία? Δεν ανακοίνωσε τίποτα η BLUE STAR... Πριν την αναχώρηση για Πειραιά δε θα γίνει κάποια μικρή έστω τελετή παράδοσης από τα ναυπηγεία? Έτσι, το παίρνουμε και φεύγουμε? Τόσο απλά? :-/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...