Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Μακράν οι δύο πιο λογικές κινήσεις που θα μπορούσε να κανει η εταιρία. Προφανώς έχει πλήρη επίγνωση ότι η ΠΗΝΕΛΟΠΗ δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε υπηρεσίες τα άλλα πλοία της γραμμής όπως και ότι δεν φέρει κανα ισχυρό Brand Name όπως η Blue Star για να πάει ο κόσμος με κλειστά τα μάτια. Οπότε ο μόνος τρόπος να δελεάσει κόσμο, ειδικά στη σημερινή εποχή, είναι να ρίξει την τιμή. Απλή πολιτική μάρκετινγκ είναι και σχέσης τιμής-προϊόντος! Τα €50 το ΙΧ για τη Μύκονο δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Αυτή η τιμή υπάρχει τουλάχιστον τα τελευταία ένα με δύο καλοκαίρια. Υποθέτω πως για να την επαναλαμβάνει και φέτος, θα απέδωσε σαν κίνηση στο παρελθόν. Από κει και πέρα κανένας μα κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να την ακολουθήσει στο χαμήλωμα των τιμών, πολύ δεν περισσότερο η Blue Star. Η κάθε εταιρία έχει την πολιτική της και αυτή ακολουθεί. Αν κάτι τους φάει όλους μαζί θα είναι τα κατορθώματά τους και οι επιλογές τους μήνες τώρα και όχι το χαμήλωμα των τιμών από τον Αγούδημο.

Τέλος, συμφωνώ και επαυξάνω πως η αλλαγή ώρας είναι και αυτή υπέρ τόσο της εταιρίας όσο και των επιβατών. Γιατί και την προσπέραση από το ΙΘΑΚΗ γλιτώνει αλλά μπαίνει και μία εναλλακτική ώρα αναχώρησης που τόσο καιρό απουσίαζε κυρίως από Τήνο και από Μύκονο που μετά το ΙΘΑΚΗ δεν υπήρχε άλλο συμβατικό για την ηπειρωτική Ελλάδα.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μπαίνει και μία εναλλακτική ώρα αναχώρησης που τόσο καιρό απουσίαζε κυρίως από Τήνο και από Μύκονο που μετά το ΙΘΑΚΗ δεν υπήρχε άλλο συμβατικό για την ηπειρωτική Ελλάδα.

Ακριβώς! μιας και καράβι = συμβατικό (για πολλούς λόγους)

Ταυτόχρονη αφιξη στην Τήνο γύρω στις 11.34 (το ρολόι της webcam πάει λιγο μπροστά). Άντε καλοτάξιδα και πάντα γεμάτα ;)

post-1839-0-23910500-1338540968_thumb.jp

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Το Ιθάκη μπήκε "βραχεία κεφαλή" πρώτο και στη Τήνο και στη Μύκονο καλύπτοντας την διαφορά της περίπου μισής ώρας στην αναχώρηση από Ραφήνα. Και είδαμε και τις ταχύτητες σε συνθήκες πίεσης, το ΣΦ 19-19,5 και το Ιθάκη γύρω στα 23. Για να δούμε βέβαια πόσο θα κρατήσει αυτή την ταχύτητα το Ιθάκη. Πάντως το 3 ώρες του Ιθάκη για Τήνο είναι μάλλον ακατόρθωτο όπως έχουμε ξαναπεί. Άντε καλοτάξιδα να είναι, αν και από την πρώτη μέρα του Ιθάκη είχαμε την "απώλεια" της Ποπάρας.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήραμε την πρόγευση - αύριο προβλέπεται η κυρίως μάχη (μιας και μπροστά θα υπάρχει και η ποπάρα).

Προφανώς κάπως έτσι θα εξελιχθεί το πράγμα όλο το καλοκαίρι..

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, είναι καλές οι κοντρίτσες για να γουστάρουμε λιγάκι, αλλά το παιχνίδι δεν θα παιχτεί στο ποιος θα φθάσει 5 λεπτά νωρίτερα. Σημασία έχει η ποιότητα, η συνέπεια, η αξιοπιστία και το κόστος, Απλώς σήμερα είχαμε μια επίδειξη ισχύος από την Blue Star, αλλά δε νομίζω το Ιθάκη να μπει στο τριπάκι να περνάει μέσα από τα Γαυριονήσια και να ξύνει βράχια. Το πολύ πολύ κάποια στιγμή να πάει την αναχώρηση στις 8 και να φθάνει άνετα πρώτο στη Μύκονο.

Η ουσία όμως είναι ότι δεν υπάρχει κίνηση. Πήγα σήμερα μια απογευματινή βολτίτσα στη Ραφήνα, και χωρίς να να κάτσω να μετράω κεφάλια, τίποτε δεν μου θύμιζε ότι ήταν Παρασκευή εν όψει τριημέρου. Δεν είδα την αναχώρηση του Θεολόγου, αλλά νομίζω ότι κανένα από τα υπόλοιπα τρία δεν θα πρέπει να είχε ικανοποιητική πληρότητα. Ξαναλέω ότι δεν έκατσα να μετρήσω, απλώς μεταφέρω μια αίσθηση που αποκόμισα...και έχω την περιέργεια να μάθω επίσημα στοιχεία, εάν έχει κάποιος.

Link to comment
Share on other sites

Οι τμές, οι προσφορές και τα δρομολόγια στη γραμμή πλέον αλλάζουν "κάθε δευτερόλεπτο" σαν τις ισοτιμίες συναλλάγματος...μετά τον ερχομό του Ιθάκη δίκην "ταύρου σε υαλοπωλείο". Απίστευτης σφοδρότητας -σε ταχύτητες, προσπεράσεις και τιμές- η κατά μέτωπο επίθεση της Blue Star, ακόμα και για τους υποψιασμένους, με στόχο την κυριαρχία στη γραμμή και την εξαφάνιση των μικρών, και ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Και προσωπικά βλέποντας το έργο "Το Ιθάκη στη Ραφήνα¨", είναι σα να βλέπω και σκηνές από το έργο "Το Πάτμος στο Β. Αιγαίο". Τακτική Blitzkrieg, θα ελεγα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

να κανουμε μια περιληψη για το τι ειδαμε τις πρωτες μερες!το ΠΗΝΕΛΟΠΗ δεν το προλαβαινει το ΙΘΑΚΗ αντιθετα με το ΣΟΥΠΡΕΦΕΡΡΥ που το περναει πριν την μπουκα του λιμανιου τις τηνου κ γυρνανε ταυτοχρονα το ενα μεσα κ το αλλο απεξω!

απο τιμες κ προσφορες...

το ΠΗΝΕΛΟΠΗ εχει δωρεαν το εισητηριο του οδηγου του ι.χ. προς ολα τα νησια

το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ κανει 30% σε ολα τα νησια

το ΙΘΑΚΗ εβαλε σημερα 30ευρω το ι.χ. για ανδρο

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τις 2 τελευταίες μέρες με τη σειρά που φεύγουν έτσι φτάνουν και στη Μύκονο.(Ενδεικτικά στη Μύκονο φτάνει στις 11:55, Δεύτερο το ΣΦ2 στις 12:00 και τρίτο το Ιθάκη στις 12:10, που είναι τρομεροί χρόνοι ειδικά για τα 2 πρώτα, αλλά προφανώς με 100-150 άτομα σε όλο το ταξίδι) Προφανώς παίζει ρόλο η κίνηση στα λιμάνια....! Πχ τη Τετάρτη που ήμουν μέσα στο Ιθάκη στην Άνδρο πρώτον πάρα πολύ αργό ρεμέτζο και δεύτερον καθυστερήσαμε να φύγουμε λόγω του ότι έμπαινε στο λιμάνι το Θεολόγος.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα κακως ασχολουμαστε με τα 10λεπτα και με το ποιος εφτασε πρωτος η τελευταιος.Η κινηση(επιβατων και οχηματων)σιγουρα δεν επαρκει για τα ηδη δρομολογημενα πλοια και πονταρω ολη μου την περουσια :P οτι καθε πλοιο/εταιρια ξεχωριστα μπαινει μεσα-μερα με τη μερα-ολο και περισσοτερο.

Θα μεινει στην γραμμη(οπως και σε ολο το Αιγαιο)ο πιο ισχυρος/ισχυροι=αυτος που θα αντεξει περισσοτερο.Ενα παιχνιδακι βλεπουμε τωρα και σημασια εχει οχι ποιος θα βαλει γκολ πρωτος αλλα αυτος που θα παρει την νικη.

ΥΓ.Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι θα μεινουν και τα 4 πλοια μεχρι το τελος του καλοκαιριου. :ph34r:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τα τοπικά δρομολόγια για Άνδρο, όπως φαίνεται στο openseas, για τον Ιούνιο, το ΠΗΝΕΛΟΠΗ κρατάει μόνο το απογευματινό δρομολόγιο της Παρασκευής, ενώ το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ δε φαίνεται να κάνει τοπικά.

Link to comment
Share on other sites

παντως, αυτη την ιστορια που την ξεκινησε ο παππους-σαν ο ποιοι αδυναμος κρικος φυσικα-, και την συνεχισαν οι αλλοι σε πιο λογικα πλαισια βεβαια, δεν την βλεπω να καταληγει σε καλο...οπου εφαρμοστηκαν τετοιες τακτικες ειχαν καταστροφικα αποτελεσματα ΓΙΑ ΟΛΟΥς....δεδομενου οτι η κινηση στην παρουσα φαση ειναι μηδαμινη....

Link to comment
Share on other sites

Τις εξελίξεις δεν τις δημιούργησαν οι εκπτώσεις της Πηνελόπης, αλλά η είσοδος του Ιθάκη και κυρίως η επίθεσή του πρωτίστως στο ΣΦ, το οποίο για να επιβιώσει επιτίθεται στην Πηνελόπη και αυτή αμύνεται με εκπτώσεις...και οι άλλοι αναγκαστικά την ακολουθούν. Για μένα και κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες από πλευράς κίνησης, δεν χωράνε περισσότερα από 2 πλοία στο πρωινό, το Ιθάκη και άλλο ένα και ο Θεολόγος το ΠΣ. Οπότε γίνεται μάχη μεταξύ ΣΦ και Πόπης ποιό από τα δύο θα παραμείνει στο πρωινό και ποιο θα αποχωρήσει ή θα πάει στο απογευματινό διεκδικώντας μερίδιο από τον Θεολόγο. Ελπίζω αυτή η επιλογή να μην είναι αποτέλεσμα των ηρωικών -πλην όμως ανεπιτυχών- προσπαθειών του ΣΦ να τα ρίξει στην Πόπη. Μερικές ακόμα κοντρούλες ακόμα -σαν κι αυτές που είδαμε αυτή την εβδομάδα ανάμεσα Άνδρο και Τήνο- και βλέπω κάποιο από τα 2 να πηγαίνει στα πιτς του ΝΜΔ...

Link to comment
Share on other sites

ΜΙΑ μονο μερα το φερι ηταν πολυ κοντα στην ποπη, και αυτο συνεβη οταν αργησε να φυγει η τελευταια 5 λεπτα...θελω να πω πως το φερι δεν εκανε καμια ιδιαιτερη προσπαθεια να την περασει, αντιθετως η ποπη ανοιξε αρκετα -αναλογα με την ταχυτητα που συνηθως να πηγαινει, δλδ απο τους 18 κομβους εφτασε στους 19,5.....

Link to comment
Share on other sites

καλα και το ferry ειχε ανοιξει μολις την πλησιασε. απο τα 19+/- που πηγαινει συνηθως βρεθηκε 20.2. ολα αυτα στο κατεβασμα ανημερα του αγιου πνευματος που τα πλοια ησανται αδεια. στην επιστροφη δεν ειχαν κουραγια ακομη.

χωρια που πηγαν να ξυρισουν τα βραχια πριν τα κιονια την ωρα της κοντρας.

επισης το ferry πλεον περνα επι το πλειστον μεσα απο τα γαυριονησια

Link to comment
Share on other sites

εγω μιλαω για αλλη ημερα...απο ανδρο προς τηνο......το φερι αν το προσεξεις παιζει απο 19 μεχρι 19,8 19,9 με λιγο ρευμα πες...εκεινη την μερα πηγε μολις μεχρι 20,1....ε, δεν νομιζω πως το "εσπασαν" κιολας......μεσα απο τα γαυριονησια περνα παντοτε η ποπη 8 χρονια τωρα.αλλα και το φερι....μονο που η ποπη κυριολεκτικα ξυριζει τις στεριες ,ισως για να παιρνι τα ρευματα.....

Link to comment
Share on other sites

τα βουνα μην παρουν. ;)

η ποπη παντα περναγε απο γαυριονησια και ξυστα απο ανδρο. το θεμα ειναι οτι απο τοτε που μπηκε το ιθακη τα γαυριονησια εγιναν ρουτινα (και οχι εξαιρεση) και για το ferry. δυο ηλικιωμενα πλοια με γνωστες ευαισθησιες σε συγκεκριμενα σημεια, περνανε ξυστα απο στεριες και βραχονησιδες και τσιτωνουν τις μηχανες τους (μη μου λες οτι δεν εσπασαν το ferry γιατι το 20,1 ειναι με τη γλωσσα εξω). αν συνεχισουν ετσι η βλαβη θα ειναι το λιγοτερο

Link to comment
Share on other sites

Γενικα μονο ο Σκιαδάς δε μπαίνει ποτέ στα Γαυριονήσια, περνά απέξω από όλα και όχι ανάμεσα στα 2 τελευταία.....ετσι τουλάχιστον είχε πει.....

Link to comment
Share on other sites

ουτε το ιθακη μπαινει.

το θεμα δεν ειναι ποιος μπαινει και ποιος βγαινει. το ιθακη εχει παραπανω δρομο απο τα υπολοιπα αυτο ειναι δεδομενο και η πελατεια δεν κερδιζεται με νοοτροπια και λογικες 70s

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, και τι κερδίζουν περνώντας μέσα από τα Γαυριονήσια και κοντά στις ακτές, γύρω στο 1 μίλι συνολικά, ούτε 5 λεπτά σε χρόνο. Και το ωραίο είναι ότι του Αγίου Πνευματος όταν διεξήχθη το γκραν πρι Άνδρου-Τήνου...η Πηνελόπη (εάν θυμάμαι καλά) μπήκε κάπου 2 λεπτά πριν το ΣΦ, και το Ιθάκη λίγο μετά το ΣΦ, αλλά επειδή το ΣΦ είχε φθάσει νωρίτερα και περίμενε την αναχώρησή του, το Ιθάκη έφυγε πριν από αυτό και έφθασε πρώτο στην Μύκονο.

ΥΓ Όταν μετά την Άνδρο έχεις στα 1,5-2 μίλια μπροστά σου την Πηνελόπη και διαθέτεις 1,5 ώρα είναι βέβαιο ότι δεν πετάς την ευκαιρία να τα ρίξεις στον μεγάλο ανταγωνιστή σου...κάνοντας και επίδειξη της τελικής σου ταχύτητα. Τώρα εάν αυτή δεν φθάνει, είναι άλλο ζήτημα..και θα πρέπει να απασχολήσει όσους μιλούσαν για 21 υπηρεσιακή. Πολύ κακώς για εμένα, καθώς ποτέ η αξία του ΣΦ δεν ήταν στην ταχύτητα, αλλού ήταν...και εκεί έπρεπε να ποντάρουν.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ειπωθηκε ποτε απο τα χειλη των της εταιρειας κατι για 21 υπηρεσιακη...απο τους διαφορους της πιατσας ισως.......οταν εχεις μετα το γαυριο τον αλλο μπροστα σου 2 μιλια τον προλαβαινεις αν εισαι πανω απο ενα μιλι γρηγοροτερος, ισως και παραπανω γιατι η αποσταση δεν ειναι μεγαλη.οταν λοιπον ο αλλος το ανοιγει και παει 19,5 -αυτος και αν το εσπασε-πρεπει να πας με 21....το βαπορι εχει παει λιγο παραπανω απο 20,4...αρα δεν νομιζω να ηταν με την γλωσσα εξω.τωρα, για το περασμα μεσα η εξω απο τα γαυριονησια, στα αλλα πλοια το περασμα απο μεσα γλυτωνει τρια λεπτα, ενω στο ιθακη πολυ λιγοτερο.....

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ειπωθηκε ποτε απο τα χειλη των της εταιρειας κατι για 21 υπηρεσιακη...απο τους διαφορους της πιατσας ισως.......

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω...ειπώθηκε και μάλιστα με τον επισημότερο τρόπο

Link to comment
Share on other sites

οπως ειχαμε δει και τοτε αυτα ειχαν λεχθει ενω το πλοιο δεν ειχε περασει στο πρωτο δοκιμαστικο τους 6-7 κομβους.

επιμενω οτι ολα αυτα ειναι πειρατικες τακτικες περασμενων δεκαετιων. αν γλυτωνει 2-3 λεπτα ενα πλοιο μεσα απο τα γαυριονησια, αν γλυτωνει 1 ή 2 γλυφοντας την ανδρο κλπ ειναι ανευ ουσιας. δεν προκειται να αυξηθει το μεριδιο κανενος ετσι

Link to comment
Share on other sites

το ΙΘΑΚΗ εχει κανει την αυτοδιαφημηση του καθως σπαει ολα τα κοντερ με την ταχυτητα του κ την τηρηση των χρονων του στο ακεραιο!Οι Στεφανου εχουν χασει την μπαλα καθως το πλοιο που πλειτεται περισσοτερο ειναι το δικο τους κ δεν βλεπω να κανουν κατι για να αλλαξουν τα δεομενα...η ΠΟΠΗ οπως ειχα κ παλιοτερα δεν εχει να χασει κ τιποτα ισα ισα που μπορει να φυγει κ απο την γραμμη με ψιλα το κεφαλι...

Y.Γ.οσο για τα περασματα απο τα γαυρονησια κ τα ξυρισματα στους καβους που κανει αυτα γινοταν ολα τα χρονια κ αυτα αγαπησαμε με αυτα μεγαλωσαμε κ για αυτα γιναμε shipfriends ;)

Link to comment
Share on other sites

δυο ηλικιωμενα πλοια με γνωστες ευαισθησιες σε συγκεκριμενα σημεια, περνανε ξυστα απο στεριες και βραχονησιδες και τσιτωνουν τις μηχανες τους (μη μου λες οτι δεν εσπασαν το ferry γιατι το 20,1 ειναι με τη γλωσσα εξω). αν συνεχισουν ετσι η βλαβη θα ειναι το λιγοτερο

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό. Νομιζω οτι αυτη η γελειότητα της κόντρας πρέπει να σταματήσει (με αλλαγη ωρών ισως?). Εν ετη 2012 με τα δεδομένα της εποχής και της κίνησης αυτα τα πράγματα είναι επικίνδυνα, εντελώς ανούσια και τελικά δεν προσφέρεται αξιόλογο συγκοινωνιακό έργο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...