Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Τα αποσπασματικά νούμερα που μας δίνεις για το superferry, εγώ δεν μπορώ να τα εξηγήσω λογικά, και με συγχωρείς αλλά κρατάω πολλές επιφυλάξεις. Εκτός αν οι 1000 του superferry κατέβηκαν στα άλλα νησιά και οι 600 του Θεολόγου όλοι στην Τήνο (που λέει ο λόγος :) ).

Ηρέμησε, δεν σου θίξαμε το πλοίο. Και γω ματάκια έχω και βλέπω.. Εμπιστεύομαι όμως ιδιαίτερα τα ματάκια μου. Ο καιρός γαρ εγγύς και θα δείξει ποιανού τα ματάκια έβλεπαν καλύτερα ;)

υγ: Πραγματικά απορώ για την κίνηση της εταιρείας που αναφέρεις και δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω (ή δεν έχει ξανακουστεί, μιας και η αναζήτηση επιπλέον πλοίου παίζει εδώ και καιρό και το ξέρουν και οι πέτρες). Και για να παίξω και γω το παιχνίδι των ερωτήσεων: Μήπως είναι αλλαγή δρομολογίων (με προσθαφαιρέσεις νησιών, ή το πιο ακραίο "μετακόμιση");

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έως τις 7/10/2012 θα παραμείνει το BLUE STAR ITHAKI στην γραμμή της Ραφήνας

Tην Άνοιξη του 2013 θα επανέλθει στην Ραφήνα με προέκταση του δρομολογίου και στα νησιά της Πάρου και της Νάξου για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

http://www.rafinavessels.blogspot.gr/2012/09/blue-star-ithaki.html

Link to comment
Share on other sites

τα περι παροναξιας τα ξερουμε ηδη, για την ανοιξη κρατα μια πισινη μην ειναι ιουνιος παλι

ΥΓ: ανοιξτε ολοι ενα blogg γραψτε εκει κατι και μετα ποσταρετε το καπου αλλου με λινκ. ετσι και αποκλειστικοτητα κερδιζετε και τη φημη διαδιδετε B)

Link to comment
Share on other sites

απο οτι φαινεται φετος λογω κρισης, το ραδιο αρβυλα της ραφηνας θα περιοριστει στο εγχωριο υλικο B) . πανε τα hrosey, hjiatland και stena navigator ^_^ . το μενου εχει: "τι θα κανει ο θεολογος" :rolleyes:

να βαλουμε δημοσκοπηση:

θα πουληθει; θα γινει μεγαλη μετασκευη; θα προστεθει απλα δευτερος καταπελτης οχηματων; δε θα γινει τπτ και απλα θα δεσει 2-3 μηνες; θα διατιθεται για γαμους και δεξιωσεις; (εκτος του τελευταιου περι γαμων, ολα τα αλλα ειναι "σιγουρες" ειδησεις που κυκλοφορουν) :ph34r:

Μεταφέρω καθαρη ΦΗΜΟΛΟΓΙΑ και τιποτα παραπανω.....συμφωνα λοιπον με φημες η FAST FERRIES ψαχνει πλοιο 22 κομβων (και ακουγεται οτι το βρηκε ηδη) για τα απογευματινα δρομολογια του θεολογου, και σκοπευει να μεταφερει το θεολογο στα πρωινα δρομολογια στη θεση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ το οποιο και περισσευει - και ειναι οτι πρεπει για αλλες γραμμες των Κυκλάδων από Πειραιά.....Ισχύει κάτι τέτοιο; Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό;

μια χαρα δουλεψε ο τεο ??!!κατι ακουγεται για μετασκευες και αυξηση πρωτοκολλου...νομιζω πως αργα το θυμηθηκανε.....

Μήπως οι ενδεχόμενες μετασκευές
αλλά ακούγεται και το πιο εξωφρενικό: stabilizers.
Λεγεται πως ενδιαφερεται η οικογενεια Στεφανου για το Ν.Μυκονος.

για να ανακεφαλαιωσουμε, περσυ, μετα απο μια νοητη περιπλανηση σε hrossey, hjatland, bs ithaki, bs paros και νησος μυκονος (ναι ξερω η εταιρεια δεν ειχε πει τπτ, αλλα το διεδιδαν ολοι οι προσκειμενοι) η μονη επενδυση της gs ηταν ο (μισος) βολβος του ferry και η μοκετα της διακεκριμενης, ενω η fast ferries μετα απο ενα συντομο μπουρου μπουρου για το ιθακη κατεληξε στη μεταθεση του αικατερινη (με μια μετασκευη που εγινε στο μαγαζι των αφεντικων).

φετος που οι τζιροι ολονων ηταν αισθητα μειωμενοι σε σχεση με περσυ εχουμε το ραδιο αρβυλα να ξεκινα απο νωρις.

θα διακινδυνευσω την προβλεψη οτι το περισσοτερο που θα μπορουσαμε να περιμενουμε ειναι η golden να περιοριστει σε μια καλη επισκευη των KMW αντε και να αλλαξουν οι αεροπορικες, το αικατερινη το πολυ να βαψει κοκκινο το ονομα του και ο τεο να αποκτησει επιπλεον καταπελτη

Link to comment
Share on other sites

φετος που οι τζιροι ολονων ηταν αισθητα μειωμενοι σε σχεση με περσυ εχουμε το ραδιο αρβυλα να ξεκινα απο νωρις.

θα διακινδυνευσω την προβλεψη οτι το περισσοτερο που θα μπορουσαμε να περιμενουμε ειναι η golden να περιοριστει σε μια καλη επισκευη των KMW αντε και να αλλαξουν οι αεροπορικες, το αικατερινη το πολυ να βαψει κοκκινο το ονομα του και ο τεο να αποκτησει επιπλεον καταπελτη

Και ίσως να λες και πολλά.

Το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου πήγε πολύ καλά για τις εταιρείες από πλευράς κίνησης, τουλάχιστον σε σχέση με τις προβλέψεις του 1ου εξαμήνου που προέβλεπαν καταστροφή. Τώρα, όσον αφορά τους τζίρους και τα πραγματικά κέρδη (που ίσως τα τελευταία δεν θα τα μάθουμε ποτές αξιόπιστα) τα αποτελέσματα ήταν σίγουρα πολύ πιο κάτω σε σχέση με πέρυσι. Και μιας και το προηγούμενο δίμηνο υπήρξε αρκετή κίνηση για να τους ικανοποιήσει όλους, η πραγματική μάχη αρχίζει τώρα που η κίνηση πέφτει..

Πρόβλεψη/ευσεβής πόθος για τη βαρυχειμωνιά: να έχουμε σίγουρα ένα πλοίο του Παναγιωτάκη στα απογευματινά (για το μεγαλύτερο διάστημα το Κατερινιώ λόγω οικονομίας) και Ποπάρα/Υπερβάπωρ να κάνουν εναλλάξ ακινησία, ώστε να έχουμε όλο το χρόνο 2 βαπόρια (1 πρωί & 1 απόγευμα).

και ένα αστειάκι: Εγώ θέλω Zubr στη γραμμή :P

Link to comment
Share on other sites

Από αύριο αρχίζουν τα εναλλάξ δρομολόγια μεταξύ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ και ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ με ώρα αναχώρησης 7:25 ,εκτός Σαββάτου που αναχωρούν και τα δυο πλοία στις αντίστοιχες ώρες 6:55 και 7:25. ;)

Αν δεν κάνω λάθος αυτό γινόταν συνήθως μεταξύ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ και SUPERFERRY :blink:

Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται η Golden είναι στριμωγμένη από παντού και χωρίς συμμαχίες στη γραμμή. Προφανώς το στρίμωγμά της, ωφελεί και τους τρείς άλλους ανταγωνιστές της.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Γιατι ειναι στριμωγμενη απο παντου? Επειδη τα δυο βαπορια με τη λιγοτερη κινηση το καλοκαιρι κοβουνε δρομολογια? Μην τυχον μεθαυριο εχουμε 1 μεσα 2 εξω (ενα βαπορι ταξιδι 2 ημερευση) ετσι οπως τα κανανε το καλοκαιρι και οι τεσσερις.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το ότι ο Στεφάνου δε συνεργάζεται φέτος με τον Αγούδημο οφείλεται στο γεγονός ότι θα κρατήσει όλο το χειμώνα τη Νάξο (Παρασκευές και Κυριακές), κι ίσως δεν τον βολεύουν τα ωράρια, οπότε ο Αγούδημος για να βγάλει διημερεύσεις για την ΠΟΠΗ στράφηκε στον Παναγιωτάκη... ;)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι τελικα αργα η γρηγορα με ενα βαπορι θα μεινει η γραμμη καθως ενα ενα θα φυγουνε για 3μηνες ακινησιες και αυτα που θα μεινουν θα δουλευουν εναλαξ...

Αλλη μια κινηση απο το προγραμμα της forthcrs για τη Fast Ferries

"Η εταιρεία μας ενόψει  φθινοπώρου προσφέρει στο επιβατικό της κοινό μειωμένο ναύλο στα ΙΧ αυτοκίνητα και στο πλοίο της Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.

Συγκεκριμένα κάθε Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή ο  ναύλος για όλα τα ΙΧ επιβατικά από και προς Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο διαμορφώνεται   στα 30,00€ ανά διαδρομή.

Επίσης,  για τις ίδιες ημέρες, προσφέρεται  ναύλος 15,00€ για τα ΙΧ  σε όλες τις ενδοκυκλαδικές συνδέσεις.

Η προσφορά ισχύει από 14/09/2012 έως 31/10/2012."

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα θα κανουν τριμηνες (τσε βαλε ακινησιες) αλλα, με δεδομενη και την αποχωρηση του ιθακη στις 07/10, τη συμμαχια αγουδημου παναγιωτακη τη μεταφραζω ως εξης: απο μεσα οκτωβρη η ποπαρα το πρωι και ενα απο τα δυο κοκκινα το απογευμα.

Link to comment
Share on other sites

Και κάπως έτσι ξεκινά η περίοδος των ισχνών αγελάδων (αναφέρομαι στο χειμώνα).. Αρχικά με την κοινοπραξία που ήταν κάτι αναμενόμενο μεν, με μη αναμενόμενο δίδυμο δε.

Εγώ εδώ, άκουσα πως ο υπερβάπωρ έκοψε τη Νάξο οριστικά για το χειμώνα (από προχτές). Τώρα όμως βλέπω στο openseas πως τα απογευματινά δρομολόγια της Παρασκευής έχουν κανονικότατα την προέκταση για Νάξο (βέβαια χωρίς να βλέπω κάτι άλλο κάποια άλλη μέρα, πχ την Κυριακή που ανέφερε ο rafina-lines). Στο site της εταιρείας φαίνεται πως η Νάξος κόπηκε οριστικά. Τελικά τι συμβαίνει;

Όσον αφορά την προσφορά του Θεολόγου στα ΠΣΚ, εδώ πλέον έχω μπόλικες απορίες. Όπως πχ, ό'τι την κάνει τα ΠΣΚ, αντί για τις καθημερινές όπου η κίνηση είναι πιο μειωμένη, καθώς επίσης και το γεγονός πως την κάνει στη low-season. Να χει σχέση άραγε με τον ανταγωνισμό στο απογευματινό με τον υπερβάπωρα; (αν και ο υπερβάπωρ φαίνεται να αποχωρεί από το απογευματινό της Παρασκευής σε 15 μέρες). Πάντως, όπως και να 'χει φαίνεται σαν προσφορά εξόρμησης σαββατοκύριακου..

Τώρα όσον αφορά το "μη αναμενόμενο" δίδυμο της κοινοπραξίας, νομίζω πως δείχνει ξεκάθαρα ένα πράγμα: Πως αυτοί οι δύο δεν θέλουν να φαγωθούν μεταξύ τους. Άλλος τους ενοχλεί.. (κάντε το και στον πληθυντικό).

υγ: εντείνονται οι φήμες για συντομότερη αποχώρηση του Ιθάκη. Ίδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

η ναξος παει μεχρι τελος σεπτεμβριου, και μετα βλεπουμε.η απορια μου σε αυτη την κινηση ειναι, γιατι δεν υπαρχει δρομολογιο επιστροφης την κυριακη...βεβαια, ετσι δεν προλαβαινει το τοπικο την κυριακη...τωρα, ο θεολογος , αν κανει εκπτωση τις καθημερινες τον σεπτεμβριο, που ολοι βαρανε μυγες, τοτε κλαυτα χαραλαμπε....λογικοτατο ειναι να την κανει τα π-σ-κ, οπου αυξανεται η κινηση, και φυσικα ενωπιον του σουπερ τις παρασκευες....το ιθακη, το αργοτερο 7 οκτωβριου , μας την κανει...καλα-η σχεδον καλα- (τους) τα φαγαμε, καλα (τους) τα ηπιαμε, ε..ας την κανουμε σιγα σιγα, μην αρπαξουμε καμια γριπη μες το καταχειμωνο !!λεγεται,πως θα επανελθει απο απριλιο αυτη την φορα, αλλα αυτα ακουγαμε και περυσι....και αραγε, θα επανελθει αυτο, η, με δεδομενη (?) την προοπτικη της προεκτασης του δρομολογιο μεχρι παροναξια, φερουμε κανα αδελφακι με καμπινουλες , και αυξησουμε και την πιτα κατα 200 ατομα και καποια παραπανω ιχ ?βεβαια, πολυ πιθανο να εχει αντιπαλο, και μαλιστα σοβαρο, του χρονου , αν παει παρο ναξο...για να δουμε....

Link to comment
Share on other sites

πολυ πιθανο να εχει αντιπαλο, και μαλιστα σοβαρο, του χρονου , αν παει παρο ναξο...για να δουμε....

Εννοείς ότι του χρόνου (πρώτα ο Θεός...) θα υπάρξει και νέο πλοίο από Ραφήνα για Παροναξία εκτος από ΣΦ και Ιθάκη(ή Νάξος)?

Link to comment
Share on other sites

παντως, αν ειναι και το ιθακη-η το ναξος-, τα βαπορια θα ειναι δυο....

Ε καλά, εξυπακούεται ότι τα πλοία για Νάξο θα είναι τουλάχιστον δύο, ένα Μπλουστάρ και το Σουπερφέρρυ. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το ποιός θα είναι ο νέος "σοβαρός αντίπαλος" των Μπλουστάρ που θα έρθει του χρόνου....και πως γίνεται να έρθει και τρίτο καράβι, αλλά να παραμείνουν δύο στη γραμμή?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω ότι τελικώς οι Στεφάνου κάνανε και την BS να μπή στο τριπάκι τής προέκτασης γιά Νάξο (άν γίνη τελικά).

Επίσης απορώ γιατί το θεωρείτε αποτυχία να κάνη κάποιος εκπτώσεις τίς καθημερινές.Αφού όλοι βαράνε μύγες,λογικό δέν είναι ότι όποιος κάνει τίς προσφορές θα πάρη περισσότερο κόσμο και συνεπώς θα πάψη να βαράη μύγες;Το ΠΣΚ που έχει ούτως ή άλλως κίνηση,έχει και χρήμα.

Βέβαια αναρωτιέμαι ποιός (μή νησιώτης) πάει από Ραφήνα π.χ.στην Ανδρο μέσα στο καταχείμωνο-έστω και ΠΣΚ.........

Link to comment
Share on other sites

μην ψαρωνετε :) . ειπαμε εχουμε να ακουσουμε χοντρη παραμυθα φετος ;)

και πιο χοντρη και πιο προσεγμενη απο περσυ. φετος στη ραφηνα δεν θα εχει ονοματολογια, αλλα γενικα και αοριστα υπονοουμενα, ωστε οτι και να συμβει (ακομη πχ και απλα να προσθεσει και παρο το superferry) να λεμε οτι πεσαμε μεσα. το εχουμε ξαναδει το εργο απο τα διαφορα παπαγαλακια.

@hellenic spirit: οσο ηρθε και φετος το νησος μυκονος

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...