Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Το Girolata επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Marseille Ajaccio.
MILTIADIS Posted October 2, 2019 Posted October 2, 2019 Ακουγεται εντονα οτι το πρωην Αρετουσα θα περασει αμεσα στον ομιλο Γκριμαλντι υπο μορφη ναυλωσης(μαλλον) Το πλοιο ειναι ηδη σε δεξαμενη στη Μασσαλια.
bigman Posted October 2, 2019 Posted October 2, 2019 Μήπως κάνει μεγάλο comeback στην Αδριατικη;;;; αν το βάψουν και κόκκινο ότι καλυτερο..😋
proud_ionian Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 9 minutes ago, MILTIADIS said: Φετος που ετυχε να το παρακολουθω πηγαινε με 23 σταθερα παντως. τοσο ηταν και το κανονικο του. τα 24 + 25 ηταν στα δοκιμαστικα. το '95 πατρα ancona σε 22 ωρες εκανε
MILTIADIS Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Γαλλοι συνασθενεις αναφερουν οτι η ναυλωση ειναι απο Νοεμβριο εως Φεβρουαριο,σημειωνοντας ωστοσο οτι μπορει να παρει παραταση. Με δεδομενο αυτο μεχρι στιγμης ειναι προφανες οτι θα κανει τραμπες σε πλοια που θα πανε για scrubbers. Tα πλοια που δεν εχουν βαλει ακομα ειναι το Cruise Smeralda,το Catania τα 2 μπλε του Μπριντιζι και τα 2 Cruise.Επισης και το Olbia αλλα στη Σαρδηνια οπως βλεπουμε τον ρολο του Τραμπ τον εχει αναλαβει το Cruise Ausonia. Στη δεξια πλευρα του πλοιου τοποθετηθηκαν σημερα σκαλωσιες.
Nick the Greek Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Όλο και περισσότερο φαίνεται να στέκει η φήμη. Με φίλο στη Μασσαλία που μίλησα πρίν λίγο, είπε πως η La Meridionale έχασε την επιδότηση που είχε και την Κορσική. Και ενώ το Piana βολεύτηκε στη γραμμή του Porto Vecchio, η Girolata έχει μείνει ταπί κι από λεφτά, ταπί κι από άντρα, που λέει και η Βλαχοπούλου στη Χαρτοπαίχτρα. Δεν ήξερε κάτι συγκεκριμένο για την Girolata αλλά είπε πως είναι καθ' όλα πιθανό.
Nick the Greek Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Στο άμεσο μέλλον(εννοώ από το Νοέμβρη ως την άνοιξη) δεν ξέρω τι θα γίνει, πάντως για το καλοκαίρι του 2020 οι Ιταλοί λένε πως το Girolata καταλήγει με ναύλωση στην GNV για δρομολόγια ανάμεσα σε Civitavecchia και Palermo/Termini Imerese. Να υποθέσω στη θέση του Κρήτη Ι?
Nick the Greek Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 Οι πλέροφορίες από τη Γαλλία για τη Girolata αναφέρουν πως η ναύλωση στην GNV όντως ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου και είναι για 9 + 3 μήνες, επιλογή ναυλωτή(chopt). Η γραμμή επιβεβαιώνεται πως θα είναι αυτή που είπαμε παραπάνω.
Nick the Greek Posted November 2, 2019 Posted November 2, 2019 Από τις 14 Νοέμβρη -και φαντάζομαι μέχρι να ξεκινήσει η ναύλωση από την GNV- η Girolata αντικαθιστά το Kalliste στη γραμμή Μασσαλία - Propriano(Κορσική) - Porto Torres(Σαρδηνία)
Nick the Greek Posted January 3, 2020 Posted January 3, 2020 Όντως τελικά η Girolata έφτασε νωρίτερα σήμερα στην Civitavecchia και κάνει drifting εκτός λιμένος, υποθέτω αναμένοντας τις βραδυνές αναχωρήσεις για να πάρει μετά κάποια θέση. Στο πρόγραμμα της GNV φαίνεται να ξεκινά δρομολόγια από Civitavecchia για Termini Imerese την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου στις 0900 το πρωί. Βασικά αναλαμβάνει ακριβώς τα δρομολόγια του Κρήτη Ι ανάμεσα στα 2 λιμάνια με ένα έξτρα ταξίδι λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής Από Termini Imerese πρός Napoli με επιστροφή από Napoli για Termini το μεσημέρι του Σαββάτου.
Nick the Greek Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 (edited) Το πλοίο -πρός το παρόν τουλάχιστον- ταξιδεύει ακόμη με αυτά τα χρώματα. Edited January 20, 2020 by Nick the Greek
Agrino Posted February 17, 2020 Posted February 17, 2020 Το πλοίο αναχώρησε το Σάββατο το μεσημέρι από την Νάπολη, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του Nick the Greek για τα δρομολόγιά του. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι ακριβώς και απαράλλαχτη όπως στην τελευταία φωτογραφία, σινιάλα La Meridionale και σβησμένο φουγάρο.
Nick the Greek Posted March 26, 2020 Posted March 26, 2020 Καρφί από το Termini Imerese για τη Μασσαλία, λιμάνι στο οποίο έφτασε την περασμένη Κυριακή και παραμένει έκτοτε. Αυτό είναι σίγουρα διακοπή της ναύλωσης λόγω ανωτέρας βίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2020 Posted July 21, 2020 Να πούμε ότι το Girolata έχει επιστρέψει στη ναύλωση του στην Ιταλία και δουλεύει στη γραμμή Termini Imerese-Νάπολη. Όπως βλέπουμε σε μια φωτογραφία από τη Νάπολη έκλεισαν όλα τα ανοίγματα στο άνω γκαράζ ενώ υπάρχει η εικόνα της υδρογείου με το καλώδιο για να δείξουν την οικολογική συνείδηση τους.
nomikos Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 (edited) Μια που αναφερόμαστε στο Αρετούσα τελευταία ας δούμε το ga plan του.Είχε αρκετά ευρύχωρους χώρους και η διαρρύθμιση τους μοιάζει πολύ με των Ίκαρος Πασιφάη.Άλλωστε η διαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων όλων των fossen μοιάζουν μεταξύ τους.Πιστεύω πλοία σαν το Αρετούσα ήταν ιδανικά και ταίριαζαν περισσότερο στις γραμμές μας.Και στην Αδριατική και στην εσωτερική ακτοπλοία. Με πρακτικούς χώρους,πολλές καμπίνες, μεγάλο γκαράζ ικανοποιητική ταχύτητα καλό μέγεθος θα ήταν πιο ορθολογική η ναυπήγηση τέτοιου είδους νεότευκτων. Edited September 6, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Neptune Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 Εχουμε ξαναπει, εντυπωσιακο πλατος σε αναλογια μηκους (27 μετρα!!!)
Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 Το Girolata βρίσκεται για δεξαμενισμο στο ναυπηγείο Chantier Naval στη Μασσαλία από τις 18 Οκτωβρίου, μάλλον τελείωσε η ναύλωση του στη GNV.
George...f Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 Άντε με το καλό και Χίο-Μυτιλήνη. Όνειρα φθινοπωρινής νυκτος...Πέρα απ την πλάκα πάντως, καποιος φιλος στο forum αναφέρθηκε στο ότι η Minoan εξετάζει την είσοδο της στη συγκεκριμένη γραμμη, πράγμα το οποίο εύχομαι να αληθεύει καθώς μόνο καλό θα κάνει ο ανταγωνισμός στο μονοπώλιο που έχει δημιουργηθεί και εκεί τα τελευταία χρόνια. Και το πάλαι ποτέ Αρετουσα θεωρώ ότι ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της γραμμής.
MILTIADIS Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 13 minutes ago, George...f said: Άντε με το καλό και Χίο-Μυτιλήνη. .Πέρα απ την πλάκα πάντως, καποιος φιλος στο forum αναφέρθηκε στο ότι η Minoan εξετάζει την είσοδο της στη συγκεκριμένη γραμμη, . Πριν απο ποσες δεκαετιες??😂
Petros P Posted October 27, 2020 Posted October 27, 2020 9 hours ago, George...f said: Άντε με το καλό και Χίο-Μυτιλήνη. Όνειρα φθινοπωρινής νυκτος...Πέρα απ την πλάκα πάντως, καποιος φιλος στο forum αναφέρθηκε στο ότι η Minoan εξετάζει την είσοδο της στη συγκεκριμένη γραμμη, πράγμα το οποίο εύχομαι να αληθεύει καθώς μόνο καλό θα κάνει ο ανταγωνισμός στο μονοπώλιο που έχει δημιουργηθεί και εκεί τα τελευταία χρόνια. Και το πάλαι ποτέ Αρετουσα θεωρώ ότι ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της γραμμής. Δεν αναφέρθηκε σοβαρά,πλάκα εκανε στο "Ωρα του παιδιού" ,που ανέφερε το "ouzo palace" 😛 Πάντως θεωρητικά στο Αρετούσα δεν ειχε περάσει "εικονικά" στην Hellas Ferries? αφου δεν έγινε τοτε οπως με το Φαίδρα 😛
proud_ionian Posted October 27, 2020 Posted October 27, 2020 ΔΕΝ ειχε περασει. ειχε δοθει μια προκαταβολη απο την HFD στη Minoan, για μια υποτιθεμενη πωληση, που επεστραφη. (οι κακες γλωσσες ελεγαν οτι απλα η κορη στηριξε τη μανα που δεν ειχε τοτε μουρη στις Τραπεζες. ουτε MOA, ουτε escrow account, ουτε τπτ) ας μην το κανουμε και εδω ομως ωρα του παιδιου
Nick the Greek Posted December 3, 2020 Posted December 3, 2020 Η καινούρια του απασχόληση με τα σινιάλα La Meridionale θα είναι ανάμεσα στη Μασσαλία και την Tanger Med. Μέχρι το Μαρόκο θα φτάσει η χάρη της Αρετούσας.
Nick the Greek Posted December 4, 2020 Posted December 4, 2020 Ξεκίνησε χτές το απόγευμα το πλοίο, στο πρώτο του δρομολόγιο για το Tanger Med.
Nick the Greek Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 Λόγω των περιορισμών για την πανδημία, η γραμμή της Girolata έστω και προσωρινά, διακόπτεται. Να δούμε τι θα γίνει όταν στρώσει το πράγμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now