Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 year later...

Ακουγεται εντονα οτι το πρωην Αρετουσα θα περασει αμεσα στον ομιλο Γκριμαλντι υπο μορφη ναυλωσης(μαλλον) :) 

Το πλοιο ειναι ηδη σε δεξαμενη στη Μασσαλια.

Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, MILTIADIS said:

Φετος που ετυχε να το παρακολουθω πηγαινε με 23 σταθερα παντως.

τοσο ηταν και το κανονικο του. τα 24 + 25 ηταν στα δοκιμαστικα. το '95 πατρα ancona σε 22 ωρες εκανε

Link to post
Share on other sites

Γαλλοι συνασθενεις αναφερουν οτι η ναυλωση ειναι απο Νοεμβριο εως Φεβρουαριο,σημειωνοντας ωστοσο οτι μπορει να παρει παραταση.

Με δεδομενο αυτο μεχρι στιγμης ειναι προφανες οτι θα κανει τραμπες σε πλοια που θα πανε για scrubbers.

Tα πλοια που δεν εχουν βαλει ακομα ειναι το Cruise Smeralda,το Catania τα 2 μπλε του Μπριντιζι και τα 2 Cruise.Επισης και το Olbia αλλα στη Σαρδηνια οπως βλεπουμε τον ρολο του Τραμπ :P τον εχει αναλαβει το Cruise Ausonia.

Στη δεξια πλευρα του πλοιου τοποθετηθηκαν σημερα σκαλωσιες.

Link to post
Share on other sites

Όλο και περισσότερο φαίνεται να στέκει η φήμη. Με φίλο στη Μασσαλία που μίλησα πρίν λίγο, είπε πως η La Meridionale έχασε την επιδότηση που είχε και την Κορσική. Και ενώ το Piana βολεύτηκε στη γραμμή του Porto Vecchio, η Girolata έχει μείνει ταπί κι από λεφτά, ταπί κι από άντρα, που λέει και η Βλαχοπούλου στη Χαρτοπαίχτρα:D. Δεν ήξερε κάτι συγκεκριμένο για την Girolata αλλά είπε πως είναι καθ' όλα πιθανό.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Στο άμεσο μέλλον(εννοώ από το Νοέμβρη ως την άνοιξη) δεν ξέρω τι θα γίνει, πάντως για το καλοκαίρι του 2020 οι Ιταλοί λένε πως το Girolata καταλήγει με ναύλωση στην GNV για δρομολόγια ανάμεσα σε Civitavecchia και Palermo/Termini Imerese. Να υποθέσω στη θέση του Κρήτη Ι?

Link to post
Share on other sites

Οι πλέροφορίες από τη Γαλλία για τη Girolata αναφέρουν πως η ναύλωση στην GNV όντως ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου και είναι για 9 + 3 μήνες, επιλογή ναυλωτή(chopt). Η γραμμή επιβεβαιώνεται πως θα είναι αυτή που είπαμε παραπάνω.

Link to post
Share on other sites

Από τις 14 Νοέμβρη -και φαντάζομαι μέχρι να ξεκινήσει η ναύλωση από την GNV- η Girolata αντικαθιστά το Kalliste στη γραμμή Μασσαλία - Propriano(Κορσική) - Porto Torres(Σαρδηνία)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Όντως τελικά η Girolata έφτασε νωρίτερα σήμερα στην Civitavecchia και κάνει drifting εκτός λιμένος, υποθέτω αναμένοντας τις βραδυνές αναχωρήσεις για να πάρει μετά κάποια θέση.

 

Στο πρόγραμμα της GNV φαίνεται να ξεκινά δρομολόγια από Civitavecchia για Termini Imerese την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου στις 0900 το πρωί. Βασικά αναλαμβάνει ακριβώς τα δρομολόγια του Κρήτη Ι ανάμεσα στα 2 λιμάνια με ένα έξτρα ταξίδι λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής Από Termini Imerese πρός Napoli με επιστροφή από Napoli για Termini το μεσημέρι του Σαββάτου.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Το πλοίο αναχώρησε το Σάββατο το μεσημέρι από την Νάπολη, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του Nick the Greek για τα δρομολόγιά του. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι ακριβώς και απαράλλαχτη όπως στην τελευταία φωτογραφία, σινιάλα La Meridionale και σβησμένο φουγάρο.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Καρφί από το Termini Imerese για τη Μασσαλία, λιμάνι στο οποίο έφτασε την περασμένη Κυριακή και παραμένει έκτοτε. Αυτό είναι σίγουρα διακοπή της ναύλωσης λόγω ανωτέρας βίας.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Να πούμε ότι το Girolata έχει επιστρέψει στη ναύλωση του στην Ιταλία και δουλεύει στη γραμμή Termini Imerese-Νάπολη. Όπως βλέπουμε σε μια φωτογραφία από τη Νάπολη έκλεισαν όλα τα ανοίγματα στο άνω γκαράζ ενώ υπάρχει η εικόνα της υδρογείου με το καλώδιο για να δείξουν την οικολογική συνείδηση τους.

109874086_2686372131620155_6249652403669912179_n.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Μια που αναφερόμαστε στο Αρετούσα τελευταία ας δούμε το ga plan του.Είχε αρκετά ευρύχωρους χώρους και η διαρρύθμιση τους μοιάζει πολύ με των Ίκαρος Πασιφάη.Άλλωστε η διαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων όλων των fossen μοιάζουν μεταξύ τους.Πιστεύω πλοία σαν το Αρετούσα ήταν ιδανικά και ταίριαζαν περισσότερο στις γραμμές μας.Και στην Αδριατική και στην εσωτερική ακτοπλοία. Με πρακτικούς χώρους,πολλές καμπίνες, μεγάλο γκαράζ ικανοποιητική ταχύτητα καλό μέγεθος θα ήταν πιο ορθολογική η ναυπήγηση τέτοιου είδους νεότευκτων.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...