Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παιδιά, πρέπει τα μεγάλα σε ηλικία πλοία να αποχωρήσουν... και όχι μόνο του Αγούδημου. Θα πρέπει όμως να αντικατασταθούν με νεότερα ώστε και να καλύπτονται αξιοπρεπώς οι ανάγκες των νησιών και να βρίσκουν δουλειά οι ναυτικοί μας. Στη κοινωνία μας είναι σημαντικό πράγμα να έχουν εργασία οι άνθρωποι για να ζουν χωρίς άγχος μιά καλή ζωή, αλλά δεν είναι αυτό η δικαιολογία για να ανεχόμαστε την ύπαρξη μεγάλων σε ηλικία πλοία. Ας μην ξεχνάμε ότι και οι επιβάτες έχουν αξιοπρέπεια και απαιτούν καλύτερες μετακινήσεις.

Σύννεφα στον ορίζοντα της Κοπεγχάγης

http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=3523

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aν αυτη η εταιρια βαλει ενα σωστο προγραμμα σιγα σιγα θα βρει το δρομο της.Οπως εχουν πει και τα παιδια αν συρικνωθει και εχει ενα καλο πλανο χτυπωντας σε γραμμες που την παιρνει να κανει κινησεις θα ανακαμψει για τα καλα.Ειναι ομορφο σινιαλο με πολλα χρονια παρουσιας στο Αγαιο με πολλους φιλους και φυσικα δεν ειναι απροσωπη οπως αλλες αφου εχει κατα την γνωμη μου τον πιο <τρελο> πλοιοκτητη:D

Link to comment
Share on other sites

αναρωτιεμαι ομως γιατι δεν μπαινουν και τα καινουρια σ αυτες τις γραμμες;μηπως δεν τους αφηνει ο Αγουδημος και ο καθε Αγουδημος που διαθετει τετοιο στολο;

Γιατί το λες αυτό; Παρά το γεγονός πως η GA σταμάτησε τα δρομολόγια της στην έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου (όταν οι περισσότερες εταιρείες είχαν πλέον ήδη συγκεκριμένα δρομολόγια στο πρόγραμμα τους), όχι μόνο τα περισσότερα από τα άγονα νησιά που άφησε χωρίς πλοίο, καλύφθηκαν από άλλες εταιρείες, αλλά πολλά από αυτά και με καλύτερα πλοία (π.χ. Δωδεκάνησα & Ικαρία).

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι η αληθεια ειναι καπου στη μεση και τι θελω να πω με αυτο.

Κανεις δεν νομιζω οτι εχει κατι με τον καπτα Μακη.Ολοι θελουμε να υπαρχουν οχι μονο ο Καπτα Μακης αλλα πολλες εταιρειες και γιατι δινουν εργασια σε παρα πολυ κοσμο αλλα και γιατι δεν υπαρχει μονοπωλειο.

Απο κει και περα ομως πρεπει και τα πλοια να ειναι αξιοπρεπη και να μην πηγαινουν με ταχυτητες φορτηγου.Το οτι ο Καπτα Μακης πηγαινε παντου δεν ειναι αλλωθι για το οτι αφησε τα βαπορια του στη μοιρα τους και ουσιαστικα δεν τα προσεξε καθολου.Αν εξαιρεσεις ενα δυο στα υπολοιπα πλεον δεν ειναι γαι να μπεις.

Και ας μην ξεχναμε οτι σε καλοκαιρινη περιοδο ειχε καταντησει το εισητηριο με Καπτα Μακη να ειναι πιο ακριβο απο Blue Star

Ε ειναι λογικο και οι νησιωτες να αντιδρουν πλεον και να μην θελουν τα βαπορια του στα νησια απαιτωντας κατι πιο συγχρονο απο οτι η ΝΤΑΛΙΑΝΑ και η ΜΙΛΕΝΑ

Link to comment
Share on other sites

Αν ο mega ντεντέκτιβ άκουσε καλά,οι επενδυτές είναι Βέλγοι.Mάλιστα

ένα απο τα σενάρια που κυκλοφορεί ευρέως θέλει:τα ΜΙΛΕΝΑ-ΝΤΑΛΙΑΝΑ-ΜΑΡΙΝΑ ως ξενοδοχεία εργατοτεχνικού προσωπικού στο DUBAI,AΝΘΗ-ΡΟΔΑΝΘΗ-ΡΟΜΙΛΝΤΑ στην Ελλάδα στην νέα εταιρεία,και το πρώτο ΑΛΚΜΙΝΗ Α πίσω ατην Ga ferries.Και μετά ...ξύπνησα είδα το video και σιχάθηκα μ'αυτά που είπαν οι ναυτικοί.Τελικά υπάρχει κράτος;Αίσχος

Link to comment
Share on other sites

πολλα ακουγονται αλλα ακομα κανεις δεν ξερει τι θα γινει...ελπιζουμε ολα αυτα να εχουν θετικη εξελιξη.....εγω πιστευω οτι θα βρεθει η λυση αργα η γρηγορα..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο :rolleyes:.

Λύση είτε καλή είτε κακή για το μέλλον της GA, αργά ή γρήγορα θα βρεθεί. Υπάρχουν ναυτικοί απλήρωτοι, υπάρχουν οργανικοί υπάλληλοι της εταιρίας με αβέβαιο μέλλον, υπάρχουν ακόμα οκτώ πλοία "παροπλισμένα" στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μας :(.

Είναι απόλυτα βέβαιο ότι λύση κάποια στιγμή θα βρεθεί...

Link to comment
Share on other sites

Αδιέξοδο στο ΝΑΤ για τους απλήρωτους ναυτικούς του Αγούδημου

Σε τεταμένη ατμόσφαιρα πραγματοποιείται αυτή την ώρα έκτακτη συνεδρίαση της διοίκησης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου παρουσία και των απλήρωτων ναυτικών του Αγούδημου, προκειμένου να ληφθεί απόφαση για την επέκταση του μέτρου της κάλυψης των απλήρωτων ναυτικών εκτός από τα πλοία του εξωτερικού που ήδη ισχύει και στα πλοία του εσωτερικού.

Τα μέλη της διοίκησης του ΝΑΤ ενημερώθηκαν χθες αργά το βράδυ για το σημερινό έκτακτο διοικητικό συμβούλιο και καθώς κάποια εξ αυτών εκπροσωπούν θεσμικούς φορείς της ναυτιλίας ζήτησαν αναβολή προκειμένου να ενημερώσουν με τη σειρά τους τα θεσμικά τους όργανα οι διοικήσεις των οποίων θα πρέπει να λάβουν απόφαση για το αν ψηφίσουν υπέρ ή κατά της επέκτασης του μέτρου και στα πλοία εσωτερικού.

Η πρόταση που έχει υποβληθεί προς έγκριση προβλέπει ότι και απλήρωτοι ναυτικοί των πλοίων του εσωτερικού θα μπορούν να λαμβάνουν τρείς μισθούς από το ΝΑΤ το οποίο στη συνέχεια θα στρέφεται κατά του πλοιοκτήτη για να πάρει τα χρήματα πίσω. Ειδικά για τους απλήρωτους ναυτικούς των πλοίων εσωτερικού το μέτρο αυτό θα ισχύει αναδρομικά από την 1η Ιουλίου, ενώ παράλληλα προτείνεται να συσταθεί και μια τριμελής επιτροπή η οποία θα αποφασίζει κατά περίπτωση την καταβολή μισθών και πέραν του τριμήνου.

Τα μέλη της διοίκησης που εξέφρασαν την επιφύλαξη τους έως ότου λάβουν απόφαση η διοικήσεις των θεσμικών φορέων που εκπροσωπούν διατύπωσαν την θέση πως η κυβέρνηση όφειλε μα καταθέσει σχετική τροπολογία στη Βουλή προς ψήφιση και όχι να απευθυνθεί στο διοικητικό συμβούλιο του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, το οποίο δε νομιμοποιείται να αποφασίσει την επέκταση του μέτρου αυτού χωρίς νόμο κυρωμένο από τη Βουλή.

Να σημειωθεί πως εκτός από τους ναυτικούς του Αγούδημου που παραμένουν απλήρωτοι, σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν και πολλοί άλλοι ναυτικοί που έχουν απασχοληθεί σε πλοία της ΣΑΟΣ και της Kallisti Ferries, κατά το πρόσφατο παρελθόν.

Την ίδια ώρα οι απλήρωτοι ναυτικοί του Αγούδημου πραγματοποίησαν διαδήλωση στους δρόμους του λιμανιού, από όπου και το φωτογραφικό στιγμιότυπο.

Source: http://www.theseanation.gr/news/ferries/nat-agou-pir-09.htm

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙ..ΑΥΤΟ ΧΤΕΣ...ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΒΓΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.....

Η ΠΝΟ θα ετοιμάσει τις καταστάσεις με τις οφειλόμενες αποδοχες για τους απλήρωτους ναυτικους της G.A FERRIES και μέχρι την επόμενη Πέμπτη, θα έχουν πληρωθεί οι ναυτικοί.

Το Δ.Σ του ΝΑΤ έδωσε επιτέλους την λύση, μετα απο την παρέμβαση της υπουργού Οικονομίας,Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΤΣΕΛΗ , αλλα και των ναυτεργατικών σωματείων και αποφάσισε να ζητήσει, μέσω της ΔΟΥ,να κατασχεθούν τα πλοια του κακοπληρωτή .

Το ΝΑΤ θα πληρώσει τους ναυτικούς, στο μεταξύ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Θα πληρωθούν οι ναυτικοί του Γ. Αγούδημου

Το διοικητικό συμβούλιο του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου αποφάσισε χθες, κατά πλειοψηφία, να εγκρίνει την επέκταση της καταβολής μισθών σε πληρώματα από αφερέγγυους εφοπλιστές, και για τα πλοία εσωτερικών γραμμών. Έτσι, θα πληρωθούν άμεσα 600 ναυτικοί που απασχολούνται στα πλοία του κ. Γεράσιμου Αγούδημου.Υπολογίζεται ότι από το ΝΑΤ θα εκταμιευθεί το ποσό των 1,5 εκατ. ευρώ.

πηγή:mediashipping

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν το έχουν διαπιστώσει και έτεροι Καππαδόκες, αλλά "Μαρίνα", "Ρομίλντα" και "Δημητρούλα" έχουν πάρει το καθένα μιά (μικρή) κλίση. Να μην βάζουμε κακό με τον νού μας, εντάξει? :o

Link to comment
Share on other sites

Η κλίση στα πλοία μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Ο πιο απλός είναι ότι κάποιες δεξαμενές (καυσίμων-έρματος) να είναι άδειες, με αποτέλεσμα τα πλοία να μην έχουν την φυσιολογική τους κλίση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν το έχουν διαπιστώσει και έτεροι Καππαδόκες, αλλά "Μαρίνα", "Ρομίλντα" και "Δημητρούλα" έχουν πάρει το καθένα μιά (μικρή) κλίση. Να μην βάζουμε κακό με τον νού μας, εντάξει? :o

Και ΡΟΔΑΝΘΗ, και ΜΙΛΕΝΑ, και ΝΤΑΛΙΑΝΑ... Το μόνο που εξακολουθεί να καλωσορίζει τα εισερχόμενα και να ξεπροβοδίζει τα εξερχόμενα στην είσοδο του λιμένος :P στέκοντας στητό και αγέρωχο, είναι το all time classic ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ GA FERRIES..

Με τροποποίηση του Ν.1220/81

Μετά την πρόταση της Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκας Τ. Κατσέλη για την τροποποίηση του Ν. 1220/1981 ώστε να υπάρχει προστασία και των ναυτικών που εγκαταλείπονται εντός της Επικράτειας και βάσει αυτού αποφάσεων του Δ.Σ. του ΝΑΤ, άρχισε η καταβολή των δεδουλευμένων στους εγκαταλελειμμένους και απλήρωτους ναυτικούς της εταιρίας GA Ferries (εταιρία Αγούδημου). Η διαδικασία έχει ξεκινήσει από χθες, 25/11 και προβλέπεται στο σύνολο των ναυτικών όλων των πλοίων να έχει ολοκληρωθεί μέχρι και την Παρασκευή 27/11.Η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, επεσήμανε ότι με την απόφαση αυτή λύθηκε αισίως ένα πρόβλημα που ταλάνιζε από τον περασμένο Σεπτέμβριο το λιμάνι και τους ναυτικούς. Παράλληλα, αντιμετωπίστηκε ένα θεσμικό αίτημα των ναυτικών που τέθηκε κατά την πρώτη συνάντηση που είχαμε με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία και υλοποιήθηκε έτσι μία από τις αρχικές μας εξαγγελίες,.

Link to comment
Share on other sites

Παντως παιδια ΑΝ ξαναπατησει η εταιρια στα ποδια της,δυσκολα να την εμπιστευτει καποιος να την πρακτορευει...Πολλα ακουγονται καθε φορα για την επαναδραστηριοποιηση της, ομως καθε φορα βγαινουν και καινουργια πραγματα στο φως και εμενα προσωπικα με κανει να πιστευω οτι θα ειναι η μεγαλυτερη εκπληξη που εχει γινει ποτε στην ακτοπλοια μας αν ανοιξει παλι το μαγαζι....

Link to comment
Share on other sites

όντως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για να ανοίξει και πάλι τα ρολά η εταιρεία.τα μέτωπα είναι πολλά , τα οικονομικά ανοίγματα πλέον πιθανόν να είναι μεγαλύτερα από την περιουσία της εταιρείας οπότε είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα.

Οι πράκτορες την πάτησαν γιατί είχαν μια συνεργασία εμπιστοσυνης τοσα χρόνια ,αλλά κι η εταιρεία έβγαζε λεφτά.Τώρα που το ταμείο είναι μείον την πάτησαν αγρίως.

Πάντως έχει σημασία για την ιστορία και μόνο της υπόθεσης το πότε κατέθεσαν τις επιταγές. Διότι ΄τις άγονες μπορεί να τις εχασε τον Μάρτιο ο Αγούδημος αλλά πολλούς μήνες πριν το πράγμα φαινόταν ότι δεν πάει καθόλου καλα όταν είχαν αρχίσει τα προβλήματα εφοδιασμών των πλοίων με πετρέλαια...

Αν ήταν πριν αρχίσουν τα δυσάρεστα φαινόμενα την πάτησαν αν ήταν μετά τότε έχουν κι αυτοί τις ευθύνες τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...