Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας: Παράνομη η απόφαση του ΝΑΤ για τους εργαζόμενους της GA Ferries

Ο εκπρόσωπος των ακτοπλόων καταψήφισε την πρόταση, ενώ με επιστολή της η ΕΕΑ την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος της Ένωσης, Απόστολος Βεντούρης και ο γενικός γραμματέας, Εμμανουήλ Γαλανάκης εξηγούν την αντίθεσή τους στη διαδικασία.

"Η καταβολή αυτή... θα γίνει υπό την προϋπόθεση παράλληλης εκχώρησης εκ μέρους των πλοιοκτητριών εταιρειών ποσών που έχουν λαμβάνειν από το ΥΕΝΑΝΠ για την εκτέλεση δρομολογίων δημόσιας υπηρεσίας. Κατά την κρίση μας, αλλά και κατά αντικειμενική κρίση, εάν ληφθεί μία τέτοια απόφαση θα είναι όχι απλώς παράνομη αλλά και αξιόποινη.

Με σειρά αποφάσεων του ΥΕΝΑΝΠ στο παρελθόν οι αρμόδιες υπηρεσίες αρνήθηκαν ανάλογους διακανονισμούς προς πληρωμή οφειλομένων ποσών, υπέρ ΚΑΕΟ και επίναυλου με αποτέλεσμα να οδηγηθούν κάποιοι πλοιοκτήτες σε οικονομική καταστροφή.

Επιλεκτική πολιτική υπέρ συγκεκριμένων εταιρειών και ειδικές ρυθμίσεις υπέρ αυτών, με την επίκληση του δήθεν συμφέροντος των εργαζομένων δεν είναι σύννομη και δεν αίρει τον άδικο και παράνομο χαρακτήρα μιας τέτοιας απόφασης. Σας εφιστούμε την προσοχή επί όλων των ανωτέρω».

Μέχρι την προσεχή Δευτέρα αναμένεται να καταβληθούν τα δεδουλευμένα στους εργαζόμενους ναυτικούς της GA Ferries, ενώ το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, αναμένει ότι την ίδια ημέρα τρία τουλάχιστον πλοία της εταιρείας θα εκτελέσουν δρομολόγια.

Μέχρι στιγμής μόνο το Μαρίνα έχει ξεκαθαρίσει για το ακριβές πόσο των οφειλών στους ναυτικούς του και έχουν σταλεί τα χαρτιά στο ΝΑΤ. Ενώ τη Δευτέρα λογικά θα έχει ξεκαθαρίσει και με αλλά τρία πλοία (Ροδανθη, Μιλενα & Νταλιανα)

Link to comment
Share on other sites

H ΗΜΕΡΗΣΙΑ γράφει ότι κατασχέθηκε και το ΜΑΡΙΝΑ.

Παράλληλα, σε αναγκαστική κατάσχεση του πλοίου «Μαρίνα» προχώρησε η ναυπηγοεπισκευαστική εταιρεία Σάνκο, η οποία έχει κατάσχει και το πλοίο «Ανθή Μαρίνα».

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9464&pubid=11193144

Link to comment
Share on other sites

...όσο ευχάριστο μπορεί να είναι να ταξδεύουν τα πλοία με την έγκριση των πιστωτών. Το ερώτημα είναι σε τι μπορούν να ελπίζουν πλέον οι εργαζόμενοι, η εταιρεία και το ΥΕΝ? Πως μπορεί να ανακάμψει πλέον αυτή η εταιρεία, με αυτά τα πλοία, με αυτή την οικονομική κατάσταση...σε αυτή την οικονομική συγκυρία? Δίνοντας της καμιά άγονη για να βγάλουμε το καλοκαίρι? Μήπως όλοι τους εθελοτυφλούν?

Link to comment
Share on other sites

Απλά, βάλανε την εταιρεία στα μηχανήματα της εντατικής για να βγει το καλοκαίρι μιας και δεν υπάρχουν βαπόρια να καλύψουν τις ορφανές γραμμές και όταν με το καλό γυρίσουν μαυρισμένοι από τις διακοπές την αποσυνδύουν και να ζήσουμε να την θυμόμαστε....

Link to comment
Share on other sites

κι έγω κάπως έτσι τα βλέπω.Το ΥΕΝ θέλει να βγουν τα πλοία το καλοκαίρι ώστε να καλύψουν καμιά τρύπα και να δουλέψουν οι ναυτικοί για κανα δίμηνο κι από φθινόπωρο τα πράγματα θα είναι πάλι σκούρα.

Προσωπική άποψη και μετά λύπης μου πιστεύω κι εγώ ότι η εταιρεία αν δεν συμβεί κάτι συνταρακτικό (όπως να μπει κάποιος επενδυτής ή να δώσει σωσίβιο κάποια άλλη εταιρεία ή την έσχατη στιγμή το ΥΕΝ) δεν έχει πολύ μέλλον.:(

Το οικονομικό πρόβλημα έχει γιγαντωθεί πλέον, τα βαπόρια τον τελευταίο χρόνο έχουν αποσυνδεθεί από τις γραμμές τους και δεν υπολογιζονται απο επιβατικό κοινό και μεταφορικές μιας και δεν ταξιδεύουν εδώ και καιρό, βγήκαν απέξω κι από τις επιδοτήσεις που ήταν μια καλή βιταμίνη οπότε σκούρα τα πράγματα.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η ανεργία των πληρωμάτων που θα εκτοξευθει στα υψη.

Link to comment
Share on other sites

όπως να μπει κάποιος επενδυτής

Μα ποιος επενδυτής θα ήθελε μια εταιρεία καταχρεομένη, χωρίς κάποιο αξιόλογο πλοίο και χωρίς κάποια άγονη γραμμή. Ποιο θα είναι το κέρδος από αυτή την ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε κάποιος να πει πως θα έμπαινε κάποιος επενδυτής προκειμένου να εκμεταλευτεί το ιστορικό σινιάλο της εταιρείας αλλά έτσι όπως το "κατάντησαν" τα τελευταία χρόνια ούτε αυτός ό λόγος θα μπορούσε να συντρέξει...δυστυχώς!:(

Link to comment
Share on other sites

Στα κατά τόπους Λιμεναρχεία έχει φτάσει σήμα για έναρξη δρομολογίων του Ροδάνθη σήμερα με Πάρο-Νάξο-Ίο-Σίκινο-Φολέγανδρο-Σαντορίνη και Ανάφη...Η σημερινή αναχώρηση από Πειραιά είναι στις 24.00 αλλά δεν το βλέπω...Εσείς τι βλέπετε???

Α! και το ευτράπελο.Οχηματαγωγά για Σίκινο -Φολέγανδρο δεν υπάρχουν αρκετά μετά την αποχώρηση του Αρσινόη , όμως ο εμπνευσμένος σχεδιασμός του Υπουργείου φέρνει κάθε Κυριακή πρωί 3 πλοία μαζί για κει.

08.20 Ροδάνθη, 08.30 Κοραής, 08.30 Αίολος ΙΙ.Για να δω ποιός θα κερδίσει τα φράγκα...:eek::eek::eek:

Link to comment
Share on other sites

Αφού κάποια πλοία της G.A Ferries ξεκίνησαν και θα ξεκινήσουν σύντομα αλλά. Να αναφέρω ότι εκτός από τα τέσσερα πλοία που είχα αναφέρει αρχικά ότι θα ξεκινήσουν, ίσως να προστεθεί ακόμα άλλο ένα πλοίο. Αυτό θα είναι το Ανθή Μαρίνα.;)

Μάλλον τα πλοία πού θα ξεκινήσουν πρώτα από τη GA Ferries είναι το ΝΤΑΛΙΑΝΑ και το ΡΟΔΑΝΘΗ. Επειτα κάποιο από το ΜΑΡΙΝΑ ή ΜΙΛΕΝΑ.

Μετά από 15 ήμερες δικαιώνομαι μέχρι και τη σειρά βρήκα που θα ξεκινήσουν τα πλοία της G.A Ferries.:D:eek:

Για τα αλλά τρία πλοια (Ρομιλντα, Δημητρούλα & Jet Ferry 1) δεν υπάρχουν ελπίδες για μένα να ξεκινήσουν.:(

Link to comment
Share on other sites

Θα ημουν αδικος εαν δεν αναγνωριζα πως ειδικα για την GA Ferries και τα προβληματα με τα οφειλομενα στους ναυτικους, υπηρξε κινητοποιηση απο διαφορες πλευρες και μαλιστα απο το ιδιο το Υπουργειο. Σκεφτειτε ομως τους εργαζομενους σε GΑ Ferries(αλλα και ΣΑΟΣ, Καλλιστη) που νομιζω οτι χαλαρα συνολικα φτανουν τα 1000 ατομα τοσο στη στερια οσο και στα πλοια και το ποση δημοσιοτητα πηραν τα προβληματα τους, σε σχεση με το κλεισιμο του Ελευθερου Τυπου οπου τα ΜΜΕ απο συντεχνιακη αλληλεγγυη -αλλα και ευκαιρια να τα χωσουν στη Γιαννα- εχουν καθημερινα το θεμα πρωτοσελιδο..

Δυστυχως μαλλον βλεπουμε τους τιτλους του τελους οπως ειπαν και οι προλαλησαντες. Αν εξαιρεσει κανεις ισως το Ανθη Μαρινα, δυστυχως η εταιρεια δεν εχει τιποτε αλλο που να την κανει ελκυστικη σε καποιον πιθανο επενδυτη. Και φυσικα οπως φωναζω εδω και χρονια στο συγκεκριμενο thread, το παιχνιδι δεν χαθηκε φετος. Χαθηκε τα προηγουμενα χρονια οπου η εταιρεια δεν εκανε καν προσπαθεια να ακολουθησει αναπτυξιακη πορεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδιά να ρωτήσω κάτι, θέλω την Παρασκευή 17/7 να ταξιδέψω για Σύρο αλλά δεν έχει δρομολόγιο του Μαρίνα. Αντιθέτως στις 10/7 έχει κανονικά στις 23:59. Το βγάζουν ακόμα δεν το βάλανε καλά καλά?

Μάλλον ο λόγος είναι ότι το ΝΑΤ έδωσε ελευθεροπλοϊα δύο εβδομάδων στα τρία πλοία του Γεράσιμου Αγούδημου.

Link to comment
Share on other sites

Από την ερχόμενη Δευτέρα ίσως και Τρίτη ξεκινάει και το ΜΙΛΕΝΑ οπότε ίσως υπάρξουν κάποιες τροποποιήσεις στα δρομολόγια του ΜΑΡΙΝΑ και του ΡΟΔΑΝΘΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tη διενέργεια επείγουσας ποινικής προκαταρκτικής εξέτασης για τη διαπίστωση τυχόν τελέσεως του αδικήματος της κακουργηματικής απάτης από τον εφοπλιστή κ Γεράσιμο Αγούδημο και κάθε άλλο υπεύθυνο της ναυτιλιακής εταιρείας GA Ferries προκάλεσε μήνυση που υπέβαλε ο κ. Παντελής Τσαγκάρης, διαχειριστής της εταιρείας "Ι. Τσαγκάρης και ΣΙΑ ΟΕ".Η μήνυση αυτή έρχεται ως "απάντηση" των εκπροσώπων της Ροδίτικης εταιρείας στους ισχυρισμούς του κ. Αγούδημου για τη διάπραξη του αδικήματος της υπεξαίρεσης σε βάρος της εταιρείας του ύψους 2,5 εκατ. ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Εάν θυμάστε στα δικαστήρια είχε καταλήξει η συνεργασία και με το πρώην πράκτορα της εταιρείας στη Ρόδο (ψάχνω να το βρω αλλά δε το βρίσκω προς το παρών αυτό το post). Να σημειώσω ότι από την άνοιξη απόψε να έχει τη κεντρική πρακτόρευση της GA Ferries στη Ρόδο, ο κ. Τσαγκάρης.

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι 7 Σεπτεμβρη ειναι ανοιχτα τα πλανα των 3 πλοιων της εταιριας που ταξιδευουν φετος το καλοκαιρι. Λογικα, μετα θα δεσουν για χειμωνα αφου ετσι κι αλλιως τρυπες στα καλοκαιρινα δρομολογια καλυπτουν..

Link to comment
Share on other sites

Και λογικά θα δρομολογηθούν κάποιες - όποιες εξελίξεις που θα αφορούν το μέλλον της εταιρίας. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα συνεχίσουν 7+1 πλοία να παραμένουν δεμένα στον Πειραιά, και μάλιστα στο κεντρικό λιμάνι για δεύτερη χρονιά, περιμένοντας να καλύψουν "κάποιες τρύπες" του επόμενου καλοκαιριού.....

Link to comment
Share on other sites

Μερικά δεκτή έκανε το Συμβούλιο της Επικρατείας με την υπ' αριθμ. 777/2009 απόφασή του την αίτηση της «Κοινοπραξίας G.A. Ferries», η οποία ζητούσε να ανασταλεί ο καταλογισμός σε βάρος της του ποσού των 6.616.326 ευρώ για μη απόδοση στο ΝΑΤ ασφαλίστρων επιβατών και οχημάτων που είχε εισπράξει την περίοδο 2001-2003.

Εκ των 6.616.326 ευρώ, τα 3.236.672 ευρώ αφορούν ασφάλιστρα επιβατών και οχημάτων και τα 3.379.654 ευρώ πρόστιμο 3%.

Το ΣτΕ έκρινε ότι πρέπει να ανασταλεί η καταβολή του ποσού που καταλογίστηκε στην «Κοινοπραξία G.A. Ferries», ως προς το μισό ποσό του προστίμου, δηλαδή ως προς το ποσό των 1.689.827 ευρώ, μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης επί της κύριας προσφυγής της κοινοπραξίας.

Από την πλευρά της η κοινοπραξία υποστήριξε ότι η πληρωμή των 6.616.326 ευρώ θα της προκαλέσει «δυσχερώς επανορθώσιμη βλάβη που συνίσταται στον ισχυρό κλονισμό, τόσο της ιδίας όσο και των συμμετεχουσών σε αυτήν πλοιοκτητριών εταιρειών», καθώς «δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να καταβάλει το ποσό που της καταλογίστηκε, με περαιτέρω συνέπειες αφενός την απόλυση των ναυτικών και αφετέρου την αδυναμία εκτελέσεως των δρομολογίων σε άγονες γραμμές».

Προσκόμισε μάλιστα στοιχεία από τα οποία προκύπτει ότι το 2008 είχε οικονομική ζημιά, ενώ υποστήριξε ότι της οφείλονται χρήματα από τα δρομολόγια άγονων γραμμών και ότι χρωστάει 7.558.667 ευρώ για την αγορά πετρελαίου. Ακόμη ανέφερε ότι της έχουν σταλεί εξώδικες δηλώσεις επίσχεσης εργασίας λόγω καθυστερήσεως δεδουλευμένων αποδοχών των πληρωμάτων των πλοίων που ανήκουν στην κοινοπραξία.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα πλανα των ΝΤΑΛΙΑΝΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ, ΜΑΡΙΝΑ ανοιξαν για λίγες μερες ακομα. Ετσι, τελευταιο δρομολογιο το ΝΤΑΛΙΑΝΑ εχει στις 13/9, το ΜΑΡΙΝΑ 14/9 και το ΡΟΔΑΝΘΗ 19/9.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...