Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ΘΕΜΑ της Κυριακης, ειχε 2 σελιδες αφιερωμενες στον κατπα Μακη.Εγραφαν πολλα και διαφορα για αυτον, την εταιρια και ατακες που εχουν γραψει ιστορια.<<Επι υπουργειας Σουμακη,σε μια συνεδριαση του συμβουλιου ακτοπλοικων συγκοινωνιων,δεν αφηνε ανθρωπο να μιλησει και φλομωνε την αιθουσα με τον καπνο απο το πουρο του.Σε καποια φαση ο γενικος γραμματεας του λεει:<<Μα καλα κυριε Αγουδημε πως την εχετε δει?Ποιος ειστε?>>, κι εκεινος τραβωντας μια ρουφηξια απο το πουρο, σκυβει και του απαντα:<<Πλοιοκτητης!>> :D

Link to comment
Share on other sites

Στο ίδιο άρθρο αναφέρει επίσης ότι συνάδελφος του Μηνά Τσαμόπουλου που υπογραφει το αρθρο , εν καιρώ παντοκρατορίας πήγε στο μέγαρο καραγιώργη όταν στεγαζόταν εκεί η GA FERRIES κι ανέβηκε στο γραφείο του καπτα Μάκη για συνέντευξη.

Εκεί μπήκε σε ένα γραφείο το οποίο ήταν το μεγαλύτερο που είχε δει, γυρω στα 200τ.μ , κι αντίκρισε τον καπτα Μάκη με ένα πουκάμισο να καθεται στο γραφείο του, να πίνει ενα ουισκυ και να καπνιζει πουρο.Σε κάποια φάση σηκώθηκε να χαιρετίσει τον δημοσιογραφό και φορούσε από κάτω μια άσπρη σκελέα.:D

Γι αυτό πάντως τον γουστάρουμε διότι με το στυλ του και τα λεγόμενα δίνει άλλη αίγλη στην ακτοπλοία;)

Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα που λετε παντως, ειναι ωραιες πικαντικες ιστοριες, που μπορει να διασκεδαζουν οσους περιτριγυριζουν το λιμανι (ειτε απο χομπυ, ειτε για επαγγελματικους λογους), μπορει να κανουν να περναν ευχαριστα τα απογευματα στο shipfriends, μπορει να ειναι ωραιο για μεσα σελιδες σκανδαλοθηρικης εφημεριδας, αλλα ειναι καταντια να διαβαζεις στην καθημερινη και το βημα αρθρα για την ακτοπλοϊα και τη GA με τετοιο περιεχομενο.

καθετι κανει τον κυκλο του το ιδιο και η συγκεκριμενη εταιρεια. περα απο το συνεχες γαϊτανακι με το κρατος (χωρις κρατικη ανοχη, τα πλοια της θα ειχαν δεσει προ πολλου), ο καπτα μακης (οπως εχει πει και ο earl) διεβλεπε οτι δεν μπορει να ανταγωνιστει τους πολυμετοχικους κολοσσους. μπορουσε να επιλεξει ο ιδιος πως θα κλεισει η εταιρεια του και διαλεξε το χειροτερο τροπο.

Link to comment
Share on other sites

Αλλος ενας παραδοσιακος πλοιοκτητης πηρε το "κακο" δρομο....

Ποιος αλλος εχει σειρα....

Να πω κι εγω την γνωμη μου...

Πιστευω οτι κακος ο Καπτα Μακης στηριχτηκε περισσοτερο στις επιδοτουμενες γραμμες, οι οποιες του βγηκαν σε μεγαλο κακο...Απορω πως βασιστηκε στην σιγουρια του κρατους οταν ολοι ξερουμε πως λειτουργει!! Με μετρα και σταθμα....Αλλους πληρωνει και αλλους καθυστερει η καθολου, οπως με τον ιδιο τον Αγουδημο.

Ολοι ξερουμε το τσαγανο του και τα ρισκα του αλλα να κυνηγαει επιδοτουμενες γραμμες...

Οπως ειπωθηκαν απο τους συμφορουμιτες, επρεπε να κανει ανανεωση του στολου, επισης , λεω εγω, εφοσων αντιμετωπισε ακρατο ανταγωνισμο απο τους μεγαλους θα επρεπε να εβρισκε καινουργιες γραμμες που θα του αποφεραν καλο κερδος, οπως ας πουμε την γραμμη Θεσ/νικης - Λημνου - Μυτιληνης - Χιου σε καθημερινη φαση. Μιας γραμμης με πολυ καλες προοπτικες.

Καποτε παλια η GA εκανε και Ελλαδα Ιταλια, ξερει κανεις το λογο για τον οποιο δεν εμεινε να καθιερωθει??

Συγκρινοντας GA FERRIES και AGOUDIMOS LINES ειναι σαν το μαυρο με το ασπρο....

Που ειναι και οι δυο παραδοσιακοι ακτοπλοοι αλλα με διαφορετικη φιλοσοφια....Αν θυμαστε οταν η ΑGOUDIMOS LINES ειχε τις περιπετειες με μια επιδοτουμενη γραμμη με αντιπαλο την ΣΑΟΣ. Δεν ξαναεμπλεξε σε τετοιες ιστοριες.

Ενω η GA ειναι στο γκρεμο....

Link to comment
Share on other sites

Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση, στην οποία θα καταθέσουν δεκάδες Έλληνες ναυτικοί, που εργάζονται στα υπό κατάσχεση πλοία της G.A Ferries, του Γεράσιμου Αγούδημου και καταγγέλλουν ότι δεν τους καταβλήθηκαν δεδουλευμένα, διέταξε σήμερα ο εισαγγελέας Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Ορεστη, αυτα ειναι οι κλασσικες υποκρισιες του ελληνικου κρατους. Τοσους μηνες -μην πω χρονια- δεν το ξερανε, τωρα το μαθανε, πεσανε απο τα συννεφα.

Link to comment
Share on other sites

Και ακομα ειμαστε στην αρχη... :(

zougla.gr

Στο κατάρτι του πλοίου «Ροδάνθη», που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, έχει ανέβει ο 46χρονος υπολοστρόμος Αλέξανδρος Καρανικολός, απειλώντας να αυτοκτονήσει.

Ο ναυτικός ζητά να του καταβληθούν τα δεδουλευμένα που του οφείλει η εταιρία GA Ferries, του Γεράσιμου Αγούδημου.

Στο σημείο έχουν σπεύσει Λιμενικοί, που προσπαθούν να αποτρέψουν τον ναυτικό να πραγματοποιήσει την απειλή του, ενώ παράλληλα κάνουν προσπάθειες να του καταβληθούν τα χρεωστούμενα.

Όπως ισχυρίζεται η πλοιοκτήτρια εταιρεία, στον 46χρονο υπολοστρόμο που είχε ναυτολογηθεί στο "Ροδάνθη" στις 21 Ιουλίου 2009, οφείλει μόνο τον μήνα Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

Το λινκ τώρα μιλάει για το ΝΤΑΛΙΑΝΑ και στη φωτο έχει το ΡΟΔΑΝΘΗ.

Στο κατάρτι του πλοίου «Νταλιάνα», που βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά, έχει ανέβει ο 46χρονος υπολοστρόμος Αλέξανδρος Καρανικολός, απειλώντας να αυτοκτονήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τις τελευταίες ημέρες στα γραφεία της G.A Ferries έχουν εγκατασταθεί κάποιοι εκπρόσωποι ξένων επενδυτών που θέλουν να συμμετάσχουν στην εταιρεία και μάλλον πρέπει να κάνουν ελέγχους στα οικονομικά της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ασχημες εξελιξεις για την εταιρια.

marinews.gr

Στον Εισαγγελέα θα οδηγηθεί σήμερα το πρωϊ ο εκπρόσωπος της εταιρείας G.A.Ferries Ε.Λ. ο οποίος κρατείται στο Α' Λιμενικό Τμήμα Πειραιά.

Ο Ε.Λ.συνελήφθη για μη καταβολή δεδουλευμένων από την εταιρεία στο προσωπικό της.

Link to comment
Share on other sites

Στα ρέλια της πρύμης του Ροδάνθη έχουν αναρτηθεί κάποια πανό από τους ναυτικούς της εταιρείας οπού αναγραφούν: «Η πολιτεία να δώσει τώρα λύση στο πρόβλημα των ναυτικών του Αγουδημου» και «Κύριε Αγουδημε οι οικογένειες μας πεινάνε»

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μην ξεγράφετε τόσο γρήγορα την GA Ferries.

Τις τελευταίες ημέρες έχει βουίξει όλο το λιμάνι ότι θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις στο θέμα της GA Ferries μέσα στις επόμενες ημέρες, με τους επενδυτές που έχουν εγκατασταθεί στον 9ον όροφο του κτιρίου της Κανθάρου

Link to comment
Share on other sites

Ολοι το ευχομαστε να ξαναξεκινησουν τα μανουλια:D του καπτα Μακη.Το καλοκαιρι εδωσε εδω στην Παρο μεγαλη ανασα στις μεταφορικες κλπ και ολοι θα θελαμε να υπαρχει και αλλη επιλογη στην γραμμη για να σπαει και το μονοπωλιο.Μακαρι λοιπον να γινει κατι να ενεργοποιηθει η εταιρια και να μην μεινουμε παλι στις φημες και στα λογια.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεγράφετε τόσο γρήγορα την GA Ferries.

Τις τελευταίες ημέρες έχει βουίξει όλο το λιμάνι ότι θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις στο θέμα της GA Ferries μέσα στις επόμενες ημέρες, με τους επενδυτές που έχουν εγκατασταθεί στον 9ον όροφο του κτιρίου της Κανθάρου

εγώ έχω την ελπίδα ότι δεν θα ξαναδώ αυτά τα καράβια στα νησιά μας

Link to comment
Share on other sites

an hsouna kai douleyes ekei tha eixes allh gnomh

Μην ξεγράφετε τόσο γρήγορα την GA Ferries.

Τις τελευταίες ημέρες έχει βουίξει όλο το λιμάνι ότι θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις στο θέμα της GA Ferries μέσα στις επόμενες ημέρες, με τους επενδυτές που έχουν εγκατασταθεί στον 9ον όροφο του κτιρίου της Κανθάρου

einai ekei akoma?makari na pane ola kala

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι πάντως ιδιαίτερα περίεργο... Πλοία ιδιαίτερης αξίας δεν έχει, διοικητική οργάνωση δεν έχει, συμβάσεις για άγονα δεν έχει, καλό brand name δεν έχει, τι θα αγοράσουν δηλαδή οι επενδυτές; Τις οφειλές;

Link to comment
Share on other sites

Παρότι η Πάρος και τα αλλα νησιά χρειάζονται καράβια, θα συμφωνήσω και εγώ ότι δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να πουληθεί στην εταιρεία. Ουτε καράβια της προκοπής ουτε διοικητική οργάνωση έχει η εταιρεια και όσο για brand name ασε να πάει...

Ποιος είναι ο σωτήρας/επενδυτης που αυτες τις δυσκολες εποχες θέλει να επενδυσει σε αυτό το κατάντημα?

Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι πραγματικα για τον κοσμο που χανει τις δουλειες του. Νοσταλγω και τα ταξιδια που εχω κανει με τα Αγουδημοβαπορα τις παλιες καλες εποχες, αλλα δεν λυπαμαι που σταματησαν να ταξιδευουν πια. Για όλα υπαρχει ενα τέλος. Για το στόλο του Αγούδημου είχε ερθει εδω και καιρό αλλά οι έλλειψη αλλων πλοίων για τις άγονες μεχρι περσυ, έδινε μηνα μηνα παράταση στη ζωη της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

εσυ που εχεισς την ελπιδα να μην ξαναδεις τα καραβια να δουλευουν μαλλον θα μιλας εκ του ασφαλους....θα επερεπε αν εισαι ναυτικος να σκεφτοσουν οτι δεν ειναι σωστο τοσες οικογενειες να πεινανε....και να θυμασαι οτι ο τροχος γυρναει και δεν ξερεις που μπορεις να βρεθεις και εσυ καποια μερα

Link to comment
Share on other sites

εσυ που εχεισς την ελπιδα να μην ξαναδεις τα καραβια να δουλευουν μαλλον θα μιλας εκ του ασφαλους....θα επερεπε αν εισαι ναυτικος να σκεφτοσουν οτι δεν ειναι σωστο τοσες οικογενειες να πεινανε....και να θυμασαι οτι ο τροχος γυρναει και δεν ξερεις που μπορεις να βρεθεις και εσυ καποια μερα

Μην μπερδεύεις καταστάσεις, εγώ είμαι νησιώτης και σαν νησιώτης δεν μπορώ να βλέπω το κάθε υπέργηρο πλοίο του Αγούδημου να "εξυπηρετεί" τα νησιά μας, χωρίς κανένα σεβασμό προς τους επιβάτες

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

παντα υπαρχει το δικαιωμα της επιλογης ,αλλα δικαιωμα εχουν ολοι στην πιτα .

Χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν ,εφοσον αυτα τα υπεργηρα καραβια δεν τα θελετε στα νησια σας και καλα κανετε ,αναρωτιεμαι ομως γιατι δεν μπαινουν και τα καινουρια σ αυτες τις γραμμες;μηπως δεν τους αφηνει ο Αγουδημος και ο καθε Αγουδημος που διαθετει τετοιο στολο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...