Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αν ήταν μετά τότε έχουν κι αυτοί τις ευθύνες τους.

ειναι πολυ πιθανον (αν εχω καταλαβει καλα τα δημοσιευματα), οι πρακτορες να εκοψαν επιταγες ευκολιας στον καπτα-μακη (GA Ferries) προκειμενου να μπορεσει να παρει βραχυπροθεσμη χρηματοδοτηση (κεφαλαιο κινησης) απο τις τραπεζες και να μπορεσει να καλυψει αμεσες υποχρεωσεις του (πετρελαια κυριως) και να μπορεσουν να δουλεψουν τα βαπορια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να ρωτησω και κατι που δεν εχω καταλαβει.

Υποτιθεται οτι στον καπτα Μακη χρωσταει το κρατος αρκετα εκατομυρια απο τις αγονες(τουλαχιστον ετσι υποστηριζε απο οτι θυμαμαι οταν απειλουσε οτι θα δεσει τα βαπορια του).Δεν θα μπορει με αυτα τα λεφτα να πληρωσει τους πρακτορες αλλα και να αρχισει απο την αρχη την εταιρεια κανοντας βεβαια και καποιες κινησεις οπως πωληση καποιων βαποριων?

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο είναι τα λεφτα που του χρωσταγε το κρατος απο τις άγονες να τα έχει πάρει, τουλάχιστον το μεγαλύτερο μερος του ποσού. Τα χρήματα αυτά δε νομίζω να αρκούν παρα για να μπαλωσουν μερικές μόνο από τις αμετρητες οικονομικες τρυπες της εταιρίας. Πιστεύω πως η εταιρία αποτελεί ήδη παρελθόν. Μένει να πληρωθούν οι άνθρωποι που δούλεψαν και συνεργάστηκαν τόσα χρόνια μαζί της..

Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή πληρωθήκαν οι ναυτικοί της G.A Ferries από τη ΝΑΤ και πλέον απολυθήκαν, μιας και έκλεισαν τα ναυτολόγια των τριών πλοίων (Μαρίνα, Ροδάνθη & Νταλιάνα):o

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις πλέον και το Νταλιάνα στέκεται σβηστό στο λιμάνι του Πειραιά.

Edited by Neptune
merge
Link to comment
Share on other sites

Ακουσα ότι πριν λίγο καιρό είχαν αφιχθεί Ελβετοί για να εξετάσουν το ενδεχόμενο να παρουν την εταιρεία .Τελικά δεν προχώρησε η δουλειά κι ο λόγος που άκουσα είναι ότι μαζί με την εταιρεία ήθελαν και το μέγαρο που στεγάζονται τα γραφεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αίτημα βέβαια, περισσότερο "τυπικόν" παρά "ουσιαστικόν" :rolleyes:.

Κάτι σε "ΟΛΠ είμαστε, κάτι πρέπει να πούμε, κάτι να δείξουμε"... Όχι ότι διαφωνώ ότι τα πλοία του καπτά Μάκη καταλαμβάνουν σχεδόν το μισό λιμάνι, αλλά πιστεύω ότι το τελευταίο που τον απασχολεί αυτήν την περίοδο είναι το να τα "απομακρύνει".

Link to comment
Share on other sites

Τη σύλληψη του Μ.Αγούδημου διέταξε η Εισαγγελέας Πειραιά

Πηγη: MARINEWS

Μηνύσεις κατέθεσαν σήμερα 11 υπάλληλοι της G.A.Ferries κατά του εφοπλιστή Μάκη Αγούδημου και του υπεύθυνου βάσει νόμου για την εταιρεία κου Λαμπρινού ζητώντας την καταβολή των δεδουλευμένων.

Η Εισαγγελέας Πειραιά κα Σωτηρία Παπαγεωργακοπούλου διέταξε τη σύλληψή τους κατά την αυτόφωρη διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο οτι θυμαμαι ο Καπτα Μακης εκτος απο τα επιβατικα ειχε και 3-4 φορτηγα πλοια.

Αυτα τι γινονται?Ταξιδευουν κανονικα?Τα εχει σπρωξει?Εχουν κι αυτα κανα κατασχετηριο αλλα κανεις δεν ασχολειται γιατι δεν ειναι στα μερη μας να τα βλεπουμε και να τα θυμομαστε?

Να το φορτηγο ΡΟΔΑΝΘΗ

Link to comment
Share on other sites

Ο χειμώνας θα περάσει γρήγορα, θα ξαναρθει η περιοδος αιχμης, ελπίζω μέχρι τότε τα 8 κουφάρια του Αγούδημου να έχουν φύγει από το ήδη κορεσμένο μεγάλο λιμάνι. Πρέπει η Πολιτεία να πιέσει για απομάκρυνση των πλοίων που δεν εκτελούν πλόες απο το μεγάλο λιμάνι. Αν θέλουμε να λεγόμαστε τουριστικά και ναυτιλιακά αναπτυγμένη χώρα...

Link to comment
Share on other sites

...ελπίζω μέχρι τότε τα 8 κουφάρια του Αγούδημου να έχουν φύγει από το ήδη κορεσμένο μεγάλο λιμάνι.

Γιατί "κουφάρια" καλέ μου φίλε ??? Γνωρίζεις ίσως κάτι που δεν γνωρίζουμε εμείς και θα ήθελες να το μοιραστείς μαζί μας ??? Είναι άχρηστα μήπως πια τα πλοία, είναι κατεστραμμένα, δεν μπορούν να ξαναταξιδέψουν, έχουν απογυμνωθεί στο εσωτερικό τους και έχουν απομείνει "κουφάρια" ??? :(

Είναι δυνατόν να λέμε εδω μέσα αυτά για τα οποία κατηγορούμε κάποιους άλλους ??? :(

...Τι μπορεί να πει κανείς ??? Η "δημοσιογραφία" και η "ζούγκλα" της, σε όλο τους το μεγαλείο...:(.
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, ίσως είναι υπερβολη η λεξη 'κουφάρια'. Ας πούμε 'παροπλισμένα πλοία'. Η ουσία παραμένει ίδια..Το θέμα είναι πως κλείνουν 8 σημαντικές θέσεις του λιμανιού. Την περίοδο αιχμής δημιουργούν πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Κακα τα ψεματα οπως εχουμε ξαναπει τα πλοια δεν εμπιδιζουν αμεσα την κινηση στο μεγαλο μας λιμανι. Προσωπικα δεν θα ηθελα να φυγουν μιας και ειναι απο τα λιγα εναπομειναντα πλοια της παλιας εποχης. Το ζητουμενο ειναι να βρεθει τροπος και αγοραστης ωστε να ταξαταξιδεψουν οσα ειναι σε κατασταση που να το επιτρεπει.

Link to comment
Share on other sites

Nαι να βρεθει ενας αγοραστης ειναι το σημαντικοτερο. Το Ροδανθη κυριως ειναι κριμα να ειναι σε αυτη την κατασταση. Με ενα ρετουσαρισμα μεσα στους εσωτρικους χωρους και μια πολυ πολυ δυνατη επισκευη στη μηχανη και να το ριξει καποιος στη Ραφηνα. Μια Ροδανθη απο τα παλια (που δε φταει σε τιποτα το βαπορι για το πως το καταντησαν) ειναι οχι απλα εφαμιλλο αλλα και καλυτερο απο τα αλλα της Ραφηνας. Τα ιδια και για το Ανθη. Προσωπικα το βρισκω μια χαρα να πηγαινε Ρεθυμνο αν καποιος ενδιαφερονταν ουσιαστικα να βρει βαπορι για τη γραμμη. Για τα υπολοιπα (αν εξαιρεσουμε ισως και το Μαρινα) δυσκολα να μπορεσουν να βρουν καπου να δουλεψουν.

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο πιστευω και εγω για το ΡΟΔΑΝΘΗ, με μια καλη συντηρηση σε ολο το πλοιο κατα την γνωμη μου κανει για πολλες γραμμες(Πειραιας-Ρεθυμνο,παροναξια βραδυνο,Ικαρια-Σαμο ακομη και δωδεκανησσα).Αλλωστε ειναι το μονο πλοιο που σεβονται οι πιο πολλοι απο τα αλλα του αγουδημου και αυτο δεν ειναι τυχαιο.

Link to comment
Share on other sites

Να προστεθώ κι εγώ σε αυτούς που πιστεύουν οτι τα Μαρίνα και Ροδάνθη πρέπει και μπορούν να αγοραστούν και να ξαναταξιδέψουν (κοινώς είναι κρίμα να μένουν στην κατάσταση που είναι).Όσο για το Ανθή Μαρίνα,καλό θα ήταν να τορπιλιστεί και να βυθιστεί στο κέντρο του λιμανιού,για παραδειγματισμό προς τους επίδοξους ναυπηγούς που θα τολμήσουν να πληγώσουν τη ναυπηγική τέχνη,είναι ευκαιρία:D

Link to comment
Share on other sites

Μπορει αισθητικα να μη σ αρεσει (ουτε εμενα με τρελαινει) αλλα αυτα δεν τα βλεπει κανενας αλλος περα απο μερικους παλαβους σαν και μας. Αυτοι που τα διαχειριζονται το βλεπουν με ψυχρα νουμερα και Ανθη ειναι ισως το ποιο αξιολογο περιουσιακο στοιχειο της εταιριας. (νεοτερο, μεγαλυτερο, ταχυτερο κτλ)

Link to comment
Share on other sites

...αλλα αυτα δεν τα βλεπει κανενας αλλος περα απο μερικους παλαβους σαν και μας...

Γι'αυτό ακριβώς και το γράφω αυτό στο shipfriends κι όχι στο forum Ελλήνων Εφοπλιστών;):D

Link to comment
Share on other sites

Εμένα θα μου επιτρέψετε...να διαφωνήσω. Την ώρα που πωλούνται Superfast, Παλάτια και Highspeed 10ετίας...εμείς ελπίζουμε να ξαναταξιδέψουν πλοία...παροπλισμένα...30, 36 και 39 ετών! Αν είναι δυνατόν! Προσωπικά, στεναχωριέμαι που έφυγε το Highspeed...και όχι που δεν ταξιδεύει η Μαρίνα και λοιπά πλοία που παρέμειναν ελέω κατάργησης της 35ετίας.

Και μιλάω, ως επιβάτης...με minimum απαιτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και στο απο πάνω μήνυμα,είμαστε στο shipfriends,δηλαδή (θέλω να πιστεύω) οτι είμαστε οι "μερικοί παλαβοί" όπως λέει ο Neptune ή ρομαντικοί όπως θέλετε πείτε το,που δεν τους ενδιαφέρει αν κάποιο πλοίο είναι 10ετίας,30ετίας ή και 100ετίας,μας ενδιαφέρει πρώτα πρώτα να το βλέπουμε να ταξιδεύει και να στολίζει τις θάλασσες,να είναι "βαπόρι".

Τελωσπάντων,σταματάω εδώ με τους ρομαντισμούς μου:o,πριν βγούμε εντελώς μα εντελώς off topic.Ελπίζω να καταλάβατε τι θέλω να πω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα μου επιτρεψετε να πω και εγω την γνωμη μου πανω σαυτο το θεμα..να τονισω εκ των προτερων οτι ο καθενας λεει την γνωμη του και αντιπροσωπευει αυτο που λεει.

Οι εποχες εχουν αλλαξει, οι απαιτησεις του επιβετικου κοινου εχουν αλλαξει.Για εμενα ο Καπταν Μακης δεν ειναι καποιος ιδιεταιρος ανθρωπος, ειναι ενας απο τους πολλους που επιχειρησαν να βγαλουν περισσοτερο χρημα. Θα τεκμιριωσω αυτο που λεω αμεσως. Δε μπορεις να εχεις πλοια μεσης ηλικιας 32+ ετων και να μην κανεις εστω την στοιχιωδη συντηρηση. Ταξιδεψα πολλες φορες με τα πλοια του,δε λεω αλλα πριν 15 χρονια ηταν οτι καλυτερο ειχε η ελληνικη ναυσιπλοια.Ο συγκεκριμενος ομως ανθρωπος εχοντας καβατζωσει τοσα χρονια τις αγονες δεν ενδιαφερθηκε για τα πλοια του οποτε ερχεται εδω η γνωστη παροιμια του ελληνικου λαου ήθελες τα και παθέστα!!περαν του Ροθανθη δεν εχει καποιο αλλο αξιολογο πλοιο, οποτε καλυτερα που ηρθαν ετσι τα πραγματα.

Edited by Neptune
πιπερι
Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς φίλε μου αλλά και το Ανθή Μαρίνα είναι πολύ καλό καραβάκι και με αρκετά καλή ταχύτητα αλλά και ξενοδοχειακό (για καράβι του Αγούδημου μιλάμε πάντα).Όσες φορές το ταξίδεψα πάνω από 5ωρο το Πειραιά Πάρο δεν το έκανα, ενώ κρίνοντας και από τις γενικότερες εντυπώσεις (και όχι τη δική μου που δεν θα μπορούσε να είναι αντικειμενική λόγω της λατρείας στα πλοία αυτά που πέρασα την παιδική μου ηλικία) δεν ήταν άσχημο καθόλου για μια εναλλακτική λύση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...