Blue Star Delos Posted May 10, 2019 Share Posted May 10, 2019 Ξέρουμε αν θα δεξαμενιστει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2019 Share Posted May 12, 2019 Δεν έχει δεξαμενισμό φέτος για το Blue Star Naxos μιας και πέρυσι δεξαμενίστηκε στη Χαλκίδα. Στο Blue Star Naxos γινόντουσαν εργασίες στο καταπέλτη και μεθαύριο αναμένεται να επιστρέψει στα απογευματινά δρομολόγια της Παροναξιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2019 Share Posted May 15, 2019 Το Blue Star Naxos χθες το μεσημέρι μεθορμισε στο Πειραιά και επέστρεψε στα δρομολόγια του στην απογευματινή ζώνη της Πάροναξιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Naxos στην Ηρακλειά Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Νάξου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΝΑΞΟΣ'' Ν.Π. 11014, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για Πάρο - Νάξο – Ηρακλεία – Σχοινούσα – Κουφονήσι -Κατάπολα , ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στον λιμένα Ηρακλειάς και ότι θα συνεχίσει το ταξίδι του. Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν σαράντα επτά (47) επιβάτες με προορισμός τον λιμένα Ηρακλειάς ενώ επρόκειτο να επιβιβασθούν τριάντα τέσσερις (34) επιβάτες, οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν με μέριμνα της εταιρείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Μιας και μετά τη βλάβη του επισκευάστηκε και επανήλθε δριμύτερο στα δρομολόγιά του, ας το θυμηθούμε από ψηλά να αναχωρεί ένα χειμωνιάτικο απόγευμα από τον Πειραιά, με ενα πολύ όμορφο ηλιοβασίλεμα για φόντο ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 (edited) 14 hours ago, margaritis24 said: Δε το παρακολουθησα χτες αλλα με 20 κομβους που παει ολο το καλοκαιρι..κ στους 15 δουλευουν οι 2 σωστα!αλλα ειχε θεματακι 1 βδομαδα σιγουρα τωρα αλλα τους εσκασε χτες😉 Το Παρος στα trials, στο 100% της ισχυος, ειχε βγαλει 25.3 κομβους και στο 50% ειχε βγαλει 22+ κομβους. Εννοειται αδειο. Αυτο σημαινει οτι στα trials τους 15 κομβους ειναι λογικο να τους εβγαζε με αρκετα λιγοτερο απο το 50% της ισχυος μονο των δυο μηχανων. Ισως και κοντα στο 40%, δηλαδη κοντα στο 20% της συνολικης των τεσσερων μηχανων. Εν προκειμενω ηταν πολυ φορτωμενο και βεβαιως εχουν περασει και τα χρονια. Το οτι εχουν περασει τα χρονια δεν ξερω αν σημαινει πως εχει χασει μερος της αρχικης ισχυος του ή απλα δεν μπορουν να το πιεσουν πολυ πια. Μαλλον το δευτερο ειναι πιο λογικο. Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε πως εχει χασει μερος της αρχικης, και η μεγιστη παρουσα ισχυς ειναι χαμηλοτερη πλεον, θεωρω δυσκολο να θελει πανω απο το 50% - 55% της παρουσας μεγιστης ισχυος των δυο μηχανων για να παει 15 κομβους. Ας μας πει και ο @Neptune τη γνωμη του. Edited August 5, 2019 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 (edited) Με 4.90 βυθισμα παει 22,2 κομβους στο 50% των 4 μηχανων!ειναι το πλοιο που κανει οικονομια για να καινε τα αλλα του ομιλου Edited August 5, 2019 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Μήπως τα νούμερα που γράφετε είναι λίγο αισιόδοξα; Γιατί θυμάμαι πριν χρόνια αφιέρωμα στον Ε" που έλεγε για 23 κόμβους στο 85% των μηχανών, εκτός και κατάλαβα λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 (edited) Στη βιβλιογραφια, οσο πιο απλουστευμενα γινεται , μη λαμβανοντας πολλες παραμετρους υποψη, ο λογος των απαιτουμενων ισχυων ειναι (περιπου) εις την τριτη (3) δυναμη ο λογος των αντιστοιχων ταχυτητων. Για παραδειγμα ας παρουμε ενα πλοιο που πηγαινε με 18 κομβους και αυξανει στους 21. Ο λογος των ταχυτητων ειναι (1.1666...), οποτε χρησιμοποιει περιπου 1.588 φορες μεγαλυτερη ισχυ. Σε διαγραμματα ταχυτητας/απαιτουμενης ισχυος πλοιων εχω επιβεβαιωσει οτι πραξη και θεωρια ειναι αρκετα κοντα. Ομως ξεφευγει καπως οταν το πλοιο βρισκεται κοντα στη μεγιστη ταχυτητα που ειναι στα ορια σχεδιασης της γαστρας. Εκει ο λογος των απαιτουμενων ισχυων ειναι κοντα εις την τεταρτη (4) ή ακομα και μεγαλυτερη δυναμη, ο λογος των αντιστοιχων ταχυτητων. Δηλαδη απαιτειται ακομα μεγαλυτερη ποσοστιαια αυξηση ισχυος για ιδια ποσοστιαια αυξηση ταχυτητας. Με βαση μονο τη θεωρια θα περιμεναμε, οτι αν πηγαινει 25.31 στο 100%, τοτε θα επρεπε να πηγαινει 20.1 στο 50% . Ομως με βαση αυτο που ανεφερα για ταχυτητες κοντα στη μεγιστη τα θεωρητικα 20.1 ειναι αναμενομενο να ειναι περισσοτερα, στο 50% της ισχυος. Ακομα και ετσι ισως οι 22.2 να ειναι καπως υπερβολικοι. Το πιο λογικο για μενα θα ηταν οι 21 κομβοι. Αν συνεχισεις τους υπολογισμους, με 15 κομβους θελει ισως και κατω απο το 40% της ισχυος που χρειαζεται για τους 20.5 - 21. Το 40% του 50%, δηλαδη το 40% των δυο μηχανων. Ολα αυτα στα trials με βυθισμα 4.55 και οχι με 4.9 μετρα. Για τα 4.9 μετρα βυθισμα μπορεις να δεις τη διπλανη στηλη, που ειναι ομως μονο υπολογισμενα (calculated). Δεν ειναι τεραστια η διαφορα. Οποτε, τη μερα εκεινη που ηταν πολυ φορτωμενο, μη δεξαμενισμενο για πολυ καιρο και ισως να εχει χασει κατι απο τη μεγιστη ισχυ του, νομιζω πως οι 15 κομβοι ειναι δυσκολο να απαιτουν πανω απο το 50% - 55% της παρουσας ισχυος των δυο μηχανων, αν στην ιδανικη περιπτωση των trials ηθελε 40%. Edited August 5, 2019 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Ευχαριστώ Captain Nionios για την ανάλυση σου, είναι πολύ κατατοπιστική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 4 hours ago, Captain_Nionios said: Το Παρος στα trials, στο 100% της ισχυος, ειχε βγαλει 25.3 κομβους και στο 50% ειχε βγαλει 22+ κομβους. Εννοειται αδειο. Αυτο σημαινει οτι στα trials τους 15 κομβους ειναι λογικο να τους εβγαζε με αρκετα λιγοτερο απο το 50% της ισχυος μονο των δυο μηχανων. Ισως και κοντα στο 40%, δηλαδη κοντα στο 20% της συνολικης των τεσσερων μηχανων. Εν προκειμενω ηταν πολυ φορτωμενο και βεβαιως εχουν περασει και τα χρονια. Το οτι εχουν περασει τα χρονια δεν ξερω αν σημαινει πως εχει χασει μερος της αρχικης ισχυος του ή απλα δεν μπορουν να το πιεσουν πολυ πια. Μαλλον το δευτερο ειναι πιο λογικο. Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε πως εχει χασει μερος της αρχικης, και η μεγιστη παρουσα ισχυς ειναι χαμηλοτερη πλεον, θεωρω δυσκολο να θελει πανω απο το 50% - 55% της παρουσας μεγιστης ισχυος των δυο μηχανων για να παει 15 κομβους. Ας μας πει και ο @Neptune τη γνωμη του. Αδιαβαστος ο Neptune Για τους συσχετισμους που κανεις, γενικα ειναι σωστοι. Απλα μιλαμε για φορτιο μηχανων. Οποτε ειναι αρκετοι παραμετροι που πρεπει να υπολογισεις. Δηλαδη ειτε με 2 μηχανες στο 100%, ειτε με 4 στο 50%, το βαπορι παει θεωρητικα την ιδια ταχυτητα γιατι δουλευει στα ιδια KW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superfast VI Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Πάλι σήμερα φαίνεται να ταλαιπωρείται αν και συνεχίζει το δρομολόγιο του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 (edited) Ανακοίνωση της εταιρείας για αύριο 8/8 Quote ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ F/B BLUE STAR NAXOS ΠΕΜΠΤΗ 08/08/19 Σας ενημερώνουμε ότι το δρομολόγιο του πλοίου BLUE STAR NAXOS, από Πειραιά την Πέμπτη 08/08/19, θα διαμορφωθεί ως ακολούθως: Αναχώρηση από ΠΕΙΡΑΙΑ 07:30 (αντί 06:45) για ΠΑΡΟ (11:50-12:05), ΝΑΞΟ (12:50-13:05), ΗΡΑΚΛΕΙΑ (14:05-14:20), ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ (14:25-14:40), ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ (15:05-15:20), ΚΑΤΑΠΟΛΑ (ΑΜΟΡΓΟ) 16:00. Edited August 7, 2019 by Nikos_Chania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τα τελευταία χρόνια, το έχουν λιώσει το καραβάκι. Σε αντίθεση με το αδερφό του, το έχουν συνέχεια σχεδόν στο απογευματινό της Παροναξίας που σημαίνει ότι χειμώνα-καλοκαίρι δουλεύει σχεδόν ακατάπαυστα. Παλιότερα γινόντουσαν και τραμπες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrino Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 Συμφωνώ απολύτως. Το ταξίδεψα σήμερα προς Αμοργό, και φαίνεται σχεδόν παντού πόσο ταλαιπωρημένο είναι. Μετά την επιστροφή στην βάση, θα έχει και αναφορές των φετινών ταξιδιών. 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 15, 2019 Share Posted August 15, 2019 Για όλους όσους κατέληξαν σαν εμένα 15αύγουστο στο γραφείο, υπηρετώντας το καπιταλιστικό τέρας, πάμε να δούμε δυό παλιές αναχωρήσεις του Blue Star Naxos σε video: Μάρτιος του 2007 από το κόκκινο φανάρι Απρίλιος του 2007 από το μεγάλο, απαράμιλλο, εκπληκτικό, έργο της πεζογέφυρας στα Λεμονάδικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArisR Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Εξω απο την Πάρο, κατεβαίνουμε με 20 - 20,5 knots . Aπο πίσω το Δήλος με 24,2 .. 6 μίλια πριν την Πάρο βγήκε για προσπέραση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Λέμε για όλα τα αλλα πλοία ότι έχουν καθυστερήσεις, αλλά και αυτο φέτος έχει σπάσει κάθε ρεκόρ προσεγγισης ειδικά μετά την Νάξο. Σίγουρα ευθύνεται Τ λιμάνι της Νάξου που έρχονται όλα μαζί στο πηγαινε, αλλά στην επιστροφή αυτή η δικαιολογία δεν υφίστανται.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Εκτός του ότι στο πρωινό πέφτει πάνω σε όλη τη κίνηση της Πάρου & της Νάξου(ειδικά) , πάει και αρκετά κομμένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δε ξέρω το λόγο , αλλά δε νομίζω ότι γίνεται λόγω οικονομίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Κανονικα πρεπει να περαστουν στο συστημα καινουργιες ωρες αφιξης αφου σχεδον σε ολα τα λιμανια εχει 30 με 40 λεπτα καθυστερηση! Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Στην Αμοργό συγκεκριμένα πηγαινει σχεδόν σε καθημερινή βάση με 1 ώρα καθυστερηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Α ναι; Η εταιρεία, ο Πλοίαρχος, ο Ύπαρχος και οι κατά τόπους λιμενικές αρχές δεν θέλουν το πλοίο να τηρεί τα ωράρια αφίξεων δηλαδή; Πόση υποκρισία όσο σκέφτομαι ξανά το περιστατικό στον Πειραιά. Όπως σε όλα τα πλοία φέτος, δεν υπάρχουν ρεαλιστικά ωράρια. Του Ναξος θα τα έλεγες ρεαλιστικά, διότι η ταχύτητα που έχουν υπολογιστεί μπορεί να την πιάσει, αλλά όλοι είδαμε η ασθένεια τι προκάλεσε τις προαλλες, και λογικο να φοβούνται. Αλλά κι ο επιβάτης πληρώνει. Η Attica πρέπει να προσέχει όλα τα βαπόρια της και τον χειμώνα ας προσέξει περισσότερο το Ναξάκι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Εφόσον έχει θέμα και δεν μπορούν να Τ ανοίξουν γιατί δεν κάνουν τράμπα με το παρος; Αφού δεν έχει τόσα απαιτητικά ωράρια στο δρομολόγιο του, ούτε τόσες προσεγγίσεις σε λιμανια... αν εξαιρέσουμε τα έκτακτα της Πάρου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Ε αυτάτα οριακα έκτακτα της Πάρου θα χαλουσαν το υπολοιπο της ημερας, μιας και το παρος τα βγαζει με 22+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 Το Blue Star Naxos τελειώνει τα πρωινά δρομολόγια προς τις μικρές Κυκλάδες στις 8 Σεπτεμβρίου (σχεδόν πάντα τη πρώτη πρωινή αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά) και θα κάνει ένα απογευματινό στις μικρές Κυκλάδες και θα φύγει για το Βόλο στις 10 Σεπτεμβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now