Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2019 Posted May 12, 2019 Δεν έχει δεξαμενισμό φέτος για το Blue Star Naxos μιας και πέρυσι δεξαμενίστηκε στη Χαλκίδα. Στο Blue Star Naxos γινόντουσαν εργασίες στο καταπέλτη και μεθαύριο αναμένεται να επιστρέψει στα απογευματινά δρομολόγια της Παροναξιας.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 Το Blue Star Naxos χθες το μεσημέρι μεθορμισε στο Πειραιά και επέστρεψε στα δρομολόγια του στην απογευματινή ζώνη της Πάροναξιας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 1, 2019 Posted July 1, 2019 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Naxos στην Ηρακλειά Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Νάξου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΝΑΞΟΣ'' Ν.Π. 11014, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για Πάρο - Νάξο – Ηρακλεία – Σχοινούσα – Κουφονήσι -Κατάπολα , ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στον λιμένα Ηρακλειάς και ότι θα συνεχίσει το ταξίδι του. Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν σαράντα επτά (47) επιβάτες με προορισμός τον λιμένα Ηρακλειάς ενώ επρόκειτο να επιβιβασθούν τριάντα τέσσερις (34) επιβάτες, οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν με μέριμνα της εταιρείας.
hayabusagr Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 Μιας και μετά τη βλάβη του επισκευάστηκε και επανήλθε δριμύτερο στα δρομολόγιά του, ας το θυμηθούμε από ψηλά να αναχωρεί ένα χειμωνιάτικο απόγευμα από τον Πειραιά, με ενα πολύ όμορφο ηλιοβασίλεμα για φόντο !
Captain_Nionios Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 (edited) 14 hours ago, margaritis24 said: Δε το παρακολουθησα χτες αλλα με 20 κομβους που παει ολο το καλοκαιρι..κ στους 15 δουλευουν οι 2 σωστα!αλλα ειχε θεματακι 1 βδομαδα σιγουρα τωρα αλλα τους εσκασε χτες😉 Το Παρος στα trials, στο 100% της ισχυος, ειχε βγαλει 25.3 κομβους και στο 50% ειχε βγαλει 22+ κομβους. Εννοειται αδειο. Αυτο σημαινει οτι στα trials τους 15 κομβους ειναι λογικο να τους εβγαζε με αρκετα λιγοτερο απο το 50% της ισχυος μονο των δυο μηχανων. Ισως και κοντα στο 40%, δηλαδη κοντα στο 20% της συνολικης των τεσσερων μηχανων. Εν προκειμενω ηταν πολυ φορτωμενο και βεβαιως εχουν περασει και τα χρονια. Το οτι εχουν περασει τα χρονια δεν ξερω αν σημαινει πως εχει χασει μερος της αρχικης ισχυος του ή απλα δεν μπορουν να το πιεσουν πολυ πια. Μαλλον το δευτερο ειναι πιο λογικο. Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε πως εχει χασει μερος της αρχικης, και η μεγιστη παρουσα ισχυς ειναι χαμηλοτερη πλεον, θεωρω δυσκολο να θελει πανω απο το 50% - 55% της παρουσας μεγιστης ισχυος των δυο μηχανων για να παει 15 κομβους. Ας μας πει και ο @Neptune τη γνωμη του. Edited August 5, 2019 by proud_ionian
margaritis24 Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 (edited) Με 4.90 βυθισμα παει 22,2 κομβους στο 50% των 4 μηχανων!ειναι το πλοιο που κανει οικονομια για να καινε τα αλλα του ομιλου Edited August 5, 2019 by margaritis24
Lord Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 Μήπως τα νούμερα που γράφετε είναι λίγο αισιόδοξα; Γιατί θυμάμαι πριν χρόνια αφιέρωμα στον Ε" που έλεγε για 23 κόμβους στο 85% των μηχανών, εκτός και κατάλαβα λάθος.
Captain_Nionios Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 (edited) Στη βιβλιογραφια, οσο πιο απλουστευμενα γινεται , μη λαμβανοντας πολλες παραμετρους υποψη, ο λογος των απαιτουμενων ισχυων ειναι (περιπου) εις την τριτη (3) δυναμη ο λογος των αντιστοιχων ταχυτητων. Για παραδειγμα ας παρουμε ενα πλοιο που πηγαινε με 18 κομβους και αυξανει στους 21. Ο λογος των ταχυτητων ειναι (1.1666...), οποτε χρησιμοποιει περιπου 1.588 φορες μεγαλυτερη ισχυ. Σε διαγραμματα ταχυτητας/απαιτουμενης ισχυος πλοιων εχω επιβεβαιωσει οτι πραξη και θεωρια ειναι αρκετα κοντα. Ομως ξεφευγει καπως οταν το πλοιο βρισκεται κοντα στη μεγιστη ταχυτητα που ειναι στα ορια σχεδιασης της γαστρας. Εκει ο λογος των απαιτουμενων ισχυων ειναι κοντα εις την τεταρτη (4) ή ακομα και μεγαλυτερη δυναμη, ο λογος των αντιστοιχων ταχυτητων. Δηλαδη απαιτειται ακομα μεγαλυτερη ποσοστιαια αυξηση ισχυος για ιδια ποσοστιαια αυξηση ταχυτητας. Με βαση μονο τη θεωρια θα περιμεναμε, οτι αν πηγαινει 25.31 στο 100%, τοτε θα επρεπε να πηγαινει 20.1 στο 50% . Ομως με βαση αυτο που ανεφερα για ταχυτητες κοντα στη μεγιστη τα θεωρητικα 20.1 ειναι αναμενομενο να ειναι περισσοτερα, στο 50% της ισχυος. Ακομα και ετσι ισως οι 22.2 να ειναι καπως υπερβολικοι. Το πιο λογικο για μενα θα ηταν οι 21 κομβοι. Αν συνεχισεις τους υπολογισμους, με 15 κομβους θελει ισως και κατω απο το 40% της ισχυος που χρειαζεται για τους 20.5 - 21. Το 40% του 50%, δηλαδη το 40% των δυο μηχανων. Ολα αυτα στα trials με βυθισμα 4.55 και οχι με 4.9 μετρα. Για τα 4.9 μετρα βυθισμα μπορεις να δεις τη διπλανη στηλη, που ειναι ομως μονο υπολογισμενα (calculated). Δεν ειναι τεραστια η διαφορα. Οποτε, τη μερα εκεινη που ηταν πολυ φορτωμενο, μη δεξαμενισμενο για πολυ καιρο και ισως να εχει χασει κατι απο τη μεγιστη ισχυ του, νομιζω πως οι 15 κομβοι ειναι δυσκολο να απαιτουν πανω απο το 50% - 55% της παρουσας ισχυος των δυο μηχανων, αν στην ιδανικη περιπτωση των trials ηθελε 40%. Edited August 5, 2019 by Captain_Nionios
Lord Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 Ευχαριστώ Captain Nionios για την ανάλυση σου, είναι πολύ κατατοπιστική.
Neptune Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 4 hours ago, Captain_Nionios said: Το Παρος στα trials, στο 100% της ισχυος, ειχε βγαλει 25.3 κομβους και στο 50% ειχε βγαλει 22+ κομβους. Εννοειται αδειο. Αυτο σημαινει οτι στα trials τους 15 κομβους ειναι λογικο να τους εβγαζε με αρκετα λιγοτερο απο το 50% της ισχυος μονο των δυο μηχανων. Ισως και κοντα στο 40%, δηλαδη κοντα στο 20% της συνολικης των τεσσερων μηχανων. Εν προκειμενω ηταν πολυ φορτωμενο και βεβαιως εχουν περασει και τα χρονια. Το οτι εχουν περασει τα χρονια δεν ξερω αν σημαινει πως εχει χασει μερος της αρχικης ισχυος του ή απλα δεν μπορουν να το πιεσουν πολυ πια. Μαλλον το δευτερο ειναι πιο λογικο. Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε πως εχει χασει μερος της αρχικης, και η μεγιστη παρουσα ισχυς ειναι χαμηλοτερη πλεον, θεωρω δυσκολο να θελει πανω απο το 50% - 55% της παρουσας μεγιστης ισχυος των δυο μηχανων για να παει 15 κομβους. Ας μας πει και ο @Neptune τη γνωμη του. Αδιαβαστος ο Neptune Για τους συσχετισμους που κανεις, γενικα ειναι σωστοι. Απλα μιλαμε για φορτιο μηχανων. Οποτε ειναι αρκετοι παραμετροι που πρεπει να υπολογισεις. Δηλαδη ειτε με 2 μηχανες στο 100%, ειτε με 4 στο 50%, το βαπορι παει θεωρητικα την ιδια ταχυτητα γιατι δουλευει στα ιδια KW.
Superfast VI Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Πάλι σήμερα φαίνεται να ταλαιπωρείται αν και συνεχίζει το δρομολόγιο του.
Nikos_Chania Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 (edited) Ανακοίνωση της εταιρείας για αύριο 8/8 Quote ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ F/B BLUE STAR NAXOS ΠΕΜΠΤΗ 08/08/19 Σας ενημερώνουμε ότι το δρομολόγιο του πλοίου BLUE STAR NAXOS, από Πειραιά την Πέμπτη 08/08/19, θα διαμορφωθεί ως ακολούθως: Αναχώρηση από ΠΕΙΡΑΙΑ 07:30 (αντί 06:45) για ΠΑΡΟ (11:50-12:05), ΝΑΞΟ (12:50-13:05), ΗΡΑΚΛΕΙΑ (14:05-14:20), ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ (14:25-14:40), ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ (15:05-15:20), ΚΑΤΑΠΟΛΑ (ΑΜΟΡΓΟ) 16:00. Edited August 7, 2019 by Nikos_Chania
Blue Star Delos Posted August 10, 2019 Posted August 10, 2019 Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τα τελευταία χρόνια, το έχουν λιώσει το καραβάκι. Σε αντίθεση με το αδερφό του, το έχουν συνέχεια σχεδόν στο απογευματινό της Παροναξίας που σημαίνει ότι χειμώνα-καλοκαίρι δουλεύει σχεδόν ακατάπαυστα. Παλιότερα γινόντουσαν και τραμπες.
Agrino Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Συμφωνώ απολύτως. Το ταξίδεψα σήμερα προς Αμοργό, και φαίνεται σχεδόν παντού πόσο ταλαιπωρημένο είναι. Μετά την επιστροφή στην βάση, θα έχει και αναφορές των φετινών ταξιδιών. 😁
Nick the Greek Posted August 15, 2019 Posted August 15, 2019 Για όλους όσους κατέληξαν σαν εμένα 15αύγουστο στο γραφείο, υπηρετώντας το καπιταλιστικό τέρας, πάμε να δούμε δυό παλιές αναχωρήσεις του Blue Star Naxos σε video: Μάρτιος του 2007 από το κόκκινο φανάρι Απρίλιος του 2007 από το μεγάλο, απαράμιλλο, εκπληκτικό, έργο της πεζογέφυρας στα Λεμονάδικα
ArisR Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Εξω απο την Πάρο, κατεβαίνουμε με 20 - 20,5 knots . Aπο πίσω το Δήλος με 24,2 .. 6 μίλια πριν την Πάρο βγήκε για προσπέραση...
basilis89 Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Λέμε για όλα τα αλλα πλοία ότι έχουν καθυστερήσεις, αλλά και αυτο φέτος έχει σπάσει κάθε ρεκόρ προσεγγισης ειδικά μετά την Νάξο. Σίγουρα ευθύνεται Τ λιμάνι της Νάξου που έρχονται όλα μαζί στο πηγαινε, αλλά στην επιστροφή αυτή η δικαιολογία δεν υφίστανται..
pie Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Εκτός του ότι στο πρωινό πέφτει πάνω σε όλη τη κίνηση της Πάρου & της Νάξου(ειδικά) , πάει και αρκετά κομμένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δε ξέρω το λόγο , αλλά δε νομίζω ότι γίνεται λόγω οικονομίας.
margaritis24 Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Κανονικα πρεπει να περαστουν στο συστημα καινουργιες ωρες αφιξης αφου σχεδον σε ολα τα λιμανια εχει 30 με 40 λεπτα καθυστερηση!
basilis89 Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Στην Αμοργό συγκεκριμένα πηγαινει σχεδόν σε καθημερινή βάση με 1 ώρα καθυστερηση...
Nikos_Chania Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Α ναι; Η εταιρεία, ο Πλοίαρχος, ο Ύπαρχος και οι κατά τόπους λιμενικές αρχές δεν θέλουν το πλοίο να τηρεί τα ωράρια αφίξεων δηλαδή; Πόση υποκρισία όσο σκέφτομαι ξανά το περιστατικό στον Πειραιά. Όπως σε όλα τα πλοία φέτος, δεν υπάρχουν ρεαλιστικά ωράρια. Του Ναξος θα τα έλεγες ρεαλιστικά, διότι η ταχύτητα που έχουν υπολογιστεί μπορεί να την πιάσει, αλλά όλοι είδαμε η ασθένεια τι προκάλεσε τις προαλλες, και λογικο να φοβούνται. Αλλά κι ο επιβάτης πληρώνει. Η Attica πρέπει να προσέχει όλα τα βαπόρια της και τον χειμώνα ας προσέξει περισσότερο το Ναξάκι.
basilis89 Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Εφόσον έχει θέμα και δεν μπορούν να Τ ανοίξουν γιατί δεν κάνουν τράμπα με το παρος; Αφού δεν έχει τόσα απαιτητικά ωράρια στο δρομολόγιο του, ούτε τόσες προσεγγίσεις σε λιμανια... αν εξαιρέσουμε τα έκτακτα της Πάρου
Nikos_Chania Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Ε αυτάτα οριακα έκτακτα της Πάρου θα χαλουσαν το υπολοιπο της ημερας, μιας και το παρος τα βγαζει με 22+
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2019 Posted September 4, 2019 Το Blue Star Naxos τελειώνει τα πρωινά δρομολόγια προς τις μικρές Κυκλάδες στις 8 Σεπτεμβρίου (σχεδόν πάντα τη πρώτη πρωινή αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά) και θα κάνει ένα απογευματινό στις μικρές Κυκλάδες και θα φύγει για το Βόλο στις 10 Σεπτεμβρίου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now