Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γνωρίζουμε αν ισχύει; Κρίμα για ένα σκάφος που μπορούσε να προσφέρει πολλα αλλά λόγω διαχείρισης θεωρώ πως δεν τα κατάφερε. Μακάρι τουλάχιστον στα χέρια της Seajets να αποκτήσει την παλιά του αίγλη σαν Highspeed 5.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει , στο παρελθόν είχε  κάποιες βλάβες όπως όλα τα ταχυπλοοα,αλλά γιατί συνεχίζουμε να κολλάμε σε αυτό ; Πολύ καλή αγορά με 34-35 μιλακια και πολύ καλο εσωτερικό.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι ποιος το πήρε η αν είχε η θα έχει καλλίτερη διαχείριση. Το θέμα είναι να υπάρχει δουλειά για τους Έλληνες ναυτικούς όλο το χρόνο. Όχι μόνο το καλοκαίρι που θα βάζει τα ταχύπλοα  η sea jet. 

Link to comment
Share on other sites

Το είχανε πάρει αν θυμάμαι καλά 20.000.000. Η Seajets δεν βάζει τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη γι αυτό πιστεύω ότι κατέληξε σε ναύλωση.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick58 said:

Το πρόβλημα δεν είναι ποιος το πήρε η αν είχε η θα έχει καλλίτερη διαχείριση. Το θέμα είναι να υπάρχει δουλειά για τους Έλληνες ναυτικούς όλο το χρόνο. Όχι μόνο το καλοκαίρι που θα βάζει τα ταχύπλοα  η sea jet. 

αυτό όλοι θα το ήθελαν/θέλαμε αλλά να δουλέψει που και πώς όλο το χρόνο ;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο θα το μαθουμε οταν δημοσιευτουν τα οικονομικα απιτελεσματα της Μinoan,ωστοσο,οσο και να ειναι μικρη σημασια εχει καθως δε νομιζω οτι θα ξαναδουλεψει ποτε υπο τη διαχειριση της πλοιοκτητριας του.

Link to comment
Share on other sites

Το τίμημα της ναύλωσης φαντάζομαι ότι θα είναι χαμηλό.Αλλιως το ταχύπλοο με τα μεγάλα λειτουργικά έξοδα είναι δύσκολο να είναι κερδοφόρο.

Πιστεύω πως κάτω από το τραπέζι ενδεχομένως να υπάρχει και κάποια άλλη συμφωνία.

Θα δείξει.. 

Link to comment
Share on other sites

Και για τους fan της ταχύτητας, πιστεύω θα το δούμε πάλι κοντά στα παλιά νούμερα που χτύπαγε. Σίγουρα είναι μια ποιοτική αναβάθμιση για τον στόλο της Seajets. Περισσότερο τους είχε φορτωθεί μέσα στο πακέτο , παρά το ήθελαν. 

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως όταν έγινε η συμφωνία για την απορρόφηση της Hellenic σκοπός ήταν να αποδυναμωθεί η εταιρία από 2 δυνατα χαρτια της και αυτό ήταν το Highspped 7 στα ταχύπλοα και το XII από τα συμβατικα. Σίγουρα για την Μινοαν τότε αποτελούσε δέλεαρ η κερδοφόρα γραμμή του Ηρακλείου, αλλά μετά ακολούθησε η πανδημία, η εισχώρηση του Ηλιόπουλου όλο και περισσότερο στις γραμμές της Κρήτης για Κυκλάδες, όποτε πιστεύω και εγώ πως από ένα σημειο και μετά το δρομολογούσαν γιατί απλά το είχαν. Οικονομικα πάντως για την εταιρία του είναι συμφέρουσα η ναύλωση καθώς αποτελεί σταθερό έσοδο επι 12μηνης βάσεως, εν αντιθέσει με την εποχική δρομολόγηση. Μακάρι να το δούμε με τις παλιές του ταχύτητες, και γιατί οχι ακόμη και στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...