Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Επειδή έχω επισκεφθεί το γραφείο και την διοίκηση δεν περίμενα και πολύ ευοίωνο μέλλον για το πλοίο...

Posted

Όντως τώρα, ποιος θα επενδυσει σε ενα πλοιο 44 χρονων για τους εσωτερικους χώρους? Δεν ξέρω αλλά λίγο παραλογο μου ακούγεται

Posted (edited)

Τί εννοείτε;

Ότι επειδή δεν έκαναν εσωτερικά ανακαίνιση απέτυχαν;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted
16 hours ago, margaritis24 said:

Χωρις να ξερω κατι φανταζομαι οτι μπορει να εχει σχεση με αυτο!βγαινουμε εμει να κανουμε τις δουλειες μας κ οταν θα δεσει ο Πρεβελης να ειμαστε ετοιμοι να βγουμε

Μα το Πρέβελης θα δέσει πριν τις 17 Σεπτεμβρίου που θα πάει για δεξαμενισμό, όποτε θα λείπουν ταυτόχρονα τα δυο πλοία!!

16 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Πρεβελης άλλαξε την ημερομηνία του δεξαμενισμου για τις 17/09/20 έως τις 28/09/20.

 

Posted
21 hours ago, limenikos said:

Και το Αυγουστο όλα τα πλοία είχαν επιδότηση..

Η επιδότηση ήταν μέχρι τις 22 Αυγούστου.

Posted

Δε νομίζω πως αποτελεί έκπληξη το ότι σταμάτησε νωρίς ο Όλυμπος, μάλιστα μου έκανε εντύπωση πως έκανε την επιστροφή της Κυριακής. Κι αυτό γιατί την Κυριακή το πρωί που πέρασα από εμπρός του, είχαν βάλει κάγκελα κατά το πλάτος του καταπέλτη και μάλιστα εσωτερικά είχαν βάλει και κόντρα πλακέ για να μην μπορεί κανείς να δεί στο εσωτερικό του γκαράζ. Εικόνα που συνάδει με πλοίο στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας κι όχι με ενεργό πλοίο. Όπως και να έχει το πράγμα, χωρίς κρητικά πλοία στο background ήταν φωτογραφικός πειρασμός:D.

Posted

Μήπως οι ιθύνοντες της εταιρείας θα έπρεπε να ξανασκεφτούν την συνέχεια των δρομολογίων ,έστω και στο κομμάτι μέχρι να τελειώσει η ακινησία του Πρέβελης; Θα υπάρξει τεράστιο θέμα με τα φορτηγά,καθώς το Σουπερφερι έχει μικρό γκαράζ και τα Σολωμός και Δήλος είναι μόνα τους στις γραμμές τους και δεν έχει τελειώσει εντελώς η σεζόν ακόμα για τις Κυκλάδες. Εκτός βέβαια αν ξελασπώσουν τα Ρο-ρο.

Posted

Είδα στο  fb ότι περιμενουν ανταλλακτικό από το εξωτερικό, επίσης θα αρχίσει με νέα δρομολόγια που θα ανακοινώσει η εταιρεία

Μεθορμισε στη Σαλαμίνα 

Posted

Εντάξει μπορεί να ταξιδέψει και με 2 ηλεκτρομηχανες. Βέβαια πιθανότατα να μην μπορούσε να χρησιμοποιήσει το προπελάκι ,αν χρειαζόντουσαν και οι 3.

Posted

Θεωρητικα ναι μια χαρα. Το θεμα ειναι σε περιπτωση που πεσει και μια δευτερη ή χαλασει κι αυτη τι γινεται. Κυριως για τον κοσμο που ειναι μεσα. Το βαπορι κουτσα στραβα θα παει καπου.

Posted

Γενικα η πληροφοριση για αυτη τη γραμμη/πλοιο ειναι τοσο προβληματικη. Γιατί συμβαινει αυτο; σημερα πχ πηγε στα παλουκια, το ειδαμε στο μαριντραφικ,  πουθενα τιποτα σε κανενα site με ακτοπλοικες ειδησεις. και φυσικα στην ιστοσελιδα της εταιρειας η κλασσική "κοσμάρα", λες και ειναι γελατζι η λες και δε τρεχει τιποτα! ουτε ανακοινωσεις ουτε τιποτα. Προσωπικα με ενδιαφερει η γραμμη σαντορινη-ρεθυμνο, και το εχω χρησιμοποιησει 4-5 φορές, αλλά παντα αφού δω ότι δεν θα έχει μποφόρ, με εναλλακτικό πλανο και αντι να παιξω τζοκερ (!!). τωρα πρεπει να κανω το εν λογω δρομολογιο παλι και θα το κανω μεσω ηρακλειου. Τι αισχος ειναι αυτο πια, τι κοροιδία... Καμία αρχη δεν υπάρχει που να ελέγχει/επιβάλλει, δε ξερω κι εγω τι; ο καθενας βγαζει ενα προγραμμα μεχρι τελος ετους πχ και κανεις ή τιποτα δεν ελεγχει αν το κανει; αυτος που το εγκρινει το προγραμμα δεν εχει καμια δουλεια/δικαιοδοσια/ευθυνη; κυρωσεις τιποτα σε κανεναν; αισχος, δε μπορω να σκεφτω τιποτα αλλο για αυτη τη κοροιδια που εχει φαει το ρεθυμνο, συγκεκριμενα τα τελευταια χρονια με το ολυμπους, αλλα και την εποχη ELLI T που ολοι οι εμπλεκομενοι δυστυχως θυμομαστε, αλλα γενικοτερα απο τοτε που η ανεκ το εκοψε το ρεθυμνο, και απο τοτε που ηταν στα πανω της η ΝΕΛ και ειχε βαλει τον Κεντερη, η την HSW που ειχε δρομολογησει ενα highspeed (και τα ταχυπλοα μονο για σαιζον..) τοσα χρονια τρεχτε/τσακιστειτε κοροιδα χανια ηρακλειο και αμα σας αρεσει....  το ρεθυμνο εκτος απο τουρισμο (ας αφησουμε τον κοβιντ στην ακρη) εχει και πανεπιστημια. τιποτα πια απο κανεναν; αισχος και ξεφτιλα στους εμπλεκομενους, ολυμπους related και μη ...

6 hours ago, togias_k said:

Είδα στο  fb ότι περιμενουν ανταλλακτικό από το εξωτερικό, επίσης θα αρχίσει με νέα δρομολόγια που θα ανακοινώσει η εταιρεία

Μεθορμισε στη Σαλαμίνα 

ετσι και το ELLI T. περιμενε ανταλλακτικο απο την Ιαπωνια, γι αυτο και αργουσε η επισκευή του το 2012, μετα απο 1 1/2 μηνα δρομολογιων στη σαιζον. μεχρι που απλα το ξεχασαν ολοι... και η κρεταν λαηνς πηγε περιπατο (2012)

Posted

Δε έχει καμία εταιρία προσωπικο θεμα με το Ρέθυμνο,ούτε έχουν βάλει στόχο το ακτοπλοικα αποκλεισμό του. Το θεμα είναι πως αν δεν υποστηρίζει πλοιο η κίνηση, δε θα πάει καμία εταιρία να μπαινει μέσα για να ικανοποιήσει το Ρέθυμνο. Αν ήταν κερδοφόρα η γραμμή δε θα την είχε αφήσει απ την αρχή η ανεκ. Τώρα αν βρέθηκε η seaspeed και παίζει με τη κατάσταση , είναι άλλο θέμα 

Posted

Η emergency ηλεκτρομηχανή του βαποριού που βρίσκεται;Στο ανω γκαράζ;Μη ξεχνάμε πως αν γίνει μια στραβή υπάρχει και αυτή που σίγουρα μπορεί να σηκώσει τα βασικά.

Posted (edited)

Φυσικά, αν φτάσεις να περιμένεις από την emergency να είσαι και stby για τα ρυμουλκά πια.

Edited by enas chiotis
Posted

Εν αναμονή των εξελίξεων για το πλοίο, ας το δούμε σε μία Αυγουστιάτικη άφιξη του στο λιμάνι του Ρεθύμνου.

 

Posted
On 9/1/2020 at 9:18 AM, steward said:

Ο εφοπλιστής είπε χθες στο πλήρωμα ότι το πλοίο θα δέσει μέχρι τις 15 Οκτωβρίου.Ειπε ότι θα δώσει τα μισά λεφτά του Αυγούστου στο ξενοδοχειακό.Αυριο μεθαυριο θα γίνει η απόλυση.Δεν βλέπω να έχει καλά μπερδέματα ο τύπος.

Προς το παρόν βλέπω λίγα μελή του πληρώματος να δουλεύουν τις καθημερινές και να κάνουν εργασίες συντήρησης στα καταστρώματα του Olympus.

  • 2 weeks later...
Posted

Πληρώνεται η επιδότηση του Αυγούστου, έληξε και προχθές το passenger ship safety certificate που είχε πάρει τον Ιούλιο, όλα καλά όλα ανθηρά φρεντς.

Posted (edited)

εχουν βαλει ανακοινωση στη σελιδα τους (!) οτι θα ξεκινησει στις 16/10 (!!)

Βεβαια κρατήσεις δεν εχουν ανοιξει, ακόμα; ... (ο νοων νοείτω;)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 2 weeks later...
Posted

Χωρίς επιδότηση δεν το κουνάει ρούπι (αντί να βρίσκεται αυτή τη στιγμή εν ενεργεία έστω και στο σκέλος Μήλος-Σαντορίνη).

Posted (edited)

Χαζομάρα νομίζω είναι να κάθεται. Στο Superferry II δεν χωράνε τα φορτηγά. Έτσι και οι δυο πλευρες θα μένανε ικανοποιημένες, αναφορικά με το μπάχαλο και τον χαμό που γίνεται στο Superferry από τα φορτηγά. Το Olympus θα έπαιρνε πολυ μεγάλο μέρος της Σαντορίνης και στη Μήλο. Μπορεί να κάνω και λάθος... 

Edited by togias_k

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...