Petros P Posted June 21, 2018 Posted June 21, 2018 Αν φτιαχτεί στην Ευρωπαική ενωση με Ευρωπαικα Μηχανηματα με το Juncker Plan μπορει να επιδοτηθει μεχρι και 80-85% , αρα για αυτο λεει οτι θα κοστισει τοσο λογικα (δεν εχω δειτο βιντεο λογω χρονου)
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Διάκριση για την Attica Group στα Βραβεία Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ Quote Διάκριση Περιβαλλοντικής Πολιτικής Η Attica Group, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την τιμητική διάκρισή της στα Βραβεία Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ, στη κατηγορία των Βραβείων Επιχειρήσεων, υποκατηγορία «Περιβαλλοντική Πολιτική». Το βραβείο αυτό αποτελεί μία ακόμη αναγνώριση των προσπαθειών του Ομίλου για τη συστηματική και υπεύθυνη λειτουργία του σε θέματα περιβάλλοντος, βασικό πυλώνα του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ομίλου Attica. Επιβεβαιώνει την πραγματοποίηση της δέσμευσης του Ομίλου για την ενσωμάτωση των αρχών βιώσιμης ανάπτυξης στις διαδικασίες του και την εφαρμογή περιβαλλοντικά ορθών επιχειρηματικών πρακτικών, ώστε να περιοριστούν, στο μέτρο του δυνατού, οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της λειτουργίας του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Attica είναι ο μοναδικός στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας που κερδίζει το Βραβείο ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ Περιβαλλοντικής Πολιτικής. Η τελετή απονομής, που διοργάνωσε για δέκατη τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το ECOCITY, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Ιουνίου στο νησί της Μήλου, στον υπαίθριο χώρο του παλαιού εργοστασίου καολίνης, ενός ιστορικού βιομηχανικού κτηρίου, αναπαλαιωμένο και διαμορφωμένο πλέον ως Συνεδριακό Κέντρο Μήλου «Γεώργιος Ηλιόπουλος». Ο θεσμός των ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ δημιουργήθηκε το 2005 και εδραιώθηκε από τον εθελοντικό Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό για το Aστικό και Περιαστικό Περιβάλλον «ECOCITY». Τα βραβεία απονέμονται κάθε χρόνο, με στόχο την επιβράβευση και προβολή της έμπρακτης και αυξημένης περιβαλλοντικής ευαισθησίας των Φορέων της Πολιτείας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των Επιχειρήσεων, των Επιστημονικών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων και των Μέσων Ενημέρωσης. Ταυτόχρονα αποσκοπούν στη δημιουργία συνθηκών ευγενούς άμιλλας, που θα προάγει την γενικότερη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και επίδειξη κοινωνικής συμμετοχής στην ανάληψη ή στήριξη δράσεων για το περιβάλλον. Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ αποτελούν μοναδικό θεσμό του είδους στη χώρα μας, αναγνωρίζοντας ότι η καλλιέργεια της ευθύνης ενισχύεται από κίνητρα, ηθικά κυρίως, σε όσους συνειδητοποιούν το χρέος και έμπρακτα επιδεικνύουν περιβαλλοντική ευαισθησία. Η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINKS (AML) με συνολικά 30 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 59 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια. Η Attica Group είναι μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG) με πλειοψηφικές συμμετοχές σε ηγέτιδες εταιρείες.
MILTIADIS Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Γνωστοποιηση σημαντικης μεταβολης στα δικαιωματα ψηφου. Quote Η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (Εκδότρια) ανακοινώνει, σύμφωνα με το ν.3556/2007, ότι την 3.8.2018 η εταιρία ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Τράπεζα Πειραιώς) υπέβαλε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την Εκδότρια την από 3.8.2018 γνωστοποίηση σημαντικών μεταβολών σε δικαιώματα ψήφου της Εκδότριας, σύμφωνα με την οποία στις 31 Ιουλίου 2018 το συνολικό ποσοστό συμμετοχής της Τράπεζας Πειραιώς επί του συνολικού καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου της Εκδότριας ανήλθε σε 11,8437% από ποσοστό κατώτερο του 5%, ενώ η Τράπεζα Πειραιώς ελέγχει συνολικά ποσοστό 11,8445% των δικαιωμάτων ψήφου της Εκδότριας, το οποίο αντιστοιχεί σε συνολικά 25.561.199 δικαιώματα ψήφου επί του συνόλου δικαιωμάτων ψήφου της Εκδότριας (ήτοι, 25.559.429 δικαιώματα ψήφου από αντίστοιχο αριθμό μετοχών που η Τράπεζα Πειραιώς κατέχει άμεσα και 1.770 δικαιώματα ψήφου τα οποία ασκεί δυνάμει συμβάσεων ενεχύρασης). Η ως άνω μεταβολή προέκυψε από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Εκδότριας με κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων και κεφαλαιοποίηση απαιτήσεων τρίτων έναντι αυτής με την έκδοση 24.145.523 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, που αποφασίσθηκε από την Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εκδότριας της 26.6.2018. Η παρούσα ανακοίνωση αποτελεί ρυθμιζόμενη πληροφορία και δημοσιοποιείται σύμφωνα προς τις διατάξεις του Ν. 3556/2007.
MILTIADIS Posted September 23, 2018 Posted September 23, 2018 Μερικα νεοτερα για το επικειμενο deal Αττικανων κ Αμερικανων απο το Deal. Quote H ΠPAΓMATIKOTHTA H αλήθεια γύρω από την υπόθεση είναι ότι οι διεργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, ότι οι επαφές μεταξύ του επιτελείου της MIG και της Attica με τα γραφεία του Fortress στο Λονδίνο και στις HΠA είναι διαρκείς και ότι μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί ένας πρώτος εσωτερικός έλεγχος στην ακτοπλοϊκή. H πολυπλοκότητα, όμως, μιας τέτοιας συμφωνίας, σε συνδυασμό με ορισμένα γεγονότα, όπως η διαδικασία και απόφαση, - αλλά και η αποκρυστάλλωση των συνεπειών της-, της Eπιτροπής Aνταγωνισμού για την απορρόφηση της HSW, επέβαλαν «στάση αναμονής». Eπιπλέον, υπήρξαν και ζητήματα που χρειάζονταν διευθέτηση. Kάποια από αυτά βρέθηκαν στο τραπέζι των συζητήσεων κατά την επίσκεψη, μέσα στο καλοκαίρι, του κορυφαίου στελέχους του fund, του ελληνικής καταγωγής Dean Dakolias. H εκτίμηση των ανθρώπων της MIG και της Attica είναι πως, με βάση τα σημερινά δεδομένα, δεν θα πρέπει να αναμένεται κάτι το οριστικό μέσα στο 2018. Mε συνέπεια ο ορίζοντας ολοκλήρωσης να μετατίθεται, το πιθανότερο, προς τις αρχές ή το αργότερο την 'νοιξη της νέας χρονιάς. Πάντως, εάν το deal, όπως όλα δείχνουν, κλείσει, αυτό θα γίνει σε ικανή χρονική απόσταση από το ερχόμενο καλοκαίρι και αυτό για δύο λόγους. O ένας σχετίζεται με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό για τη θερινή-τουριστική περίοδο. O δεύτερος έχει να κάνει με τις πληροφορίες που θέλουν στα πλάνα του Fortress να περιλαμβάνεται και το ενδεχόμενο εισαγωγής του ομίλου στο χρηματιστήριο του Λονδίνου. Kάτι που εάν πραγματοποιηθεί θα ανοίξει βέβαια, άλλες προοπτικές ATOY KAI ΠPOKΛHΣEIΣ H Attica Group, μετά την εξαγορά της HSW αποτελεί τον κυρίαρχο πόλο στην ελληνική ακτοπλοΐα κυρίως στις γραμμές των Kυκλάδων και των Δωδεκανήσων, έχοντας ως βασικό ανταγωνιστή τη Minoan Lines του Γκριμάλντι και όχι μόνο. Γιατί σε επίπεδο εταιρίας το κυριότερο βάρος για την οικονομική χρήση παραμένει το ακριβό καύσιμο και η πολυδιάσπαση του στόλου (χρησιμοποιεί 4 διαφορετικών ειδών καύσιμα, για τα Super Fast, τα Blue Star και τα πλοία της Hellenic). Σε ατού εξελίσσεται η θυγατρική στο Mαρόκο (Africa Morocco Links) στη γραμμή Aλγκεθίρας- Tαγγέρη, όπου τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018 εκτιμάται πως θα είναι κερδοφόρα και σχεδιάζεται η δρομολόγηση και δεύτερου πλοίου για το 2019.
proud_ionian Posted September 24, 2018 Author Posted September 24, 2018 ιαπωνες δεν εχει η Fortess? υποτιθεται οτι αυτοι κανουν κουμαντο πλεον. τοσο σαλιο και μειναμε στον Ελληνοκαναδο; ΥΓ: δυο πλοια ειχαν και φετος στο μαροκο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 Δύο πλοία είχε στο Μαρόκο, αλλά μόνο τη καλοκαιρινή περίοδο!! Φαντάζομαι ότι εννοούν δεύτερο πλοίο σε μόνιμη βάση στις γραμμές του Μαρόκου.
proud_ionian Posted September 24, 2018 Author Posted September 24, 2018 αυτο που θελω να πω ειναι οτι το δημοσιευμα ειναι γραμμενο στο ποδι και επι της ουσιας δεν προσφερει κατι περισσοτερο σε οσα ξερουμε, περα απο το οτι πανε παραπισω τα τυπικα η fortress εχει ετσι και αλλιως λογο σε οτι γινεται στην attica. καποιες αποφασεις, πχ: αναδιαταξη του στολου, πωληση καποιων πλοιων, εναρμονιση (scrubber κλπ) καποιων αλλων, πιθανη παραγγγελια, μπορουν να ληφθουν πριν ολοκληρωθει η πιθανη εξαγορα απο τη fortress, αφου προηγηθει συνεννοηση της διοικησης της attica, με την fortress & την πειραιως.
MILTIADIS Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 8 hours ago, proud_ionian said: ιαπωνες δεν εχει η Fortess? Ιαπωνας ειναι ο CEO.Η εταιρεια ηταν κ παραμενει με εδρα τις ΗΠΑ.
Nick the Greek Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 Εγώ προσωπικά δεν αναρωτιέμαι ποιός θα είναι ο καινούριος αγοραστής. Τα financials της εταιρείας καλά είναι, μουστερής θα βρεθεί, θα τον δούμε εν καιρώ και θα τον κρίνουμε. Εγώ ανατρέχω λίγο σε αυτά που βλέπω τα τελευταία 1-2 χρόνια. Η ατυχής(για να το πω κομψά) επιλογή του Med Star που ταξίδεψε -για λίγο μέχρι να γίνει λαμπάδα- με όνομα και φορεσιά που παρέπεμπε έντονα και απ' ευθείας σε Blue Star Ferries. Τα δρομολόγια copy/paste από την GA Ferries του περασμένου χειμώνα. Η εξαγορά της HSW με τίμημα το καλύτερο πλοίο της εταιρείας(Superfast XII). Παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα περί ύπαρξης συμφωνίας κάτω απ' το τραπέζι, η εξαγορά αυτή από τον Grimaldi δεν τον σταματά από το να μπεί απ' ευθείας ανταγωνιστής στις γραμμές της Attica και η τελευταία δεν έχει καν πλοίο να τον ανταγωνιστεί. Η Αδριατική έχει παραδοθεί εδώ και χρόνια. Παρά τα εντέχνως διαρρέοντα σχέδια και τις παρόλες, ο στόλος παραμένει χωρίς ανανέωση. Για να βγούν τα φετινά δρομολόγια, αν δεν είχε πεθάνει ο κάπτα-Μάκης παραλίγο να γίνει αυτό που έγραφα στον Καζαμία. Όταν αυτά τα δρομολόγια βγήκαν, δημιούργησαν σχεδόν παντού παράπονα. Πλοία και ναυτικοί ξεζουμίστηκαν, πολύωρες καθυστερήσεις στην ημερησία διάταξη που θύμησαν άλλες εποχές και άλλες εταιρείες. Χωρίς υπερβολή, τα πιο ορθολογικά τους δρομολόγια ήταν αυτά που κληρονόμησαν από την HSW(η οποία έχει φάει πολύ "ξύλο" και από εμάς αλλά τελικά δεν ξέρω αν της άξιζε). Όπως πολλοί από εσάς λέτε(δεν έχω προσωπική άποψη), τα φορτηγά της Σαντορίνης έφτασαν σε πολλές περιπτώσεις με μεταφόρτωση. Για μένα ειδικά μετά την πώληση του Superfast XII, απαξιώνεται το απίστευτο brand name που ήταν κάποτε η Superfast Ferries κι αναρωτιέμαι τι σκοπεύουν να κάνουν με αυτό. Εναγκαλισμός με μια εταιρεία(ΑΝΕΚ) που αντιμετωπίζει πολλά και διάφορα προβλήματα και σίγουρα δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με την δική τους. Αν σκέφτεται και πράττει έτσι η κορυφαία εταιρεία στην ακτοπλοία, οι άλλες τι πρέπει να κάνουν?
MILTIADIS Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Αυτα συμβαινουν οταν αναλαμβανουν τα ηνια ανθρωποι που δεν εχουν καμια σχεση με τη ναυτιλια κ τον εφοπλισμο. Απο τη στιγμη που διοικει ενα fund ή μια τραπεζα λογω χρεων λογικο ειναι να πουλησει πρωτα τα ασημικα και να προτιμηθει να δωσει ενα φαστ απο ενα οραιζον δυστυχως.
proud_ionian Posted September 25, 2018 Author Posted September 25, 2018 (edited) 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: Τα οικονομικά αποτέλεσμα της Attica Group για το Α’ εξάμηνο του 2018 Quote ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ Η Διοίκηση του Ομίλου εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς για την εφαρμογή του επιχειρηματικού πλάνου και τη λειτουργική ενσωμάτωση της HSW. το ζουμι ειναι στην τελευταια φραση λες και απαντανε στους @Nick the Greek & @MILTIADIS Edited September 25, 2018 by proud_ionian
proud_ionian Posted September 26, 2018 Author Posted September 26, 2018 (edited) On 9/25/2018 at 2:43 PM, MILTIADIS said: Απο τη στιγμη που διοικει ενα fund ή μια τραπεζα λογω χρεων λογικο ειναι να πουλησει πρωτα τα ασημικα On 9/24/2018 at 10:26 PM, Nick the Greek said: Παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα περί ύπαρξης συμφωνίας κάτω απ' το τραπέζι, η εξαγορά αυτή από τον Grimaldi δεν τον σταματά από το να μπεί απ' ευθείας ανταγωνιστής στις γραμμές της Attica και η τελευταία δεν έχει καν πλοίο να τον ανταγωνιστεί. Η Αδριατική έχει παραδοθεί εδώ και χρόνια. Παρά τα εντέχνως διαρρέοντα σχέδια και τις παρόλες, ο στόλος παραμένει χωρίς ανανέωση. εχοντας παντα κατα νου οτι η attica (οπως και η HSW προ εξαγορας και η ΑΝΕΚ και πολλες αλλες εταιριες στην Ελλαδα), ειναι εταιρια χωρις πραγματικο αφεντικο, που την διοικουν οι δανειστες της, να θυμηθουμε καποιες λεπτομερειες. η attica, δηλαδη η πειραιως, καιγοταν να προχωρησει η εξαγορα της HSW απο την Attica, για να ενοποιηθει ο κλαδος και να τον ξεφορτωθει. αναγκαστικα, υποχωρησε σε οσα ζητησε ο θειος μανωλης, για να μην μπλεξει σε καμια πολυετη αντιπαραθεση στην Ευρωπαϊκη Επιτροπη (που στο τελος θα δικαιωνε τον θειο). οπως εχουμε δει ο μανωλης απο την αρχη ειχε πει τι θελει. λεφτα, αλλα επειδη δεν υπαρχουν λεφτα, καλα πλοια, μεριδιο στις προσοδοφορες γραμμες και σπασιμο της κοινοπραξιας. πηρε καλα πλοια, παιρνει μεριδιο σε κυκλαδες και κρητη (οι διαρροες και οι δηλωσεις δεν αναφερονται σε αλλες γραμμες της attica) και πιθανοτατα θα δουμε να σπαει η κοινοπραξια ANEK -Attica. Καποια απο αυτα φωτογραφιζονται στις αποφασεις της επιτροπης, τα περισσοτερα οχι. ενδειξη οτι οι κινησεις του θειου ειναι κατοπιν συνεννοησεως, ειναι οτι οι αντιδρασεις της attica, ειναι απο ανυπαρκτες ως χλιαρες. Δε νομιζω οτι οσοι εχουν μιλησει για παρασκηνιακη συμφωνια, πιστευουν οτι το πανω χερι το εχει η Attica. οσον αφορα την αναβαθμιση του στολου της, πρεπει να παρει συντομα αποφασεις. θα αργησει πολυ αν περιμενει το μετα fortress αφεντικο το 2020 ειναι πολυ κοντα. θα βαλει scrubbers σε καποια πλοια της ή θα καιει ακριβοτερο καυσιμο. η λογικη λεει οτι σε οσα απο τα νεωτερα παραμεινουν (SFXI, SFI, SFII, BS1, BS2, BS Delos, BS Patmos, BS Paros, BS Naxos, N Χιος & Ν Μυκονος), θα πρεπει να βαλει. σε αριαδνη, ροδος, σαμος, horizon και διαγορα,αξιζει να βαλει; πιστευω οχι. αρα θα χρειαστει 3-4 αντικαταστατες. Μιλαμε για κονδυλι γυρω στα €400εκ. δεν ειναι και λιγα. Edited November 7, 2018 by proud_ionian ορθογραφια
MILTIADIS Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Συνεντευξη του Σπυρου Πασχαλη στο ferryshippingnews.Μιλα για την υπαρξη ενος ενιαιου εμπορικου οργανισμου για ολες τις θυγατρικες της Attica,τα νεα γραφεια και το νεο συστημα κρατησεων που ξεκινησε να λειτουργει την ανοιξη.Στα σημαντικα(scrubbers,μελλοντικες ναυπηγησεις)πεταει το μπαλακι στο επομενο αφεντικο. Quote On the new sulphur directive, Mr Paschalis said that Attica is finalizing and will soon announce its plans for the way ahead with regards to the fleet of Attica. The new buildings program of Attica Group for new Ro-Pax tonnage and not only, has been temporarily put on hold. It will be activated at the beginning of the new year after the successful incorporation of Hellenic Seaways.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Δεν πετάει το μπαλάκι στο επόμενο αφεντικό, αλλά έκαναν κρατεί γιατί με την εξαγορά της HSW το ρευστό τελείωσε!!
MILTIADIS Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Και που θα βρουν ρευστο για τη συνεχεια?Απο το επομενο αφεντικο.. Αυτα τα λενε με τροπο δεν τα σερβιρουν ευθεως γι αυτο τα αφηνει γενικα''στο μελλον''και στο''απο του χρονου κ βλεπουμε''.
lostromos Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Δεν πετάει το μπαλάκι στο επόμενο αφεντικό, αλλά έκαναν κρατεί γιατί με την εξαγορά της HSW το ρευστό τελείωσε!! Το ρευστό το πήρε πίσω με την πώληση του Superfast XII.
proud_ionian Posted October 12, 2018 Author Posted October 12, 2018 παιδια μιλαμε για τρελλα λεφτα που χρειαζονται τουλαχιστον €20 τα scrubbers και πολλες δεκαδες εκατομμυρια περισσοτερα αν ναυπηγησει τα 2+2 που ελεγε, χωρια τα φρεασκαρισματα στα υπαρχοντα. ειναι μεγαλο κονδυλι και σιγουρα δεν θα παρει την αποφαση η τραπεζα πειραιως που εχει τον πρωτο λογο τωρα, γιατι δεν εχει να βαλει τα γκαφρά
MILTIADIS Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Ετοιμαζεται για την επομενη μερα η Attica Group.
Mr_Zoo Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Έτσι μπράβο, άντε και είς ανώτερα με τους μακαρονάδες που υποστηρίζετε
lostromos Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Εάν γίνει αυτό θα έχουμε μονοπώλιο και στην Αδριατική.
MILTIADIS Posted October 26, 2018 Posted October 26, 2018 Ακουγεται οτι η Goldman Sachs απεσυρε το ενδιαφερον της για το project της Attica.
Svo Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 On 11/3/2018 at 3:51 PM, HIGHSPEED 4 said: Οι υπόλοιποι λογικά θα ακολουθήσουν, άλλωστε μην ξεχνάμε πως πολλά συστήματα δίδονται με πολύ καλό finance οπότε σίγουρα σε κάποια πλοία θα μπούνε. Για αυτό το λόγο νομίζω πως για την ΑΤΤΙΚΑ για παράδειγμα το θέμα δεν είναι τόσο οικονομικό αλλά κυρίως έχει να κάνει με το τι θα απογίνει με τον όμιλο γενικότερα και ποια πλοία θα μείνουν στον στόλο Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι αποφάσεις θα πάρει η Αttica και πόσο σύντομα θα τις πάρει καθώς ο χρόνος πιέζει. Και μιλάμε για μεγάλο αριθμό πλοίων, όχι 3 και 4 όπως πχ η Minoan. Το βασικό ερώτημα νομίζω που τίθεται είναι το εξής: Μπορεί , η τοποθέτηση Scrubbers και η εναρμόνιση με τους κανονισμούς, να επηρεάσει την απόφαση του Ομίλου, να κρατήσει ή να πουλήσει κάποια πλοία ? Για να δούμε...
Nereus Posted November 7, 2018 Posted November 7, 2018 Οι πληροφορίες μου λένε οτι η Attica έχει βγει στην αγορά για ROPAX το πολύ δεκαετίας για να το ανεβάσει βαλτική.
Nikos_Chania Posted November 7, 2018 Posted November 7, 2018 35 minutes ago, Nereus said: Οι πληροφορίες μου λένε οτι η Attica έχει βγει στην αγορά για ROPAX το πολύ δεκαετίας για να το ανεβάσει βαλτική. 19 hours ago, wysiwid said: Οι δικες μου πληροφοριες παντως ειναι οτι η Blue Star Ferries ειναι σε αναζητηση συμβατικου πλοιου για να πλαισιωσει ως 2ο το Εξπρες Σκιαθος απο Βολο και Αγιο Κωνσταντινο. Δηλαδη οτι δεν θα ανεβει ο Πηγασος εδω. 2 βαπόρια μέχρι στιγμής. Για να δουμε... πόσα ακόμα θέλουν οι πληροφορίες να εντάσσει στο στολο της η Attica;
proud_ionian Posted November 7, 2018 Author Posted November 7, 2018 (edited) η attica δεν εχει ακομη αποφασισει τι θα κανει με την εναρμονιση των πλοιων της με τους περιβαλλοντικους κανονισμους, την ωρα που ο βασικος ανταγωνιστης, βαζει scrubbers σε ολα τα πλοια του. δεν ξερει τι να κανει τα πλοια που ηδη εχει και βλεπουμε να αλλαζει ο σχεδιασμος (με ναυλωσεις κλπ), απο μηνα σε μηνα και θα κανει ανοιγμα στη βαλτικη ή θα κατσει να κοντραρει την ΑΝΕΣ στις σποραδες; σε λιγο θα ακουσουμε οτι ψαχνει πλοιο για την αγονη του ιονιου. ΥΓ: they dont have a handkerchief to cry Edited November 7, 2018 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now