Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να πουλησει ψαχνει οχι να αγορασει!!!ενα μεγαλο κ ενα μικρο..

Οσο για τα scrubber  δε μας πηρε κ ο χρονος απο το σεπτεβρη ενα ενα θα μπορουν να δενουν κ να τα βαλουν..κ ο ανταγωνιστης σε 3 πλοια βαζει οχι σε ολο το στολο

Link to comment
Share on other sites

Η εξαγορά ήταν η αρχή του τέλους, αν δεν βρεθεί κάποιος να δώσει το μαρούλι ή δεν φύγουν και τα περισσευούμενα που μπορούν να δημιουργήσουν κάποια ρευστότητα τελικά ο ανταγωνιστής θα βάλει την μπότα σε ότι έχει απομείνει. Προσυμφωνηθεν δεν φαίνεται να είναι αλλά με μια μικρή ανασκόπηση των κινήσεων σίγουρα απο κάποια μυαλά έχει περάσει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.. Ειμαι καινούργιος και η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω πολλα πράγματα απο την ακτοπλοΐα, παρολα αυτα λατρεύω τα καράβια. Επειδή προσπαθώ να μαθω πράγματα διαβάζοντας τα παραπάνω, αυτο που δεν κατάλαβα είναι αν η Αττικα θέλει να ναυπήγησει 2+2 καινούργια πλοία. 

Edited by SXI
Link to comment
Share on other sites

Με διαγωνισμο θα βρεθει οπως αναφερουν ολοενα κ περισσοτερα δημοσιευματα του οικονομικου τυπου ο αγοραστης της Attica καθως το Fortress εχασε και τυπικα το χρονικο περιθωριο αποκλειστικης διαπραγματευσης για την εξαγορα του πλειοψηφικου πακετου του Ομιλου χωρις να επελθει συμφωνια.

Link to comment
Share on other sites

On 11/7/2018 at 9:13 PM, proud_ionian said:

η attica δεν εχει ακομη αποφασισει τι θα κανει με την εναρμονιση των πλοιων της με τους περιβαλλοντικους κανονισμους, την ωρα που ο βασικος ανταγωνιστης, βαζει scrubbers σε ολα τα πλοια του. δεν ξερει τι να κανει τα πλοια που ηδη εχει και βλεπουμε να αλλαζει ο σχεδιασμος (με ναυλωσεις κλπ), απο μηνα σε μηνα και θα κανει ανοιγμα στη βαλτικη ή θα κατσει να κοντραρει την ΑΝΕΣ στις σποραδες;B)

σε λιγο θα ακουσουμε οτι ψαχνει πλοιο για την αγονη του ιονιου.:P

ΥΓ: they dont have a handkerchief to cry:lol:

Συγγνώμη αλλά που κολλάνε τα scrubbers στη Βαλτική που είναι SECA area; 0,1% υποχρεωτικά εκεί...την ώρα που ο κανονισμός του 2020 έχει 0,5%. Τώρα τι θα κάνει στη Ελλάδα δεν γνωρίζω..Αλλά επιμένω οτι έχει εξασφαλισμένο finance και ψάχνει εντατικά..

Τώρα όσο αναφορά τα scrubbers κρατήστε μικρο καλάθι γιατί η διαφορά μεταξύ ifo και του νέου καύσιμου υπολογίζετε στα 100 με 150 δολάρια την ώρα που το κόστος εγκατάστασης σε επιβατηγά κοστίζει πολλά μηδενικά και έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής (περί τα 5 με 7 χρόνια) συν τα οποία αναλώσιμα (χημικά κλπ). Οπότε οι early adopters υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τη πατήσουν.Εξάλλου στη ποντοπόρο ένα μικρο μόνο ποσοστό έχει δηλώσει οτι θα βάλει (και από αυτούς οι περισσότεροι έχουν υπογράψει μόνο MOA μιας είναι εισηγμένοι και πρέπει να δείχνουν οτι υπάρχει μια κοινωνική υπευθυνότητα..)

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MILTIADIS said:

Με διαγωνισμο θα βρεθει οπως αναφερουν ολοενα κ περισσοτερα δημοσιευματα του οικονομικου τυπου ο αγοραστης της Attica καθως το Fortress εχασε και τυπικα το χρονικο περιθωριο αποκλειστικης διαπραγματευσης για την εξαγορα του πλειοψηφικου πακετου του Ομιλου χωρις να επελθει συμφωνια.

Με διαγωνισμό; Κοίτα μην την πάρει ο Μανώλης!

Όσο για την διαφορα τιμής που είπε ο @Nereus, είναι κάτι που δεν μπορούμε να το ξερουμε απο τωρα. Όταν τεθεί σε εφαρμογή ο περιορισμός μπορεί η τιμή του VLSFO να εκτοξευθεί και να κρινόταν πιο συμφέρουσα λυση εν τέλει η εγκαταστση scrubber. 

Με τα scrubber ξεγνοιαζεις μια κι έξω, ακομα και για το 0,1 μελλοντικά, ενώ με το να καις ενδεχομένως πολυ ακριβοτερο καύσιμο μπορεί να ξεπεράσεις τα κόστη των scrubber. Άλλωστε η συνεχής χρηση του καυσιμου αυτου στις μηχανες των πλοιων δεν ξερουμε σιγουρα τι επιπτώσεις θα έχει. 

Συγγνώμη για το οφ τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

Και η Fortress να την "αγόραζε", πάλι θα ψάχναμε ποιο θα είναι το μέλλον της. Πρόκειται για επενδυτικό ταμείο που απλά συμμετέχει όπου πιστεύει ότι μπορούν να δημιουργηθούν υπεραξίες και όχι για operator ναυτιλιακής. Τα ερωτήματα παραμένουν, ποιος θέλει να εμπλακεί στην ελληνική ακτοπλοΐα, με τους τζίρους της αλλά και τα θεματάκια της, και ποιος ή ποιοι έχουν την ρευστότητα για να την αγοράσουν. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Nereus said:

Συγγνώμη αλλά που κολλάνε τα scrubbers στη Βαλτική

δεν ανεφερα για scrubbers στη Βαλτικη, ουτε καν μπηκα στη διαδικασια να περιγραψω το υποτιθεμενο πλοιο.

ειπα απλα οτι ειναι οσο να'΄ναι παραδοξο, απο τη μια να μεταθετει στο μελλον τις αποφασεις τοσο για την εναρμονιση του στολου της με τους περιβαλλοντικους κανονισμους του 2020, οσο και την σταδιακη ανανεωση του και απο την αλλη να διαδιδει οτι ψαχνει πλοια να ανοιχτει σε νεες γραμμες.

ΥΓ: περι scrubbers ή αλλης λυσης, εδω. μην τα συζηταμε στα topix των εταιριων και των πλοιων.

Link to comment
Share on other sites

Δεκτο. Αλλα η εταιρεία δεν διαδιδει τιποτα για αγορές και αλλα τετοια. Εγω το λεω απο ανθρωπο που ειναι υπευθηνος για αυτη τη κινηση που ανεφερα. 

Τωρα οσο αναφορα την εναρμονηση εταιρειες κολοσσοι (βλεπε Euronav κλπ) δεν κανουν κινησεις προς αυτη τη κατευθηνση. Οποτε δεν ειναι παραλογο. Μπορει να τους βγει μπορει οχι αλλα κανεις δεν ξερει. Τωρα για το θεμα της ανανεωσης νομιζω οτι ο στολος της περα καποιων μικρων εξαιρεσεων (Morocco Star, Galaxy, Πηγασος και δελφινια) νομιζω οτι δεν χρειαζεται ανανεωση. Επισης μη ξεχναμε οτι ηταν στη Βαλτικη οποτε δεν ειναι νεα αγορα για την εταιρεια απλα θελει να επαναδραστηριοποιηθει. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

μπορει να ειναι και οπως τα λες.

προσωπικα, δεν "ξερω καποιον που'ξερε", αλλα βασιστηκα σε δηλωσεις και συνεντευξεις στελεχων της attica την τελευταια διετια (δειτε τα ποστ στις προηγουμενες 2-3 σελιδες).

εκει γινεται αναφορα και στην αναγκη σταδιακης ανανεωσης του στολου και για την αναγκη τοποθετησης scrubbers και για την πιθανη ναυπηγηση πλοιων με καυσιμο LNG. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H Attica Group στις 20 πιο «Αξιοθαύμαστες επιχειρήσεις της Ελλάδας»

Quote

Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, & HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη διάκρισή της στις 20 πιο «Αξιοθαύμαστες επιχειρήσεις της Ελλάδας 2018» («Most Admired Companies 2018»), βάσει της μεγαλύτερης έρευνας εταιρικής φήμης που πραγματοποιείται από το περιοδικό FORTUNE, σε συνεργασία με την εταιρεία παροχής ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG.

Για την κατάρτιση της λίστας πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότερες από 300 εταιρείες, ενώ ψήφισαν πάνω από 1.700 κορυφαία στελέχη, επιλέγοντας τις καλύτερες εταιρείες του κλάδου τους, µε γνώμονα τα εννέα κριτήρια της Aμερικάνικης έκδοσης του Fortune.

Η συγκεκριμένη διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς, με γνώμονα κριτήρια όπως η καινοτομία, η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, η οικονομική ευρωστία, η μακροπρόθεσμη επενδυτική αξία, η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, καθώς και το πλήθος δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ομίλου, έρχεται να επιβραβεύσει την μέχρι τώρα ανοδική και συνεχώς αναπτυσσόμενη επιχειρηματική πορεία της Attica Group. Η εταιρεία πιστή στις αξίες της και στο όραμά της, συνεχίζει την προσπάθειά της για παροχή ποιοτικών και καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τους μετόχους και τους εργαζόμενους που είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την επιχειρηματική της επιτυχία.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 30 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 59 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια.

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

H Attica Group στις 20 πιο «Αξιοθαύμαστες επιχειρήσεις της Ελλάδας»

Η συγκεκριμένη διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς, με γνώμονα κριτήρια όπως η καινοτομία, η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, η οικονομική ευρωστία, η μακροπρόθεσμη επενδυτική αξία, η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, καθώς και το πλήθος δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ομίλου, έρχεται να επιβραβεύσει την μέχρι τώρα ανοδική και συνεχώς αναπτυσσόμενη επιχειρηματική πορεία της Attica Group. Η εταιρεία πιστή στις αξίες της και στο όραμά της, συνεχίζει την προσπάθειά της για παροχή ποιοτικών και καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τους μετόχους και τους εργαζόμενους που είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την επιχειρηματική της επιτυχία.

Λιγο ατυχης η συγκεκριμενη παραγραφος στο δελτιο τυπου.Αν εξαιρεσει κανεις την ποιοτητα υπηρεσιων σε ολα τα υπολοιπα δεν ειναι και στα φορτε του τωρα τελευταια ο ομιλος.

Link to comment
Share on other sites

good bye fortress.

η Attica συγκαλει εκτακτη γενικη συνελευση μετοχων, για να αποφασισουν την αποπληρωμη της Fortress.

οι ομολογιουχοι που εκπροσωπει η Fortress, ασκησαν το option για μετατροπη των ομολογιων σε μετοχες. σε απλα ελληνικα, αν δεν αποπληρωθουν εντος συγκεκριμενης προθεσμιας (δεν αναφερει ποσο), θα αποκτησουν το 28% της Attica.

Χρειαζονται 87εκ και η εταιρια ειναι σε προχωρημενες διαπραγματευσεις για τη συναψη νεου ισοποσου δανειου (λεφτα υπαρχουν).

Link to comment
Share on other sites

Σε ακομα πιο απλα ελληνικα δεν θελουν να μπει η Fortress μετοχικα στην εταιρεια και προτιθενται να την ξεφορτωθουν με το διολου ευκαταφρονητο ποσο αυτο.Βεβαια το πραγματικο ερωτηματικο ειναι απο που προκυπτει αυτη η αρνηση και τι αλλα σχεδια μπορει να υπαρχουν απο πισω δεδομενου οτι ουτε η Mig θελει την Attica,oυτε η Πειραιως αλλα και ουτε οι της Attica θελουν την Fortress😳

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν ειναι μονο αυτο.Στον οικονομικο τυπο τις τελευταιες μερες κυριαρχει η αποψη οτι απο τη στιγμη που απεσυρε το ενδιαφερον της η Goldman Sachs η Fortress τους ειχε διαμηνυσει οτι δεν σκοπευε να αγορασει με δικα της χρηματα ολοκληρη την εταιρεια συνεπως αν καταστει και επισημως κατοχος του 30% της Attica θα λειτουργει σαν βαριδι για τη MIG και την προσπαθεια της δευτερης να φυγει απο τον ομιλο με το μεγαλυτερο δυνατο οικονομικο οφελος για την ιδια.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

On 12/8/2018 at 1:59 AM, MILTIADIS said:

Σε ακομα πιο απλα ελληνικα δεν θελουν να μπει η Fortress μετοχικα στην εταιρεια και προτιθενται να την ξεφορτωθουν με το διολου ευκαταφρονητο ποσο αυτο.Βεβαια το πραγματικο ερωτηματικο ειναι απο που προκυπτει αυτη η αρνηση και τι αλλα σχεδια μπορει να υπαρχουν απο πισω δεδομενου οτι ουτε η Mig θελει την Attica,oυτε η Πειραιως αλλα και ουτε οι της Attica θελουν την Fortress😳

Πολύ σύνθετο το θέμα και πολλές διαφορετικές ατζέντες στο τραπέζι.

Η εύρεση των 87 εκ. όντως προσθέτει ένα πονοκέφαλο, αλλά για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας θα είναι μια θετική εξέλιξη καθώς τα δάνεια της θα παραμείνουν ίδια, αλλά με σημαντικά μικρότερο επιτόκιο, καθώς αυτό της Fortress ήταν ιδιαίτερα υψηλό.

Δεν νομίζω πως η MIG δεν θέλει την Attica: εάν πουληθεί, λιγοστεύουν οι λόγοι ύπαρξης της εταιρείας (θα της μείνουν μόνο τα τρόφιμα και κάποιες μικρές εταιρείες), γι αυτό και μετά την πώληση του ΥΓΕΙΑ, με το τίμημα του οποίου αγόρασαν κάποιο χρόνο, θεωρώ πως οι άνθρωποι της δεν είναι υπέρ της πώλησης.

Αντίθετα εκτιμώ πως οι άνθρωποι της Attica θα προτιμούσαν να ολοκληρωθεί η πώληση στην Fortress με την οποία έχουν ήδη μία μακροχρόνια συνεργασία και υπήρχε εμπιστοσύνη προς το υφιστάμενο management. Το ίδιο και η Πειραιώς λόγω των δεσμέυσεων που έχει για την αποεπένδυση από της μη τραπεζικές δραστηριότητες.

Το γεγονός πως δεν τα βρήκαν στο τίμημα είναι λογικό, καθώς σε σχέση με την περίοδο που ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις, τίποτα δεν πήγε καλά για την Attica: Πούλησαν δύο εξαιρετικά πλοία για να πετύχουν τη συμφωνία με τον Grimaldi, η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού μείωσε σημαντικά τη δυνατότητα εξοικονόμησης κόστους από τη συγχώνευση, οι τιμες των καυσίμων αυξήθηκαν σημαντικά και ο ανταγωνισμός οξύνθηκε ραγδαία.

Εάν τώρα η άσκηση του option είναι μία επιθετική κίνηση/μέσο πίεσης ή μια διαδικαστική κίνηση για να χωρίσουν οι δρόμοι τους και να ανοίξει ο δρόμος για τον επόμενο αγοραστή, λίγοι θα το μάθουν.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orestis said:

Δεν νομίζω πως η MIG δεν θέλει την Attica: εάν πουληθεί, λιγοστεύουν οι λόγοι ύπαρξης της εταιρείας (θα της μείνουν μόνο τα τρόφιμα και κάποιες μικρές εταιρείες), γι αυτό και μετά την πώληση του ΥΓΕΙΑ, με το τίμημα του οποίου αγόρασαν κάποιο χρόνο, θεωρώ πως οι άνθρωποι της δεν είναι υπέρ της πώλησης.

Αντίθετα εκτιμώ πως οι άνθρωποι της Attica θα προτιμούσαν να ολοκληρωθεί η πώληση στην Fortress ί

Αρα θελουν ;) Το βασικο δεν ειναι τι θελουν ομως αλλα τι πρεπει.

Η MIG εχει απο μονη της εναν δικο της πολυ υψηλο δανεισμο που ανερχονταν σε 1,62 δις πριν την πωληση του Υγεια οταν η συνολικη αξια του ομιλου μετα βιας υπερεβαινε τα 1,16 δις.Εξ ου και η εντολη του SSM για την πωληση ολων των ασημικων της εταιρειας τον Μαιο του 2018.

Ενα απο αυτα τα ασημικα λοιπον ειναι η Αττικα η οποια ειναι μεν εταιρεια με υπεραξια αλλα και με υπερδανεισμο παραλληλα.Την ιδια ωρα περα απο την αποπληρωμη των δανειων ειναι και μια νυφη που συνεχως θα''ζηταει''τα επομενα χρονια,ειτε αυτο λεγεται επενδυσεις για συμμορφωση των πλοιων της στα νεα περιβαλλοντικα προτυπα,ειτε λεγεται νεες ναυπηγησεις οι οποιες θα ειναι κ αυτες ακρως αναγκαιες σε βαθος δεκαετιας αν σκεφτουμε τι ηλικια θα εχει ο στολος της τοτε.

Αυτα ειδε προφανως και η Goldman Sachs(ισως κ αλλα)και αμεσως μετα την ολοκληρωση του εσωτερικου ελεγχου την εκανε με ελαφρα(μην πω και χοντρα)..Εκτος κι αν θελετε να πιστεψουμε το παραμυθι που σερβιριστηκε εκ των εσω στα ΜΜΕ για αλλαγη ολοκληρου του επιχειρηματικου σχεδιασμου ενος τετοιου κολλοσου επειδη τελευταια στιγμη''ακριβυναν τα καυσιμα''. ;) 

Αρα λοιπον καλη,χρυση,αλλα πολυ ακριβη η Αττικα για το πορτοφολι της MIG.

Απο κει και περα μετα την πωληση του Υγεια ο χρονος οντως δεν πιεζει και τοσο αλλα μην ξεχναμε οτι περα απο τα 87 μυρια τωρα υπαρχουν και αλλα 142 υπολοιπο ομολογιακου δανειου που ειχε βαλει η Fortress και πρεπει να εξοφληθουν μεχρι το επομενο φθινοπωρο.Οποτε θα χουμε να λεμε,το θεμα ειναι οτι οσο δεν υπαρχει αφεντικο η εταιρεια θα σερνεται σε καταστασεις''τσαπατσουλιας''οπως συμβαινει τους τελευταιους μηνες.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι @MILTIADIS

η αποφαση της επιτροπης ηταν λιγο πολυ αναμενομενη και ηπια. δεν ειναι λογος αποχωρησης επενδυτη.

ομοιως και οι διακυμνασεις στην τιμη των καυσιμων. για προσχημα μου ακουγεται, αν και εδω κολλα αυτο που εχει πει πολλες φορες ο @Nick the Greek, οτι καμια ελληνικη ακτοπλοϊκη, δεν χρησιμοποιει τα "εργαλεια" που υπαρχουν στην αγορα, ωστε να προστατευθει απο τις διακυμανσεις, απο τη στιγμη που μπορουν να προβλεψουν τις ετησιες αναγκες τους σε καυσιμα και λιπαντικα, σε ποσοστο ανω του 90%

το μεγαλο προβλημα της Attica ειναι οτι δεν υπαρχει αφεντικο. δεν υπαρχει ο στρατηγικος επενδυτης με τα κεφαλαια, το know how και τη μεσοπροθεσμη προοπτικη, που θα βαλει τα κεφαλαια που απαιτουνται να δαπανηθουν, χωρις να καταφυγει η εταιρια σε δανεισμο και να περιμενει να αποδοσει η επενδυση. η fortress ειτε μεινει, ειτε φυγει και πολυ εχει καθησει. δεν ειναι ο στρατηγκος επενδυτης που χρειαζεται η εταιρια.

λογικο ειναι η διοικηση της Attica να θελει τη Fortress, γιατι δεν τους ενοχλει ιδιαιτερως. μιλαμε για τους συνεργατες του Παναγοπουλου, που συνεχιζουν να διοικουν την εταιρια, χωρις να τους ανηκει. 

οι στρατηγικοι επενδυτες, με τα χαρακτηριστικα που ειπαμε παραπανω, εχουν τρια κακα. μιλανε βλεπουν και ακουνε. εχουν λογο στη ληψη αποφασεων και βαζουν δικους τους ανθρωπους σε καιριες θεσεις. δεν θα κανουν κουμαντο αλλοι.

Δεν θελει η MIG να πουληθει η Attica, η Attica θελει τη Fortress και οχι αλλον κλπ. Αυτες οι "επιθυμιες" δεν εχουν να κανουν με το συμφερον των εταιριων, αλλα με το συμφερον των διοικησεων.

 

ΥΓ: Για τις υποχρεωσεις των τραπεζων, να ξεφορτωθου μη Τραπεζικες δραστηριοτητες, μιλαμε απο την ανακεφαλαιοποιηση του Β' Μνημονιου (Α'Εξαμηνο του 2013). Η Πειραιως ειναι πισω απο τις αλλες Τραπεζες στο συγκεκριμενο μετωπο και λογικο ειναι να υφισταται μεγαλυτερη πιεση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΟΥΣ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ
ΤΗΣ BLUE STAR FERRIES Ν.Α.Ε.

Quote


Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών (η «Εταιρία») ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι 
ολοκληρώθηκε η οικειοθελής προπληρωμή στην Fortress Investment Group του
ομολογιακού δανείου που εξέδωσε στις 5.8.2014 η θυγατρική της εταιρία Blue Star
Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. (η «Blue Star»), έναντι ποσού Ευρώ 105,4 εκατ.
Ειδικότερα:
α) Ολοκληρώθηκε η οικειοθελής προπληρωμή του κοινού ομολογιακού δανείου (Σειρά 
Α), έκδοσης της θυγατρικής Blue Star έναντι ποσού Ευρώ 18,4 εκατ.,
β) Ολοκληρώθηκε η οικειοθελής προπληρωμή του ανταλλάξιμου ομολογιακού δανείου 
(Σειρά Β), έκδοσης της θυγατρικής Blue Star έναντι ποσού Ευρώ 87,0 εκατ. ώστε να 
μη λάβει χώρα η μετατροπή του σε μετοχές της Εταιρίας, σύμφωνα με την απόφαση 
της από 28.12.2018 Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης.
Η προπληρωμή του ανωτέρω ομολογιακού δανείου πραγματοποιήθηκε με την 
ανάληψη νέου δανεισμού που έλαβε ο Όμιλος Attica.
Καλλιθέα, 28 Δεκεμβρίου 2018

 

OLOKLHRWSH_OIKEIOTHELOYS_PROPLHRWMHS_OMOLOGIAKOU_DANEIOY_THS_BLUE_STAR_FERRIES_N.A.E..pdf

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orestis said:

Attica Group - Αποτελέσματα εννεαμήνου

...

 ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

 Η διοίκηση του Ομίλου εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς για την εφαρμογή του επιχειρηματικού πλάνου και τη λειτουργική ενσωμάτωση της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε.

 

 

On 9/25/2018 at 3:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα οικονομικά αποτέλεσμα της Attica Group για το Α’ εξάμηνο του 2018

....

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Η Διοίκηση του Ομίλου εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς για την εφαρμογή του επιχειρηματικού πλάνου και τη λειτουργική ενσωμάτωση της HSW.

 

επαναληψις, μητηρ μαθησεως και αδερφη της ανιαςB)

θυμιζει το ανεκδοτο με τον τυπο που παιρνει καμψεις και τον γυφτο που του φωναζει "φιλε το γυναικα εφυγε"

Link to comment
Share on other sites

Αφού ακόμα δεν έχει ενσωματωθεί πλήρως στη μητρική εταιρεία, είναι λογικό να αναφέρεται στα οικονομικά αποτελέσματα της Attica group!! Μέχρι στιγμής μόνο η οικονομική υπηρεσία της HSW έχει μετακομίσει στα γραφεία της Attica Group και κάποια τμήματα του εμπορικού τμήματος. Φαντάζομαι ότι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου που θα μετακομίσουν όλοι οι υπάλληλοι της HSW στα γραφεία της Attica θα έχει ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση της HSW!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...