Nick the Greek Posted December 7, 2016 Author Posted December 7, 2016 (edited) Στις αρχές Αυγούστου ήταν ακόμα πιο έτοιμο αλλά κάπου κόλλησε το πράγμα προφανώς. Εδώ το βλέπουμε στο ναυπηγείο όπου βρισκόταν για την επαναδραστηριοποίησή του, 7 Αυγούστου του 2016. Edited December 7, 2016 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2017 Posted April 16, 2017 Ήρθε η ανάσταση για το Boraq, που ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Tarifa –Tanger για λογαριασμό της Inter Shipping. Το Boraq ήταν ανενεργό σχεδόν 5 χρόνια μετά το κλείσιμο της Comarit και πέρυσι είχε αγοραστεί σε πλειστηριασμο με κόστος 8,7 εκ Ευρώ.
.voyager Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Κρίμα που έμεινε ανενεργό τόσα χρόνια... Και κρίμα που δεν το πήρε κανείς δικός μας να τα φέρει πίσω, €8,7 εκατομμύρια καλά δεν ήταν; Τουλάχιστον φέτος δραστηριοποιήθηκε και εξακολουθεί να ταξιδεύει. Να το δούμε ενώ φτάνει Ταρίφα και έπειτα να αναχωρεί για Ταγγέρη.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2018 Posted October 26, 2018 Ένα βίντεο παρουσίαση του Boraq από την εταιρεία Intershipping.
pie Posted October 26, 2018 Posted October 26, 2018 Τίποτα δε πρεπει να έχει αλλάξει το βαπόρι στο εσωτερικό του!
nomikos Posted October 26, 2018 Posted October 26, 2018 Γιατί να αλλάξει;Πολυτελέστατο ήταν και είναι.Και σίγουρα ήταν λανθασμένη η πώληση του.Ιδανικό για Κυκλάδες και με χαμηλή κατανάλωση.
pie Posted October 26, 2018 Posted October 26, 2018 Πονάγανε οι ΜΤU όμως. Και για τα τότε δεδομένα ανύπαρκτο γκαράζ
hsw giorgos Posted October 27, 2018 Posted October 27, 2018 και στο 0.56 μπορούμε να δούμε και τα σινάλια της HSW!!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2019 Posted October 12, 2019 Το Boraq δεν ταξιδέψε καθόλου φέτος το καλοκαίρι και είναι παροπλισμενο στο Algeciras.
Champion Jet_2 Posted October 12, 2019 Posted October 12, 2019 (edited) Ας το πάρει ο Ήλιο,αν πωλείται!Ότι πρέπει για πολλές γραμμές και σχετικά καλό στον καιρό,θα ήταν μια αναβάθμιση για την Seajets... Edited October 12, 2019 by Champion Jet_2
rafina-lines Posted October 12, 2019 Posted October 12, 2019 Το BORAQ το παλιό HIGHSPEED 2 δεν είναι??? Πήγε στην ξενιτιά και θα μας ξανάρθει τώρα?? Χα! Καλό θα'ταν βέβαια αν γινόταν... Αν κι αυτά ήταν λίγο μικρά θυμάμαι για το Αιγαίο...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2019 Posted October 12, 2019 Το Boraq είναι το πρώην Highspeed 3
Svo Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) Δεν ξέρω αν είναι Boraq ή Borat 😄 όμως σαν Highspeed 3 ήταν ωραίο. Εδώ το βλέπουμε στον Πειραιά τον Ιούλιο του 2004 , ενώ εδώ στην Πάρο , παραμονή 15 Αυγούστου το 2005 . Edited May 19, 2020 by svo
nomikos Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) Το ταχύπλοο αυτό μαζί με το αδελφό του, αν και έβγαζαν 32-34 υπηρεσιακή ήταν πολύ αξιόλογες μονάδες.Οι εσωτερικοί χώροι ήταν πολυτελείς με το αίθριο και το κλιμακοστάσιο, ενώ οι αεροπορικές αν θυμάμαι καλά είχαν ρυθμιζόμενη πλάτη (το HS5 νεότευκτο δεν είχε στις θέσεις οικονομικής).Είχαν παιδότοπο και αίθουσα με ηλεκτρονικά παιχνίδια.Αξιοσημείωτο είναι πως η αίθουσα με τα ηλεκτρονικά είχε ένα ομοίωμα μηχανής Harlay και ήταν ο αγαπημένος χώρος των παιδιών που κρατούσαν ουρά για να παίξουν.Μέγεθος ιδανικό,ταχύτητα ικανοποιητική με μικρές καταναλώσεις ήταν άδικο που πωλήθηκαν.Σίγουρα είχαν κάποιες βλάβες όπως έχουμε αναφερθεί παλαιότερα απλά θεωρώ πως ήταν διαχειρίσιμες.Ο πολύ μεγάλος cpt Λούσσας είχε παραδώσει το 2010 το ένα εκ των δύο αδελφών στους νέους αγοραστές και μιλούσε με πίκρα για τη πώληση σε μια συνέντευξή του.Και μάλιστα ακριβώς μετά, συνταξιοδοτήθηκε.Τα 2 ταχύπλοα αυτά δημιούργησαν το πανίσχυρο brand name Highspeed στις Κυκλάδες. Edited May 19, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Champion Jet_2 Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) Σωστός ο ΝΟΜΙΚΟΣ πολύ καλά πλοία που όντως μερικές φορές αντιμετώπιζαν μηχανικά προβλήματα ομως με την αλλαγή των μηχανων στα μικρά άρχιζαν να στρώνουν σιγά σιγά και να βγάζουν λιγότερα προβλήματα.Αλλο ένα μειονέκτημα ήταν το χαμηλό γκαράζ τους αλλά για τα ΙΧ που παίρνουν τα ταχύπλοα συνήθως,δεν αντιμετώπιζε ιδιαίτερο πρόβλημα.Επισης η χαμηλή κατανάλωση τους και γενικότερα τα λειτουργικά τους έξοδα,σίγουρα θα βοηθούσε την Hellenic στους καιρούς κρίσης που ήρθαν από το 2010 και μετά Πιστεύω από την πώληση των δυο μικρών και την αγορά του HS6 σήμανε την αρχή του τέλους για τα ταχύπλοα της Hellenic,δυστυχώς.Μακαρι να τα ξαναδούμε να ταξιδεύουν στο Αιγαίο... Edited May 19, 2020 by Champion Jet_2
togias_k Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Ο λόγος ήταν ότι δεν ήταν πολύ λειτουργικά.Μικρό γκαράζ,σχετικά μικρό πρωτόκολλο και με λίγα λόγια ήταν λόγο προβληματικά με τα προβλήματα.Πιστεύω και εγώ ότι θα έπρεπε να τα είχε κρατήσει λόγω κρίσης που ήρθε πιο μετά
Agaios Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Ο,τι πρέπει για ενδοκυκλαδικα ή low season Ηράκλειο - Σαντορίνη - Κυκλάδες τα δύο αδερφάκια. Μακάρι να τα ξαναδούμε στο Αιγαίο
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Το Highspeed 3 είχε χωρητικότητα γύρω στα 600 άτομα και 65 ΙΧ γκαράζ. Παραπλήσια μεγέθη με τα ταχύπλοα της σειράς του Νάξος Τζετ.
Nick the Greek Posted December 15, 2020 Author Posted December 15, 2020 Δεύτερο σερί καλοκαίρι που το πλοίο δεν έκανε δρομολόγια, μια και βρίσκεται παροπλισμένο στο Algeciras από το τέλος Απριλίου. Εμείς να το θυμηθούμε σε καλύτερες γι αυτό στιγμές, πίσω στο καλοκαίρι του 2018 στην Tarifa. Οι πωλήσεις αυτού και του αδελφού του τελικά έχουν σηκώσει πολύ κουβέντα και συνέβαλλαν οπωσδήποτε στην παρακμή του brand name, Highspeed.
mytilene Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Μπαινω shipfriends....βλέπω BORAQ....εν συνεχεια...NICK THE GREEK .....λέω έρχεται κι αυτό και το ονομάζουν IRIS 3!!!!!😃😉
George...f Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Μακάρι να ξαναγύρισει κάποια στιγμη στο Αιγαίο. Συμφωνώ απόλυτα με τον Nick the Greek, θεωρώ ότι η αναίτια πώληση τους και ο ερχομός του προβληματικού Highspeed 6, συνέβαλαν στην απαξίωση ενός παρά πολύ δυνατού brand στις Κυκλαδες. Αυτό μαζί με το αδερφό του βάση μεγέθους και κατανάλωσης θα μπορούσαν να παίξουν μπάλα σχεδόν παντού. Και η ταχύτητα που τότε φαινοταν χαμηλή, για την περίοδο που διανύουμε όπου τα περισσότερα ταχύπλοα στο Αιγαίο πλην εξαιρέσεων, πλέουν με αυτές τις ταχύτητες, είναι μια χαρα.
Champion Jet_2 Posted May 28, 2022 Posted May 28, 2022 Το ταχύπλοο και το αδερφό του,από τότε που έφυγαν από την Ελλάδα εδώ και 12 χρόνια έχουν δουλέψει μόνο 4 καλοκαίρια και αυτά σκάρτα.Κρίμα που δεν ενδιαφέρεται κάποια ελληνική εταιρεία να τα φέρει Ελλάδα.Θα ήταν ιδανική λύση για αντικατάσταση των Naxos Jet/Caldera Vista τα οποία πλέον έχουν φτάσει στα 31 τους...
Nick the Greek Posted May 12, 2023 Author Posted May 12, 2023 Όλοι εσείς οι νοσταλγοί της Χούντ... έεεε του Boraq, μπορεί και να δείτε την επιθυμία σας να γίνεται πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με το Ferrybalear, το πλοίο στις 27 Ιουνίου βγαίνει σε πλειστηριασμό στο Αλχεθίρας. As is, where is, χωρίς πιστοποιητικά. Η τιμή εκκίνησης είναι 3.2 εκατομμύρια ευρώπουλα και αν δεν βρεθεί μουστερής είναι προγραμματισμένοι άλλοι τρείς πλειστηριασμοί με την τιμή εκκίνησης στον τελευταίο εξ' αυτών να πέφτει στα 2.4 εκατομμύρια. Κι όσοι πιστοί προσέλθετε. ΥΓ: Μην αρχίσουμε τα κλισέ τύπου Boraq Jet.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now