Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

διαβαστε και λιγο παρα πισω ;):P

 

δεν εχει πει κανεις ποτε (και πουθενα οχι μονο εδω) οτι ειναι γρηγορο στη μανουβρα. το αντιθετο. μονοτιμονο με τουμπαριστες μηχανες και με οχι και τοσο συναρπαστικο bowthuster. (μην ξανααναλυσουμε το ποσο "βαρυ" ειναι στη μανουβρα, το εχουμε κανει πολλες φορες ^_^.)

 

απο εκει και περα αναλογα με το ποσο κατεχει το αθλημα οποιος ειναι πανω βλεπεις διαφορες, αρκετες διαφορες. (πηνελοπη α και απολλωνα δεν θα δεις παντως)

 

 

ΥΓ1: η κυλληνη ειναι ρηχο λιμανι και το καραβι πανω απο 5 μετρα βυθισμα. αυτο δυκολευει τις αντιστροφες μανουβρες. γι'αυτο ειπα περι σαμης και βαθειων νερων.

ΥΓ2: ποιος ειναι ο ιδιαιτερος λογος που κανει δεξιοστροφη μανουβρα; η γιορτη του μεταξοσκωληκα που ελεγε η μαιρη αρωνη. :D  ειναι ενας χριστιανος που τραβαει video τη μανουβρα, προφανως για να τον ευχαριστησει ο cpt εκανε κατι διαφορετικο.

ΥΓ3: τα απονερα δεν ειναι παντα κριτηριο ταχυτητας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και ποιός ήταν αυτός ο ιδιαίτερος λόγος;

 

Με κάλυψε πλήρως ο συμπατριώτης Proud :) Συγγνώμη που δεν το αναλύω περαιτέρω ...

Link to comment
Share on other sites

Ναί μέν,αλλά οι υπόλοιποι επιβάτες που ήθελαν να βγούν απ'το πλοίο γρήγορα (κάποιοι εκ τών οποίων ενδεχομένως επρόκειτο να συνεχίσουν το ταξίδι τους οδικώς,καθώς κι'αυτοί που επρόκειτο να επιβιβαστούν στο παπόριον γιά το επόμενο δρομολόγιο,δέν έφταιγαν σε τίποτε γιά να περιμένουν ένα τέταρτο τής ώρας μέχρι να ολοκληρώση την....πιρουέττα της η Ζωζώ Σαπουντζάκη τού Ιονίου.Πόσο μάλλον σ'ένα ρηχό λιμάνι όπου ο κίνδυνος να βρεθή το πλοίο "φυτεμένο" είναι υπαρκτός.

 

Γιά μένα,αυτό το "κάτι διαφορετικό" που έκανε ο συγκεκριμένος πλοίαρχος,είναι ατόπημα.Δυστυχώς φαίνεται πως στην ακτοπλοϊα (και γενικώτερα στην ναυτιλία ίσως;) δέν υπάρχουν συγκεκριμένες και εγκεκριμένες διαδικασίες εισόδου και εξόδου από τα λιμάνια ανάλογες τών διαδικασιών προσέγγισης που υπάρχουν στην αεροπορία (όπου π.χ. άν η διαδικασία προβλέπη προσέγγιση στην τελική τού διαδρόμου με αριστερή στροφή από τα 5000 πόδια,ο πιλότος απαγορεύεται να κάνη δεξιά στροφή από τα 3000 πόδια γιά να ευχαριστήση τον οποιονδήποτε βιντεοσκοπεί την προσέγγιση μέσα στο κόκπιτ).

 

ΥΓ.Ασφαλώς τα απόνερα δέν είναι πάντα κριτήριο ταχύτητος,συγκρίνοντας όμως απόνερα διαφόρων πλοίων μεταξύ τους μπορούμε να έχουμε μιά ένδειξη.Φυσικά,καλύτερα είναι να διαθέτουμε GPS,αλλά σε καιρούς κρίσης αυτό είναι κάπως δύσκολο... 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ειλικρινά γιατί έχουμε αυτή την τάση αυτοκαταστροφής και υπερβολικότητας στην πατρίδα μας;

Το πλοίο έφυγε ακριβώς στην ώρα του για τον Πόρο και όσο για αυτούς που περίμεναν να αποβιβαστούν, είχαμε φτάσει ούτως ή άλλως μερικά λεπτά νωρίτερα στην Κυλλήνη. Άρα, δε χάσανε ούτε μισό λεπτό από την ώρα τους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, αυτή την ώρα είμαι από κινιτό και δεν μπορώ να καταλάβω καλά,

το πλοίο έφυγε με τον αριστερό κάβο δεμένο η έχει πιάσει την μπίντα με τα μπόσικα; Edited by Tsentzos
Link to comment
Share on other sites

το να εχει κρατησει λιγο τον καβο μεχρι να βιραρει, για να μην του ανοιξει η πρυμη δεν παιζει σαν ενδεχομενο;

 

Το ίδιο έκανε πάντα μέσα στο Βαθύ και αυτό και το πρώην ομόσταυλό του

Link to comment
Share on other sites

και στην πατρα στο 4 και στο 9 το ιδιο εκανε και γενικως τα περισσοτερα πλοια οταν βγαινουν απο "γωνια" ή οταν βιραρουν με αντιθετο καιρο

Link to comment
Share on other sites

ειναι απο την απεργια της πρωτομαγιας. μπηκε το πληρωμα απο το μπαρκαριζο για να παει κενο επιβατων στην κυλληνη να κανει το βραδυνο δρομολογιο. (στον καταπελτη ηταν το παμε)

 

διαβαζετε shipfriends.

Link to comment
Share on other sites

Καλή η ιδέα,αλλά όχι πρωτότυπη.Και η ΑΝΕΚ την είχε εφαρμόσει στο ΛΙΣΣΟΣ (το ξέρω σίγουρα,η πιανίστρια που έπαιζε στο κυκλικό σαλόνι/πρώην τσιμινιέρα ήταν μιά φίλη μου).Περνάει και πιό γρήγορα η ώρα έτσι.

 

Ελπίζω η ιδέα αυτή να διατηρηθή και να μήν ήταν απλώς ένα μεμονωμένο event.

Link to comment
Share on other sites

ενα μηνα απο την επανοδο στην ενεργο δραση σημερα :)

 


ταχυτητες γυρω στα 20, επι το πλειστον 20-20.3. τωρα στο ανεβασμα για αργοστολι εκει στη λειβαθω, που βοηθαν τα ρεματα ;) θυμομαστε και παλιοτερα μεγαλεια 20.6-20.7 και αντιστροφα 19.5

 

μετα το πασχα βλεπω οτι το ζοριζουμε ελαφρως λιγοτερο. κανα μιλι πιο κατω χοντρικα. 19-19.5 και αναλογα τα ρευματα βλεπουμε καμια φορα να αγγιζει το 20 ή με κοντρα ρευμα ειναι σκαρτα 19.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

καλο το amsicora και το bonaria, δε λεω B), αλλα σαν τη Ζωζω Σαπουντζακη του Ιονιου, οταν "σκιζει"  τα κυματα δεν ειναι κανενα. :D:lol:.

 

post-1817-0-34454000-1391865233_thumb.jp

post-1817-0-08875600-1391865229_thumb.jp

 

 απο το το e-kefalonia οι φωτο, που σε λιγο θα βαλει στο καραβι βραχιολακι σαν τα all-inclusive για να το βρισκει B)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μας ηλεγξε ο rina.

 

μας βρηκε ΟΚ,

 

attachicon.gifkef equasis rina b status.jpg

 

μας εδωσε χαρτια για εξι μηνες (μαλλον γιατι πρεπει να δει ενα καζανι ως τον ιουλιο)

 

attachicon.gifkef equasis rina d class.jpg

 

ΥΓ: απο το equasis τα στοιχεια

 

συμφωνα με οσα λεει το equasis. εξακολουθουν να ισχυουν οι ανωτερω ημερομηνιες.

 

το καζανι ως τις 24/7 και η κλαση ισχυει ως τις 18/9

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...