Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αθηνά (ΙΜΟ 7305514)


Recommended Posts

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τωρα το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ παντως παει για του Βασιλειαδη το drydock να ξαναφορεσει τον αξονα του

επειδη εχω χασει επεισοδια ποτε εβγαλε τον αξονα και ποιον; αν εχω καταλαβει καλα η ΣΑΟΣ πρεπει να ασχοληθηκε αρκετα με το μηχανολογικο κομματι του βαποριου.;)

Link to comment
Share on other sites

Κάτι πήρε το αυτί μου, ότι το περίφημο σαλόνι της Α’ θέσης του πρώην Εξπρές Αθηνά, ξηλώθηκε για να μπουν καθίσματα αεροπορικού τύπου:o:P

Ευτυχώς ήταν λάθος η πληροφορία που είχα. Αλλά ο Άρχοντας των άγονων γραμμών έχει κάνει ριζική ανακαίνιση εσωτερικών χωρών στο Εξπρές Λήμνος.:D

Ξεκινώντας από το σαλόνι μπροστά στη reception, άλλαξε τις ταπετσαρίες στους καναπέδες (από πορτοκαλί σε κρεμ). Ξήλωσε και λίγα αεροπορικά καθίσματα και έβαλε καναπέδες (δίπλα από την αριστερή κυλιόμενη σκάλα). Αυτό το σαλόνι έχει υποστεί τη μικρότερη ανακαίνιση. Ξήλωσε όλα τα αεροπορικά καθίσματα δεξιά αριστερά και τα αντικατάστησε με αλλά καινούργια πολύ πιο αναπαυτικά και πιο ευρύχωρα (μέχρι ο Σχορτσιανιτης χωράει σε αυτά:D). Ξήλωσε τη μοκέτα (από μπλε σε κρεμ), και βουλιάζει το πόδι σου στη νέα μοκέτα. Το πλωριό σαλόνι άλλαξε όλες τις ταπετσαρίες στα καθίσματα και στους καναπέδες (από γκρι μπλε σε άσπρο και καφέ). Και σε αυτό το σαλόνι αλλάχθηκε η μοκέτα (ίδια όπως και στα αεροπορικά καθίσματα)

Στο σαλόνι της Α’ θέσης άλλαξε μόνο τη μοκέτα σε κόκκινη και μου φαίνεται λίγες ταπετσαρίες από τους καναπέδες.

Link to comment
Share on other sites

Και μια παρατήρηση όσον αφορά το όνομα....

Το ΛΗΜΝΟΣ ονομάστηκε ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ και

το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2 ονομάστηκε ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ...

Έτσι όπως πάμε θα δουμε σε μερικά χρονάκια το Superferry II να κάνει άγονες με το όνομα ΔΗΛΟΣ... :o

Link to comment
Share on other sites

Όπως μαθαίνω το πλοίο είναι σχεδόν έτοιμο για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του. Αύριο μάλλον θα κάνει δοκιμαστικό, και εάν όλα πάνε καλά στο δοκιμαστικό, λογικά από τη Δευτέρα, το πλοίο θα πρέπει να ξεκινήσει.

Από δρομολόγια μαλλον θα έχει από το Λαύριο για Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο κάθε Δευτέρα και Παρασκευή (αντί του Σουμελα). Κάθε Τρίτη και Πέμπτη από Θεσσαλονίκη για Λήμνο και Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια δοκιμαστικο εκανε το βαπορι.Μπορει να μην ανοιξανε πολυ,μπορει να κανανε ρυθμισεις,μπορει χιλια δυο.Αλλωστε κανανε αρκετη δουλεια στις μηχανες.Ενταξει η ΣΑΟΣ μπορει να μην ειναι και η καλυτερη εταιρεια αλλα ας μην την περιμενουμε και στην γωνια.

Link to comment
Share on other sites

Στο πρωτο εχεις δικιο.Οντως δοκιμαστικο ηταν...

Οσον αφορα βεβαια τη "γωνια" ενταξει δεν την περιμενω να της βαλω και τρικλοποδια φιλε polmyt! Αλλα ειναι γεγονος πως ενα τετοιο βαπορι με τετοια ταχυτητα παραειναι καλο για τη ΣΑΟΣ παρα τα χρονακια του...ΑΝ παλι το προσεξει και δεν το "βιασει" τοτε θα της βγαλω και το καπελο...

Και μια παρατήρηση όσον αφορά το όνομα....

Το ΛΗΜΝΟΣ ονομάστηκε ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ και

το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2 ονομάστηκε ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ...

Έτσι όπως πάμε θα δουμε σε μερικά χρονάκια το Superferry II να κάνει άγονες με το όνομα ΔΗΛΟΣ... :mad:

ή ακομα πιο μακρυα φιλε μου το BS PAROS ως ΦΟΙΒΟΣ 2....!

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να το βιασε. Ισα ισα αμα δεις εδω τι γραφεται θα δεις οτι το μαζεψε κιολας. Οτι δεν βρισκοτανε σε καλη κατασταση αλλαχτηκε. Και για τις μηχανες δωσανε αρκετα χρηματα. Το οτι δεν ανοιξανε δε λεει τιποτα.

Το βαπορι περα απο τα πρωτα χρονια του στην Ελλαδα που ξεπερνουσε τα 20 ανετα εκανε 19-19,5 μιλια. Τελευταια εκανε 18,5 και δε νομιζω οτι θα παει επι ΣΑΟΣ πολυ παραπανω ουτε πολυ παρακατω

Link to comment
Share on other sites

Χθες στη Θεσσαλονίκη έγιναν τα εγκαίνια του πλοίου παρουσία του Νομάρχη Θεσσαλονίκης, του πλοιοκτήτη και λίγων καλεσμένων.

Στο ταξίδι από Λαύριο για Λήμνο Θεσσαλονίκη έπιασε μέχρι 18,5 μίλια. Αλλά αυτή τη ταχύτητα δύσκολα θα τη ξαναδούμε να τη κάνει το πλοίο. Γιατί τα ωράρια των δρομολογίων είναι υπολογισμένα με 16 μίλια.:D:D

Link to comment
Share on other sites

Στη Μυτιληνη ήρθε κατα της 1200 και με μία αργή (για το επίπεδο του) μανούβρα που δέν θύμισε καθόλου τις παλιές δόξες του, έδεσε στην πλώρη του Serenade που έτυχε να είναι πλαγιοδετημένο στο λιμάνι. Πανέμορφο όπως πάντα και με ταχύτητες γύρω στα 16 (!!!)... Δέν μπορώ να το χωνέψω όταν πρίν χρόνια με έφερε απο Σύρο για Πειραια σε 2 ώρες και 50 λεπτάκια (20 κόμβοι+)

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι να μη φτάσει στη κατάσταση άλλων πλοίων τις συγκεκριμένης εταιρείας.Για μένα θετικό που έμεινε στο Αιγαίο,αρνητικο που το πήρε η σαος

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι τώρα ξεκίνησε ακόμα το πλήρωμα ακόμα δεν ξέρει ο ένας τον άλλον, δώσε του μια ευκαιρία ακόμα.

Και ο καπτα Σπύρος Θηραιος που είναι καπετάνιος του, δεν είναι «μικρός» για να ριψοκινδυνεύει καταστάσεις.

Από τη συγκίνηση που το είδες στο λιμάνι, μου φαίνεται ότι τα έχεις χάσει λίγο σήμερα apostole:D:p. Εάν έκανες 20 & 50 θα πήγαινες με 3,5κομβους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...