Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αθηνά (ΙΜΟ 7305514)


Recommended Posts

Σαν πλοίο όντως ήταν πολύ άτυχο αλλά είχε κι εξ αρχής που δεν άλλαξε στην Ελλάδα ένα μεγάλο μείον.Το γκαράζ του το οποίο ήταν ΄με σταθερές ράμπες και διαχωριστικά στα πατάρια που του επέτρεπαν να έχει μονο 170 ωφέλιμα μέτρα για φορτηγά ήτοι 2 λωρίδες μόνο.

Στην Ραφήνα είχε ΄βρει ένα ρόλο αλλά μετά το σκοτάδι.

Σιγα σιγά άρχισαν και τα προβλήματα που γιγαντώθηκαν και πλέον για να πεις ότι θα ξαναταξιδέψει θέλιε καινούριες ηλεκτρομηχανές κι όχι μόνο.Πολλά λεφτά.Χώρια που είχε γίνει αιμοδότης για όσο δούλευε το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ

Αυτά είδε κι ένας υποψήφιος αγοραστής κι απήλθε μετ επαίνων.

Οπότε το μέλλον του είναι συνηφασμένο με την φλόγα του διαλυτή.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλωριό σαλόνι σε αρκετή άσχημη κατάσταση σχισμένους καναπέδες, πολυθρόνες και κουρτίνες[...]Η κατάσταση στα ανοικτά καταστρώματα τραγική!! Γεμάτα σκουριές και τρεξίματα, καθώς με αρκετή μαυρίλα (βρωμιά). Όπως και πολλοί πλαστικοί καναπέδες στα καταστρώματα ήταν σπασμένη αλλά και βρώμικη. Μόνο το ξύλο στις κουπαστές ήταν σε άριστη κατάσταση.
η πραγματικοτητα με διεψευσε. δεν αναφερομαι στα αβαφα καταστρωματα, τα βγαλμενα MES και τους αποκλεισμενου χωρους, ουτε γενικα στην εξωτερικη του διαμορφωση. (προσωπικα θα ταξιδευα ωρες στο μπαλκονακι του καθρεπτη). εκεινο που με χαλασε ειναι οτι το βαπορι "φωναζει" οτι εξ αρχης εγινε μια "φτηνιαρικη" ανακαινηση.
με το αθηνα ταξιδεψα αρχες του 2007, οταν εκανε κυλληνη πορο, ναυλωμενο απο τους στριντζαιους. η διαφορα του απο το superferry χαωδης. μπορει να ειναι αδερφα, μπορει το ferry να φορτωθηκε εξωτερικα στη μετασκευη, μπορει το αθηνα να τρεχει περισσοτερο, αλλα το ferry μεσα δεν εχει καμια σχεση με το αδερφο. ασυγκριτα καλυτερο το καμαρι της ραφηνας. παρολα αυτα και σαν παναγια τηνου 2 και σαν εξπρες αθηνα, ειχε ενα δικο του κοινο και δικους του θαυμαστες. δυστυχως και αυτο το αγγιξε η κιρκη και το εκανε γουρουνι:mad:

εχουμε και λεμε, πειραιας 2001, πορος 2007α, πορος 2007β, πορος 2007γ, κυλληνη 2007α, κυλληνη 2007β, ραφηνα 2005.

1_proud_expressathina_310705__gavrio.jpg.

1_proud_expressathina__lemon_wharf_030307_a.jpg

1_proud_expressathina__310705_tsiknias_.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω γιατι αλλα αυτο το βαπορι περαν της ταχυτητας του δεν ειχε κατι αλλο που να με τραβαει.. Ειδικα απο θεμα ταξιδεματος... Παρολα αυτα θα μπορουσε σιγουρα να εχει πολυ καλυτερη τυχη. Στην Ελλαδα ολο σε περιπετειες εμπλεκε. Ξεκινησε και στο πρωτο δρομολογιο ακομα δεν ειχε τελειωσει η μετασκευη (οι μπιντες της εποχης λενε οτι στο πρωτο ταξιδι ειχε μεσα κοσμο που βαζανε ακομα τα αεροπορικα) μετα ισως και εξαιτιας αυτου η VSL σιγα σιγα χαθηκε απο την ακτοπλοια. Περασε με περιπετειωδη τροπο στον Αγαπητο και μετα στην Hellas/Hellenic και τελος στη SAOS. Στη Ραφηνα βρηκε ενα ρολο αλλα ουτε και εκει εγινε σημειο αναφορας. Απο Δυτικες Κυκλαδες περασε κατα περιοδους σε ετησιες και εκτακτες αντικαταστασεις. Εκανε και καμια αριστερη στροφουλα που και που για να ξυπνανε τα αιματα. :D

Link to comment
Share on other sites

Είχα ταξιδέψει κι'εγώ μέ το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ,Αύγουστο 2005 γιά Μύκονο.Καλό βαποράκι μού φάνηκε (κυρίως επειδή διέθετε πλωριό μπαλκονάκι,βασικό κριτήριο κατ'εμένα γιά την αξιολόγηση ενός πλοίου :D ) καί από ταχύτητα καί ταξίδεμα δέν θυμάμαι να πήγαινε άσχημα.Από εσωτερικούς χώρους δέν θυμάμαι και πολλά,αφού ώς γνωστόν είμαι θαμώνας τού "εξώστου" αλλά απ'τό λίγο που είδα,δέν ήταν κάτι το συνταρακτικό.Οντως θα μπορούσε να είχε καλύτερη τύχη άν είχε παραμείνει στην HSW...

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να πάρουμε μια γέυση από το πλοίο μέσω δύο παλαιών cartes-postales. Η μία με αναχώρηση του πλοίου από την Σύρο και η άλλη από την Τήνο. Τόσο πρόσφατο παρελθόν, κι όμως τόσο μακρυνό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ομορφη φωτογραφια και ομολογω οτι το προτιμω 1000φορες απο το αδερφο(σαν εμφανιση)γιατι ειναι πιο αυθεντικο;) Το σουπερκαρυδοτσουφλο:D πηγαν να το κανουν δηθεν πιο μοντερνο και εχασε την 'ταυτοτητα' του,οπως ο ΕΛΥΡΟΣ ας πουμε.Γενικα μ αρεσει πολυ σαν σκαρι τουτο εδω αλλα τωρα πια ειναι αργα:o

ΥΓ.Μπορειτε τωρα ελευθερα να με κραξετε ολοι μαζι που εθαψα το super-υπερ-ferry σας:D

Θα συμφωνήσω κι εγω μαζί σου, πολύ πιο όμορφο αυτό απο το αδερφάκι του, με αρκετα στοιχεία απο τους προγόνους του.

Εδώ πριν από 6 χρονια κατεβαίνει για κυκλάδες (μάλλον Σ.Τ.Μ.) παράλληλα με το Σαντορίνη με δυνατο μελτεμάκι

Αφιξη στον Πειραιά με τα καινουργια του χρώματα

Εν πλω προς Πάρο

και τέλος η παρακμή

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

To βαπόρι που αγάπησε παράφορα ο Ευάγγελος Βεντούρης στέκει ακόμη στο Λαύριο εγκαταλελειμένο και κρυμμένο από τον Θεό.

Δείγμα αυτού είναι η αποκόληση του καταπέλτη.Πλέον ο καταπέλτης έχει αποκολληθεί από τους μεντεσέδες.Στηρίζεται στις καδένες ασφαλείες και σε ένα αυτοσχέδιο παλάγκο με καδένα που βαστάει από το πάναμα του πλοίου.Στον μώλο ακουμπάει πλέον σε 2 λάστιχα φορτηγών.

Η μπογιά περιμετρικά του πλοίου έχει σκάσει ενώ και τα ντεκ του φαντάζομαι στην ίδια κατάσταση θα βρίσκονται. Άλλο ένα βαπόρι που το μέλλον του έχει από καιρό προκαθοριστεί. :(

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου προξενεί εντύπωση πως ένα πλοίο που είναι δεμένο για πολλούς μήνες σε ένα από τα κεντρικά λιμάνια της Αττικής δεν έχει βατσιμάνη.

Έτσι όπως είναι οποιοσδήποτε σκεφτέι να κάνει κάτι στο βαπόρι μπορεί ανενόχλητός να το κάνει.

Κι εντάξει από την ΣΑΟΣ έχει φύγει το βαπόρι λόγω κατάσχεσης αλλά οι πιστωτές που στο κάτω κάτω είναι και περιουσία τους κι αποσκοπούν κάααααποια στιγμή να πάρουν μέρος από τα λεφτά που τους οφείλονται δεν θα έπρεπε να έχουν βάλει?

Το λιμεναρχείο πως επιτρέπει να συμβαίνει αυτό αφού η ασφάλεια ενός πλοίου που είναι μόνιμα δεμένο στο Λαύριο επηρεάζει και κατ επέκταση την ασφάλεια του λιμανιού?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου στην Ελλάδα που ζούμε ολοι οι υπεύθυνοι οι άνθρωποι των γραφείων και των λιμεναρχείων ,έχουν καβαντζώσει μια καλή θέση και δεν τους νοιάζει τι γίνεται στον έξω κόσμο,το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να περνάει η ώρα να τελειώνουν την υπηρεσία τους και να πήγαίνουν σπίτι

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι οπως ακριβως τα περιγραφει ο Earl.To βαπορι εχει μαυρα χαλια ειδικα αν το δεις απο πρυμα.Απο πλωρα η κατασταση ειναι καπως καλυτερη.Και δυο φωτογραφιες κοντινες για να δουμε την κατασταση του καταπελτη.

Κριμα παντως για ενα βαπορι που ηταν το μοναδικο που επεσαν εστω και λιγα χρηματα και για το οποιο ειχε δωθει μαχη αναμεσα στη ΣΑΟΣ και τον Μιμη Αγουδημο για το ποιος θα το αγορασει

Link to comment
Share on other sites

ειχε δωθει μαχη αναμεσα στη ΣΑΟΣ και τον Μιμη Αγουδημο για το ποιος θα το αγορασει
δε λες που τη γλυτωσαμε εμεις :D (αν δειτε τα ποστ της εποχης, το λιμπιζονταν και οι στριντζαιοι)

εχω την εντυπωση παντως, οτι ο μανουσης το πηρε μονο και μονο μην το παρει ο μιμμης και του φαει τη γραμμη του σαμοθρακη (ή καμια αλλη εκει πανω). στη ΣΑΟΣ δεν ειχε ουσιαστικα ρολο το βαπορι και αυτο φανηκε απο το γεγονος οτι ταξιδεψε απο 50 μερες για δυο καλοκαιρια

Link to comment
Share on other sites

το πιο ατυχο βαπορι που ηρθε απο την μαχγη στην ελλαδα :(ο αντικαταστατης του θρυλου του αιγαιου τοτε B) οταν το αγορασε ο βεντουρης εριξε παρα πολλα λεφτα μεσα..το πρωτο πλοιο με 2 κυλιομενες δερματινα σαλονια κ τα συναφη!ξεχωριστη θεση ομως ειχε η καμπινα του βεντουρη,πολυ χλιδη μεσα ;) ηταν το πλοιο που μπηκε η εικονα της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ για να το ευλογησουνε..κ απο δρομο σουπερ 21+ αλλα στο καιρο καταπλωρα υπεφερε γιατι ειχε τα μαγουλακια του..α μην ξεχασω να πω οτι ηταν κ μαιτζεβελο..απλα επεσε στο τελος της αυτοκρατοριας κ επειδη ειχε κ μικρο γκαραζ για φορτηγα δεν επιασε ποτε

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Μαργαρίτη. Ήταν ένα εξαιρετικό πλοίο αλλά έμελλε να σταθεί πολύ άτυχο.Όταν το αγόρασε ο Βεντούρης από την Moby Lines είχε τα χάλια του και χρειάστηκε να επενδύσει πολλά λεφτά με αποτέλεσμα να πάρει η κατηφόρα ολόκληρη την εταιρεία.

Επένδυσε πολλά λεφτά και για το εσωτερικό του ώστε πραγματικά να γίνει άξιος αντικαταστάτης του θρυλικού ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ.

Μόνο που στην μετασκευή έκανε ένα λάθος και κράτησε τα σταθερά πατάρια του πλοίου που περιοριζαν σημαντικά την χωρητικότητά του στα φορτηγά. Για τα τελευταία είχε μόνο δύο γραμμές φόρτωσης οι οποίες μεταφράζονταν σε 170 lane metre , πολύ λίγα για οποιαδήποτε γραμμή.

Πάντως από ταχύτητα έσκιζε, χτύπαγε στα καλά του 21+ και καποιες φορές ειδικότερα στην αρχή της ελλαδικής του καριέρας βάρεσε και 22.

Στην μανούβρα ήταν εκπληκτικό.Δεν είχε το τρελό γύρισμα όπως ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ, το ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ ή το ΑΦΡΟΔΙΤΗ αλλά το μεγάλο του πλεονέκτημα ήταν ότι δεν το σβάρνιζε καθόλου ο αέρας.θυμάμαι τον καπτα Μάκη τον Σκιαδά να μπαίνει στην Μύκονο στο παλιό για διανυκτέρευση με μπόλικο αέρα να γυρίζει και να φουντάρει δυο κλειδάκια.Το βαπόρι έμενε βράχος όλη νύχτα.

Στα τελευταία του όμως η έλειψη συντήρησης ήταν εμφανής.Όταν η SAOS το έβγαλε προς πώληση ενδιαφέρθηκαν κάποιοι να το αγοράσουν αλλά η κατάσταση του κυρίως στις ηλεκτρομηχανές ανέστειλαν όποιες φιλοδοξίες εκ μέρους των αγοραστών.

Τώρα με την δεδομένη κατάστασή του η οποία έχει επηρεαστεί κι από τον πολυετή παροπλισμό το μέλλον του πλοίου προδιαγράφεται δεδομένο.

Link to comment
Share on other sites

Για μια σεζόν το είχαν φέρει από Πειραιά με πλοίαρχο τον cpt Νίκο Βασιλική στην γραμμή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο κι είχαν ανεβάσει το ΑΦΡΟΔΙΤΗ στην Ραφήνα. Οι χρόνοι που έκανε δεν ήταν ίδιοι με του ΙΘΑΚΗ αλλά ήταν αρκετά κοντά σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Η χρονια αυτη που λεει ο earl ηταν το 2004.

Το ΙΘΑΚΗ εφευγε στις 7.25 και εφτανε Συρο περιπου 11-11.15 και το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ στις 8 και εφτανε 12.15-12.20

Οι χρονοι οπως ειπε και ο earl ηταν παρομοιοι αλλα κοντρα δεν το λες διοτι ποτε δεν επεφτε το ενα πανω στο αλλο

Link to comment
Share on other sites

Ούτε στα όνειρα του

το βαπορι επιανε μεχρι 23μιλια οσο περιεργο κ αν σας φαινεται!ενα απογευμα σαν ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2 χαλασε η μπομπα της αγκυρας κ δεν μπορουσαν να την ανεβασουν επανω..μετα απο 1.30 τα καταφεραν κ την εφτιαξαν..το πλοιο ξεκινησε για παρο κ εφτασε με 15λεπτα καθυστερηση,που σημαιμει οτι το εκανε σε 4ωρες15λεπτα :)

Link to comment
Share on other sites

Με τον υπογράφοντα παρόντα στην γέφυρα να παρακολουθεί το GPS την γέφυρα κοντά στους Πεταλιούς τον Απρίλιο του 2005 έπιασε 22.

Το βαπόρι είχε μηχανάρες που έβγαζαν ταχύτητα κι ιπποδυναμη στην μανούβρα.Ήταν και λιγότερο φορτωμενο από το αδερφό του.

Στο ταξίδεμα όντως στην μάσκα δεν πήγαινε καλά αλλά στην μπάντα όταν άνοιγε τα stabilizers δεν καταλάβαινε τίποτα.

Πολύ όμορφο και καλό βαπόρι αλλά άτυχο κι αδικημένο από τα φώτα της δημοσιότητας. Ισως επειδή άλλαζε συνεχώς χέριασ ίσως επειδή ο μύθος του αδερφού του φιλοτεχνήθηκε με μια λαμπρη ιστορία...πάντως άξιζε καλύτερης τύχης.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να το δουμε λοιπον και σε μια μανουβρα στο λιμανι της Ναξου του 2006

Το πλοιο ερχεται απο την Παρο κοβοντας λιγο πριν ξεκινησει τη στροφη

Αριστερη στροφη και ευθυγραμμιση με το ντοκο για να περσει στο κεφαλι.

Λειπει το τελευταιο κομματι της μανουβρας αλλα δεν χανετε τιποτα :P

Συνολικος χρονος απο τη στιγμη που εκοψε μεχρι να δεσει κατω απο τα 10 λεπτα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...