Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 (edited) Η Endeavor Lines απέκτησε ανταγωνιστή στη γραμμή του Μπριντεζι (χειμωνιάτικα) την Ventouris Ferries που εισέρχεται στη γραμμή με το Seatrade Edited October 10, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 H Endeavor έχει μονο το Ionian Queen να ξεκινάει από τη πάτρα, γιατί το Elli T ξεκινάει από την Hγουμενίτσα (δηλαδή δεν κατεβαίνει στη πάτρα) εδώ και 4 μήνες σχεδόν
MILTIADIS Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Σημερα ανακοινωθηκε οτι απο τις 11 Απριλιου στη γραμμη θα δραστηριοποειται και το SORRENTO του Γκριμαλντι σε συνεργασια με τις Μινωικες για μεταφορα επιβατων και οχηματων στη γραμμη Πατρα-Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι.Θα αναχωρει απο Πατρα καθε Τριτη,Πεμπτη,Σαββατο στις 17.00 και απο Μπριντιζι καθε Δευτερα,Τετρατη,Παρασκευη στις 19.30
Nikos_Chania Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 (edited) Για να δούμε τι θα γίνει με τον κ. Γκριμάλντι και σε αυτή την γραμμή αλλά και με την ΠΝΟ... Edited March 22, 2012 by Nikos_Chania
Neptune Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Δε βγαινει το Queen και το Ελλη ζοριζεται να δω ποσο θα αντεξει το πιο ακριβο σε λειτουργικα εξοδα Sorrento. Βεβαια ο Ιταλος εχει λεφτα τα οποια δε βγαινουν απο τη τσεπη μου οποτε δε με νοιαζει και πολυ
CptAris Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 ...σε συνεργασια με τις Μινωικες... Τι σημαίνει αυτό
MILTIADIS Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 (edited) Αυτο σημαινει οτι την πρακτορευση του πλοιου θα την εχουν οι Μινωικες και λογικα θα βαλουν και μερικους Ελληνες μεσα σε ξενοδοχειακο,λογιστηριο.Αν μιλαμε για ναυλωση κιολας αυτο ειναι σιγουρο.Αλλα λεπτομερειες θα μαθουμε τις επομενες μερες. Edited March 22, 2012 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Δε βγαινει το Queen και το Ελλη ζοριζεται να δω ποσο θα αντεξει το πιο ακριβο σε λειτουργικα εξοδα Sorrento. Βεβαια ο Ιταλος εχει λεφτα τα οποια δε βγαινουν απο τη τσεπη μου οποτε δε με νοιαζει και πολυ Ναι,μια μικρη σημειωση μονο.Με αυτο το παραδειγμα βεβαια ειναι σαν να συγκρινουμε τα οικονομικα μεγεθη της LIDL με αυτα του μπακαλικου του Μπαρμπα Γιαννη στην Αγιά Βαρβάρα.Στην περιπτωση του νεοεισερχομενου στη γραμμη μιλαμε για ενα ομιλο που περσι ειχε κερδη υψους 500εκατομυριων ευρω,ενω στην περιπτωση του Τζανετατου μιλαμε για μια εταιρεια τελειως αλλης φιλοσοφιας και πιο''ερασιτεχνικου''χαρακτηρα. Απ οσα διαβαζω παντως σε διαφορα site της γειτονος o Grimaldi εχει μεγαλα σχεδια για το λιμανι του Μπριντιζι σχεδιαζοντας terminal για την εξυπηρετηση και αλλων δραστηριοτητων του ομιλου περαν της επιβατηγου ναυτιλιας.
sg3 Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 http://dailypress24.blogspot.com/2012/03/grimaldi.html
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Από την 1η Ιουνίου το Ionian Queen θα ξανακατεβεί στη Πάτρα για να ξεκάνει δρομολόγια από εκεί. Θα έχει μόνο δυο δρομολόγια από Πάτρα κάθε Παρασκευή και Τρίτη και από το Μπριντεζι κάθε Δευτέρα και Πέμπτη. Ενώ θα κάνει και τρία δρομολόγια μέχρι την Ηγουμενίτσα
fernando Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Αυτην την ωρα το sorrento κατευθυνεται γαι brindisi..μολις περασε απο τα στενα της μεσινας.
MILTIADIS Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 Ο Emanuel δηλωσε στις 11/4 ημερα δρομολογησης του SORRENTO στο Μπριντιζι οτι σκοπευει να δρομολογησει συντομα και δευτερο πλοιο στη γραμμη προκειμενου να υπαρχει καθημερινη συνδεση με την Ελλαδα.
polmyt Posted May 11, 2012 Posted May 11, 2012 Στο συστημα δεν εχει φανει ακομα αλλα στα πρακτορεια η Endeavor ανακοινωσε οτι απο 23 Ιουλιου το IONIAN QUEEN θα πιανει και Ζακυνθο
NHSOS XIOS Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Δε βγαινει το Queen και το Ελλη ζοριζεται να δω ποσο θα αντεξει το πιο ακριβο σε λειτουργικα εξοδα Sorrento. Βεβαια ο Ιταλος εχει λεφτα τα οποια δε βγαινουν απο τη τσεπη μου οποτε δε με νοιαζει και πολυ Νομιζω ο Ιταλος εχει και αλλα μεσα για να εξασφαλισει την κινηση που επιθυμει
NHSOS XIOS Posted May 17, 2012 Posted May 17, 2012 Ο Emanuel δηλωσε στις 11/4 ημερα δρομολογησης του SORRENTO στο Μπριντιζι οτι σκοπευει να δρομολογησει συντομα και δευτερο πλοιο στη γραμμη προκειμενου να υπαρχει καθημερινη συνδεση με την Ελλαδα. Στο navi λενε οτι μαλλον το CATANIA θα ειναι το δευτερο πλοιο.
MILTIADIS Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 (edited) Και μαλιστα το δευτερο πλοιο θα ερθει αμεσα προκειμενου απο τον Ιουνιο να υπαρχει καθημερινη συνδεση. Ας δουμε καποια αποσπασματα απο τα οσα γραφει το ilnautilus.it για το θεμα σε ελευθερη ελληνικη μεταφραση: Μέχρι τον Ιούνιο, ωστόσο, η διαδρομή θα γίνεται καθημερινά χαρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί κατά τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά επίσης και για να ανταποκριθουμε στις απαιτήσεις. Εκτός από το Sorrento, το οποίο καλύπτει τρεις φορές την εβδομάδα, τη διαδρομή προκειμανου να εξυπηρετειται καθημερινά η γραμμη η Grimaldi,θα δρομολογησει και άλλο πλοίο του στόλου με τα ίδια χαρακτηριστικά: 2.300 γραμμικα μέτρα, 1.000 θέσεων, περίπου 200 αυτοκίνητα. Και, ειναι προφανές οτι θα είναι εξοπλισμένο με όλες τις ανέσεις, όπως το Sorrento. «Είναι σημαντικό να δημιουργηθεί μια συνεχής σχέση- είπε ο Grimaldi - η οποία θα βασίζεται στη σοβαρότητα, σε αντίθεση με ό, τι συμβαίνει, μερικές φορές, οπου οι πλοιοκτητες επιλέγουν να εξυπηρετησουν μια γραμμη για ένα σύντομο χρονικό διάστημα κατ ετος και αφήνουν πισω τους χρεη.Αυτο δεν βοηθά ούτε το λιμανι ούτε την πόλη. " Edited May 19, 2012 by MILTIADIS
NHSOS XIOS Posted June 8, 2012 Posted June 8, 2012 Τελικα το FLORENCIA απο 2 Ιουλιου διπλωνει το SORRENTO.
NHSOS XIOS Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 (edited) Ξεκιναει λοιπον και το δευτερο πλοιο του Εμανουελ στην γραμμη,φανταζομαι καποια σημαντικη κινηση θα εχει αποκτησει για να εχει 2 πλοια στο Brindisi.(εχει καμια 200αρια γραμμες αν ηθελε να τα βαλει αλλου,χωρια οτι ειναι καλα δικτυωμενος στην Ιταλια με τις μεταφορικες αλλα και τους επιβατες) Πιστευω οτι αυτοι που θα 'πονεσουν' περισσοτερο ειναι οι 'παικτες' του Μπαρι καθως ολο και κ κατι θα τους εχει παρει απο την κινηση προς την νοτια Ιταλια. Edited July 1, 2012 by NHSOS XIOS
MILTIADIS Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Συμφωνα με δηλωσεις του κ.Κουναβη που πρακτορευει το πλοιο στην Πατρα το sorrento ταξιδευει με πληροτητες γκαραζ στο 85% κατα μεσο ορο σε καθε ταξιδι,δηλαδη περι τα 90 φορτηγα.Αν σ αυτο συνυπολογισουμε την χαμηλη ταχυτητα που βγαζει το δρομολογιο(18,5 κομβοι)και τα λιγοτερα εξοδα πληρωματων εν σχεση με αλλα πλοια λογω της Ιταλικης συνθεσης το πλοιο οχι μονο βγαινει,αλλα παιζει να εχει και κερδος..
.voyager Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 Μπορεί κάποιος να μου πει που υπάρχουν ενδεχομένως στατιστικά της κίνησης στη συγκεκριμένη γραμμή για τα τελευταία χρόνια;
proud_ionian Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 (edited) απο χτες και για καθε τριτη μεχρι 28/8 το queen θα πιανει και ζαντε (στην ουσια κανει τα δρομολογια που εκανε παλια το ποσειδωνια, αν στεκουν τα ωραρια στο openseas) Edited July 24, 2012 by proud_ionian
Ariadne Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Δηλαδή, για τις επόμενες εβδομάδες έχουμε μόνο το Sorrento στο Μπρίντιζι;
NHSOS XIOS Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Ωραιος ειναι και Εμανουελ ,το καλοκαιρι που εχει κοσμο βαζει ψιλορορο και τον χειμωνα που δεν κυκλοφορει ανθρωπος βαζει ολοκληρη ΑΡΙΑΔΝΗ Θα μπει αραγε με σινιαλα HSW η G στην τσιμινιερα της
minoan Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 @ Νησος Χιος Στο παραπανω μηνυμα απαντουσα για τον φιλο Ariadne, οχι για το πλοιο!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now