Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στο χθεσινό πρες κονφερενς που παρέθεσε ο Guido Grimaldi με αφορμή τη δρομολόγηση του Europalink στη γραμμή ανέφερε ότι το 2023 διακινήθηκαν στη γραμμή του Μπριντιζι μισό εκατομμύριο επιβάτες και 140.000 φορτηγά.

Δηλαδή σε Αιγαιοπελαγιτικα μαθηματικά όσοι επιβάτες μετακινουνται ετησίως από κ προς τα Χανιά και όσες νταλίκες συνολικά στη γραμμή του Ηρακλείου.

  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ισχύει , πας σε όλη την Ιταλία αμα θες από Brindisi και σε αρέσουν τα ταξίδια . 
 Βέβαια και το Μπαρι από Νίτσα είναι μια από τα ίδια και έχει περισσότερα αξιοθέατα γύρω γύρω να δεις 

  • 2 months later...
Posted
21 minutes ago, proud_ionian said:

...Το πλοίο ήρθε με καλή πληρότητα. Δεν είδα από την αρχή την εκφόρτωση για να πω αν ήταν 100%, αλλά έβγαλε και φορτηγά και ΙΧ και κόσμο. Στην αναχώρηση γέμισε.  (Δείτε εδώ). Γεμάτο γκαράζ, γεμάτες καμπίνες, σε μεγάλο ποσοστό group μαθητών από την Κεντρική Ευρώπη. Επειδή τη συγκεκριμένη μέρα δεν είχε μεσημεριανή αναχώρηση το Κύδων, μπορεί αυτό να συνέβαλε στην εικόνα που είδαμε. [...]

Χρόνος εννιά ώρες απο μόλα στην Ηγουμενίτσα, μέχρι το νέτα στο Brindisi, μετά από μία γρήγορη μανούβρα και μπουνάτσα βέβαια.. Βάλτε και άλλη μία ώρα μέχρι να βγει το αμάξι, μπήκαμε γουλί και βγάλαμε μαλλιά :D.

 

Δε θέλω να κουράσω, απλά για να έχουμε μία εικόνα της κίνησης στο θέμα τις γραμμής.

Posted

Όταν μένεις μόνος και πανίσχυρος μια και την κατάσταση της ΑΤΤΙΚΑ/ΕΠΑΤ/ΑΝΕΚ την ξέρουμε, τα πράγματα πηγαίνουν ως εξής. Πέρυσι πρώτη προσέγγιση του ΚΥΔΩΝ Κέρκυρα ήταν 12 Ιουνίου και είχε αν θυμάμαι καλά 5 φόρες την εβδομάδα μέχρι 09/09, μάλιστα είχε τύχει να ταξιδέψω το πρώτο δρομολόγιο ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ ΚΕΡΚΥΡΑ και είχα εντυπωσιαστεί από τα πόσα ΙΧ είχε πάρει για Κέρκυρα σε μια εποχή που είναι νωρίς για διακοπές των Ιταλών. Το χειμώνα στο openseas όπως και στο σαιτ του grimaldi εμφάνιζε πάνω κάτω τα ίδια. Ξαφνικά η πρώτη προσέγγιση πήγε 28/06 και μόνο 3 φορές την εβδομάδα. Μπαίνει για τις 09/06 μια έκτακη προσέγγιση και κάνω κράτηση γρήγορα γρήγορα. Τα εισιτήρια είναι 20% πάνω από την προηγούμενη εβδομάδα για τον εξής απλό λόγο όπως μου το μετέφερε ο πράκτορας. Σε κάποια καλοκαιρινά δρομολόγια απλά το σύστημα δεν έχει την έπτωση 20% που παίρνουμε στα εισιτήρια επιστροφής. Στο ερώτημα γιατί?, η απάντηση είναι επειδή έτσι θέλει   

Posted

Όταν μιλάς γαι τον big G δεν πρέπει να παίρνεις θάρος. Αν το κάνεις φροντίζει να σε προσγειώνει στην πραγματικότητα εξηγώντας σου τι σημαίνει μονοπωλιακή γραμμή. Πέρυσι στο δρομολόγιο Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι η προσέγγιση του ΚΥΔΩΝΑ στην Κέρκυρα ξεκίνησε 12/06, μάλιστα έτυχε να ταξιδέψω στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και μου έκανε εντύπωση πόσα ΙΧ πήρε για Κέρκυρα σε μια εποχή που είναι ακόμα νωρίς για τις διακοπές των Ιταλών.Εκεί έδινε και για φέτος το openseas αλλά και το σαιτ του grimaldi μέχρι πριν κανένα μήνα. Προσπαθώντας να κλείσω πριν καμμιά εβδομάδα europalink στο ανέβα και κύδων στο κατέβα για Κέρκυρα το έργο άλλαξε. Πρώτη προσέγγιση 28/06 και τρεις φορές την εβδομάδα, πέρυσι είχε πέντε. Έχει βάλει όμως ο ελεήμων έκτακτη προσέγγιση 09/06. Κράτηση και η λυπητερή. Το ίδιο πακέτο 12/06 650 euro, 09/06 890. Στην "εύλογη" απορία η απάντηση ήταν ότι στην προηγούμενη είχε κάποια προσφορά και επιπλέον στις 09/06 για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο δεν δίνει τη στάνταρ έκπτωση 20% στην επιστροφή.  Ό λόγος? Oύτε ο πράκτορας δεν μπορεί να βρει άκρη, δεν τη δίνει το σύστημα όπως και σε άλλα καλοκαιρινά δρομολόγια. Μάλλον τα πετρέλαια για το ρεμέντζο πρέπει ή να τα πληρώσουμε χρυσά ή να τα πάρουμε μαζί μας σε μπιτόνια μπας και βγει πιο οικονομικά.  

Posted
25 minutes ago, dimitris kerkyra said:

.Εκεί έδινε και για φέτος το openseas αλλά και το σαιτ του grimaldi μέχρι πριν κανένα μήνα. Προσπαθώντας να κλείσω πριν καμμιά εβδομάδα europalink στο ανέβα και κύδων στο κατέβα για Κέρκυρα το έργο άλλαξε. Πρώτη προσέγγιση 28/06 και τρεις φορές την εβδομάδα, περυσι ειχε πεντε.

Πολυ απλα δεν θα τσιμπησαν φετος οι προκρατησεις για την Κερκυρα.

  • 2 weeks later...
Posted

Ταυτοχρονη αναχωρηση αποψε απο το Λιμανι του Μπριντιζι για Κυδων Παλας και Europalink,αναχωρησαν τα μεσανυχτα με 10 λεπτα διαφορα για Ηγουμενιτσα.

  • 2 months later...
Posted

Εγώ συνεχίζω να το λέω πάντως. Σούπερ Μάριο βάλε 2 τσάμπιον τζέτ να κάνουν σε 3 ώρες Ηγουμενίτσα - Πρίντεζι με μία ώρα για φόρτωμα - ξεφόρτωμα και το καλοκαίρι θα μαζέψεις όλο το χαρτί των επιβατών και άσε τους άλλους με τα φορτηγά και τα κάμπερ. Με ένα 150άρι το άτομο και το αυτοκίνητο, με 450 ευρώ το πέρασμα για 2 άτομα και 750 για 4 άτομα και αυτοκίνητο, θα ήταν απόλυτα ανταγωνιστικό σε σχέση με το αεροπλάνο και ενοικίαση, αλλά και την βαλκανική οδό και διανυκτέρευση και καθυστερήσεις στα σύνορα. 

Ηγουμενίτσα 10.00 - 15.00 - 18.00 

Πρίντεζι 10.00 - 13.00 - 18.00. 

Στην Ελλάδα μπορείς να φύγεις γύρω στις 5 το πρωί από Αθήνα και να είσαι 9 Ηγουμενίτσα, άσε που από του χρόνου το καλοκαίρι, μπορεί να λειτουργεί και όλος ο Α3 και να έχεις 3 επιλογές διαδρομής, ενώ με άφιξη 12 το μεσημέρι στο Πρίντεζι, αν αντέχεις φτάνεις μέχρι Μόναχο ή Λυών μέχρι τα μεσάνυχτα. 

Με την ίδια λογική κάποιος που είναι κοντά στην Ιταλία, μπορεί να πάρει το πρωινό και να φτάσει όπου θέλει στην Ελλάδα.

Με αναχώρηση στις 18 από την Ηγουμενίτσα και άφιξη στις 20 τοπική ώρα, έχεις δυνατότητα να πας σε κοντινά μέρη της Ιταλίας των 300-400 χλμ ή να κοιμηθείς κάπου για να συνεχίσεις, ενώ θα έχεις την δυνατότητα να φτάσεις στην Ηγουμενίτσα από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. 

Από Ιταλία αντίστοιχα μπορείς να φύγεις με των 18 και να είσαι 2 το πρωί Αθήνα. 

Αντίστοιχα και τις άλλες ώρες. Δηλαδή αν φύγεις στις 15 από Ηγουμενίτσα θα είσαι εκεί 17 τοπική ώρα και μέχρι τις 10 το βράδυ θα έχεις πάει Σικελία - Ρώμη - Φλωρεντία - Μπολόνια, αν θέλεις να κοιμηθείς

Αν φύγεις στις 13 από Πρίντεζι, θα είσαι 17 τοπική ώρα Ηγουμενίτσα και θα είσαι 8 το βράδυ Θεσσαλονίκη ή 9 το βράδυ στην Αθήνα.

 

Ονειρα ίσως, αλλά όπως έχουν γίνει οι γραμμές της Ιταλίας, πανάκριβες, αναξιόπιστες στα ωράρια και στην διαμονή, η βαλκανική οδός μοιάζει μονόδρομος, ή το αεροπλάνο και η ενοικίαση. 

Posted
On 8/10/2024 at 9:00 AM, bas said:

Αντίστοιχα και τις άλλες ώρες. Δηλαδή αν φύγεις στις 15 από Ηγουμενίτσα θα είσαι εκεί 17 τοπική ώρα και μέχρι τις 10 το βράδυ θα έχεις πάει Σικελία - Ρώμη - Φλωρεντία - Μπολόνια, αν θέλεις να κοιμηθείς

Αν κανείς Μπριντεζι - Φλορεντια η Μπολόνια με 5 ώρες, πρέπει να έχεις ένας πολύ καλό φίλος σε Ιταλική Αστυνομία…

Posted

Εντάξει θέλεις 6 - 7 ώρες για Φλωρεντία και Μπολόνια, ανάλογα με την κίνηση, οπότε θα φτάσεις κοντά στα μεσάνυχτα. 

Γενικά πάντως έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν Ανκόνα - Μόναχο, που είναι ανάλογα χλμ σε 6 ώρες, έως 6.30, όπως και Ανκόνα - Λυών. 

Το θέμα είναι ότι τότε το κόστος του περάσματος για την Ανκόνα ήταν 30-40 % φτηνότερο και κυρίως ο χρόνος του περάσματος από Πάτρα στις 21 ώρες και τα ωράρια τηρούνταν σχετικά κανονικά, με μέγιστη καθυστέρηση και αυτό σπάνια έως την μία ώρα.

Με τα σημερινά δεδομένα, πλοία για νταλίκες, ωράριο ανύπαρκτο και το πέρασμα διπλάσιο από αυτό της Βαλκανικής οδού, είναι να απορείς ποιοί τα προτιμούν, αν δεν είναι πορτοκάλια και γερμάδες...😀

 

Posted

Kαι επιπλέον στα πολύ σωστά που αναφέρεις , είχαν σταθερά ωράρια.

Ήξερες τα superfast θα φύγουν 13:30 από Ανκόνα, η ΑΝΕΚ την τάδε ώρα και οι Μινωικές την τάδε ώρα ανεξαρτήτως ημέρας με σπανιότατες καθυστερήσεις σε λογικά πλαίσια οι οποίες δεν απαιτούσαν συνήθως τροποποιήσεις ωραρίων.  Τώρα κάθε ημέρα έχουν και άλλη ώρα αναχώρησης και με τις τροποποιήσεις επί των τροποποιημένων ωραρίων από Αγκώνα και Βενετία μπορεί και να την βγάλεις την νύχτα περιμένοντας επάνω στο μώλο να φανεί το πλοίο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...