proud_ionian Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 τελικα ουτε 3 βδομαδες δεν εμεινε μονο το sorrento. απο 03/10 ξανα το florencia στο brindisi. με καθημερινα πλεον δρομολογια ο Mr. G και με προικα (απο οτι φαινεται) και την κινηση που ειχαν νελ/βεντουρης στο μπαρι.
MILTIADIS Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 (edited) Συμφωνα με δηλωσεις του κ.Κουναβη που πρακτορευει το πλοιο στην Πατρα το sorrento ταξιδευει με πληροτητες γκαραζ στο 85% κατα μεσο ορο σε καθε ταξιδι,δηλαδη περι τα 90 φορτηγα.Αν σ αυτο συνυπολογισουμε την χαμηλη ταχυτητα που βγαζει το δρομολογιο(18,5 κομβοι)και τα λιγοτερα εξοδα πληρωματων εν σχεση με αλλα πλοια λογω της Ιταλικης συνθεσης το πλοιο οχι μονο βγαινει,αλλα παιζει να εχει και κερδος.. Και ειχε κερδος φετος και το sorrento και το florencia συμφωνα με την υπευθυνη του τομεα επιβατων του ομιλου Γκριμαλντι ,Φραντζεσκα Μαρινο,η οποια δηλωσε οτι τα 2 πλοια που δρομολογηθηκαν στη γραμμη του Μπριντιζι παρουασιασαν κερδοφορια τους προηγουμενους μηνες. " Η πολυ καλή απόδοση των πλοιων στο πρώτο καλοκαίρι της δραστηριόποιησης τους στη συγκεκριμενη γραμμη ηρθε μετα από μια σειρά εμπορικών συμφωνιών με μεγάλες επιχειρήσεις της Απουλιας και με τους σημαντικότερους tour operators.Η πρόθεση μας ειναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτή τη γραμμή, την εδραίωση του εμπορίου και την επέκταση των προσφορων με νέες ειδικές τιμές και ταξιδιωτικα προγραμμάτα για μαθητές λυκείου, για οικογένειες και για ηλικιωμένους ..''πηγη:Rai.it Edited October 12, 2012 by MILTIADIS
oceanus Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 (edited) Δηλαδή, ο Βεντούρης δεν έχει πλέον πλοίο στη γραμμή για Ελλάδα ... Είχε ξαναγίνει αυτό ποτέ; Ο Βεντουρακλας αποχωρησε. Δεν θελει να δουλεψει αλλο ακουστηκε ! Μυστηρια κατασταση... Το Florencia την Τριτη εκανε exprees δρομολογιο, απευθειας Ηγουμενιτσα-Πριντεζι για να απορροφησει την κινηση απο την φυγη του Ακουα Χερκουλες με αρκετα καλη πληροτητα. Ολα τα ναυτικα πρακτορεια στην Ηγουμενιτσα (και οχι μονο...) κρεμονται απο τις κινησεις του Ιταλου. Μην απορυσουμε αν δουμε τα αδερφα πλοια των νεων superfast i-ii ( 8 ηταν στο συνολο ) , εκεινα που ανηκουν στον Ιταλο να τα δουμε αντιπαλο της attica προσεχως στο Μπαρι.. Θελει να τα παρει ολα τα λιμανια πλην της Βενετιας...! Κια μετα θα κανει παιχνιδι μονος του... Edited October 18, 2012 by proud_ionian move
.voyager Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Eγώ θυμάμαι και το Sorrento πριν κάποιες ημέρες που επιστρέφοντας από Μρίντιζι στην Ηγουμενίτσα, έκανε και τότε τοπικό.
Neptune Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Απ οσο ξερω δεν αποχωρησε ο Βεντουρης αλλα κλεινει εισιτηρια για τα βαπορια του Γκριμαλντι σπρωχνωντας τους πελατες του στον Ιταλο Αν αυτο δεν ειναι μπερδεμα ρε παιδια τοτε τι ειναι.
Neptune Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 ο ενας γεμιζει τα βαπορια του και ο αλλος παιρνει το ποσοστο του χωρις να μπαινει μεσα αφου δεν εχει εξοδα.... βεβαια δεν εχει και κανα τρελο κερδος. μπαχαλο οπως το πες.. δυσκολοι καιροι για εφοπλιστες
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 19, 2012 Posted October 19, 2012 (edited) Μην απορυσουμε αν δουμε τα αδερφα πλοια των νεων superfast i-ii ( 8 ηταν στο συνολο ) , εκεινα που ανηκουν στον Ιταλο να τα δουμε αντιπαλο της attica προσεχως στο Μπαρι Αυτά τα αδελφά των SUPERFAST I/II ανήκουν στον θείο του Εmmanuele. Aν κάποια από αυτά σκάσουν μύτη προς τα εδώ, είναι άλλο θέμα. Edited October 19, 2012 by proud_ionian quote
koumparos Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Η μεγαλυτερη ειδηση για μενα ειναι οι 19 επιβατες. Α ρε κονομες. ola ta E U R O tis agoras mazepse..... kseroume tin periliptiki pou ekane ???
MILTIADIS Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Αυτα τα 19 ατομα αυτη την εποχη λογικα θα ηταν φορτηγατζηδες.Μην ξεχναμε οτι πηγαινε απο Πατρα προς Ηγουμενιτσα οταν εγινε το συμβαν οποτε απο εκει θα επαιρνε μπολικο πραμα υπο ομαλες συνθηκες οπως κανει παντα,
oceanus Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 (edited) Ειμαι της αποψης οτι το δρομολογιο του Πριντεζι κακως πιανει καθημερινα την Πατρα. Το πολυ 3 φορες την βδομαδα και τα υπολοιπα απο την Ηγουμενιτσα τα δρομολογια.. Δεν συμφερει , τσαμπα εξοδα και κινηση απο το λιμανι της Πατρας αστεια! To πλοιο ξεκινησε ξανα τα δρομολογια του και αυτη την ωρα κινειται με 17.9 κομβους πλεοντας προς Ηγουμενιτσα. Edited November 17, 2012 by oceanus
Cruise Europa Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Πλοία τύπου Sorrento δεν περιμένουν τους επιβάτες για να ζήσουν! Μπορεί αυτά τα άτομα να ήταν νταλικιέρηδες όπως σωστά ανέφερε ο Μιλτιάδης, αλλά το γκαράζ του δουλεύει καλά απο νταλίκες που κάποτε φεύγαν και απο Κόρινθο... Το "G" στο φουγάρο,για τις διεθνής μεταφορικές εταιρείες είναι σιγουριά στις μέρες που διανύουμε!
Petros P Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Απ'οτι βλεπω στο Openseas απο 19/1 τη θεση του Φλορεντσια παιρνει το Κατανια
MILTIADIS Posted April 9, 2013 Posted April 9, 2013 Εδω και 15 μερες περιπου εχουν ξεκινησει απο την Grimaldi Lines επιπλεον δρομολογια εξπρες στο σκελος Μπριντιζι-Ηγουμενιτσα-Mπριντιζι για την καλυψη της αυξημενης κινησης σε φορτηγα. Grimaldi Lines wishes to inform all transport companies that starting from next Saturday 23rd of March 2013, the new service “Igoumenitsa Express” will be effective with four additional departures, bringing to 9 the number of weekly departures both from Brindisi to Igoumenitsa and from Igoumenitsa to Brindisi. This is an important improvement because the new sailings will increase significantly the overall capacity of transport for trucks with drivers and cargo on the Brindisi-Igoumenitsa line. The additional “Igoumenitsa Express” departures, offered by the ferries “Catania” and “Sorrento”, are scheduled both on Tuesday and Saturday: at 08:00 a.m. fromBrindisi to Igoumenitsa and 18:00 p.m. from Igoumenitsa to Brindisi.
MILTIADIS Posted June 9, 2013 Posted June 9, 2013 (edited) Το μονο σιγουρο ειναι οτι συντομα Ζευς Παλας και Florencia θα ταξιδεουν υπο..Μινωικη ναυλωση και σιγουρα οχι για το Αιγαιο με τη σημαια που φερουν! Το λυσαμε το μυστηριο αραγε? -Aπο 17 Ιουλιου δρομολογειται εξτρα τριτο πλοιο στο Νοτο και συγκεκριμενα στο σκελος Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι το οποιο θα προσεγγιζει και την Κερκυρα και το οποιο θα εχει χωρητικοτητα 1000 ατομων και 140 φορτηγων και θα ονομαζεται Εuroferry Brindisi Απο τη χωρητικοτητα το μυαλο παει στο florencia.Περιεργη η μετονομασια βεβαια.Εκτος και αν αγορασαν κανενα παρομοιου τυπου ro/pax αλλα πιστευω οτι θα το ειχαμε μαθει.Η ναυλωση γινεται προφανως για να τσονταρουμε λιγο χρημα και στο ταμειο της θυγατρικης(αν μιλαμε για το florencia) Θα υπαρχουν διπλα δρομολογια απο Ηγουμενιτσα ενα το απογευμα στις 18.00(express)και αλλο ενα γυρω στη 1 τα μεσανυκτα απο το''Πατρινο''. Edited June 9, 2013 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Το brindisireport γραφει σημερα οτι απο το ερχομενο Σαββατοκυριακο το Levante δρομολογειται στη γραμμη Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι για λογαριασμο της πλοιοκτητριας του της Visentini. Το πλοιο υψωσε την Ιταλικη και μετονομαστηκε σε Euroferry Brindisi οπως σωστα απο καιρο ειχαμε πει.Συντομα στο χωρο μας. Δυο ακομη πλοια και μια ακομα εταιρεια Ιταλικων συμφεροντων απο φετος στη γραμμη και στη συνδεση Ελλαδας-Ιταλιας.Θα εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον η περιοχη της Αδριατικης το επομενο διαστημα καθως φαινεται οτι αρχισαν να πλακωνουν κι αλλες ξενες μελισσες σιγα σιγα μετα τον Γκριμαλντι στα μερη μας.
MILTIADIS Posted July 13, 2013 Posted July 13, 2013 Ανακοινωση της Grimaldi Lines για την αυξηση των δρομολογιων στη γραμμη του Μπριντιζι. Στο πλαίσιο της πολιτικής της για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της μεταξύ της Ιταλίας και της Ελλάδας, η Grimaldi Group ανακοινώνει την αύξηση του αριθμού των αναχωρήσεων απο τα λιμάνια του Μπρίντιζι και της Ηγουμενίτσας κατα τη θερινή περίοδο. Το Σάββατο 13 Ιουλίου ξεκινάει το πρόγραμμα που ονομάζεται''Night&Day''και το οποίο προβλέπει τον διπλασιασμό των αναχωρήσεων απο το Μπρίντιζι προς την Ηγουμενίτσα και αντιστρόφως κάθε Σαββατοκύριακο μεχρι τις 15 Σεπτεμβρίου. Έκτος απο την υπάρχουσα βραδυνή αναχώρηση στις 19.00 απο Μπρίντιζι,τα Σάββατα και τις Κυριακές θα προστεθεί μια δευτερη στις 8.00 το πρωί με άφιξη στην Ηγουμενίτσα την ίδια μερα στις 17.00 και αναχώρηση για Μπρίντιζι στις 18.00. Τα πλοία που θα καλύπτουν τα δρομολόγια αυτά θα είναι τα αδελφά Sorrento και Catania,ενώ το επόμενο διάστημα θα προστεθεί και το πλοίο Euroferry Brindisi.Έχουν χωρητικότητα 1000 επιβατών και 170 φορτηγών οχημάτων σε 2.250 γραμμικά μέτρα γκαράζ και ταχύτητα πλεύσης 23 κόμβων.Είναι κατασκευασμένα τα δύο πρώτα το 2003 και το τρίτο το 1996 και φέρουν Ίταλικη σημαία.Προσφέρουν υπηρεσίες όπως εστιατόριο-self service,σαλόνια,bar,καταστήματα,τυχερά παιχνιδια και κατάστρωμα με ξαπλώστρες.Διαθέτουν 93 καμπίνες εσωτερικές,εξωτερικές και σουίτες καθως και 62 άνετα καθίσματα αεροπορικού τύπου. "Παρά τη βαθιά κρίση που πλήττει την ελληνική οικονομία, με την απόφαση για την επέκταση των υπηρεσιών στην Ελλάδα ο Όμιλος Grimaldi στέλνει ενα σήμα αλληλεγγύης και πίστης στις προοπτικές του τουριστικού κλάδου της χώρας''δήλωνει ο Em.Grimaldi και συμπληρώνει''H ενίσχυση της σύνδεσης του Μπρίντιζι με την Έλλαδα μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε ακόμα καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας,συνδύαζοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που παρέχουν συγχρόνα πλοία με προσιτές τιμές τοσο για τους επιβάτες οσο και για τους μεταφορείς'' Από το γραφείο τύπου της Grimaldi Lines Νάπολη,12 Ιουλίου 2013
MILTIADIS Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 Το Σαββατο ολοκληρωνονται για φετος τα επιτυχημενα διπλα δρομολογια που υπηρχαν το καλοκαιρι απο την Grimaldi στο σκελος Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι-Ηγουμενιτσα.
oceanus Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 Πολυ καλες πληροτητες για τα πλοια το Ιταλου που παρα τα δρομολογια ανευ ωρων τα πηγαν αριστα.... Το μπαχαλο ηταν επιτυχημενο....!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 6, 2013 Posted September 6, 2013 Όπως και τις πολύ "υψηλού" επιπέδου υπηρεσίες που πρόσφεραν στους επιβάτες τους!! Όπως κανένα μπαρ ανοικτό το βράδυ, χωρίς πετσέτες στις καμπίνες, στην υποδοχή ένα άτομο κατά φόρτωση στην Ηγουμενίτσα, οπότε οι επιβάτες έψαχναν τις καμπίνες τους κλπ
Cruise Europa Posted September 6, 2013 Posted September 6, 2013 Φίλτατε Π100 οι πληρότητες οφείλοντε και στις μεταφορικές (που ήταν πάρα πολύ καλές όπως ανέφεραν και οι ανωτέρω φίλοι) και όπως έχουμε ξαναπεί, δυστυχώς ή ευτυχώς...... Το "G" στο φουγάρο,για τις διεθνής μεταφορικές εταιρείες είναι σιγουριά στις μέρες που διανύουμε! Γενικά πάντως στις υπηρεσίες προς το επιβατηγό κοινό, οι Ιταλοί είναι λιτοί και άλλης φιλοσοφίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2013 Posted September 7, 2013 Εγώ δεν είπα κάτι για τις πληρότητες των πλοίων αλλά για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στον επιβάτη! Και τα παράπονα δεν είναι από επιβάτη που ταξιδεύει μια φορά και γκρίνιαζει για τα πάντα σε ένα πλοίο, αλλά από άνθρωπους που ταξιδεύουν συχνά όχι μόνο στην Ελλάδα και σε άλλες Ευρωπαικές χώρες! Και η επιλογή τους ήταν αυτά πλοία του Grimaldi, λόγω της μεγάλης διαφοράς στη τιμή που είχαν με ανταγωνιστές (πέρυσι)! Αλλά στη συνέχεια δήλωσαν ότι μετάνιωσαν για την επιλογή τους! Όσο για τις πληρότητες σίγουρα μια μεγάλη εταιρεία έχει καλύτερο και μεγαλύτερο δίκτυο πωλήσεων από μια μικρή εταιρεία! Αλλά φέτος δεν υπήρχαν ακόμα δύο πλοία στη γραμμή που ήταν πέρυσι! Και επιπλέον πολλά φορτηγά είναι πελατολόγιο της Ventouris Ferries, που ταξιδεύουν με τα πλοία του Grimaldi και η πρώτη παίρνει την προμήθεια σαν πράκτορας!
rapeza Posted September 8, 2013 Posted September 8, 2013 Μπορεί τον τελευταίο καιρό το μπάχαλο να μειώθηκε, όμως τα παράπονα των επιβατων (κυρίως αυτών που ταξιδεύουν χωρίς καμπίνα) έχουν αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο. Προέρχονται κυρίως από Ιταλούς ταξιδιώτες. Όλοι αναπολούν τις εποχές του Queen του Sky και του Elli T. Κρίμα διότι πολλοί από αυτούς δεν θα ξανά επιστρέψουν κάτω από αυτές τις συνθήκες. Επίσης για πρώτη φορα φέτος δεν υπήρχε απευθείας σύνδεση απο το brindisi με τα νησιά του Ιονίου.
Ariadne Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 H χάλια σύνδεση ειδικά της Κεφαλλονιάς με την Ιταλία φέτος, ήταν ένα μείζον θέμα στους τουριστικούς κύκλους και όχι μόνο του νησιού. Τα δρομολόγια αρχίσανε πολύ άργα και τελειώσανε πολύ νωρίς ... Το θέμα είναι, πως οι Ιταλοί ανέκαθεν θέλουν και κατεβαίνουν στα νησιά του Ιονίου, αλλά δεν μπορούν να έρθουν και κολυμπώντας! Και μέσω Πάτρας (Κεφαλλονιά) ή/και Κυλλήνης (Ζάκυνθος) το κόστος για εισιτήρια, καύσιμα και ο χρόνος ταξιδιού ανεβαίνει. Εγώ προσωπικά, πρώτη φορά τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια, είδα τόσα λίγα Ιταλικά αυτοκίνητα στο νησί. Πολύ κρίμα που δεν εκμεταλλευόμαστε σωστά την ιστορία και τη θέση μας ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now