Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ με το ΡΟΔΑΝΘΗ στο λιμανι του Πειραια


Recommended Posts

Συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ καθως εκανε μανουβρα για να δεσει στα 200αρια προσεκρουσε με την πλωρη στην δεξια μερια του ΡΟΔΑΝΘΗ πλοκαλωντας του ζημιες στο υψος του πανω γκαραζ

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου καλά τα μαντάτα λοιπόν για το βαπόρι. Εμβόλισε το ΡΟΔΑΝΘΗ πίσω από τη δεξιά τσιμινιέρα και λέγεται ότι του προκάλεσε μεγαλούτσικο ρήγμα στο ύψος του πάνω γκαράζ όπως λέει και ο Polmyt. Άμεσα κατεύθασε και ο καπτα Μάκης και για να πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να είμαι κοντά του τέτοιες ώρες. Αναμένουμε λεπτομέρειες από όποιον μάθει περισσότερα...

Link to comment
Share on other sites

το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ καθως εκανε μανουβρα για να δεσει στα 200αρια προσεκρουσε με την πλωρη στην δεξια μερια του ΡΟΔΑΝΘΗ πλοκαλωντας του ζημιες στο υψος του πανω γκαραζ
προφανως στο ροδανθη, εκτος και αν εχει ανω γκαραζ καταπλωρα ο αιολος;)
Link to comment
Share on other sites

Ο Αίολος μόλις τώρα ετοιμάζεται να ρίξει καταπέλτη με τη βοήθεια ρυμουλκού του Λυμπουσάκη. Επίσης όλα φαίνονται σβηστά στο πλοίο οπότε μήπως είχαμε κανένα black out και έγινε το κακό;:confused: Το ΡΟΔΑΝΘΗ αποβίβασε τους επιβάτες του και τώρα είναι σε αναμονή...

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα μάλλον είναι και στα δύο. Το Αίολος έχει μικροζημιές στην πλώρη ενώ το Ροδάνθη όπως ειπώθηκε έχει μια οπή στο γκαράζ. Τώρα το πως και το γιατί ας το πούνε άλλοι. Ετσι ήτανε πριν λιγο τα βαπόρια ενώ τώρα δένει ο Αίολος στη θέση του

post-1537-128326974212_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ παραξενο μου φαίνεται.Βλέποντας τη φωτογραφία δεν μπορώ να καταλάβω πως ο Αίολος βρέθηκε με τηνπλώρη μέσα κατα τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης.Ελπίζω να μάθουμε.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ παραξενο μου φαίνεται.Βλέποντας τη φωτογραφία δεν μπορώ να καταλάβω πως ο Αίολος βρέθηκε με τηνπλώρη μέσα κατα τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης.Ελπίζω να μάθουμε.
Το πρόβλημα μάλλον είναι και στα δύο. Το Αίολος έχει μικροζημιές στην πλώρη ενώ το Ροδάνθη όπως ειπώθηκε έχει μια οπή στο γκαράζ. Τώρα το πως και το γιατί ας το πούνε άλλοι. Ετσι ήτανε πριν λιγο τα βαπόρια ενώ τώρα δένει ο Αίολος στη θέση του

... πριν λιγο... Όχι κατά την σύγκρουση.

Link to comment
Share on other sites

Μαλον μηχανικη βλαβη πρεπει να εμφανιστηκε. Μεγαλη τυχη το σημειο προσκρουσης ειδικα για το ΡΟΔΑΝΘΗ, αλλιως πιθανον να υπηρχαν τραυματισμοι και αλλα ομορφα.

Ευτυχως επικρατησε η λογικη και δεν ειχαμε αυτοφωρα, αλλα καταθεση στο Λιμεναρχειο.

Η ζημια δεν ειναι μικρη αλλα δεν ειναι και τραγικη, αφου δεν χτυπησε ανθρωπος ολα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχως επικρατησε η λογικη και δεν ειχαμε αυτοφωρα, αλλα καταθεση στο Λιμεναρχειο

Εφοσον ευτυχως δεν ειχαμε θυματα νομιζω η παραπανω κουβεντα ειναι μια προοδος. Κατα την προσωπικη μου αποψη (που βεβαια δε μετραει ουτε εχει καμια βαρυτητα) το πιθανοτερο ειναι να παρουσιαστηκε καποιο προβλημα στο πλοιο. Παλια ολα κρεμονταν απο ενα σωληνακι ενω τωρα ολα στηριζονται σε ενα καλωδιο η ενα υπολογιστη και δε ξερω αν αυτο ειναι καλυτερο. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στο ais (ας με συγχωρέσετε που φέρνω πληροφορίες μέσω αυτου αλλά δεν το συνηθίζω :) ) είδα το Μαρίνα να έχει δέσει δίπλα στο Ροδάνθη.Μήπως για να το αντικαταστήσει???Αν είναι ετσι χρεειάζονται πολλά συγχαρητήρια στην εταιρεία για την γρήγορη αντίδραση της.

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΑΡΙΝΑ θα αντικαταστήσει το ΡΟΔΑΝΘΗ αναχωρώντας στις 02:00 για Παρο - Νάξο - Ίο - Σαντορίνη ενώ στην Ικαροσαμία θα πάει εκτάκτως το ΜΙΛΕΝΑ όσο το ΜΑΡΙΝΑ κάνει τα δρομολόγια του ΡΟΔΑΝΘΗ.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως για όποιον ήτανε μπροστά στο Ροδανθη εκείνη τη στιγμή ήταν μια εμπειρία ασύληπτη.Παρόλο που ήμουν αυτόπτης μου είναι δύσκολο να το περιφράψω μιας και δεν πίστευα αυτό που έβλεπα μέχρι που η πλώρη του αίολου μπήκε μέσα στο ΡΟΔΑΝΘΗ.Προφανώς η πρώτη εξηγηση είναι ότι κόλλησαν τα jet και το πλοίο έχασε την ικανότητα ελιγμών με αποτελέσμα να φύγει καρφωτό επάνω στο ροδάνθη. οι στιγμές που ακολούθησαν ήταν απίστευτες με το κεντέρης να συνεχίζει το πρόσω και οι κάβοι του ροδάνθη να τεζάρουν.Ο αιολος επέστρεφε απο δοκιμαστικό και ειχε επάνω τους επιθεωρήτες του υπουργείου και τους Γάλλους

Το Μαρινα έχει φορτώσει και αν δεν έχει φύγει ήδη σε λίγο θα κάνει το δρομολόγιο του Ροδανθη

Link to comment
Share on other sites

Να και η ενημερωση απο το YEN η οποια επιβεβαιωνει επισημως οτι εχουμε πει και εδω απο χτες

Ενημερώθηκε χθες την 19:50 το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης του ΥΕΝΑΝΠ από το Α’ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι κατά την διάρκεια χειρισμών πρυμνοπλαγιοδέτησης το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» Ν.Μυτιλήνης 38, προσέκρουσε, από άγνωστη αιτία, με την πλώρη στην δεξιά πλευρά του Ε/Γ-Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ» Ν.Π.9586, το οποίο βρισκόταν προσδεμένο στην προβλήτα του Αγ. Σπυρίδωνα του λιμένα Πειραιά.

Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ», εκτελούσε δοκιμαστικό πλου, κενό επιβατών, με 27μελές πλήρωμα, όλοι καλά στην υγεία τους, ενώ το Ε/Γ-Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ» είχε προγραμματισμένο απόπλου στις 20.00 από το λιμάνι του Πειραιά για Πάρο – Νάξο – ‘Ιο- Θήρα, με 112 επιβάτες και 60μελές πλήρωμα, όλοι καλά στην υγεία τους.

Στην ανωτέρω θαλάσσια περιοχή έσπευσαν προς παροχή βοηθείας δύο ρυμουλκά και την 20:30 το Ρ/Κ ‘’ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ’’ ρυμούλκησε το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ».

Με ασφάλεια αποβιβάστηκαν οι 112 επιβάτες στο λιμάνι του Πειραιά , ενώ στην περιοχή παρεβρέθησαν, για προληπτικούς λόγους, δύο ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και ένα όχημα της Π.Υ.

Οι επιβάτες προωθηθήκαν στους προορισμούς τους με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ» σήμερα την 02:40.

Από την πρόσκρουση προκλήθηκαν υλικές ζημιές στα δύο πλοία, με αποτέλεσμα να απαγορευτεί ο απόπλου τους.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή

Link to comment
Share on other sites

Κραταω μονο τις φωτογραφιες γιατι αν διαβασω το κειμενο δευτερη φορα θα πρεπει να παρω τα χαπια μου. Ακου δεν επιασαν τα φρενα. Ε ας τραβουσε χειροφρενο :mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Κραταω μονο τις φωτογραφιες γιατι αν διαβασω το κειμενο δευτερη φορα θα πρεπει να παρω τα χαπια μου. Ακου δεν επιασαν τα φρενα. Ε ας τραβουσε χειροφρενο :mad::mad:

και πώς μόνο το φρένο... τήν πρύμη πού τήν πάς ?? χα χα χα !:o

Link to comment
Share on other sites

Aλλοι παλι ειπαν οτι η μηχανες δεν γυρισαν αναποδα και κατι τετοια.

- Μα καλα, ειναι δυνατον να κανουν στην μεση της πασχαλινης περιοδου δοκιμαστικα

στο λιμανι????

Δεν το καταλαβαινω...

- Οι Γαλλοι επιθεωρητες που ηταν στον Αιολο, τα ειδαν ολα!:P

Link to comment
Share on other sites

Δεν έκανε δοκιμαστικά στο λιμάνι μόλις είχε γυρίσει απο δοκιμαστικό και ετοιμαζόταν να πλαγιοδετήσει στη θέση που ήταν το speedrunner παλαιότερα

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να είμαι στο λιμάνι την ώρα της σύγκρουσης του Αίολος Κεντερης ΙΙ με το Ροδάνθη και θα προσπαθήσω να περιγράψω το συμβάν όσο πιο καλά γίνεται

Το Αίολος Κεντερης ΙΙ περίπου στις 19:42 ξεκίνησε τη μανούβρα, του για να δέσει στη γωνία στον Άγιο Σπυρίδωνα, μπροστά από τη πύλη Ε9.

Κάνοντας δεξιά στροφή, 1_Aeolos_Kenteris_II_Manouvring_in_Piraeus_3_21-04-08.JPGπέρασε από τη πλώρη του Αίολο Κεντερη Ι (με σχετικό σφύριγμα των δυο ομοσταυλων πλοίων), τη πλώρη του Speedrunner II, 1_Aeolos_Kenteris_II_Manouvring_in_Piraeus_5_21-04-08.JPGπαράλληλα με την «Ευκαιρία». Έφτασε η 1_Aeolos_Kenteris_II_Manouvring_in_Piraeus_8_21-04-08.JPGπλώρη στη γωνία της προβλήτας του Άγιου Σπυρίδωνα (και λίγο πιο μέσα). Άνοιξε τη1_Aeolos_Kenteris_II_Manouvring_in_Piraeus_9_21-04-08.JPG πλώρη από το ντόκο βάζοντας να δουλέψουν τα Bow Thruster (δεξιά) και αφού είχε έρθει σχεδόν παράλληλα με το ντόκο άρχισε να κάνει για λίγο ανάποδα. Ξαφνικά άρχισε να κάνει πρόσω (φαντάστηκα επειδή του άνοιξε λίγο η πρύμη θα ήθελε να διορθώσει τη μανούβρα του ή θα ξανά έβγαινε για να κάνει καμία μανούβρα για τις δοκιμές).

Αφού είχε βγει από τη γωνία το πλοίο, (περίπου κατά τα 3/4 του μήκους), ξαναέβαλε το Bow Thruster να δουλεύει (αυτή τη φορά αριστερά) με αποτέλεσμα να έρθει το πλοίο παράλληλα με ντόκο του Άγιο Σπυρίδωνα. (Σκέφτηκα τότε ότι θα κάνει πάλι δεξιά στροφή για να επιχειρήσει τη μανούβρα ή ότι θα έδεσε στο κεφάλι του ντοκου (εκεί που δένει ο Άγιος Γεώργιος, δε μπορούσα να φανταστώ τι θα συνέβαινε περίπου 1-2 λεπτά αργότερα).

Στη συνέχεια άρχισε να πλέει παράλληλα με το ντόκο με μια ταχύτητα (με το μάτι γύρω στους 6-8 κόμβους). Τότε άρχισαν να μπαίνουν άσχημες ιδέες για το τι μπορούσε να ακολουθήσει (αλλά πίστευα ότι θα γύρναγε το βαπόρι ή θα έκανε ανάποδα για να σταματήσει).

Το 1_Aeolos_Kenteris_II_Seconds_Before_Barge_Into_Rodanthi_22-04-08.JPGέβλεπα να πλησιάσει όλο και πιο κοντά, όποτε λέω ότι δε θα γλιτώσουμε το ατύχημα. Γύρω στις 19:49 το Αίολος Κεντερης ΙΙ ήταν έτοιμο να εμβολίσει το Ροδάνθη.

1_Aeolos_Kenteris_II_Barge_Into_Rodanthi_22-04-08.JPGΌπερ και εγενετο.

Η 1_Aeolos_Kenteris_II_Rodanthi_Accident_22-04-08.JPGπλώρη (κοράκι) του Αίολο Κεντερη ΙΙ είχε κτυπήσει το Ροδάνθη στη δεξιά μπάντα στο κατάστρωμα Νο: 5, στο ύψος του άνω γκαράζ πίσω από το φουγάρο (εκεί που το βρήκε ήταν ένας άδειος χώρος μπροστά από την αποθήκη του τροφοδότη και λίγο πίσω από τις καμπίνες του κατώτερου πληρώματος) και στο ύψος του ζωναριού με το «μαχαίρι» (δε θυμάμαι ακριβώς την ακριβή ονομασία, κάτι σαν βολβός που έχει ο Αίολος Κεντερης ΙΙ)

Το Ροδάνθη κινήθηκε λίγο προς τα αριστερά, αλλά το συγκράτησαν οι άγκυρες και οι κάβοι του (που ευτυχώς δεν είχαν πάρει τους δεύτερους κάβους της πρύμης). Εκείνη στιγμή έφυγε σφαίρα ο πλοίαρχος (Λεύτερης Καρυστινος) στη Γέφυρα και ο Ύπαρχος (Γιώργος Δήμου) στο ρεμετζο για να κάνουν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για να διασφαλίσουν το πλοίο.

Ακόμα με τη πρόσκρουση το Αίολος Κεντερης ΙΙ συνέχιζε να δουλεύει στο πρόσω, με αποτέλεσμα 1_Aeolos_Kenteris_II_Rodanthi_Accident_3_22-04-08.JPGτο πλοίο να γυρίζει γύρω από τον άξονας της πλώρης του, με τη πρύμη να κατευθύνετε στη δεξιά βαρδιολα του Ροδάνθη. 1_Aeolos_Kenteris_II_Rodanthi_Accident_2_22-04-08.JPGΟι επιβάτες αλλά και το πλήρωμα που ήταν μέσα στο πλοίο, πήγαν προς τη δεξιά πλευρά να δουν τι έγινε?? Όπου είδαν 1_Aeolos_Kenteris_II_Rodanthi_Accident_1_22-04-08.JPGτο «ντοπαρισμενο» Αίολο Κεντερη ΙΙ να τους έχει εμβολίσει. Το Αίολος Κεντερης ΙΙ αφού ήρθε παράλληλα με το Ροδάνθη 1_Aeolos_Kenteris_II_Rodanthi_Accident_4_22-04-08.JPGφουντάρισε πρώτα την αριστερή και μετά τη δεξιά άγκυρα για να ακινητοποιηθεί.

Στη συνέχεια οι επιβάτες εκκένωσαν το 1_Rodanthi_in_Piraeus_Hours_After_The_Accident_22-04-08.JPGΡοδάνθη ενώ το πλήρωμα άρχισε να ερευνά τα στεγανά του πλοίου μήπως έχουν εισροή υδάτων. Άρχισαν να καταφθάνουν οι ενισχύσεις από λιμενικούς, δυο ασθενοφόρα (για τυχόν τραυματίες) και δυο οχήματα της Πυροσβεστικής. Όπου απομόνωσαν το χώρο (σχετικό αυτό) με τις γνωστές κορδέλες, που δυστυχώς πολύ παρείσακτοι παραβίαζαν ασύστολα, παρά τις συνεχόμενες συστάσεις των λιμενικών.

Μετά το ατύχημα στη γέφυρα του Αίολο Κεντερη ΙΙ είδα να έχει γεμίσει από κόσμο (επιθεωρητές, Γάλλοι και πλήρωμα)

Στη συνεχεία έφτασε πρώτα το ρυμουλκό Ταξιάρχης και άλλο ένα λίγα λεπτά αργότερα (μου φαίνεται Ιάσων), όπου πήραν κάβους από τον Αίολο Κεντερη ΙΙ για να τον ρυμουλκήσουν και να το 1_Aeolos_Kenteris_II_Towed_After_Accident_22-04-08.JPGδέσουν ασφαλές στη κανονική θέση του.

Οι επιβάτες στην αρχή ήταν στο ντόκο και κοίταγαν έκπληκτοι το περίεργο γεγονός. Στη συνέχεια κάθισαν στη καφετέρια του ΟΛΠ, όπου με έξοδα της G.A Ferries ανάμεναν να μεθορμίσει το Μαρίνα για να ξεκινήσουν το ταξίδι τους.

Από ότι μπόρεσα να διακρίνουν οι ακτίνες μου που διαπέρασαν τις λαμαρίνες του πλοίου (χωρίς να κάνουν ζημιά όπως ο Αίολος Κεντερης ΙΙ), εσωτερικά δεν έδειχνε το παραμικρό σημάδι από το ατύχημα.

Κατά τις 22:20 το Μαρίνα μεθόρμισε (με τον αρχιπλοίαρχο της εταιρείας αλλά και άτομα από τη κουβέρτα του Ροδάνθη, γιατί δεν είχαν προλάβει να μαζευτεί όλο το πλήρωμα του Μαρίνα) από το ντοκ 3, στη προβλήτα του Άγιο Σπυρίδωνα, για να πάρει τους επιβάτες και τα οχήματα του Ροδάνθη, που είχαν εκφορτωθεί στο μεσοδιάστημα.

Σημειωτέον ότι ο κ. Γεράσιμος Αγουδημος, ήταν έξω από το πλοίο με το Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, την ώρα του ατυχήματος. Άμεσα έπαιρνε τηλέφωνα διάφορα άτομα της εταιρείας που άρχισαν να καταφθάνουν στο λιμάνι σε λιγότερη από μίση ώρα από το ατύχημα.

Ελπίζω να μην σας κούρασα με την αφήγηση του ατυχήματος.;)

Προσωπική μου γνώμη είναι το ατύχημα οφείλεται σε κάποια δυσλειτουργία των water jets και σε κάποιο από τα ηλεκτρονικά συστήματα της γέφυρας. Και όχι των κυρίων μηχανών (που ήταν πρώτο που ακουγόταν στο ντόκο από διάφορους ειδήμονες και μη):rolleyes: γιατί αλλιώς τα water jet δε θα δούλευαν καθόλου.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου γνώμη είναι το ατύχημα οφείλεται σε κάποια δυσλειτουργία των water jets και σε κάποιο από τα ηλεκτρονικά συστήματα της γέφυρας. Και όχι των κυρίων μηχανών (που ήταν πρώτο που ακουγόταν στο ντόκο από διάφορους ειδήμονες και μη):rolleyes: γιατί αλλιώς τα water jet δε θα δούλευαν καθόλου.

Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου και το ειπα απο την αρχη που εγινε το συμβαν. Το επιβεβαιωνουν και οι φωτογραφιες αλλωστε. Αν βρω λιγο χρονο αυριο θα εξηγησω πως δουλευουν τα water jets ωστε να γινει κατανοητο απ ολους.

Link to comment
Share on other sites

οπως βλεπω και ξαναβλεπω τις φωτο, μια σκεψη (ναι μπορω και σκεφτομαι:D) μου ερχεται στο μυαλο. τι θα γινοταν αν επαιρνε bunkers το ροδανθη. αν στη δεξια μπαντα ηταν δεμενο το μαντουδι και η ροδανθη επαιρνε πετρελαια. τοτε αντι να ειχε εμβολισει το ροδανθη, ο αιολος θα ειχε εμβολισει το bunkerαδικο. λεω εμβολισει γιατι ολοι προσεχουν τη μεγαλη τρυπα στο ανω γκαραζ του Ρ, αλλα κανεις δε σχολιαζει το ρηγματακι λιγο πανω απο την ισαλο.

Link to comment
Share on other sites

Μπόγκερ το λενε στα ξενα ρε proud, ακου bunkers:D

Ευλογη ειναι η απορια σου και ολοι φανταζομαστε την πιθανη εξελιξη αλλα και ολεθρια αποτελεσματα. Οπως εχουμε δει και παλιοτερα οχι σε μια αλλα σε δυο συνεχειες, σε ενα περιστατικο που συμφωνα με τον Κωδικα Ασφαλους Διαχειρησης(ISM) ονομαζεται περιστατικο near miss, στην Ελλαδα ολα γινονται αγγελικα πλασμενα.

Το να πουμε οτι θα μπορουσαμε να εχουμε θυματα ειναι απλο. Το θεμα ομως αν το δει κανεις πιο στρατηγικα δεν ειναι αποκλειστικα εκει. Ατυχηματα σαν αυτο γινονταν και θα γινεται διοτι εχουμε να κανουμε με μηχανες και πολυπλοκη τεχνολογια, το θεμα ειναι να μην παμε γυρευοντας. Οπως γινεται συνηθως στον Πειραια για να γλιτωνουν χρονο τα πλοια, η πετρελευση γινεται συνηθως ταυτοχρονα με τη φορτωση των επιβατων και οχηματων. Ας μου δειξει καποιος στον κανονισμο λιμενος Πειραιως που επιτρεπεται αυτο το πραγμα, οπως και τις διεθνεις πρακτικες επι του θεματος. Τι θα ειχαμε δηλαδη? Αλλο ενα ατυχημα που θα μπορουσαν να μην ειχε μεγαλη εκταση αν τα ελεγκτικα οργανα και διαχειριστες του λιμανιου(ΟΛΠ, Λιμενικο Σωμα) απλα εφαρμοζαν τα αυτονοητα.

Δυστυχως ομως η ευαισθησια τους και οι γνωσεις τους επι του πρακτεου αρχιζουν και τελειωνουν στο να δυιλιζουν τον κωνωπα και να καταπινουν την καμηλο. Αμα βρισκανε εσενα να τραβας φωτο το Κεφαλονια, θα σου φερναμε τσιγαρα στη φυλακη. Την πραγματικη ασφαλεια του επιβατη(που δεν απειλειται απο τους καραβολατρες αλλα απο τις ιδιες τις Αρχες και την ουσιαστικη τους ανυπαρξια στην πραγματικοτητα) δεν νομιζω οτι την εχουν υπ' οψιν τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...