Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ με το ΡΟΔΑΝΘΗ στο λιμανι του Πειραια


Recommended Posts

Μήπως οι "θεολογούντες" έχουν απάντηση και για το τι θα συνέβαινε εάν οι ρόλοι ήταν αντίστροφοι ή υπήρχε ανάμεσα κανένα "μπόγκερ" (που λένε και οι μορφωμένοι:rolleyes:)? Θα ηχούσαν μαζί και οι Επτά Σάλπιγγες?

ΥΓ Γιατί δεν έχουν επισκευάσει ακόμα το Ροδάνθη...πότε θα αρχίσει πάλι δρομολόγια?

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος μου είπε ότι ο καπτα Μάκης εκείνη την ημέρα έτρεξε να παίξει tzoker...

10 με 15 Ιουνίου είναι μία καλή εποχή για να έχει επιδιορθωθεί το πλοίο...

Είναι που με την υγρασία δεν πιάνουν οι κολλήσεις για να κλείσει η τρύπα...

Δεν βοηθάει και ο καιρός και πουντιάσανε οι εργάτες των συνεργείων...

Υπάρχει επίσης διεθνώς έλλειψη ρυζιού:confused::confused::confused:(άσχετο).

Τόσοι λόγοι για να πάει πίσω η δουλειά....

Link to comment
Share on other sites

σε ενα περιστατικο που συμφωνα με τον Κωδικα Ασφαλους Διαχειρησης(ISM) ονομαζεται περιστατικο near miss, στην Ελλαδα ολα γινονται αγγελικα πλασμενα.
Μήπως οι "θεολογούντες" έχουν απάντηση και για το τι θα συνέβαινε εάν οι ρόλοι ήταν αντίστροφοι ή υπήρχε ανάμεσα κανένα "μπόγκερ" (που λένε και οι μορφωμένοι:rolleyes:)? Θα ηχούσαν μαζί και οι Επτά Σάλπιγγες?
σου απαντησε ηδη ο Nick Νηρεα πριν ρωτησεις. δυστυχως το θεμα του πως κανουν bunkering τα ferries σε ολα τα λιμανια ειναι πολυ σοβαρο.
ΥΓ Γιατί δεν έχουν επισκευάσει ακόμα το Ροδάνθη...πότε θα αρχίσει πάλι δρομολόγια?

Είναι που με την υγρασία δεν πιάνουν οι κολλήσεις για να κλείσει η τρύπα...

Δεν βοηθάει και ο καιρός και πουντιάσανε οι εργάτες των συνεργείων.

υπομονη παιδες. τρακαρισμα με το αυτοκινητο γινεται και αν δεν παρεις το οκ απο την ασφαλιστικη δεν κανεις τπτ, ποσο μαλλον εδω που εμπλεκονται πολλοι παραγοντες και οχι μονο οι 2 πλοιοκτητριες εταιρειες.

υπομονη και θα δουμε. δεν ειμαστε ειδικοι σε αυτα;) (τα ναυτασφαλιστικα)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ένας βαθμός κάλυψης και σε αυτόν που φταίει πρέπει να υπάρχει,τα διαφυγόντα κέρδη που μπορεί να διεκδικήσει θα έχουν ένα όριο,οπότε νομίζω πως ο ενθουσιασμός για τις συγκολλήσεις 'που δεν πιάνουν' ίσως να κοπάσει λίγο

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως σε αυτες τις περιπτωσεις και αφου εχουν ενημερωθει ολα τα ενδιαφερομενα μερη σχετικα με το ατυχημα, ο παθων(λεγε με καπτα-Μακη) προσκαλει ολους τους εμπλεκομενους (πλοιοκτητες του Αιολος, ναυλωτες αν υπαρχουν, και φυσικα τους underwriters του Αιολος) σε μια κοινη πραγματογνωμοσυνη(joint survey) η οποια θα καθορισει το μεγεθος και τα χαρακτηριστικα της ζημιας πανω στο Ροδανθη. Απο την αλλη οι ασφαλιστες του Αιολος οπως και οι πλοιοκτητες του, κι αυτοι θα κανουν επιθεωρηση στο δικο τους βαπορι για να δουν τι φταιει για το συμβαν.

Απο κει και περα και για να μην κουρασω με λεπτομερειες και υπο-περιπτωσεις οσον αφορα το Ροδανθη ο πλοιοκτητης του μπορει να προχωρησει στην επισκευη και να λειτουργησει το πλοιο. Το γιατι δεν το κανει ειναι αλλου παπα Ευαγγελιο και εχει να κανει με τις απαιτησεις του και με κατι αλλο που σιγουρα εκεινος εχει σκεφτει και το δικο μας μυαλο δε φτανει. Οσον αφορα το Αιολος, η ασφαλιστικη καλυψη εξαρταται απο την αξιοπλοια του πλοιου στο δοκιμαστικο αυτο πλου αν και νομιζω πως απο τη στιγμη που υπαρχει αδεια δοκιμαστικου πλου απο τις ελληνικες αρχες, το ερωτημα αυτο απανταται εν τη γεννεση του. Σιγουρα ομως οι ασφαλιστες του θα το ψαξουν το θεμα της ζημιας προτου πεσουν τα λεφτα.

Και επειδη μεχρις εδω μιλησαμε για λαμαρινες, ας πουμε και καμια κουβεντα για τους ανθρωπους διοτι τελικα αυτοι πληρωνουν τη νυφη. Απ' οτι μου εχει μεταφερθει και τα δυο πλοια παραμενουν στο λιμανι του Πειραια μονα, ερημα και θεοσβηστα, κατι που θεωρω ιδιαιτερως πιθανο να σημαινει οτι τα πληρωματα τους εχουν παει σπιτια τους και βρισκονται χωρις δουλεια πανω που ξεκινουσε η Πασχαλινη και καλοκαιρινη περιοδος. Μονο που αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν underwriters να τους αποζημιωσουν για τα διαφυγοντα κερδη και τις ζημιες που υπεστησαν ουτε για τις υποχρεωσεις που τρεχουν... Καπου εχουμε ξαναδει κατι παρομοιο περιστατικο.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

τα πληρωματα τους εχουν παει σπιτια τους και βρισκονται χωρις δουλεια πανω που ξεκινουσε η Πασχαλινη και καλοκαιρινη περιοδος.

Θα σταθω λιγο πανω στο συγκεκριμενο σχολιο του φιλου Νικ και θελω να αναφερω οτι ενα συγκενικο μου προσωπο χρονια στα πλοια του Καπτα Μακη που μολις ειχε προσληφθει στο Ροδανθη και δεν ειχε ακομα κλεισει ουτε μια εβδομαδα στο πλοιο, μετα τη συγκρουση δεν απολυθηκε παρα μεταφερθηκε σε αλλο πλοιο της εταιριας και συγκεκριμενα στο Ανθη Μαρινα. Ανοικει στα κατωτερα πληρωματα και θεωρω οτι σταθηκε τυχερος. Θελω να πιστευω οτι και οι υπολοιποι ναυτικοι θα αποροφηθουν σιγα σιγα σε αλλα πλοια γιατι ειναι κριμα να μεινουν χωρις δουλεια τη σαιζον αυτη που αρχισε.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ένας βαθμός κάλυψης και σε αυτόν που φταίει πρέπει να υπάρχει,τα διαφυγόντα κέρδη που μπορεί να διεκδικήσει θα έχουν ένα όριο.

Το κόστος της ασφάλισης για διαφυγόντα έσοδα είναι πάρα πολύ μεγάλο και αμφιβάλω αν έχει προνοήσει για τέτοια κάλυψη όχι μόνο η GA αλλά οποιαδήποτε εταιρεία του κλάδου.

Link to comment
Share on other sites

τα διαφυγόντα κέρδη που μπορεί να διεκδικήσει θα έχουν ένα όριο,οπότε νομίζω πως ο ενθουσιασμός για τις συγκολλήσεις 'που δεν πιάνουν' ίσως να κοπάσει λίγο

Συγχωρέστε μου την υπερβολή , όμως με τα δεδομένα που έχει η γραμμή αυτή την στιγμή (τα πλοία που ταξιδεύουν και ο κόσμος που θα διακινηθεί από αύριο μέχρι 15/6) δικαιολογούν ως ένα βαθμό το σχόλιό μου.

Link to comment
Share on other sites

Το κόστος της ασφάλισης για διαφυγόντα έσοδα είναι πάρα πολύ μεγάλο και αμφιβάλω αν έχει προνοήσει για τέτοια κάλυψη όχι μόνο η GA αλλά οποιαδήποτε εταιρεία του κλάδου.

Σε μια παλιά του συνέντευξη ο Μακαρος είχε αναφέρει οτι αυτός σε αντίθεση με τους άλλους ασφαλίζει τα πλοία του στον... Αγ. Νικόλαο, υπονοοντας φαντάζομαι οτι δεν τα ασφαλίζει καθόλου... Αυτό σαν ενδεχόμενο παίζει καθόλου ή όλα τα πλοία υποχρεωτικά είναι ασφαλισμένα, σαν τα ΙΧ ας πούμε?

Link to comment
Share on other sites

Ε δεν νομίζω μη τρελαθούμε είναι δυνατόν πλοία τα οποία μεταφέρουν χιλιάδες επιβάτες ανα δρομολόγιο να μην είναι ασφαλισμένα προφανώς είναι υποχρεωτικό και για το εμπορικό φορτίο (επιβάτες) αλλά και για την ασφαλιση της επενδεδυμένης αξίας του πλοίου εξάλλου για λόγους ασφάλισης είναι υποχρεωτικό τα πλοία να κατατάσσονται σε κάποιον νηογνόμωνα

Μήπως ο Αγούδημος εννοούσε ότι δεν συνεισφέρει στο club που δίνουν όλοι οι εφοπλιστές χρήματα για τέτοιες περιπτώσεις

Link to comment
Share on other sites

Στο Ροδανθη ξέρω πως έχουν απολυθεί στο αίολος το πλήρωμα βρίσκεται κανονικά στο πλοίο

Έχει απολυθεί το πλήρωμα από το Ροδάνθη εκτός της μηχανής, της γέφυρας (κάποια άτομα) και της κουβέρτας (καποια ατομα). Απο το υπόλοιπο πλήρωμα που απολυθηκε, άλλο έχει πάει σε αλλά πλοία της εταιρείας και αλλά αναμένουν να κάνουν άδειες άλλων συνάδελφων τους σε αλλά πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε από δω και πέρα τί γίνεται με το εν λόγω ατύχημα; Έχουν αποδοθεί ευθύνες κάπου; Δεν θα γίνει επισκευή των πλοίων; Γιατί βλέπω πλήρη αδράνεια και από τις δύο πλευρές. Μήπως περιμένουν κανένα πόρισμα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Από το ενημερωτικό δελτίο τύπου της ΝΕΛ μαθαίνουμε ότι υπάρχει αγωγή της ναυτικής εταιρείας του Ροδάνθη κατά της ΝΕΛ και κατά του πλοιάρχου της εταιρείας για ζημιά που προκάλεσε το πλοίο Αίολος Κεντερης ΙΙ στο πλοίο Ροδάνθη. Με την αγωγή τους ζητούσαν ως αποζημίωση το ποσό του 1.814.643,99€. Η αγωγή εκδικάσθηκε στις 17/03/09 και εκδόθηκε απόφαση με την οποία απορρίφθηκε. Έχει ασκηθεί έφεση από τους πλοιοκτήτες. Η αίτηση καλύπτεται ασφαλιστικά

Απορία μου είναι πως γίνεται να απορριφτεί η αγωγή εφόσον το ατύχημα ήταν καθαρά από υπαιτιότητα του Αίολος Κεντερης ΙΙ??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...