Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Η κινηση για μενα ειναι πολυ πιο κατω απο αυτα που θα περιμενε η εταιρεια του!! Και δεν εχει σχεση με νεα δεδομενα των κλειστων τραπεζων κλπ Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Για ολους εμας τους απεξω το ειχαμε πει πως δεν θα πθασω το ολο επιχειρημα!η εταιρεια ξερει καλυτερα παντως Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Ας μη κοροιδευόμαστε.Η HSW τι να περιμένει απο το Ρόδος στη συγκεκριμένη γραμμή;Τα ήξερε πριν ακόμη το δρομολογήσει.Τα οφέλη όμως είναι η επιδότηση της άγονης και η υποστήριξη των νέων ρορο στην Αδριατική του Grimaldi λόγω της αποχώρησης από τη Κορινθο.Η HSW έδωσε υποθετικα χώρο και κίνηση στα 2 ρορο με απόφαση της προερχόμενη από Δυσμας,μένει να το δούμε και στη πράξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Τον χειμώνα θα αξιοποιηθεί στο Αιγαίο το πλοίο; Και αν ναι, σε ποια γραμμή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Στο πλοίο σε σύγκριση με φωτογραφίες της Κορίνθου, φαίνεται εξωτερικά στο ντεκ μπροστά από την τσιμινιέρα να έχει προστεθεί ένα container της CAT. Λογικά κάποια ηλεκτρογεννήτρια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
papannos Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Σωστά όταν ήταν στην Κόρινθο δεν υπήρχε το κοντέινερ της CAT Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Και για να είναι τόσο ψηλά μάλλον η emegency θαναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Και οι δικές μου πληροφορίες λένε οτι η κίνηση ειναι σε χαμηλά επίπεδα, εκτος και αν τύχει κατι έκτακτο οπως π.χ. μετανάστες. Ακόμα και με τα λεφτά της άγονης, εγω πιστεύω οτι το πλοίο χαραμίζεται σε αυτή τη γραμμή, αν και απο το πλήρωμα αφήνουν να εννοηθεί οτι μετα το τέλος της αποστολής του επιστρέφει στη γραμμή του (Κόρινθος-Βενετία). Link to comment Share on other sites More sharing options...
papannos Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Και να επιστρέψει θα έχει την ίδια κίνηση που είχε τους προηγούμενους μήνες; Αφού οι μεγαλομεταφορικές εξυπηρετούνται από Πάτρα και ο G έφερε τα 2 ΡΟ/ΡΟ(προς το παρών ταξιδεύει το 1) η περισσότερη κίνηση θα απορροφηθεί από Πάτρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Η κοροϊδία και οι λανθασμένες κινήσεις πληρώνονται πάντα! !! Και με τις παρούσες συνθήκες στην Ελλάδα, διόλου απίθανο το πλοίο το χειμώνα να το δούμε να ναυλώνεται...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Ρε παιδιά ό κόσμος δεν έχει να φάει περιμένετε να ταξιδεύει κιολας ??Μην τρελλαθούμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Υπάρχει θέμα περιορισμού των δρομολογίων από Πειραιά για Βαθύ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Σύμφωνα με τα θέματα του ΣΑΣ, στο 18ο θέμα γράφει ότι μέχρι 13/10/15 θα κάνει δρομολόγια στην γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Άγιος Κήρυκος-Βαθύ, το Νήσος Ρόδος. Αυτό σημαίνει ότι σε συνδυασμό αυτής υην γραμμής με την άγονη έως Καβάλα θα μείνει το πλοίο στο Αιγαίο τον χειμώνα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Άλλους 1000 μετανάστες είχε χθες το βαπόρι προς Πειραιά, γίνονται παράπονα στην εταιρεία απο επιβάτες και πρακτορεία. Οι μετανάστες εκτός του ότι πληρώνουν οι ίδιοι τα εισιτήρια τους προτιμούν και αριθμημένη θέση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 Αν εξαιρέσουμε τους μετανάστες που μεταφέρει κατα καιρούς, σήμερα είναι το καλύτερο δρομολόγιο του βαποριού απο άποψη κίνησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 Και εγώ σήμερα που ταξιδεύω από πλευράς κίνησης είναι πάρα πολύ καλά(με μετανάστες βέβαια και πάλι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Μόνο καμπίνες έχουν μείνει για Πειραιά σήμερα,γεμάτο μετανάστες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Η άφιξη του εχθές το βραδάκι... Γρήγορο στις κινήσεις του , σε σχέση με το πως το θυμάμαι απο παλιότερα και στην Κόρινθο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Τραυματισμος καβοδετη στη Μυκονο μετα την θραυση του καβου του Νησος Ροδος Μεσημβρινές ώρες σήμερα, κατά την διαδικασία πρόσδεσης του Ε/Γ – Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» Ν.Π. 11520 στο νέο νέο λιμάνι Μυκόνου – ΤΟΥΡΛΟΣ λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν, έσπασε ο ένας εκ των πρυμναίων κάβων με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ένας 55χρονος εργάτης λιμένα (καβοδέτης). Ο 55χρονος διεκομίσθη στο Κ.Υ. Μυκόνου για την παροχή των πρώτων βοηθειών, απ' όπου και εξήλθε. Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Μυκόνου. Με συνεπεια αυτης της θραυσης του καβου, το Νησος Ροδος να ερθει σε επαφη με το Seabourn Odyssey Μεσημβρινές ώρες σήμερα, κατά την διάρκεια εκτέλεσης χειρισμών πρόσδεσης του Ε/Γ – Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» Ν.Π. 11520 στο νέο νέο λιμάνι Μυκόνου – ΤΟΥΡΛΟΣ , το δεξιό πρυμναίο τμήμα του (προστατευτικό ζωνάρι) ήρθε σε επαφή με το αριστερό πρυμναίο τμήμα του πλαγιοδετημένου Κ/Ρ πλοίου «SEABOURN ODYSSEY» σημαίας Μπαχάμες με αποτέλεσμα να σημειωθούν μικρού μεγέθους εσωκοιλώματα στις περιοχές επαφής. Μετά από σχετικό έλεγχο το «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» απέπλευσε για συνέχιση του εγκεκριμένου δρομολογίου του για Αγ. Κήρυκο – Βαθύ με 643 επιβάτες, ενώ το «SEABOURN ODYSSEY» απέπλευσε με προορισμό τη Λήμνο. Πηγη: ΥΕΝ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conopus Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 (edited) Το πλοίο δεν κάνει για την συγκεκριμένη γραμμή πολύ περισσότερο για τους χειμερινούς μήνες. Το πλοίο έχει μεγάλα έξαλα με αποτέλεσμα σε κάθε ρεμετζάρισμα εάν έχει τον καιρό από την μπάντα να είναι δύσκολο να κρατηθεί, επίσης η απόσταση των ελικοπηδαλίων είναι σε πολύ μικρή απόσταση με αποτέλεσμα να μήν έχει μεγάλες ελικτικές δυνατότητες επίσης ο πλωριός έλικας υποβοηθήσεως δεν έχει την ανάλογη των διαστάσεων πλοίου δυνατότητα να κρατήσει το πλοίο σε πάνω από 20 κόμβους πλευρικό άνεμο. Το πώς πηγαίνει σήμερα οφείλεται σε έναν και μόνο παράγοντα και αυτός είναι ανθρώπινος. Κατ'εμού θα ήταν σώφρων για να μην υπάρξει θανατηφόρο ατύχημα να αλλάξει τα λιμάνια προσεγγίσεως και να πηγαίνει μόνο σε αυτά που θεωρεί ο Πλοίαρχος ασφαλή. Edited August 10, 2015 by Conopus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Άμα οι πλοίαρχοι μπουν στη διαδικασία να επιλέξουν μόνο τα ασφαλή λιμάνια......κλάφτα Χαράλαμπε. Αυτή είναι η δύσκολη δουλειά των πλοιάρχων αγαπητέ....να βγάζουν τα κάστανα απο τη φωτιά!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfastship Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Ταξίδεψε φίλος μου (οχι καραβολάτρης ) με το πλοίο πριν 10 μέρες για Ικαρία. Μου είπε οτι στο πλοίο γινόταν πανικός αλλά οι μισοί επιβάτες κατέβηκαν στη Μύκονο και στην Ικαρία κατέβηκαν γύρω στα 50-100 άτομα. Η απογοήτευση ήταν στο γυρισμό που το πλοίο ερχόταν απο Καβάλα και είχε μαζέψει απο τα προηγούμενα νησιά πάρα πολλούς μετανάστες, οι οποίοι δεν είχαν αφήσει ούτε εκατοστό ελεύθερο, ειδικά στο κατάστρωμα. Όσον αφορά την τουαλέτα τους βάλανε σε αυτήν του πληρώματος λόγω της δυσωδίας στις άλλες τουαλέτες. Το πλήρωμα έτρεχε να τις καθαρίσει κάθε 10 λεπτά αλλά τι να πρωτομαζέψουν... Ένα μέλος του πληρώματος του είπε οτι οι μανάδες παίρνουν μπουκάλια νερού και πλένουν τα παιδιά τους, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει το πάτωμα. Του έκανε επίσης εντύπωση οτι οι μισοί μετανάστες κατέβηκαν στη Μύκονο. Τέλος, το πλοίο μου είπε οτι έτριζε πάρα πολυ και οτι 11 ώρες για Ικαρία σκυλοβαρέθηκαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Μόλις ολοκλήρωσα το πλήρες ταξίδι από Πειραιά για Καβάλα. Το πλοίο σχεδόν πρωτόκολο σε όλη τη διαδρομή και με κάμποσους παράτυπους μετανάστες. Πεντακάθαρο, ποικιλία στο σελφ σέρβις, τα μπαρ-everest τσιμπημένα. Συνολικά πολύ θετικές εντυπώσεις, μόνο μειονέκτημα η έλλειψη παραπάνω καμπινών και σε κάποιους χώρους η αίσθηση του vibration. Καμμία σχέση με ότι υπήρχε ως τώρα στη γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superferry II Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Ρεμέτζο σήμερα το πρωί στην Σύρο απίστευτο απο τον captain. Γύρισμα πραγματικά στο μηδέν (οταν γύριζε ο καταπέλτης πέρασε πάνω την προβλήτα) . Το βλέπω κάθε μέρα αλλα σήμερα ήταν εντυπωσιακό.Θα ήθελα πολυ να δω τον καπετάν Διαμαντή στο Bs Naxos να εβλεπά τι θα έκανε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superfast VI Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Όντως το πλοίο είναι εντυπωσιακά γρήγορο στα ρεμετζα του δεδομένου του μεγέθους του. Το παρακολουθησα πρόσφατα και μου έκανε εντύπωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now