Jump to content
Shipfriends

Sea Star Capital και οι συμμετοχές της στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές


Recommended Posts

Στην συνέντευξη που έγινε τηλεφωνικά βλέπουμε πως μπορείς να απαντάς σε ερωτήσεις χωρίς να λες τίποτα.:D

http://www.cretetv.gr

Η μόνη ενδιαφέρον απάντηση είναι:

Θα δημιουργηθεί, κύριε Βαρδινογιάννη, αυτό που λένε και γράφουν ορισμένοι, δηλαδή ο ένας από τους δύο μεγάλους πόλους της ελληνικής ακτοπλοΐας;

«Πιστεύω ότι εκεί θα οδηγηθεί, ούτως ή άλλως. Απλώς δε θα κλείσουν εταιρείες και δε θα φύγουν σε ξένα χέρια».

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην με τα νεα δεδομενα της SEA STAR εχω χασει τα αυγα κ τα πασχαλια κ επιπλεον εχω απογοητευτει;).Εχουμε κ λεμε λοιπον ANEK=MINOAN=HSW=SEA STAR:cool: Αναρωτιεμαι λοιπον,γιατι μετα τις 8 η 10 Γεναρη που η ΑΡΙΑΔΝΗ μας αφηνει για Αδριατικη(κ λογικα κ το O.CHAMPION),να θελουν να βαλουν το Ν.ΧΙΟΣ στα Χανια??? Υπαρχει λογος να υφιστανται ανταγωνισμος? Αντε τωρα που εχουμε γιορτες κ η κινηση ειναι αυξημενη,να υπαρχουν κ τα 2 στολιδια στη Σουδα αλλα μετα που αρχιζει ο χειμωνας κ η κινηση ειναι σε χαμηλα επιπεδα,ποιος ο λογος να υπαρχουν 3 πλοια(π.χ Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΛΑΤΩ-Ν.ΧΙΟΣ)???? Δεν χρειαζεται να αναφερω βεβαια για την Ικαρια κ την Σαμο που θα πληρωσουν τα σπασμενα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα προτεινα καλύτερα να μην προτρέχουμε και πέραν των ομολογουμένως ταχύτατων εξελίξεων στο χώρο της ακτοπλοίας.

Η εξαγορά του πακέτου των μετοχών έγινε μόλις "χτες".Οι νέοι μεγαλομέτοχοι δεν έχουν προλάβει ακόμη να πατήσουν στα γραφεία των εταιρίων που έγιναν αφεντικά.

Ο προγραμματισμός όμως μιας εταιρίας στα δρομολόγιά της δεν έχει γίνει χτες και ούτε είναι δυνατόν να ανατρέπεται σε μία ώρα.

Με την μεταβίβαση των μετοχών έχουν να τρέξουν άλλα θέματα πιο επείγοντα ο νέος μεγαλομέτοχος και εν συνεχεία θα δούμε αν και γιατι μπορεί να αλλάξει κάτι στις δρομολογήσεις πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Υ/Γ Εκ'το προτερων συγνωμη για την αγνοια μου ως προς την SEA STAR

Παναγιωτη, μα πως τολμάς να αγνοείς μια κολοσσιαίο και πασιγνωστο πολυεθνικο κολοσσό σαν την Sea Star? Για να καταλαβεις τι ασχετος εισαι, τις προαλλες που ειχα παει στο Μονακό, ειχα παει για βρώμικο σε μια καντινα. Πιανοντας κουβεντα με τον Τυνησιο καντινιερη και οταν του ειπα οτι ειμαι Ελληνας(γιατι με τα θεικα γαλλικά μου στην αρχή τον ξεγελασα;)), αναφωνησε: "Ahhh, mais oui! Sea Star!!"(Α, μα βεβαίως, Ση Σταρ) :D:D

Περα απο την πλακα δε νομιζω οτι παιζουν αλλα βαπορια. Με τα λιγα που προλαβα να κοιταξω στο internet, σχηματισα την εντυπωση οτι προκειται για μια περιπτωση ΣΑΟΣ υπο την εννοι οτι εισηλθε στην ουσια περυσι/προπερυσι στο Χρηματιστηριο της Κυπρου εξαγοραζοντας μια αλλη εταιρεια που δραστηριοποιούταν στον τομεα των στοιχηματων/τυχερων παιχνιδιων.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σωστός και εγώ εχω μάθει πως μέχρι πρότεινος η sea star ήταν εταιρεία στοιχημάτων,μετά άκουσα ότι έγινε πράκτορας των ro/ro του Αγαπητού και τέλος την αγόρασε ο Βαρδινογιάννης και τη μετέτρεψε σε ναυτιλιακή ότι συνέβει δηλαδή και με τη εταιρεία Νικος Γκάλης

Τώρα πολλά ακούγονται τελευταία για εμφάνιση του Κώστα Αγαπητού στη hellenic seaways στη θέση του Στρίντζη,για να δούμε λοιπόν σίγουρα η εξελίξεις δεν είναι καθόλου θετικές κατά τη γνώμη μου αλλά νομίζω πως μέχρι το καλοκαίρι θα υπάρξουν κι αλλές,δεν είναι απίθανο λοιπόν εταιρείες που δεν έχουν μπεί στη συμμαχία να μπούν στο αλλό στρατόπεδο της ΜΙG όπως πχ ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Εχει μεγαλο ενδιαφερον το θεμα, οπως και να το κανεις. Ειδικα απο τη στιγμη που στο Χρηματιστηριο της Κυπρου(τουλαχιστον στο internet) δεν φαινεται η παραμικρη ενδειξη για την μετοχικη συνθεση της εταιρειας, απο τη στιγμη που η εταιρεια ειναι "σφιγγα" και δεν εχει καν web site και γενικα η οντοτητα της ειναι νεφελωδης, ο καθενας απο μας μπορει να υποθεσει το ο,τιδηποτε.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, όλα τα δημοσιεύματα μιλούν για τον νέο ισχυρό άνδρα της ακτοπλοϊας...ο οποίος μετά την (εν εξελίξει) ΑΜΚ της Sea Star πιθανολογείται ότι θα έχει γύρω στο 30% της εταιρείας. Κανένας όμως δεν μιλάει ούτε καν αναρωτιέται: ποιοί άραγε να έχουν το υπόλοιπο 70%? Κανένας δεν αναρωτιέται...παρά μόνο σπεύδουν να αποκλείσουν τον Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θέλω να επισημάνω ότι κανένας μας δεν έχει αναφέρει το μάλλον προφανές για μένα με τις εξελίξεις...

Μήπως είρθε η ώρα της εξόδου του Μάκη και η επιστροφή του Κ.Αγαπητού?

Μήπως κάποιοι στην Hellenic δεν θα προλάβουν να χαρούν τα καινούρια τους γραφεία ? Μήπως κάποιοι δεν θάχουν που να παίξουν τα κομπολόγια τους?Μήπως θα έχουμε το come back του ασώτου?

Νομίζω πως ήταν προφανές ότι αναφερόμουν και γω σε τέτοιες φήμες , άσχετα αν ο φίλος Orestis με παρεξήγησε.Και γω τέτοιες φήμες άκουσα που προς θεού δεν ξέρω αν αληθεύουν.Ούτε ο Κ.Αγαπητός με πήρε τηλέφωνο να μου πεί ότι έρχετε, ούτε ο Γ.Στρίντζης και ο Α. Αγαπητός ότι φεύγουν.Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει κι όλας, απλά επειδή με την ανακοίνωση κάποιοι μου το ανέφεραν και επειδή έχει για μένα μια λογική , το έριξα στο forum σε μορφή λίγο πιο εύθυμη.Μακάρι το καλύτερο για όλους.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι ο σωστός επιχειρηματίας: ομάδα που κερδίζει, δεν την αλλάζει. Και ειδικά όταν βρίσκεται σε εξέλιξη ένας "πόλεμος". Και μέχρις στιγμής η ομάδα Στρίντζη κερδίζει. Ποιά άλλη ομάδα θα έβγαζε σε πέρας 3 νέες ναυπηγήσεις σε 3 χρόνια? Βέβαια, από την άλλη πλευρά δεν είναι εύκολο να συνυπάρξουν αρμονικά πολλές ισχυρές προσωπικότητες. 'Ιδωμεν...

ΥΓ. Πάντως, όταν η MIG πήρε την Attica και έγινε σχετική ερώτηση περί αλλαγών, ο Βγενόπουλος είπε ότι ο Σακέλλης αποτελεί κεφάλαιο για την εταιρεία. Τώρα, δεν ξέρω εάν το εννοούσε κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι όταν γίνεται μια εξαγορά να μην αλλάζουν τα κύρια πρόσωπα σε μια εταιρεία και κυρίως να μη πλήτεται το προσωπικό γιατί έχουν σύμβεί και περιπτώσεις πλήρης αλλαγής ανθρώπων σε εταιρείες που άλλαξαν χέρια.

Link to comment
Share on other sites

εχουμε εστιασει αρκετα στα προσωπα (οχι οτι δεν παιζουν ρολο) και δε δειχνει να μας εντυπωσιαζει το γεγονος (ελαχιστοι το ανεφεραν) οτι αφου συγκεντρωθηκε η ελληνικη ακτοπλοϊα (οχι η.. γνωστη ΕΑ:eek:) σε 3 ομιλους (το 3*3 που λεγαν στις αρχες των 90s), τωρα αυτοι περνανε σε επενδυτικα funds που εδρευουν στο εξωτερικο και οι ελληνες διευθυνοντες ειναι για μοστρα.

θα μου πειτε οτι απο τη στιγμη που τρωνε ψωμι ελληνικες οικογενειες και εξυπηρετουνται τα ελληνικα νησια, δε μας νοιαζει ποιος βαζει τα λεφτα. Το προβλημα ειναι οτι αυτοι που βαζουν τα λεφτα αποβλεπουν στο βραχυπροθεσμο κερδος. αρκει μια αλλαγη της ισοτιμιας του ευρω ή των εκτιμησεων για την μεσοπροθεσμη πορεια ενος κλαδου, για να πουλησουν το ιδιο ευκολα ή για να περιορισουν δραστηριοτητες και να τεμαχισουν εταιρειες. η διεθνης εμπειρια, αλλα και η συντομη ελληνικη σε αλλους κλαδους αυτο δειχνει.

πιστευει κανεις οτι, οι αραβες της MIG ή οι όποιοι (ιραηλινοι; αραβες; κογκολεζοι:D της seastar, ενδιαφερονται να επενδυσουν με μακροπροθεσμες προοπτικες στην ελληνικη ακτοπλοϊα;. οχι βεβαια ο οριζοντας τους ειναι πολυ κοντυτερος.

τωρα απο κυριαρχους και ισχυρους ανδρες, εχουμε χορτασει τους τελευταιους μηνες. μαλλον εκπροσωποι αντ'αυτων (των επενδυτων) ειναι.

να κανω και μια αναφορα στο μακη τον στριντζη (για αλλη μια φορα). ειναι πισω απο τα περισσοτερα ferries που εχουν γραψει ιστορια στην ελλαδα την τελευταια 25ετια (απο το original επτανησος μεχρι το αριαδνη). εχει βγαλει μετασκευες και κατασκευες που αφησαν εποχη, εχει στησει εταιρειες (αυτος εκανε τη μικρη "γραμμαι αφων στριντζη" strintzis lines και την "αποβλητη" hellas flying dolphins την ισχυροτατη και αξιοζηλευτη Hellenic Seaways). μπορει να εχει κανει λαθη και να εχει διαψευσει πολλες προσδοκιες, αλλα ας μην τον βαζουμε στο ιδιο τσουβαλι με εμιρηδες και κακομοιρηδες.

και για να ξαναπαμε στην εξαγορα minoan & hellenic απο τη sea star, η επιτροπη ανταγωνισμου τι κανει; καλα ευχαριστω εσεις;:D

Link to comment
Share on other sites

απο οσα εχω ακουσει στο λιμανι κ σε συζητησεις που εχω κανει με ανθρωπους του λιμανιου ο Κ.Αγαπητος ειναι προ των πυλων στο καινουργιο κτιριο.κ υπαρχει κ μια κοντρα με τον κ.Στριντζη που πιστευω οτι θα λαβει τελος με νικητη τον Αγαπητο...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και εδώ. Γι αυτό που λέει ο φίλος Proud_Ionian θα ήθελα να σχολιάσω ότι από τη στιγμή που ακόμα δεν έχουμε επεμβάσεις στις διοικήσεις των εταιριών και εμφανή αλλαγή πλεύσης απο τη διοίκηση τότε δε νομίζω να ασχοληθεί καμία επιτροπή. Το παράδειγμα με τον κ. Παναγόπουλο που είχε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών στις Μινωικές Γραμμές στην Μπλού Σταρ και στα Σούπερφαστ και αργότερα και στη Χελλένικ Σιγουέις είναι πολύ πρόσφατο και διδακτικό

Link to comment
Share on other sites

Η επιτροπή ανταγωνισμού βάζει πρόστιμα, για να δικαιολογεί τους χονδρομισθούς που παίρνουν.

Πιθανόν να διαβάσατε ότι έβαλαν κάποια 5? μύρια στην ΒP και SHELL, όοταν θα τα πληρώσουν να μου το πείτε και εμένα.

Αλλά, τι σημαίνει επιτροπή ανταγωνισμού?

Δηλαδή απαγορεύεται σε όποιον τα έχει, να κάνει επενδύσεις?

Μάλιστα, δηλαδή τόσα χρόνια που είναι ΑΝΕΚ και ΜΙΝΟΑΝ, υπήρχε επιτροπή ανταγωνισμού? Οχι.

Υπήρχε το ναυλολόγιο, που κρατούσε τις τιμές, και κάποιος φόβος, μην μπεί και κανένας άλλος μέσα.

Δηλαδή, αν ο ΙΒ, δεν αγόραζε μετοχές της Μινοαν κλπ, αλλά αγόραζε βαπόρια, και δίπλωνε όλα τα δρομολόγια, και οι άλλοι κλείνανε.. τι θα του έλεγε η επιτροπή?? γιατί πήρες βαπόρια??

Αφήστε λοιπόν να τρέξει το χρήμα, να έλθουν καινούργια πρόσωπα, να γίνει αναζωογόνηση, και βλέπουμε. Οι ικανοί δεν χάνονται, εκτός απο μεγάλους κυφήνες, και τέτοιους ακόμα διαθέτουμε πολλούς.

Και να μην το ξεχάσω, να χαίρωνται και το μεγάλο όνομα που προορίζουν ως αντικαταστάτη του ΜΣ. Ο μεγάλος πήχυς, που δικαιολογείται απο το εν λόγω επιχείρημα, δηλαδή την αγορά κλπ, δεν συνάδει με τέτοιες αποφάσεις. Και έχω και ένα κρύωμα..

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ οτι οταν εχεις το πολύπειρο Στρίντζη γιατί να θες να τον αλλάξεις με τον Αγαπητό? Με ποια λογική? Ακόμα και ο Βεντουρης θα ειχε δευτερες σκεψεις την κρισιμη στιγμη..:D

Link to comment
Share on other sites

Μήπως υπάρχει ενδεχόμενο τώρα που ΑΝΕΚ, HSW και Minoan "συστεγάζονται" να γίνει κάποιου άλλου είδους αλλαγή στο πρόγραμμα της HSW ώστε να παραμείνουν τα Νήσος στις γραμμές τους; Για παράδειγμα θα μπορούσε το κενό της HSW στα Χανιά να καλύψει η ίδια η ΑΝΕΚ με κάποιου είδους "εσωτερική ναύλωση" όπως έγινε με το Αριάδνη στην Minoan.

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια πορία (αφελή για κάποιους): Aυτό το ύφος και αυτή η διάλεκτος που χρησιμοποιείται στο εν λόγω δελτίο τύπου είναι αντιπροσωπευτικά δείγματα σοβαρής και εισιγημένης εταιρίας;:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...