Jump to content
Shipfriends

Aδαμάντιος Κοραής (IMO 8613607)


Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοίο βρίσκεται στον Πειραιά, στην καλοκαιρινή θέση του Highspeed 4 με την πλώρη προς το σταθμό, καθώς από τη δεξιά του πλευρά δύο γερανοί το φορτώνουν με σωστικά.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμο για να δρομολογηθεί σε περίπου 10 ήμερες. Χθες που έκανα μια βόλτα από το βαπόρι, είδα να κάνουν κάποιες εργασίες στο πλωριό τμήμα του γκαράζ (είχαν έναν φορτηγό με τηλεσκοπικό γερανό) ενώ έχουν να γίνουν ακομα κάποιες εργασίες στο γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι που το κοίταζα σήμερα τα ξημερώματα δίπλα στο ΙΘΑΚΗ μου φαινόταν σαν καχεκτικό. Μακάρι να τα πάει σε όλα καλά και να πετύχει αλλά το βλέπω να τα βρίσκει ζόρικα.

Link to comment
Share on other sites

Σε μέγεθος το πλοίο είναι λιγάκι μικρό (χώροι επιβατών) αλλά σε χωρητικότητα το γκαράζ είναι μια χαρά. Ένα μειονέκτημα του είναι δεν έχει stabilizer, όποτε θα την ακούει στη θάλασσα.:o

Μέσα στο γκαράζ του Αδαμάντιου Κοραή υπάρχει μια μεγάλη πινακίδα πορτοκαλί χρώματος που έγραφε το όνομα του πλοίου να υποθέσω ότι θα τη τοποθετήσουν στη πρύμη κάτω από το ρεμετζο (αλλά μου φάνηκε μεγάλη στο μήκος)

Link to comment
Share on other sites

Τα φθινοπωρινά πουλάκια μου τιτίβισαν στο αυτί μου πως από την εταιρεία ξανασκέφτονται για το αν είναι αναγκαίο το πλοίο να έρχετε μέχρι Σαντορίνη ,έστω και μία φορά την εβδομάδα.Είναι πιθανό να σταματάει και να μένει στην Ίο:(

Link to comment
Share on other sites

...Den ine apla kaxektiko brosta sto Ithaki...

Για την καχεξία υπάρχουν και οι λύσεις της επικεφαλίδας, αλλά πρώτη φορά που το είδα σήμερα εκτός δεξαμενής και τελειωμένο, μού έφερε στο μυαλό το αείμνηστο "Πάρος". Η πλώρη του φτάνει ίσα με την βαρδιόλα του BS Ithaki (λόγω απαγορευτικού ήταν δεμένα δίπλα-δίπλα). Που (θα) πας καραβάκι με τέτοιον ανταγωνισμό?

Link to comment
Share on other sites

Η πλώρη του φτάνει ίσα με την βαρδιόλα του BS Ithaki (λόγω απαγορευτικού ήταν δεμένα δίπλα-δίπλα). Που (θα) πας καραβάκι με τέτοιον ανταγωνισμό?

Να πω την αμαρτία μου την ίδια σκέψη έκανα και εγώ. Μικρό σαν μέγεθος μου φαίνεται σε σχέση με αυτά που πρέπει να ανταγωνιστεί ....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι χαίρομαι που θα σπάσει λίγο η "μπλεδίλα" στα Λεμονάδικα. Και κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά. ;)

Ο ανταγωνισμός, ουδένα (επιβάτη) έβλαψε ποτέ. Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι της ΑΝΜΕΖ να διεκδικήσει το όποιο μερίδιο θα της αναλογεί στην γραμμή. Είτε με σωστό προγραμματισμό σε καλές ώρες αφιξο-αναχώρησης και τήρηση αυτών, είτε με την καλή εξυπηρέτηση του πελάτη-επιβάτη, είτε ακόμα και με κάποιες καλύτερες τιμές.B)

Προσωπικά δεν βλέπω κανένα λόγο αν το πλοίο είναι καλό και συνεπές και αν με εξυπηρετούσε η ώρα αναχώρησης του, να το απορρίψω χάριν του ότι υπολείπεται σε μέγεθος των ανταγωνιστών του. Ούτε και -νομίζω- οιοσδήποτε "απλός" επιβάτης.

Link to comment
Share on other sites

Μα και εγώ έγραψα ότι έγραψα όχι επειδή δεν το κάνω κέφι ή επειδή δεν θα ταξιδέψω, αλλά επειδή ενδεχόμενη (και ασφαλώς απευκταία ) αποτυχία να σταθεί στη γραμμή, θα κάνει τους "απέναντι" ακόμη ισχυρότερους. Ασφαλώς σήμερα που το ξαναείδα μόνο του, κατάπρωρα μου φάνηκε πολύ συμπαθητικό και η μετασκευή δεν το παραμόρφωσε, αλλά μάλλον το σουλούπωσε. Δεν ξέρω βέβαια τι πρωτόκολλο θα έχει και αν θα γίνει και αυτό κλειστοφοβικό και περίκλειστο όπως τα μπλέ ;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα παντως την εκανε με ρυμουλκα για το Περαμα. Σαν συνεπεια ειχαμε μια μικρη καθυστερηση στο Αγιος Γεωργιος και στο Μπλου Σταρ Παρος που περιμενανε την εξοδο του απο το λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

Μεθυσμένος από την 5 αρα του θρύλου ψες το βράδυ κοιμήθηκα κάπως πιο βαριά.Στο ταξίδεμα του μυαλού μου πετάχτηκα μέχρι τα Αμπελάκια κι έριξα μιά ματιά στο πλοίο.Τα του γκαράζ νομίζω τα ξέρετε.Από τον ψηλό κύριο καταπέλτη (2,6μέτρα) το κύριο γκαράζ φαίνετε μεγαλύτερο από την πραγματικότητα (βοηθά η παντελείς έλλειψη από κολονάκια).Το γκαραζάκι για τα ΙΧ πέρνει άνετα 45-50 κομάτια.

Ο μικρός καταπέλτης των επιβατών οδηγεί μέσω των κυλιόμενων ή των συμβατικών σκαλών (έχει και από τις δύο δίπλα-δίπλα) στην reception του πλοίου.Η πρώτη αίσθηση που αποκομίζεις είναι μία συγκρατημένη πολυτέλεια χωρίς υπερβολές και εξάρσεις.Το self service κατάπρυμα καλύπτει την πίσω αριστερή μεριά ενώ η πίσω δεξια έχει σαλονάκια και πολυθρόνες σε παλ χρώματα.Στη μέση του πλοίου υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα από δερματίνη σε παλ χρωματισμούς (φυστικί , πορτοκαλί, μπεζ) πολύ αναπαυτικά με ανάκλιση.Κατάπλωρα και πάλι αεροπορικά με λίγες πολυθρόνες.Ανεβαίνωντας ένα deck από πλωρα βρίσκεις :Κατ αρχάς την γέφυρα πλήρως ανακαινισμένη με σύγχρονα όργανα, εσωτερικές βαρδιόλες και μεγάλη άπλα.Πιό πίσω τα καθίσματα vip (75 το σύνολο), εξαιρετικής ποιότητας , ευρύχωρα με ανάκληση και υποπόδιο (κανονικός ύπνος δηλαδή).Από τα ταμπελάκια με τις τιμές που κρεμόντουσαν διέκρινα 1750 ευρώ το τεμάχιο :rolleyes:

Πιό πίσω οι 14 τετράκλινες καμπίνες σε στυλ Blue star με ανακλινόμενα κρεβάτια για χρησιμοποίηση τους σαν τετράκλινες ή δίκλινες.Αρκετά ευρύχωρες, όπως και τα μπάνια τους.Μου έκανε εντύπωση η ομοιότητά τους με τις αντίστοιχες των Νάξος-Πάρος.Γενικά ,στον ύπνο μου πάντα, αποκόμισα μία πολύ θετική εικόνα για την ποιότητα των χώρων, οι οπόιοι βέβαια δεν είναι τεράστιοι (δεν θα χαθείς κι όλας) αλλά ανοιχτοί και νέτοι.Η αληθεια είναι πως το μέγεθός του φαίνετε και δυσκολέυομαι να πιστέψω ότι θα πάρει πρωτόκολλο 1200 (καλοκαιρινό) που ευελπιστούν.Και επειδή στα όνειρα όλα επιτρέπονται συνομίλησα και με έναν εκ των πλοιοκτητών ο οποίος μου τόνισε πως σκοπός τους είναι οι επιβάτες να βγαίνουν χαμογελαστοί και ικανοποιημένοι από το πλοίο. Είναι φανερή η προσπάθεια να κάνουν κάτι πολύ καλό και σίγουρα ξοδεύτηκαν πολλά χρήματα που μακάρι να τους γυρίσουν πίσω.Επίσης μου είπε (στον ύπνο μου πάντα ) ότι ξεκινάν καταχείμωνο γιατί είρθαν για να μείνουν και επόμενη δουλειά τους να ετοιμάσουν το έτερο πλοίο (Ελύτης).Διέκρινα ένα χαμό από συνεργεία που δουλεύαν στο γκαράζ και στο accomodation αφού οι μέρες των δοκιμαστικών φτάνουν.Τέλος ένα όνειρο ποτέ δεν είναι πλήρες αν δεν δεις και τον "αρχοντα" του πλοίου τον Καπτα-Σπύρο ο οποίος φανερά αγχωμένος για να διευθετήσει τις τελευταίες λεπτομέρειες έτρεχε συνεχώς.Μου τόνισε την χαμηλή κατανάλωση του πλοίου στα 19,5 μίλια ταχύτητα και την ικανοποίηση του για το τελικό αποτέλεσμα.Μετά ξύπνησα....:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Αν και έχουμε αναφερθεί εκτενώς στην αξιοπιστία των δρομολογίων που δίνει το ΥΕΝ,

Κι επίσης τόσο δύσκολο είναι να γίνει ακριβής στα δρομολόγια που δίνει?ούτε της ίδιας ημέρας δεν είναι σωστά δεν μιλάμε για μακροπρόθεσμα.

να πούμε ότι "δίνει" τον ΚΟΡΑΗ από Δευτέρα 8/12ου καθημερινά στις 15.50 (γιατί άραγε όχι 16.00 :confused:) για Πάρο και Νάξο, χωρίς πουθενά να αναφέρεται η Ίος και η Σαντορίνη (???).

...από την εταιρεία ξανασκέφτονται για το αν είναι αναγκαίο το πλοίο να έρχετε μέχρι Σαντορίνη ,έστω και μία φορά την εβδομάδα.Είναι πιθανό να σταματάει και να μένει στην Ίο:(

Μια παρατήρηση ακόμα είναι ότι έχει καθημερινή αναχώρηση την ώρα που είπαμε από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή, αλλά το Σαββατοκύριακα δεν εμφανίζεται σε κανένα δρομολόγιο.

Στο OPENSEAS πάντως -προς το παρόν- δεν φαίνεται πουθενά το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

η σαντορινη κλειδωθηκε πλεον απο το μπλου σταρ 2!4παρα αναχωρηση για να προλαβαινει να φευγει απο την παρο πριν ερθει το μπλου σταρ κ να φτανει στην ναξο κατα της 10.30 κ να φευγει 11. για παρο στης 12. κ 5.30 στον πειραια.ωραιες καμπινες εχει ωραια σαλονια κ αεροπορικα γιατι να μην το προτημισει ο κοσμος!!!κ μην ξεχναμε εχει κ ενα συνδετικο κρικο στο τιμονι του...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...