Jump to content
Shipfriends

Aδαμάντιος Κοραής (IMO 8613607)


Recommended Posts

Το Αδαμάντιος Κοραής πλέον είναι πλαγιοδετημενο στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου. Εξωτερικά τουλάχιστον μοιάζει ότι είναι σχεδόν έτοιμο, εάν εξαιρέσουμε ότι δεν έχει γραφεί πουθενά το όνομα του πλοίου.:(:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχω την αίσθηση ότι το όνομα είναι από τα τελευταία πράγματα που φαίνονται σε μία μετασκευή.

Από κει και πέρα πάνω σε αυτό που λέει ο φίλος LEFTERIS68, σίγουρα στην εποχή των BS και των SUPERFAST, το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ σαν όνομα είναι λίγο αντιmarketing αλλά καραβολατρικώς είναι υπέροχο και μία ευχάριστη νότα. Να ξεκολλήσουμε λίγο βρε αδερφέ. Αλλά τι το θέλει το πιο πιασάρικο όνομα αφού πασχίζει να πάρει άγονες;:confused:Λες να αντιδράσουν τα ευρώ στο άκουσμα του ονόματος;:P

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι δεν θα ενδιαφερθούν για επιδοτούμενα...

Δεν καταθέσαν κάποια αίτηση και είναι αρκετά πρωτάρηδες (με την καλή έννοια) για να παίξουν τα παιχνίδια των παλαιών στα άγονα (GA, SAOS, C-Link) που δεν καταθέταν για να ανεβάσουν τα τιμήματα.Κάποιος που δεν έχει ξαναασχοληθεί με άγονες ίσως μπλέξει με τον συρφετό των χαρτιών , των δικαιολογητικών και των εγγυητικών και τελευταία στιγμή ίσως τρέχει.Είναι πολύ τολμηρό για κάποιον που δεν τα ξέρει αυτά να ρισκάρει μέχρι τελευταίας στιγμής...Γι ' αυτό και για κάποιους λόγους ακόμα πιστεύω πως δεν θα πάει για επιδοτούμενα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω. Από την αρχή που άκουσα ότι μπορεί το πλοίο να έμπαινε σε επιδοτούμενα δρομολόγια, κάτι δεν μου κόλλαγε καλά.

Γνωρίζω από πρώτο χέρι, από άνθρωπο - φίλο μου που δούλευε μέσα στο πλοίο όλο το διάστημα που αυτό βρισκότανε στη Δραπετσώνα, ότι κυριολεκτικά ξηλωθήκανε τα πάντα μέσα, και "στήθηκε" όλο το καράβι από την αρχή. Μάλιστα μου έλεγε ότι ήταν αναγκαίο όλο αυτό το ξήλωμα λόγω της πρότερης κατάστασης του καραβιού. ;)

Είναι δυνατόν η ΑΝΜΕΖ να ξόδεψε τόσα πολλά χρήματα για να φτιάξει ένα σχεδόν ολοκαίνουργιο πιά (και τόσο όμορφο) καράβι, για να το δρομολογήσει στα επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά ??? Έκτος πια και αν οι πλοιοκτήτες πέσανε τόσο πολύ έξω στους αρχικούς τους σχεδιασμούς.

Κάτι ακόμα, ως απορία. Έχουμε ακούσει όλο αυτό το διάστημα που το καράβι ετοιμάζεται, και τι δεν έχουμε ακούσει !!! Ότι προορίζεται για την ΠαροΝαξία, ότι θα κάνει Δυτικές Κυκλάδες, ότι θα κάνει Α-Τ-Μ από Ραφήνα, ότι θα πουληθεί, μέχρι και ότι θα μπει στη γραμμή Ραφήνα - Μαρμάρι. :eek:

Για την ...πατρίδα του, την Ζάκυνθο, άντε τα Ιόνια νησιά ευρύτερα, πως και δεν έχει ακουστεί απολύτως τίποτα ??? Τόσο πλήρης είναι πια η γραμμή ή οι γραμμές, που ούτε καν σκέπτονται να δρομολογηθεί εκεί που στο κάτω-κάτω ''ανήκει'' ? Θυμάμαι το καλοκαίρι σε ταξίδι μου στη Ζάκυνθο, ΤΙΓΚΑ, "πατείς με, πατώ σε'' ανεβοκατεβαίναν ασταμάτητα τα Ιόνιαν Σταρ και Σολωμός. Επαναλαμβάνω ως απορία προς τους καλύτερα από εμέ γνωρίζοντες : Tόσο πλήρως είναι καλυμμένα πια τα δρομολόγια που εξυπηρετούν την Κεφαλλονιά και το Τζάντε ???

Link to comment
Share on other sites

ενα σεναριο που ειχε ακουστει προς το τελος του καλοκαιριου και ξανακυκλοφορησε προσφατα, ηθελε τον κοραη να κανει ενα δρομολογιο παρομοιο με αυτο του ionian star προ 10ετιας (ραφηνα συρο παρο ναξο) με την προυποθεση οτι θα μπορουσε να συνδυαστει με καποιο επιδοτουμενο κομματι (συρος-μικρες κυκλαδες). παντως βαπορι με τετοια ακριβη μετασκευη και αρκετες καμπινες σιγουρα δε βγαινει σε γραμμη πορθμειου (οπως αυτες της κυλληνης).

Link to comment
Share on other sites

ενα σεναριο που ειχε ακουστει προς το τελος του καλοκαιριου και ξανακυκλοφορησε προσφατα, ηθελε τον κοραη να κανει ενα δρομολογιο παρομοιο με αυτο του ionian star προ 10ετιας (ραφηνα συρο παρο ναξο)

Hταν το IONIAN SUN proud, το Star μας ειχε αποχαιρετησει αρκετα παλιοτερα

Link to comment
Share on other sites

ΘΕΜΑ 3 Τροποποίηση Δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ» από 01/11/08 έως 31/10/09. ΟΜΟΦΩΝΑ

ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟ

ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ

ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

Ή εγώ είμαι τυφλός ή δεν καταλαβαίνω...Που αναφέρει εδώ την ΠΑροναξία?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σε όλα τα υπόλοιπα θέματα, είδες να αναφέρονται τα δρομολόγια???? Παντού για "τροποποίηση δρομολόγησης" γράφουν, οπότε θα πρέπει να αρκεστείς στο λόγο μας ;)

Link to comment
Share on other sites

Μια και "κατακεραυνώνουμε" (αστειεύομαι φυσικά:D ) την HSW για τα δρομολόγια της που δεν έχουν ανοίξει στο σύστημα, ο "ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ" (και δεν εννοώ το φιδάκι) που είναι? Θα μας ανοίξει πλάνα ή θα περιμένουμε πολύ ακόμα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα γίνω πολύ κακός αν πω ότι η ιδέα και η γραμματοσειρά μου θυμίζουν έντονα Blue Star; :rolleyes: Από το ότι γράφεται στα λατινικά ακόμα και πρύμα το όνομα μέχρι το ότι και στα μπλε κυριαρχεί το Blue Star και είναι πλαγίως γραμμένο το εκάστοτε νησί (Ιθάκη, Πάρος, Νάξος). B)

Link to comment
Share on other sites

Με στεναχωρει ομως που εχουν βγαλει τα δρομολογια του με 17,8 κομβους ενω μαλλον υπολογιζανε παραπανω στην αρχη. Με 5,5 ωρες την Παρο και σχετικα μικρο μεγεθος και χωρητικοτητα προβλεπω να τα βρει λιγο μπαστουνια.

Link to comment
Share on other sites

Μου αρεσει πολυ το βαπορακι και το στυλ γραφης του ονοματος(εστω κ αν ο πολυ κακος George:D μιλαει για clopy paste...)Γενικα μπορει να αργησε η μετασκευη αλλα φαινεται πως εχει γινει πολυ καλη δουλεια(τουλαχιστον απο πλευρας εμφανισης ειναι κουκλι).Ποτε ξεκιναει για Χιο....:P,ειπαμε? Σορυ με μπερδεψε το ονομα...κι αυτο Κυκλαδες ε:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα από το αν ο τρόπος γραφής του ονόματος του πλοίου είναι copy ή όχι από την BLUE STAR, θεωρώ ότι ήταν μία πολύ έξυπνη κίνηση της εταιρείας.

Και από θέμα καλαισθησίας (πολύ μακρυνάρι το "ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ" γραμμένο εν σειρά), αλλά και από θέμα πιό εύκολης χρήσης του ονόματος από τους επιβάτες, αφού νομίζω ότι ο συγκεκριμμένος τρόπος γραφής υπογραμμίζει έντονα το (σκέτος) ΚΟΡΑΗΣ.;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα είναι δύσκολα τα πράγματα για το πλοίο όχι μόνο λόγω του ανταγωνισμού, αλλά και γιατί ξεκινάει σε μια πολύ δύσκολη (από πλευράς κίνησης) περίοδο. Σπάνια νέοι παίκτες επιλέγουν τη χειμερινή περίοδο για το ντεμπούτο τους.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά δεν βλέπω και τόσο ευοίονο το μέλλον του πλοίου στην συγκεκριμένη γραμμή και με τις παρούσες συνθήκες.Το παιχνίδι έχει "χοντρύνει " για τους δυό μεγάλους και οι μικροί καλό θα ταν να κρατούσαν στάση αναμονής.Και για να κάνω την Κασσάνδρα δεν βλέπω να μένει μετά τις 10/1 στην γραμμή...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...