Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Για 15 Ιουνίου παλεύουν να το έχουν έτοιμο το βαποράκι ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.

Ο χρόνος είναι ψηλοοριακός σύμφωνα με τις δουλειές που έχει ακόμα διότι πέφτει εκτεταμένη μετασκευή σε όλα τα επίπεδα.

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Άκουσα ότι η εταιρεία αναγκάστηκε σε αυτό το πλοίο να σηκώσει μηχανές ώστε να βάλει double bottoms. Αν ισχύει, αυτό σημαίνει πολλές extra δουλειές απότι περίμεναν και σίγουρα αρκετά μεγαλύτερο budget.....

Posted
Για 15 Ιουνίου παλεύουν να το έχουν έτοιμο το βαποράκι ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.

Ο χρόνος είναι ψηλοοριακός σύμφωνα με τις δουλειές που έχει ακόμα διότι πέφτει εκτεταμένη μετασκευή σε όλα τα επίπεδα.

Σαν πολύ αισιόδοξη βλέπω την ημερομηνία. Γιατί η λαμαρινοδουλεια θεωρητικα είναι η πιο σύντομη (εύκολη??) εργασία της μετασκευής. Όταν θα αρχίσουν να φτιάχνουν το εσωτερικό του (συστήματα πυρανίχνευσης, πυροσβέσεως, μονώσεις, ηλεκτρολογικά, ξενοδοχειακό).

Έχουμε πρόσφατο παράδειγμα του Αριάδνη

  • 2 weeks later...
Posted

Στο πλοίο από ότι βλέπουμε πέφτει μπόλικο αλουμίνιο με προφανή σκοπό την όσο τον δυνατόν λιγότερη προσθήκη βάρους.

Πάντως έτσι όπως το βλέπω ένα νέο ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε μικρογραφία γεννιέται.

Επίσης άκουσα ότι η εταιρία θέλοντας να στηρίξει το βαπόρι στην παροναξία όσο τον δυνατόν καλύτερα χτυπάει πληρώματα σε καίριες θέσεις τα οποία έχουν κάνει μεγάλη καριέρα στην γραμμή.

Posted

Σωστη η κινηση να προσεγγισουν πλοιαρχο με πολλα χρονια στη γραμμη... Αλλα δεν αντεχω θα την πεταξω. Σαν πολυ μικρο δεν ειναι το πλοιο απο αποψη μεγεθους (αρα και χωρητικοτητας) Και απ οσο ξερω και η ταχυτητα του δεν ξεπερναει τους 17-18 κομβους. Πολυ προβληματιζομαι για την επιτυχια του εγχειρηματος...

  • 1 month later...
Posted (edited)

παντως αναρωτιεμαι με τοση μετασκευη (εστω και αλουμινιο σε μεγαλο μερος) αν θα χρειαστει και sposnsons για τη στοκχολμη, αλλα και για να διαρηρησει τη μεταφορικη του δυνατοτητα.

Edited by proud_ionian
  • 4 weeks later...
Posted

Να πουμε οτι η εξωτερικη οψη του πλοιου κοντευει να ολοκληρωθει.Εχει χτιστει πλεον μεχρι και την πρυμνη εχω εχει ξυστει σχεδον ολο απο την δεξια μερια.Χτες που περασα δουλευανε κανονικα,ειχε τον καταπελτη κλειστο και γινοταν εργασιες στα πεδιλα του καταπελτη

Posted

Στο πάνω ντεκ της πρύμης φτιάχνεται ένα ωραίο ημικυκλικό σκέπαστρο τυπου (αλλά όχι ίδιας έκτασης) Ν. Μύκονος στην βάση του οποιου ξεκινούν δύο ωραίες γυριστές σκάλες.

  • 4 weeks later...
Posted

Μια πιο πρόσφατη φωτογραφία με τη πρόοδο των εργασιών στον Αδαμάντιο Κοραή, όπου μπορείτε να διακρίνετε ότι φτιάχνουν μια νέα τσιμινιέρα στο κέντρο, αντί για τις δυο που είχε προηγουμένως.

Γιατί πιστεύω ότι ούτε αυτό θα προλάβει καθόλου από το καλοκαίρι, όπως δηλαδή και ο Ελυρος.

Posted

Δεν είναι εύκολο πράγμα να χωρέσεις τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι.

Αφού έχουν κρατήσει τα ένα κομμάτι από τις παλιές τσιμινιέρες, μήπως θα τα φορέσουν τα αλουμίνια αποπάνω; Πάντως απο άλλη οπτική γωνία (παλιότερα) μου φαίνονται 2 οι τσιμινιέρες.

post-24-128326975283_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Έχεις δίκαιο φίλε Chiotis. Μάλλον παρασύρθηκα που την είχαν ακουμπήσει στη μέση, και μου φάνηκε ότι θα έκαναν μια ενιαία. Αλλά όπως είδα σήμερα είναι δυο ξεχωριστές. Το Αδαμάντιος Κοραής βάφεται στην αριστερή πλευρά με «primer», για τη προστασία των μεταλλικών επιφανειών από τη διάβρωση.

  • 2 weeks later...
Posted

Στην μεγαλη δεξεμενη Βασιλειαδη εχει ανεβει το βαπορι συμφωνα με περαστικο θαμωνα του λιμανιου

Posted

Η φήμη που άκουσα οτι μπορεί να δρομολογηθεί στις Δυτικές Κυκλάδες είναι φήμη ή κατι όντως κατί υπάρχει προς αυτή την κατεύθυνση......:confused:

Posted

Σχεδόν 4 ημέρες στη δεξαμενή χωρίς να έχουν προχωρήσει πολύ οι εργασίες του δεξαμενισμού. Ο δεξαμενισμός του προβλέπεται να διαρκέσει αρκετές ημέρες ακόμα, κατά την διάρκεια των οποίων θα γίνουν όλες οι απαιτούμενες εργασίες καθαρισμού, βαφής αλλά και ελέγχων των υφάλων, των αξονικών συστημάτων και των πηδαλίων του.

Μου κάνει εντύπωση ότι έχουν κάνει μια αναδιπλωμένη ράμπα εσωτερικά για το άνω γκαράζ, (ενώ στην αρχή λέγανε ότι θα έκαναν ξεχωριστό καταπέλτη για το πάνω γκαράζ) πολύ κοντά στο καταπέλτη, που λογικά θα δυσκολεύει τη ταυτόχρονη φόρτωση φορτηγών στο κύριο γκαράζ, με τη ράμπα κατεβασμένη.

Άλλο περίεργο είναι ότι στις τσιμινιέρες το ανάγλυφο της Zante Ferries το ανάγλυφο της Zante Ferries δεν τα έχουν στο κέντρο κάθε τσιμινιέρας αλλά πιο μπροστά.

Από όσο μπορέσω να διακρίνω οι ψευδοροφές στη γέφυρα και στο κατάστρωμα από τη γέφυρα έχουν τοποθετηθεί (άρα τελείωσαν από καλωδιώσεις και σωληνώσεις). Έχουν τοποθετηθεί τα MES δεξιά και αριστερά, αλλά και πολλά βαρελάκια

Posted

δε θυμαμαι αν το εχουμε συζητησει, αλλα απο τις φωτο του p100 μου φαινεται οτι οι προπελλες ειναι σταθερου βηματος. (αρα τουμπαριστες με ολα τα επακολουθα);)

Posted (edited)

Και μαλιστα εσωστρεφεις. Επισης με οτι αυτο συνεπαγεται. ;) Τουλαχιστον εχει 2 τιμονια. Το συστημα του πρεπει να ειναι σαν του Διαγορα οποτε στα μπαταρισματα και στο αναποδα δε θα πρεπει να εχει σημαντικο προβλημα.

Edited by Neptune
Posted

λαθος κυριοι!οι μηχανες του ειναι κανονικες δεν ειναι τουμπαριστες.εχει κ σπαστα τιμονια σαν τα μπλου σταρ.μπηκα μεσα κ το ειδα το πλοιο εσωτερικα.εχει πεσει πολυ χρημα μεσα.οι σκαλες επιβατων ειναι πολυ φαρδιες κ εχει κ 2 ηλεκτρικες σκαλες που σε βγαζουν στο κυριως ντεκεχει 2 μεγαλα σαλονια κ 1 μικρο,οπως μικρο ειναι κ το εστιατοριο.εχει καμια 50κρεβατια αλλα πιστευω οτι θελει κ αλλα.το πλωριο σαλονι ειναι ολα τα λεφτα κ η θεα απο την γεφυρα φοβερη!στο γκαραζ μπαινουν καμια 40 9μετρα φορτηγα κ στο πανω 50ι.χ.οσο για την ραμπα που οδηγει στο πανω γκαραζ για να φυγει η απορια καποιων την κανανε μπροστα εκει για να εχει μικροτερη κλιση.προσθεσανε κ χειριστηρια στις βαρδιολες.κ η σημαντικοτερη ειδηση ειναι οτι οποτε κ αν τελειωσει θα μπει παροναξια κ θα ερθει κ το αδελφακι να μετασκευαστει για να το διπλωσει το αλλο καλοκαιρι

Posted

τα κανονικα τιμονια γυριζουν μεχρι 40 μοιρες.στα σπαστα τιμονια κατα την διαρκει της μανουβρας μπορουν γυρισουν μεχρι 70μοιρες.για παραδειγμα τα μπλου σταρ τα χεις πως γυριζουν;συνηθως σπαστα τιμονια χρισοιμοποιουν στις κυκλαδες.ξεχασα να πω πως φτιαχτηκαν κ διπυθμενα γιατι το πλοιο δεν ειχε για προσαρμοστει με τους κανονισμους

Posted

για τα τιμονια λεπτομερεις εντος;)

σημερα που το ειδα ειχε φορεσει βαρελακια. υποθετω τα εβαλε τωρα που ειναι στου βασιλειαδη.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...