Earl Granville Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Για 15 Ιουνίου παλεύουν να το έχουν έτοιμο το βαποράκι ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του. Ο χρόνος είναι ψηλοοριακός σύμφωνα με τις δουλειές που έχει ακόμα διότι πέφτει εκτεταμένη μετασκευή σε όλα τα επίπεδα.
Angelos Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Άκουσα ότι η εταιρεία αναγκάστηκε σε αυτό το πλοίο να σηκώσει μηχανές ώστε να βάλει double bottoms. Αν ισχύει, αυτό σημαίνει πολλές extra δουλειές απότι περίμεναν και σίγουρα αρκετά μεγαλύτερο budget.....
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Για 15 Ιουνίου παλεύουν να το έχουν έτοιμο το βαποράκι ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.Ο χρόνος είναι ψηλοοριακός σύμφωνα με τις δουλειές που έχει ακόμα διότι πέφτει εκτεταμένη μετασκευή σε όλα τα επίπεδα. Σαν πολύ αισιόδοξη βλέπω την ημερομηνία. Γιατί η λαμαρινοδουλεια θεωρητικα είναι η πιο σύντομη (εύκολη??) εργασία της μετασκευής. Όταν θα αρχίσουν να φτιάχνουν το εσωτερικό του (συστήματα πυρανίχνευσης, πυροσβέσεως, μονώσεις, ηλεκτρολογικά, ξενοδοχειακό). Έχουμε πρόσφατο παράδειγμα του Αριάδνη
polmyt Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Η λαμαρινοδουλεια πρεπει να κοντευει να τελειωσει παντως μιας και εχει φτασει η μετασκευη μεχρι την πρυμνη του πλοιου Κατα την αποψη μου παντως γινεται αρκετα κουτι Για να παρουμε μια ιδεα πως ηταν την Τεταρτη που μας περασε
Earl Granville Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Στο πλοίο από ότι βλέπουμε πέφτει μπόλικο αλουμίνιο με προφανή σκοπό την όσο τον δυνατόν λιγότερη προσθήκη βάρους. Πάντως έτσι όπως το βλέπω ένα νέο ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε μικρογραφία γεννιέται. Επίσης άκουσα ότι η εταιρία θέλοντας να στηρίξει το βαπόρι στην παροναξία όσο τον δυνατόν καλύτερα χτυπάει πληρώματα σε καίριες θέσεις τα οποία έχουν κάνει μεγάλη καριέρα στην γραμμή.
Neptune Posted April 14, 2008 Author Posted April 14, 2008 Σωστη η κινηση να προσεγγισουν πλοιαρχο με πολλα χρονια στη γραμμη... Αλλα δεν αντεχω θα την πεταξω. Σαν πολυ μικρο δεν ειναι το πλοιο απο αποψη μεγεθους (αρα και χωρητικοτητας) Και απ οσο ξερω και η ταχυτητα του δεν ξεπερναει τους 17-18 κομβους. Πολυ προβληματιζομαι για την επιτυχια του εγχειρηματος...
proud_ionian Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 (edited) παντως αναρωτιεμαι με τοση μετασκευη (εστω και αλουμινιο σε μεγαλο μερος) αν θα χρειαστει και sposnsons για τη στοκχολμη, αλλα και για να διαρηρησει τη μεταφορικη του δυνατοτητα. Edited November 1, 2014 by proud_ionian
polmyt Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Να πουμε οτι η εξωτερικη οψη του πλοιου κοντευει να ολοκληρωθει.Εχει χτιστει πλεον μεχρι και την πρυμνη εχω εχει ξυστει σχεδον ολο απο την δεξια μερια.Χτες που περασα δουλευανε κανονικα,ειχε τον καταπελτη κλειστο και γινοταν εργασιες στα πεδιλα του καταπελτη
enas chiotis Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Στο πάνω ντεκ της πρύμης φτιάχνεται ένα ωραίο ημικυκλικό σκέπαστρο τυπου (αλλά όχι ίδιας έκτασης) Ν. Μύκονος στην βάση του οποιου ξεκινούν δύο ωραίες γυριστές σκάλες.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Μια πιο πρόσφατη φωτογραφία με τη πρόοδο των εργασιών στον Αδαμάντιο Κοραή, όπου μπορείτε να διακρίνετε ότι φτιάχνουν μια νέα τσιμινιέρα στο κέντρο, αντί για τις δυο που είχε προηγουμένως. Γιατί πιστεύω ότι ούτε αυτό θα προλάβει καθόλου από το καλοκαίρι, όπως δηλαδή και ο Ελυρος.
enas chiotis Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Δεν είναι εύκολο πράγμα να χωρέσεις τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι. Αφού έχουν κρατήσει τα ένα κομμάτι από τις παλιές τσιμινιέρες, μήπως θα τα φορέσουν τα αλουμίνια αποπάνω; Πάντως απο άλλη οπτική γωνία (παλιότερα) μου φαίνονται 2 οι τσιμινιέρες.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Έχεις δίκαιο φίλε Chiotis. Μάλλον παρασύρθηκα που την είχαν ακουμπήσει στη μέση, και μου φάνηκε ότι θα έκαναν μια ενιαία. Αλλά όπως είδα σήμερα είναι δυο ξεχωριστές. Το Αδαμάντιος Κοραής βάφεται στην αριστερή πλευρά με «primer», για τη προστασία των μεταλλικών επιφανειών από τη διάβρωση.
polmyt Posted July 25, 2008 Posted July 25, 2008 Στην μεγαλη δεξεμενη Βασιλειαδη εχει ανεβει το βαπορι συμφωνα με περαστικο θαμωνα του λιμανιου
Panagia Ekatontapiliani Posted July 25, 2008 Posted July 25, 2008 Και έτσι όπως το είδα σήμερα, ούτε τον Οκτώβριο θα είναι έτοιμο??
KARAVI Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Η φήμη που άκουσα οτι μπορεί να δρομολογηθεί στις Δυτικές Κυκλάδες είναι φήμη ή κατι όντως κατί υπάρχει προς αυτή την κατεύθυνση......
Panagia Ekatontapiliani Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 Σχεδόν 4 ημέρες στη δεξαμενή χωρίς να έχουν προχωρήσει πολύ οι εργασίες του δεξαμενισμού. Ο δεξαμενισμός του προβλέπεται να διαρκέσει αρκετές ημέρες ακόμα, κατά την διάρκεια των οποίων θα γίνουν όλες οι απαιτούμενες εργασίες καθαρισμού, βαφής αλλά και ελέγχων των υφάλων, των αξονικών συστημάτων και των πηδαλίων του. Μου κάνει εντύπωση ότι έχουν κάνει μια αναδιπλωμένη ράμπα εσωτερικά για το άνω γκαράζ, (ενώ στην αρχή λέγανε ότι θα έκαναν ξεχωριστό καταπέλτη για το πάνω γκαράζ) πολύ κοντά στο καταπέλτη, που λογικά θα δυσκολεύει τη ταυτόχρονη φόρτωση φορτηγών στο κύριο γκαράζ, με τη ράμπα κατεβασμένη. Άλλο περίεργο είναι ότι στις τσιμινιέρες το ανάγλυφο της Zante Ferries το ανάγλυφο της Zante Ferries δεν τα έχουν στο κέντρο κάθε τσιμινιέρας αλλά πιο μπροστά. Από όσο μπορέσω να διακρίνω οι ψευδοροφές στη γέφυρα και στο κατάστρωμα από τη γέφυρα έχουν τοποθετηθεί (άρα τελείωσαν από καλωδιώσεις και σωληνώσεις). Έχουν τοποθετηθεί τα MES δεξιά και αριστερά, αλλά και πολλά βαρελάκια
proud_ionian Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 δε θυμαμαι αν το εχουμε συζητησει, αλλα απο τις φωτο του p100 μου φαινεται οτι οι προπελλες ειναι σταθερου βηματος. (αρα τουμπαριστες με ολα τα επακολουθα)
Neptune Posted July 29, 2008 Author Posted July 29, 2008 (edited) Και μαλιστα εσωστρεφεις. Επισης με οτι αυτο συνεπαγεται. Τουλαχιστον εχει 2 τιμονια. Το συστημα του πρεπει να ειναι σαν του Διαγορα οποτε στα μπαταρισματα και στο αναποδα δε θα πρεπει να εχει σημαντικο προβλημα. Edited July 29, 2008 by Neptune
vassilisman Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 πρακτικα τι διαφερει στη συμπεριφορα το ζευγος εσωστρεεφων απο τα εξωστρεφη?
Neptune Posted July 30, 2008 Author Posted July 30, 2008 Αν εχεις ορεξη μπορεις να λυσεις αρκετες αποριες σου διαβαζοντας εδω
margaritis24 Posted August 2, 2008 Posted August 2, 2008 λαθος κυριοι!οι μηχανες του ειναι κανονικες δεν ειναι τουμπαριστες.εχει κ σπαστα τιμονια σαν τα μπλου σταρ.μπηκα μεσα κ το ειδα το πλοιο εσωτερικα.εχει πεσει πολυ χρημα μεσα.οι σκαλες επιβατων ειναι πολυ φαρδιες κ εχει κ 2 ηλεκτρικες σκαλες που σε βγαζουν στο κυριως ντεκεχει 2 μεγαλα σαλονια κ 1 μικρο,οπως μικρο ειναι κ το εστιατοριο.εχει καμια 50κρεβατια αλλα πιστευω οτι θελει κ αλλα.το πλωριο σαλονι ειναι ολα τα λεφτα κ η θεα απο την γεφυρα φοβερη!στο γκαραζ μπαινουν καμια 40 9μετρα φορτηγα κ στο πανω 50ι.χ.οσο για την ραμπα που οδηγει στο πανω γκαραζ για να φυγει η απορια καποιων την κανανε μπροστα εκει για να εχει μικροτερη κλιση.προσθεσανε κ χειριστηρια στις βαρδιολες.κ η σημαντικοτερη ειδηση ειναι οτι οποτε κ αν τελειωσει θα μπει παροναξια κ θα ερθει κ το αδελφακι να μετασκευαστει για να το διπλωσει το αλλο καλοκαιρι
margaritis24 Posted August 2, 2008 Posted August 2, 2008 τα κανονικα τιμονια γυριζουν μεχρι 40 μοιρες.στα σπαστα τιμονια κατα την διαρκει της μανουβρας μπορουν γυρισουν μεχρι 70μοιρες.για παραδειγμα τα μπλου σταρ τα χεις πως γυριζουν;συνηθως σπαστα τιμονια χρισοιμοποιουν στις κυκλαδες.ξεχασα να πω πως φτιαχτηκαν κ διπυθμενα γιατι το πλοιο δεν ειχε για προσαρμοστει με τους κανονισμους
proud_ionian Posted August 2, 2008 Posted August 2, 2008 για τα τιμονια λεπτομερεις εντος σημερα που το ειδα ειχε φορεσει βαρελακια. υποθετω τα εβαλε τωρα που ειναι στου βασιλειαδη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now