Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

11 hours ago, express skiathos said:

Η γνωμοδότηση του τελευταίου ΣΑΣ.

Quote

ΘΕΜΑ 24: ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΑΠΟ 01-12-2023 ΕΩΣ 15-12-2023 ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ ¨ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ¨ Ν.Π.12665 ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ ΑΠΟ 01-11-2023 ΕΩΣ 15-12-2023 - ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΑ

Για να δούμε τί θα δούμε. Θα έρθει; Θα κάνει... ακινησία 60+40 μέρες; Θα αντικατασταθεί;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

On 9/13/2023 at 1:23 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από το Νοέμβριο έχουν δηλωμένα δρομολόγια, αλλά δεν πιστεύω ότι εάν επιστρέψουν θα μπουν τόσο νωρίς στη νεκρή περίοδο του χειμώνα.

Μάλλον ξαναμπαίνουν στην γραμμή. Και με μοναχοβάπορο κιόλας τον Κύδωνα..! Θα πέσει πολύ αίμα, μου φαίνεται, τον χειμώνα στην γραμμή. 

 

https://www.mononews.gr/business/shipping/to-kidon-palas-ton-minoikon-grammon-sti-grammi-pireas-chania

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Strofalos said:

 

Μάλλον ξαναμπαίνουν στην γραμμή. Και με μοναχοβάπορο κιόλας τον Κύδωνα..! Θα πέσει πολύ αίμα, μου φαίνεται, τον χειμώνα στην γραμμή. 

 

https://www.mononews.gr/business/shipping/to-kidon-palas-ton-minoikon-grammon-sti-grammi-pireas-chania

Τραγικο το πως το παρουσιασαν προκειμενου να φανει οτι ο τοπικος πολιτικος και καλα εκανε κατι. Με λιγα λογια ουσιαστικα "κερδισε΄΄ το αν γινει δευτερη δηλωση για χανια περα της ανεκ να την δεκτει. Πρακτικα η μινωικες εχουν ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ εγκεκριμενα δρομολογια τα οποια ζητησαν να μην κανουν και απο οτι φαινεται ουτε θα κανουν μιας και το κυδων παλλας εμφανιζεται να συνεχιζει στην αδριατικη και το νοεμβριο

Link to comment
Share on other sites

On 10/22/2023 at 4:02 PM, iord said:

Τραγικο το πως το παρουσιασαν προκειμενου να φανει οτι ο τοπικος πολιτικος και καλα εκανε κατι. Με λιγα λογια ουσιαστικα "κερδισε΄΄ το αν γινει δευτερη δηλωση για χανια περα της ανεκ να την δεκτει. Πρακτικα η μινωικες εχουν ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ εγκεκριμενα δρομολογια τα οποια ζητησαν να μην κανουν και απο οτι φαινεται ουτε θα κανουν μιας και το κυδων παλλας εμφανιζεται να συνεχιζει στην αδριατικη και το νοεμβριο

Σημερα ο συγκεκριμενος βουλευτης σε συνεντευξη του δηλωσε οτι θα πρεπει να θεωρειται δεδομενη η επιστροφη της Minoan στα Χανια μετα και απο επικοινωνια του ιδιου με τον CEO της εταιρειας Λουκα Σιγαλα.Το χρονοδιαγραμμα φαινεται να ειναι το Πασχα με τους φορεις να πιεζουν για νωριτερα.Για να δουμε τι θα δουμε.

https://www.zarpanews.gr/alexandros-markogiannakis-tis-epomenes-meres-i-dimopratisi-toy-ergoy-anakataskeyis-gia-to-kolymvitirio-tis-neas-choras/

Link to comment
Share on other sites

αρα αντι για 1 νοεμβρη που ελεγαν παμε πασχα του 24 και βλεπουμε. Παντος αν το πλοιο κανει τα νουμερα που λενε οτι κανει στην ιταλια, δεν το βλεπω να γυρναει

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ούτε η εταιρεία του βλέπει να γυρνάει!!! Στα θέματα του ΣΑΣ στις 10 Νοεμβρίου βλέπουμε ότι η Minoan Lines ζητάει ανάκληση της δήλωσης δρομολόγησης του Κύδων Πάλας στα Χανιά από την 1η Δεκεμβρίου 2024!!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MILTIADIS said:

Μη λες γιατι το πλοιο αυτο δεν κανει για να σηκωνει την κινηση των Χανιων τις μερες αιχμης

Ναι γιατί κάνει το γκάλαξυ... 

Και τα δυο είναι ακατάλληλα για τα Χανιά αλλά... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μονοπώλιο στο λιμάνι της Σούδας καταγγέλλουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών. Κάνουν λόγο για αυξανόμενες δαπάνες ναύλων και περιορισμένη χωρητικότητα στα πλοία

Quote

Επιστολή και από την ΟΦΑΕ που ζητά την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και του υπουργείου Ναυτιλίας, για την αποκατάσταση του υγιούς ανταγωνισμού και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των μεταφορικών επιχειρήσεων που εξυπηρετούν την Κρήτη με την υπόλοιπη χώρα

Επιστολή διαμαρτυρίας με θέμα τα εμπόδια που αντιμετωπίζει ο κλάδος τους στις μεταφορές των προϊόντων τους, λόγω των αυξανόμενων δαπανών των ναύλων, αλλά και της περιορισμένης χωρητικότητας των πλοίων, έστειλαν στο υπουργείο Ναυτιλίας, αλλά και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, τρία σωματεία ιδιοκτητών φορτηγών από την Κρήτη.

Όπως σημειώνουν, ειδικά στο λιμάνι της Σούδας, το πρόβλημα έγινε ακόμα μεγαλύτερο, μετά την αποχώρηση από τη γραμμή του πλοίου «Κύδων Παλάς», το οποίο απουσίασε όλη τη θερινή περίοδο. Το γεγονός αυτό είχε ως συνέπεια να αναγκάζονται να μεταφέρονται στο Ηράκλειο, να επιβιβάζουν τα φορτηγά τους σε πλοία Ro-Ro με μόλις ένα-δύο δρομολόγια την εβδομάδα, ενώ υποστηρίζουν ότι οι εταιρείες «ΑΝΕΚ» και «Blue Star» δεν τους εξυπηρετούν με το «πρόσχημα ότι δεν χωράμε στα πλοία τους και απαιτούν επιπλέον χρήματα, ισχυριζόμενες ότι δεν είμαστε τακτικοί πελάτες τους». Για όλους αυτούς τους λόγους, ζητούν να επανέλθει στη γραμμή Πειραιάς-Σούδα πλοίο και της ναυτιλιακής εταιρείας «Minoan Lines», ώστε να σταματήσει το μονοπώλιο και να μπορέσουν να εργαστούν απρόσκοπτα.

Παρέμβαση στο θέμα έκανε και η ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Διεθνών Μεταφορών), η οποία με δική της επιστολή προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού Ιωάννη Λιανό, αλλά και στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας, αναφέρεται στο πρόβλημα που υπάρχει με την παρεμπόδιση των εμπορευματικών μεταφορών και το οποίο έχει προκληθεί εξαιτίας της μονοπωλιακής κατάστασης στην ακτοπλοϊκή γραμμή Σούδα – Πειραιά. Χαρακτηρίζει «απαράδεκτη» αυτή την κατάσταση και αναφέρει ότι οι αυτοκινητιστές, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, φέρνουν εις πέρας ένα τεράστιο έργο, το οποίο είναι υποχρέωση της πολιτείας να προστατεύσει και να στηρίξει και όχι να παρεμποδίζεται. «Δεν είναι δυνατόν να επικρατούν μονοπωλιακές συνθήκες σε μια τόσο κρίσιμη γραμμή», επισημαίνουν και ζητούν την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Ναυτιλίας, καθώς και της Επιτροπής Ανταγωνισμού, για την αποκατάσταση του υγιούς ανταγωνισμού και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των μεταφορικών επιχειρήσεων που εξυπηρετούν την Κρήτη με την υπόλοιπη χώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Μονοπώλιο;

Τι να πουν σε άλλα νησιά. Στα Χανιά έχουν τουλάχιστον δύο επιλογές. Άλλο αν δεν τους αρέσουν.

Άντε και να συμφωνήσουμε. Τι προτείνουν; Να βρει το ελληνικό κράτος άλλη εταιρεία; Να "μαλώσει" τον όμιλο που μάλλον τους τιμωρεί που επέλεξαν τους προηγούμενους για το ταξίδι τους; Τι;

Link to comment
Share on other sites

Αν και αμφιβάλλω για την έλλειψη επάρκειας στις συνδέσεις από και προς την Κρήτη, η ερώτηση παραμένει:

Ποια είναι η πρόταση για λύση του "προβλήματος";

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν αμφιβάλλω περί ύπαρξης μονοπωλίου στα Χανιά.

Πρόταση για λύση του προβλήματοςστην παραπάνω ανακοίνωση, σαφώς και δεν υπάρχει.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, marioskef said:

Στο παραπάνω δημοσίευμα του Οικονομικού Ταχυδρόμου, αναφέρει ότι μετά την ολοκλήρωση των ακινησιών, ο Μπένυ θα αντικατασταθεί από πλοίο με μεγαλύτερη χωρητικότητα στο γκαράζ.

Αυτό που αναφέρουν πάντως στην ανακοίνωση ισχύει. Τους καλοκαιρινούς μήνες τόσο μεταφορικές, όσο και επισκέπτες με προορισμό τα Χανιά, επέλεγαν το Ηράκλειο λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας στα πλοία των Χανίων.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια τα δρομολόγια των RoRo είναι τρία την εβδομάδα (αυτή την περίοδο), δύο από την Creta Cargo Lines και ένα από το Πελαγίτης.

Σχετικά με το καλοκαίρι, σε όλα τα νησιά υπάρχουν μέρες που δεν υπάρχει θέση ούτε για ποδήλατο, με πιθανές εξαιρέσεις κάποια με πληθώρα δρομολογίων. 

Link to comment
Share on other sites

Λάθος μου αυτό, αλλά δεν ξεφεύγει από το σκεπτικό μου.

Το ότι ο Όμιλος Άττικα λειτουργεί μονοπωλιακά ΚΑΙ στη γραμμή των Χανίων είναι η πραγματικότητα.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη αυτή είχε διαχρονικα αποκλειστικη εξυπηρέτηση απο μια εταιρεία η ένα παση περιπτωση απο κοινοπραξία πλην του διαστήματος που είχε παρουσία η Minoan με το Κύδων .

Η τελευταία αποφάσισε για δικούς της λόγους να αποχωρήσει προσωρινά / μόνιμα (το μέλλον θα δείξει ) οπότε πάλι το status της γραμμής επανηλθε στο ίδιο επίπεδο με αυτό που συνέβαινε όλα τα χρόνια .

Σεβαστή η επιθυμία των επαγγελματιών για ύπαρξη εταίρου πόλου , όμως επειδή πέραν απο τις Μινωϊκές δεν υπάρχει άλλος παίκτης με πλοία που να έχουν το capacity για την γραμμή και επειδή με γενικόλογες ανακοινώσεις  δεν επιτυγχάνεται κάτι , το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να ζητήσουν ραντεβού με τους ιθύνοντες των Μινωικων για να εξεταστεί η περίπτωση επαναδραστηριοποίησης στη γραμμή . 
 

Όλα τα άλλα νομίζω ότι πέραν του θορύβου απο μια στρακαστρούκα της στιγμής δεν έχουν αντίκρυσμα.

Επισης εκείνο που με προβληματίζει είναι η αναφορά αντικατάστασης του Βενιζέλος με άλλο πλοίο μεγαλύτερης χωρητικότητας σε γκαράζ . Εκτός απο το ΚΡΗΤΗ ΙΙ όπου μια τέτοια αντικατάσταση θα φέρει μουρμούρες , ποιο θα μπορούσε να ήταν , το οποίο εκτός των άλλων θα πρέπει να διαθέτει ικανοποιητικό γκαράζ ;;

Link to comment
Share on other sites

Θυμίζω τι ελεγε ο @Panagia Ekatontapiliani, ζητάει ο κόσμος 2ο πλοίο ,κάνει αποδρομολόγηση ο Grimaldi ,έρχεται ο Μ.Η. ως σωτήρ

On 4/4/2023 at 10:14 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σε αυτό το άρθρο από το mononews αναφέρει κάποια πράγματα για κινήσεις της SeaJets (έχει κάποιες σημαντικές λάθος πληροφορίες για το Superstar II), αλλά εγώ κρατάω ότι έχει βλέψεις για τη γραμμή Πειραιά Χάνια με νέο πλοίο που ακούγεται ότι έχει κλείσει

Αυτό το πλοίο ακούγεται είναι Ιαπωνικό πλοίο αλλά πρέπει να βρίσκεται στην Νότια Κορέα.

20 minutes ago, Annivas said:

Επισης εκείνο που με προβληματίζει είναι η αναφορά αντικατάστασης του Βενιζέλος με άλλο πλοίο μεγαλύτερης χωρητικότητας σε γκαράζ . Εκτός απο το ΚΡΗΤΗ ΙΙ όπου μια τέτοια αντικατάσταση θα φέρει μουρμούρες , ποιο θα μπορούσε να ήταν , το οποίο εκτός των άλλων θα πρέπει να διαθέτει ικανοποιητικό γκαράζ ;;

Αστεριων ΙΙ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...