Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μόνο για λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά!!! Σταματάει το Κυδων για να πάει στο πόδι του Smeralda και το καλοκαίρι θα ξαναγυρίσει στα Χανιά, να αρπάξει ότι αρπάξει από την κοινοπραξία (που μέχρι το καλοκαίρι θα είναι μία εταιρεία πλέον). Για το μεσοδιάστημα, "η Κρητική κρουαζιέρα" σας περιμένει. Το μόνο καλό από τα τριγωνικά δρομολόγια είναι πως μπορείς να πάς από Χανιά Πειραιά με πενταροδεκάρες. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο βέβαια, ο Μανωλιός το έχει προσπαθήσει με όλους τους τρόπους να πατήσει καλά στα Χανιά αλλά μάταια. Με ένα καράβι, δύσκολα φέρνεις βόλτα την γραμμή όπως πρέπει. Αν διπλώνονταν από το αδερφό του, χειμώνα καλοκαίρι, θα τα κατάφερνε καλύτερα αλλά η ρημάδα η γραμμή δεν έχει τόση κίνηση ώστε να συντηρεί 4 θηρία όλο τον χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας μη βιαζομαστε.Μπορει τωρα τη χαμηλη περιοδο να μην υπαρξουν τακτικες προσεγγισεις αλλα απο τον Απριλιο να εχουμε εξελιξεις στη γραμμη ;)

Link to comment
Share on other sites

το κυδων φευγει απο τη γραμμη των χανιων μεχρι τις 31 οκτωβριου .δηλαδη ο ιταλος μας εγραψε κανονικα και εφυγε επειδη προφανως δεν εκανε τζιρο .αυτος λυσσαξε να ερθει στα χανια. τωρα θα κανει παρτυ η κοινοπραξια ηδη τρεμουμε τις τιμες  για το καλοκαιρι ηταν που ηταν πανακριβοι εχει γουστο να κανει και αλλες αυξησεις.

Edited by manos75
Link to comment
Share on other sites

Πιο πιθανό θεωρώ το Αριάδνη, δεδομένου ότι έχει δηλωθεί επισημα για Χανιά ούτως ή άλλως την επόμενη δρομολογιακή περίοδο 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ ότι δεν θα μπει κανένα άλλο βαπόρι από τη κοινοπραξία επειδή θα φύγει το Κάδων Πάλας. Η κίνηση θα καλυφτεί από τα δυο υπάρχοντα πλοία της γραμμής των Χανίων με παραπάνω ημερήσια δρομολόγια την υψηλή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς. Εάν το φετινό δίδυμο στα Χανιά είναι τα Έλυρος/Αριάδνη τότε με στάνταρ ημερήσια ακόμα και κάθε μέρα (που δεν θα γίνει) την φέρνουν βόλτα την γραμμή τόσο σε χρόνους (μπορούν να κάνουν το δρομολόγιο σε 7 ώρες), όσο και σε χωρητικότητα (3.900γραμμικά μέτρα περίπου σε ημερήσια&βραδινά δρομολόγια). Η μόνη διαφορά είναι πως θα αυξηθούν οι πληρότητες των πλοίων. 

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά με τις ελάχιστες καμπίνες ρου Αριάδνη καλοκαίρι δεν βγαίνει..., χωρίς τα δρομολόγια των μινωικων και με αυτό το δίδυμο το καλοκαίρι η γραμμή θα υποεξυπηρετηθει...

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοία που θα δρομολογήσουν στην γραμμή είναι το ζήτημα. Τα ημερήσια κουτσά-στραβά θα γίνουν είτε είναι το Queen Mary στην γραμμή είτε ο Ταξιάρχης. Με κάνα ισχυρό δίδυμο, το Νοέμβρη, ο Μανωλιός, ούτε απ'εξω δε θα μπορεί να περάσει. 

Link to comment
Share on other sites

Αφενός πιστεύω και εγώ αυτό που λέει ο @Panagia Ekatontapiliani . Δε θα αλλάξει τα καράβια της η κοινοπραξία. Δε το έκανε όταν είχε ανταγωνισμό, θα το κάνει τώρα που μένει μόνη της; Δε πιστεύω ότι την ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν θα χωρέσουν όλοι οι επιβάτες στις πιο εμπορικές μέρες. Αφετέρου, το Κύδων Παλάς είναι ένα πλοίο που δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και από κανένα άλλο στην Ελλάδα. Χώρους άπλετους έχει, πολυτέλεια άνεση έχει, ταχύτητα έχει. Ακόμα και Φόσεν/ Σουπερφαστ να φέρει η κοινοπραξία, το Κύδων μπορεί να τα ανταγωνιστεί στα ίσα. Οπότε @Strofalos, άμα όντως έχουν σκοπό να ξανά μπουν οι Μινωικές στα Χανιά, μπορούν να το κάνουν με όποιο δίδυμο και να βρουν απέναντι τους.

17 hours ago, Mike18 said:

13/4 ξεκινάει κάποια ημερήσια για Χανιά η κοινοπραξια 

Να πούμε βέβαια ότι αυτά τα ημερήσια είναι την περίοδο του Πάσχα, που ούτως ή άλλως κάνει η κοινοπραξία κάθε χρόνο αυτήν τη περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως το Κυδων Παλλας είναι ένα πλοίο που δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανέναν στην Ελλάδα αλλά (ακραίο σενάριο αυτό που θα πω, λογικά δεν θα γίνει και ποτέ) αν μετά την συγχώνευση ΑΝΕΚ-Αττικα δρομολογηθούν τα Φοσενακια στα Χανιά και αρχές Μαρτίου ξαναγυρισει ο Κυδωνας για μια δεύτερη προσπάθεια, οι πιθανότητές του θα είναι γεωμετρικά μικρότερες από ότι τώρα. Αυτό εννοώ πως είναι στο γήπεδο της Αττικα η επιστροφή του Κυδων ή όχι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

:lol: αν ισχυει οντως αυτο τοτε ο ιταλος δεν πρεπει να ξαναστειλει το βαπορι στη γραμμη των χανιων.δηλαδη ολο το καλοκαιρι περυσι στα ημερησια δρομολογια απο χανια για πειραια μετεφερε μονο το πληρωμα που εκανε βολτα :lol:

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, lostromos said:

Άκουσα ότι σταμάτησε από τα Χανιά γιατί πέρυσι μπήκε μέσα 12.000.000

 

On 2/6/2023 at 5:35 PM, MILTIADIS said:

Ας μη βιαζομαστε.Μπορει τωρα τη χαμηλη περιοδο να μην υπαρξουν τακτικες προσεγγισεις αλλα απο τον Απριλιο να εχουμε εξελιξεις στη γραμμη ;)

 

On 8/12/2022 at 8:22 PM, MILTIADIS said:

Καλως ή κακως ομως καθε καλοκαιρι διακινουν περισσοτερο κοσμο απο την κοινοπραξια και στα Χανια και στο Ηρακλειο.

 

On 7/28/2021 at 4:10 PM, MILTIADIS said:

Νομιζω παντως οτι κακως στεκομαστε ακομα στα νουμερα της συγκεκριμενης γραμμης καθε φορα.

Εχουν περασει 3 ολοκληρα χρονια απο τη δρομολογηση και οποιος ηταν να φυγει θα ειχε φυγει.

Αποδεικνυεται οτι στη γραμμη χωρανε ολοι προς διαψευση πολλων.

 

On 1/6/2021 at 1:23 AM, MILTIADIS said:

Εκανε τριγωνικα και πριν την επιδοτηση και θα κανει και μεχρι το Πασχα με 'η χωρις αυτη οποτε μην αγχωνεται κανεις για το κατα ποσο επηρεαζεται ο..παγκοσμιος τζιρος του Μανωλη απο τα Χανια!!

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, lostromos said:

Άκουσα ότι σταμάτησε από τα Χανιά γιατί πέρυσι μπήκε μέσα 12.000.000

Και πρόπερσι, επί covid, να δεις πόσο μέσα μπήκε..! Όμως δεν τον ένοιαζε, αλλού αποσκοπούσε η δρομολόγηση πλοίου του στα Χανιά. 

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχείτε. Οταν ολοκληρωθεί κάποια στιγμή ο ΒΟΑΚ και η γραμμή των Χανίων εποχική θα είναι (δεν αστειύομαι).

Επειδή ταξίδεψα και το 2021 και το 2022 και εκανα χαζι και αρκετες αφιξοαναχωρησεις στα Χανια, το καλοκαιρι το πλοιο ηταν με πολυ υψηλες πληροτητες (και ΙΧ και φορτηγα).

Προφανως αυτο αφορουσε μονο τη high season. 

Αν ηθελε να πραγματικα να πεταξει την ΚΞ εξω απο τη γραμμη, θα επρεπε να εχει διπλωσει το πλοιο και επιπλεον να κανει πιο δυναμικη τιμολογιακη πολιτικη (ειχε το 2021, οχι τοσο το 2022).

Τεσπα, για τα Χανια ειναι υποβαθμιση η αποχωρηση της δευτερης εταιριας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 3/30/2023 at 4:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο δεξαμενισμός του Ελυρος επισπεύτηκε και θα γίνει από τις 09/04/23 έως τις 10/04/23.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αναλάβει το γκάλαξυ μόνο του τα δρομολόγια, με ημερήσια από Χανιά στις 10 το πρωί και βραδινά από Πειραιά στις 10 το βράδυ. Όλα αυτά για το διάστημα από το επόμενο Σάββατο μέχρι και Μεγάλη Τρίτη. 

Τα κατάφεραν πάντως στα Χανιά να πέσουν από 3 πλοία σε 1, έστω και από σπόντα για μικρό διάστημα. Και αυτό σε περίοδο Πάσχα, με το ακατάλληλο σε τέτοιες συνθήκες γκαλαξυ.

Link to comment
Share on other sites

Τα αρχαια χρονια το Πασχα βαζανε και ημερησια τωρα θα χει τοσες μερες και τετοιες μερες 1 πλοιο και με ανεπαρκες ξενοδοχειο.Μαλλον κατι δεν παει καλα σ αυτη τη γραμμη και γι αυτο δεν φταιω εγω αλλα το Αεροδρομιο Δασκαλογιαννης.😎

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...