Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μη το λες αυτό. Το 2007 το Αίολος Κεντέρης 1 στο Ρέθυμνο, με ίδια διάρκεια ταξιδιού και απ' ευθείας, χωρίς στάσεις δηλαδή, πήγε πολύ καλά από κίνηση. Αν φέρουν κάποιο καλό σχετικά ταχύπλοο (Το Tera δεν νομίζω ότι το λες και οικονομικό από πλευράς εξόδων, το SRJ2 θα μπορούσε άνετα) . Μη σας πω ότι το λες και σπάσιμο (Για πολλοστή φορά!) του μονοπωλίου της Attica στο λιμάνι, εφόσον το πλοίο που θα φέρουν θα είναι πιο οικονομικό από το Κύδων Πάλας που απέτυχε. (Ναι, το ξέρω ότι ακούγεται αστείο και θα ψιλοσυμφωνήσω μαζί σας.). Βέβαια μόνο σε βάθος χρόνου θα δούμε για το εάν θα πετύχει το εγχείρημα. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 hours ago, jimmyN said:

Έχω την αίσθηση ότι ποντάρει στο Χανιά-Μήλος, γιατι το Πειραιάς-Χανιά με ταχύπλοο δύσκολα έχει προοπτική.

Συμφωνώ και εγω οτι ποντάρει στο Χανια - Μηλος αλλα και στο γεγονος οτι μέσω του island hopping της εταιριας η σιτζετ καποιο μπορει να γυρισει τις δυτικες με το τσαμπιον τζετ και μετα να βρεθει χανια (αν εχει φυσικα ενα νεφρο να δοσει). 

Κάποια discussion points ωστόσο στα οποια θα χαρω ν ακουσω και αλλες αποψεις: 

1. Η διαφορά τιμης στο εισητηριο ειναι τετοια που το καθιστά ασύμφορο για το κομματι ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΝΙΑ.  Μια 4 μελης οικογένεια με αμαξι πήγαινε ελα σε καμπινα με ΑΝΕΚ θελει 538.50. Η ιδια οικογένεια με σιτζετ θα πληρωσει 634.00 με σιτζετ. Μια παρεα 4 φοιτητών πηγαινε ελα 318 με σιτζετ στα πιο φθηνα αεροπορικα, και 214 ΑΝΕΚ καμπινα.

2. Τα ωράρια επρεπε να ειναι τουμπα, πρωινο για χανια ωστε να παρει τους επιβατες που θελουν να αρχισουν τις διακοπες τους και θα φτασουν 1 στα χανια πανω στην ωρα για το τσεκ ιν. Και 2 απο χανια ωστε μετα το τσεκ αουτ να φυγουν για το λιμανι. Δεν καταλαβαινω την λογικη αυτων των ωραριων.

3. Πολυ δυσκολα το πλοιο να μπορει φτασει 13:05 πειραια και 14:00 να ειναι ετοιμο να φυγει. Προβλεπω τουλαχιστον μισαρωσες καθυστερησεις, και αυτο ΑΝ ειναι στην ωρα του που ας μην κοροιδευομαστε, μιλαμε για σιτζετ.

4. Αν η σιτζετ οντος σκοπευει να παρει κομματι στην πιτα για κρητη ειχε πολυ περισσοτερη λογικη πιστευω αυτο το δρομολογιο για Ρέθυμνο. Το ρεθυμνο επι κεντερη (με συμβατικο πανω του) οπως σωστα ανεφεραν πανω (τυχαια και εγω αναφερο οτι η σιτζετ εχει εναν τετοιο διαθεσημο στον στολο της😉) μπορει να το υποστηριξει ειδικα οταν δεν υπαρχει και εναλακτική. Αν εβαζε και σιφνο μεσα (στο δρομο σου ειναι παρτην και αυτη βρε αδελφε) να το κανει Ρεθυμνο-Μηλο-Σιφνο-Πειραια πιστευω εχει πολυ μεγαλυτερη προοπτική εχοντας ρεθυμνιωτες αλλα και ολη την δυτικη κρητη (δηλαδη χανια) που θελει να παει κυκλαδες αφου παιζεις μονος σου μπαλα.

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα της γραμμής δεν τα γνωρίζω. Αυτό που μπορώ να πω όμως είναι ότι είναι ανασφαλές να θεωρούμε πως τα δεδομένα μιας αγοράς που ίσχυαν το 2007 είναι τα ίδια ή έστω παρόμοια 17 ολόκληρα χρόνια αργότερα. Δεν λέω πως θα είναι καλύτερα ή χειρότερα αλλά σίγουρα διαφορετικά. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ πως θα είναι καλύτερα. Τα Χανιά τα τελευταία χρόνια έχουν δεχτεί σημαντική άνοδο του τουρισμού, που αποτελείται από τουριστες και νέους. Και οι 2 κατηγορίες είναι μυημενες στο γρήγορο ταξίδι και πάντα προτιμούν το ταχύπλοο έναντι του συμβατικού καθώς κερδίζουν ώρες. Το παιχνίδι θεωρώ ότι θα παιχτεί στην τιμολογιακή πολιτική. Με έξυπνες εκπτώσεις θεωρώ πως η γραμμή θα παει πολύ καλα. Αλλωστε το Κύδων το καλοκαίρι πήγαινε παρά πολύ καλα καθώς μείωνε τον χρόνο ταξιδιού. Φθηνότερο εισητηριο από το ταχύπλοο μεν, αλλά με τις υπάρχουσες τιμές και τα συμβατικα πλέον φθηνά δεν τα λες. Η επιλογή του πλοιου θεωρώ θα παίξει σημαντικό ρόλο καθώς το Superrunner Jet 2 το θεωρώ ακατάλληλο γι’αυτο το δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Σημαντικό είναι και το Promo που θα πέσει  ,το οποίο είναι ένα πολύ δυνατο χαρτί της εταιρίας για να διαφημίσει <<το γρηγοροτερο δρομολόγιο για Χανιά >> 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Στη συγκεκριμένη γραμμή το συγκεκριμένο 3μηνο που θα δουλέψει το πλοίο και παντόφλα να βάλεις από Πειραιά καλά θα πάει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε γινει αίτημα στο ΣΑΣ σωστά? Η δρομολόγηση πωςγίνεται?

Πάντως είχε ακουστεί καιρό τώρα οτι θα εβαζε πλοιο Χανιά ο Ηλιοπουλος,συμβατικό περίμενα εγώ (μηπως το χειμώνα?)

@George...f μέχρι το καλοκαίρι μπορει να έχει αλλάξει...

Link to comment
Share on other sites

Μονο με τις θαλασσες που θα βρει θα εχει μισαωρακι καθυστερηση στο τσεπακι!συμφωνω κ σε αυτο που λεει ο @MILTIADIS  για  τους 3 μηνες οτι ολα θα δουλευουν!

Φετος υπαρχει κ η παραμετρος που δεν την εχουμε αναφερει καπου μεχρι στιγμης!τα αεροπορικα εχουν ανεβει γυρω στα 30%με περσυ οποτε στα Χανια που πηγαινες με 80 τωρα πας με 100 με 120ευρω.

Δικτυο πωλησεων εχει να γεμισει το πλοιο κ στο κομματι Χανια Μηλου κ Μηλο Πειραια κ μην τριβουμε τα ματια μας το Σεπτεβρη με τα νουμερα που θα φερει!

 

Οσο για το πλοιο θες Monohull γιατι εχει καλυτερη συμπεριφορα στο καιρο απο τα catamaran ειδικα σε ανοικτες θαλασσες!ακομα κ το Hs4 που κατεβαινε στα Χανια κατι βραδυα γυρναγε μεσω Κυκλαδων Πειραια τοτε

Link to comment
Share on other sites

Το Κύδων πήγαινε καλά γιατί είχε φθηνό εισητηριο.  

Αν οι τιμές που ακούγονται (80€) είναι αυτές που θα ακολουθήσει, θεωρώ ότι η αποτυχία είναι δεδομένη... 

Για ποιο λόγο κάποιος με αυτοκίνητο να μην παει με συμβατικό και καμπίνα (πιο φθηνό). Για ποιο λόγω κάποιος χωρίς αυτοκίνητο να μην πάρει αεροπλάνο? 

 

Θεωρώ ότι το Πειραιάς Χανιά  v. v. δεν θα δουλέψει πολύ, ειδικά τις μερες που η κοινοπραξία θα εχει ημερήσια. Δεν γνωρίζω για την μήλο... Είναι μια πολύ γρήγορη σύνδεση αλλά πλέον η Μήλος έχει και τα Πάλας. 

 

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω  οτι θα δούμε αντίστοιχο μοτίβο με της γραμμής Ηράκλειο-Σαντορίνη ,θα αξιοποιήσει την αυθημερόν εκδρομη από Χανιά στη Μήλο (παραμονή 6 ώρες) σε συνεργασία με κάποιο γραφείο.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, iord said:

2. Τα ωράρια επρεπε να ειναι τουμπα, πρωινο για χανια ωστε να παρει τους επιβατες που θελουν να αρχισουν τις διακοπες τους και θα φτασουν 1 στα χανια πανω στην ωρα για το τσεκ ιν. Και 2 απο χανια ωστε μετα το τσεκ αουτ να φυγουν για το λιμανι. Δεν καταλαβαινω την λογικη αυτων των ωραριων.

 

Απ ότι κατάλαβα από τα ωράρια θέλει να  κάνει εκδρομές ημερήσιες Χανιά για Μήλο. Εκεί ποντάρει και όχι Πειραιά Χανιά.

45 minutes ago, marioskef said:

Θεωρώ ότι το Πειραιάς Χανιά  v. v. δεν θα δουλέψει πολύ, ειδικά τις μερες που η κοινοπραξία θα εχει ημερήσια. Δεν γνωρίζω για την μήλο... Είναι μια πολύ γρήγορη σύνδεση αλλά πλέον η Μήλος έχει και τα Πάλας. 

 

Τώρα δεν είναι Κοινοπραξία.

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε πως από Σεριφο & Σιφνο υπάρχει αρκετός εκνευρισμός(και δικαιως) μιας και  η Μηλος έχει ήδη σύνδεση με Κρήτη και πλέον με την είσοδο του Runner και 2πλη το καλοκαίρι ,ενώ εκείνοι καμια.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lostromos said:

Απ ότι κατάλαβα από τα ωράρια θέλει να  κάνει εκδρομές ημερήσιες Χανιά για Μήλο. Εκεί ποντάρει και όχι Πειραιά Χανιά.

 Γενικά κοσμος που θέλει να παει απο χανια μηλο, βολευται πολυ με τα ωραρια γιατι φευγει πρωι ωστε να μην χασει την μερα και γυρναει μεσημερι αργα μετα το τσεκ αουτ. Ισως να μυριστικαν οτι υπαρχει ψωμι στην αγορα αυτη μετα τα αποτελεσματα του κυδων το καλοκαιρι του 21 και ειπαν να του δωσουν μια ευκαρια.

 

2 hours ago, George...f said:

Τα Χανιά τα τελευταία χρόνια έχουν δεχτεί σημαντική άνοδο του τουρισμού, που αποτελείται από τουριστες και νέους. Και οι 2 κατηγορίες είναι μυημενες στο γρήγορο ταξίδι και πάντα προτιμούν το ταχύπλοο έναντι του συμβατικού καθώς κερδίζουν ώρες. 

Τουριστες ναι, αλλα αυτοι ερχονται απευθειας με αεροπλανο στην πλειονότητα τους. Οσο για τους νεους, οι αυτοι πανε διακοπες on a badget και θα ψαξουν να βρουν το πιο φθηνο δρομολογιο οχι το πιο γρηγορο. Ειδικα για αυτους το δρομολογιο αυτο ειναι απαγορευτικο. 

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει ότι έτσι κι αλλίως ο Ηλιόπουλος Δεν στοχεύει στο Πειραιάς-Χανιά ή το Χανιά-Πειραιάς, αλλά στο Χανιά-Μήλος (και αντίστροφα), όπως και στο Πειραιάς-Μήλος (και αντίστροφα). Γιατί να κόψει ένα απευθειας εισιτήριο για Πειραιά, όταν στην ίδια διαδρομή μπορεί να κόψει 2 εισητήρια με παρόμοιο αντίτιμο. Με αυτή τη λογική το Δρομολόγιο δείχνει έξυπνο.

Επίσης το δρομολόγιο αυτό τουλάχιστον στο σκέλος Πειραιάς-Μήλος, δείχνει να διπλώνει το αλλο Runner που παει απευθείας Μήλο (με αναχώριση στις 9:00 απο Πειραιά). Κι αυτό δείχνει σωστό.

Αυτό που δεν μου κολλάει πλέον είναι το απογευματινό του Champion. Έχει νόημα να πηγαίνει και αυτό μέχρι τη Μήλο?

Link to comment
Share on other sites

Η δρομολόγηση του Speedrunner Jet 2 στην γραμμή Πειραιάς - Μήλος - Χανιά εξηγεί και γιατί το Speedrunner Jet όλο αυτό τον καιρό δεν κόβει εισιτήρια από Πειραιά για Μήλο. 

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση της seajets

Quote

Το ταξίδι με ταχύπλοο της SEAJETS από τον Πειραιά προς τα Χανιά, με ενδιάμεσο σταθμό τη Μήλο, είναι γεγονός! Πρόκειται για ένα ταξίδι που συνδυάζει άνεση, ταχύτητα και ευκολία με τον προορισμό των Χανίων να φαίνεται σαν μόνο ένα βήμα μακριά.

Πλέον, με την SEAJETS μπορείτε να ταξιδέψετε από τον Πειραιά στα Χανιά σε μόλις 5 ώρες και 15 λεπτά! Θα απολαύσετε το υψηλής ποιότητας ταξίδι σας, έχοντας την ευκαιρία να ταξιδέψετε με ταχύπλοο και φυσικά αν θέλετε μπορείτε να πάρετε και το αυτοκίνητό σας.

Από τα Χανιά, για σας που ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και θέλετε να εξερευνήσετε τη Μήλο, μπορείτε να πάτε και αυθημερόν. Συνδυάστε την απόλαυση του ταξιδιού, με την ασύγκριτη ταχύτητα, την πολυτέλεια και την άνεση.

Έναρξη δρομολογίων 21/06

Ταξιδέψτε καθημερινά:

– Χανιά-Πειραιάς σε 5.15′, αναχώρηση στις 08:00

– Πειραιάς-Χανιά σε 5.15′, αναχώρηση στις 14:00

– Χανιά-Μήλος σε 2.20′, αναχώρηση στις 08:00

– Μήλος-Χανιά σε 2.20′, αναχώρηση στις 16:40

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Ειναι σίγουρο οτι θα βάλουν αυτο το ταχύπλοο( speedrunner jet 2) Αυτο νομίζω οτι απο τα monohull ηταν το πιο αδύναμο σε ταχύτητα πέρυσι έπιανε οριακά 31 κομβους ( εκτός αν θυμάμαι λάθος ). Μήπως δε θα βγάζει το δρομολόγιο σε τόσο που λέει, οποτε θα ηταν προτιμότερο να μπει κάποιο πιο βαρβάτο στη γραμμη τύπου champion jet 3/ Eurochampion ( που ειναι και κράχτης;) 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Αν το αναζητήσεις σε δρομολόγιο απο τέλος Ιουνίου βγάζει το speedrunner 2! Ελπίζω να μη βάλουν κανένα monohull παρα μόνο αν ειναι το Tera jet! Τα super runner , speedrunner ειναι τα πλέον πιο αργά ταχύπλοα σε σχέση και μετά champion και τα αλλα της austal 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

24, 26, 29 και 30 Απριλιου θα εχει ημερισια δρομολογια για Χανια

Αναχωρηση στις 10.00 και αφιξη στις 18.00 και απο τα δυο λιμανια

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μπορεί να μην ειναι το speedrunner στο δρομολόγιο. Βλέπω βγήκε μπανερακι διαφημιστικό που κανει λόγω για πλοίο 38 κόμβων στη γραμμή, 1200 ατόμων και 200 αυτοκινήτων.. 

Link to comment
Share on other sites

2 πλοία φωτογραφίζει με αυτά τα στοιχεία, αλλά θα είναι έτοιμα;;;😶

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...