mytilene Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Πάντως από αυτό που βλέπω το European Exp θα κάνει και μια Καβάλα κάθε Παρασκευή από Μυτιλήνη 0900.
Stefanos Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 ERXETAIIIIIIIIIIIIIII O B......... αυτά είναι μετά από ένα ευχάριστο διάλειμμα το μεγάλο come back τελικά σε αυτή τη χώρα τίποτα δεν πρέπει να μας εντυπωσιάζει
mytilene Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Άν έρθει θα πέσει πολύ κλάμα......... ;) και πολύ γέλιο από κάποιους!!!!!!
NHSOS XIOS Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Τώρα πάμε και γι'άλλα........... Θα ερθει δηλαδη ο Α.Βεντουρης και η ΝΕΛ θα αυξησει τον εμπορικο της στολο?
NHSOS XIOS Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 Θα ερθει η CLINK με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ απο Νοεμβριο και θα προσφερει ανετες καμπινες για τους επιβατες της Μυτιληνης
kyr1 Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 Όπα, για να καταλάβω, το Μυτιλήνη θα έρθει σε συνδυασμό με τον Ευρωπαίο, ή σε αντικατάστασή του ; Βέβαια για να αναφέρει στα χειμερινά δρομολόγια και το European ίσως υπονοεί ότι θα πάνε ζευγάρι, αλλά εδώ πέρσι με μικρότερη προσφορά έργου και πάλι ήταν ζόρικα, φέτος θα έχει πλοίο κάθε μέρα ; Από κει και έπειτα, όλοι ακούσαμε για τις στενοχωρες καμπίνες του Πάτμος, αλλά να το παρατάσσει και ως επιχείρημα η ΝΕΛ, ε μου κάθεται λίγο, ειδικά άμα σκεφτεί κανείς τις καμπίνες της Μυτιλάινας, που μόνο ευρύχωρες δεν τις λέει κανείς. Να μου πεις του Χίος ή του Ευρωπαίου, να σου πω μάλιστα. Να μην πούμε βέβαια για σαλόνια, και εν γένει εσωτερικούς χώρους. Τέλος πάντων. Το βασικό ερώτημα βέβαια είναι (όπως πάντα) ποιος θα μπορέσει να κερδίσει τα φορτηγά... Από την άλλη έχουμε συνηθίσει τις αλόγιστες πληροφορίες και φήμες και τελικά να μην γίνεται τίποτα από τη ΝΕΛ (άραγε ποιος ξέχασε ότι το καλοκαίρι ο Θεόφιλος θα πηγαινε στον κορμό - επειδή είχε μεγαλύτερο γκαράζ- και θα βάραγε 20 μίλια ) οπότε το τι λένε (και γράφουν) μέχρι το τι θα γίνει υπάρχει μια απόσταση που πρέπει να διανυθεί!
minoan Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 Εχει και σεναριο συνεργασιας οποτε μην βιαζομαστε ακομη!!!
Stefanos Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 (edited) άσχετο αλλά στο εμπρός πρέπει να παραδώσουν μαθήματα στο πως καταστρέφεις μια φωτογραφία σε πρόγραμμα επεξεργασίας,επίσης δεν κατάλαβα το συλλογισμό του άρθρου δηάδή τι θα κερδίσει να δρομολογηθεί απο τη c-link και όχι απο τη ΝΕΛ? Edited September 12, 2012 by Stefanos
mytilene Posted September 13, 2012 Posted September 13, 2012 Γιατί ρε Στέφανε νομίζεις οτι κατάλαβε αυτός που τα έγραψε :P !!!!Του τα είπανε έτσι προχειροδουλειά στο δρόμο τα έγραψε κι αυτός ,το μεροκάματο να βγαίνει
NHSOS XIOS Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 Σημερινο σχολιο στα Δηκτικα για την Millennium και την ΝΕΛ. Κρίσιμες αποφάσεις θα ληφθούν για τη ΝΕΛ άμεσα, έγραφε προ ημερών ο ναυτιλιακός συντάκτης Ηλίας Μπέλλος κι αναφερόταν στα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η εταιρεία. Παράλληλα, αφήνει να εννοηθεί ότι ο βασικός χρηματοδότης τής ΝΕΛ, η Millennium Bank, προβληματίζεται για το αν θα συνεχίσει να «τροφοδοτεί» την εταιρεία.Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τη Ναυτιλιακή, αυτό φάνηκε και από τις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις που ανακοίνωσε. Το ότι η εταιρεία επιβιώνει είναι πραγματικός άθλος και οφείλεται στις προσπάθειες των εργαζομένων και της διοίκησής της. Κάθε τράπεζα που έχει δανειοδοτήσει υπερχρεωμένη ακτοπλοϊκή εταιρεία, βρίσκεται μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμα: να κόψει τη χρηματοδότηση για να μη διευρύνει περαιτέρω της ζημίες της ή να συνεχίσει τη χρηματοδότηση ελπίζοντας σε μελλοντική ανάκαμψη; Η διακοπή της χρηματοδότησης που θα οδηγούσε σε κατάρρευση τη ΝΕΛ, ίσως να συμπαρέσυρε και τις χρηματοδότριες τράπεζές της. Γι’ αυτό η Millennium Bank θα «ζυγιάσει» πολύ καλά τις αποφάσεις της.
NHSOS XIOS Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 Μια καταγγελια για παραβαση της συλλογικης συμβασης στα πλοια της ΝΕΛ.Υπαρχει σε αρκετα site(pireas2day,chiospress,troktiko).
PORTOLANOS Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 από το THESEANATION O Διευθύνων Σύμβουλος της NΑΥΤΙΛΙΑΚΉΣ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ ΛΈΣΒΟΥ Α.Ε.κ. Ιωάννης Αβραντίνης παραχωρεί Συνέντευξη Τύπου την Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 12μμ στο E/Γ-Ο/Γ “EUROPEAN EXPRESS” (Πύλη Ε2, Λιμάνι Πειραιά)
MarkCreta Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Το περιεχόμενο της συνέντευξης από το Πρώτο θέμα http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=223931
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 18, 2012 Author Posted September 18, 2012 (edited) Ο κ. Αβραντίνης λέει και κάτι πολύ ενδιαφέρον, κάτι που λέγαμε κι εμείς, αντιδρώντας στην καταστροφολογία. [...]«Δεν κινδυνεύει η συγκοινωνία. Κινδυνεύουν οι εταιρείες. Είμαστε παγκόσμια ναυτιλιακή δύναμη και σίγουρα θα εμφανιστούν επιχειρηματίες ακόμη και στελέχη ναυτιλιακών να βάλουν πλοία και να καλύψουν τις γραμμές. Και τώρα με τις ναυλώσεις πλοίων και όχι με αγορές δεν χρειάζονται μεγάλα ποσά.» Edited September 18, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
NHSOS XIOS Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Ανακοινωση της ΝΕΛ για την ρυθμιση των χρεων της. 19/9/2012Απάντηση σε Ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. Κατόπιν σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ανακοινώνει ότι έχει συνάψει συμφωνία εξυγίανσης με την νόμιμη πλειοψηφία των πιστωτών της, με την οποία ρυθμίζεται ή/και περιορίζεται το σύνολο των υποχρεώσεών της. Μόλις ολοκληρωθούν οι σχετικές διαδικασίες επικύρωσης της συμφωνίας, η εταιρεία θα προβεί σε περαιτέρω ανακοινώσεις.
PORTOLANOS Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 καθεστώς προστασίας? http://www.emprosnet.gr/article/37593-se-kathestos-prostasias-i-nel
gpap2006 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Προστασία από πιστωτές δεν είναι το περίφημο άρθρο 99 ?
minoan Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Καλα, προχθες δεν λεγανε οτι σε λιγο καιρο θα εχουν μηδενικο δανεισμο;;;
proud_ionian Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 ναι. σημερα ειπαν και τον τροπο. δεν πληρωνω
kyr1 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 (edited) Από οικονομικά δεν κατέχω, οπότε περιορίζομαι απλά στο να παραθέσω εδώ την απάντηση της ΝΕΛ στο Χρηματιστήριο : Εν συνεχεία της από 20-9-2012 επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και σε απάντηση σχετικού ερωτήματος:Η εταιρεία Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. διευκρινίζει ότι στις 13-9-2012 υπεγράφη ''Συμφωνία Εξυγίανσης'' με την πλειοψηφία των πιστωτών της σύμφωνα με τα άρθρα 106α και 106β του ν.3588/2007. Η συμφωνία αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 106στ του ν.3588/2007, υποβλήθηκε προς επικύρωση στο αρμόδιο Δικαστήριο την 18-9-2012 και ορίσθηκε ημερομηνία συζήτησης στις 5 Οκτωβρίου 2012. Ταυτόχρονα ζητήθηκε και προσωρινή διαταγή για τη λήψη των προληπτικών μέτρων του άρθρου 109 του ν.3588/2007 η οποία και χορηγήθηκε. Η διαδικασία επικύρωσης εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός των προσεχών δύο ως τριών μηνών, οπότε και η Εταιρεία θα ενημερώσει περαιτέρω. Edited September 25, 2012 by proud_ionian λινκ quote
john35 Posted September 27, 2012 Posted September 27, 2012 καλησπέρα τι να πει κάνεις για μία εταιρεία που ήταν για χρόνια μονοπωλιο στην γραμμή.πρωτοπορα αγόρασε τρία πλοία σχεδόν ταυτοχρονα (αίολος) ,σίγουρη ότι η επένδυση θα της πετύχει.το ρίσκο αυτής της επένδυσης να το σκεφτηκε κάνεις.η να πω για συμπολίτες μας στην Λημνο που δεν αφηναν να δεσει (aqua m.) σε μια γραμμη επιδοτουμενη που την πληρωνουμε ολοι μας, και να ζητανε ταξιαρχη με 16 μιλακια και αγιος ο θεος. Μεγαλο κρατος-τρισμεγιστη Νελ
kyr1 Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 (edited) Νέες συνεργασίες στον ορίζοντα... Όμιλος Grimaldi: Ενισχύει την παρουσία του στην Ελληνική Ακτοπλοία μέσω ΝΕΛ Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012 Φωτό: Η ανακοίνωση του Ομίλου Grimaldi. H αναζήτηση συνεργασιών μεταξύ επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης είναι εκ των ων ουκ άνευ προκειμένου να συνεχίσουν να υπάρχουν σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό ο Όμιλος Grimaldi ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με τη ΝΕΛ για στενή συνεργασία τόσο στη γραμμή Μπρίντεζι -Ηγουμενίτσα- όσο και στην Τουρκία και τα Βαλκάνια όπου δραστηριοποιείται η ελληνική εταιρεία. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από σήμερα 3 Οκτωβρίου με ημερήσια δρομολόγια στη γραμμή Μπρίντεζι- Ηγουμενίτσα : από Δευτέρα έως Σάββατο στα 19.00 με προσέγγιση στην Ηγουμενίτσα την επόμενη ημέρα στα 04.00 το πρωϊ. Την Κυριακή αναχώρηση στις 13.00 με άφιξη στην Ηγουμενίτσα στις 22.00. Oι αναχωρήσεις από Ηγουμενίτσα θα είναι καθημερινές στη 01.00. Τα δρομολόγια εκτελούν ήδη τα δύο υπερσύγχρονα πλοία ro/pax, του Ομίλου Grimaldi, του «Sorrento» και του «Florencia» που κατασκευάστηκαν το 2003 και το 2005, αντίστοιχα. Με υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβων έχουν μεταφορική ικανότητα πάνω από 950 επιβάτες το καθένα. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ήδη ειδική έκπτωση ύψους 100 ευρώ από σήμερα σε κάθε φορτηγό ή ρυμουλκούμενο, προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες να χρησιμοποιούν την υπηρεσία. Εμπορικά η ΝΕΛ θα συμβάλει στην ενίσχυση της οργάνωσης του ιταλικού ομίλου στην Ελλάδα στο πλαίσιο της συνεργασίας στις γραμμές της Ελλάδας, της Τουρκίας και των Βαλκανίων. Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί και την καλοκαιρινή περίοδο με ενίσχυση της παρουσίας των δύο εταιρειών και κυρίως του ιταλικού ομίλου στο Αιγαίο προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες συγκοινωνιακές ανάγκες. Η ανακοίνωση του Ομίλου Grimaldi ήρθε τρεις ημέρες πριν τη συζήτηση στο αρμόδιο δικαστήριο στη Μυτιλήνη της αίτησης της ΝΕΛ με την επικύρωση της συμφωνίας που έχει υπογράψει με τους πιστωτές της. Η συμφωνία υπεγράφη την περασμένη εβδομάδα στη Νάπολη, μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου της NEΛ, Γιάννη Αβραντίνη και του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της Grimaldi, Εμανουέλε Γκριμάλντι. Πηγή : http://www.marinews....contentid=19043 Και έτσι, όπως εξηγείται και στο επόμενο άρθρο η ΝΕΛ πλέον θα λειτουργεί ως broker, ενώ οι ακτοοπλόοι δίνουν στοιχεία και νούμερα για το μερίδιο της ΝΕΛ στη γραμμή. Edited October 5, 2012 by kyr1
gtogias Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 Και με πιθανότατη πλέον τη μεταφορά του European Express στην επιδοτούμενη γραμμή Ικαρίας-Σάμου (όπως προκύπτει από την κατακύρωση του διαγωνισμού που αναφέρθηκε στο fb) θα έχουμε γενικότερη αναδιάταξη της ΝΕΛ στο Αιγαίο?
Neptune Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 (edited) Μπορει καποιος να εξηγησει τι γινεται εδω ρε παιδια? http://www.euro2day....46/Article.aspx To Euro2day αποκαλύπτει, σήμερα, την προς δικαστική επικύρωση συμφωνία μεταξύ της ΝΕΛ και της πλειοψηφίας των πιστωτών της.Συμφωνία που ενώ, θεωρητικά, είναι το μεγαλύτερο οικειοθελές «κούρεμα» δανείων και απαιτήσεων στην Ελλάδα, πρακτικά αφήνει χωρίς πλοία τη ΝΕΛ και στον «άσσο» τους προμηθευτές της, αλλά διασώζει τις πιστώτριες τράπεζές της. Και αυτό διότι τους παρέχει τη δυνατότητα, διαγράφοντας τα δάνεια, να πάρουν τα πλοία της ΝΕΛ στο book value και επομένως να μεταθέσουν την εγγραφή της ζημίας στο προσεχές μέλλον. Η αίτηση συμφωνίας που απεστάλη στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης από τη γνωστή δικηγορική εταιρεία Πελέκης προβλέπει «κούρεμα» απαιτήσεων για τους πιστωτές της ΝΕΛ με τους εξής όρους: - Όσοι διαθέτουν ενυπόθηκες απαιτήσεις μπορούν να επιλέξουν είτε την άμεση διαγραφή του 80% των απαιτήσεων, με εξόφληση του υπόλοιπου 20% σε βάθος χρόνου (ως και 20ετία) ή τη διαγραφή του 100% του δανείου, με αντάλλαγμα τη μεταβίβαση από τη ΝΕΛ ιδιόκτητων πλοίων της. - Για τους προμηθευτές προβλέπεται «κούρεμα» του 80% των απαιτήσεων και εξόφληση του υπόλοιπου 20% σε 36 ή σε 48 δόσεις, ανάλογα με την κατηγορία του πιστωτή και το είδος της απαίτησης. - Τέλος, οι απαιτήσεις μετόχων έναντι της ΝΕΛ διαγράφονται ολοσχερώς. Από τη συμφωνία εξαιρούνται το Δημόσιο, το ΝΑΤ και οι εργαζόμενοι της εταιρείας. Συνολικά, με βάση τους όρους της προς επικύρωση συμφωνίας, «κουρεύονται» δάνεια και υποχρεώσεις προς προμηθευτές και μετόχους, ύψους περίπου 133,6 εκατ. ευρώ, επί συνόλου υποχρεώσεων της ΝΕΛ 170 εκατ. ευρώ. Αναλυτικότερα, διαγράφονται ολοσχερώς υποχρεώσεις προς μετόχους ύψους 16,37 εκατ. ευρώ, ενώ δυνατότητα ολικής διαγραφής υπάρχει και για τα δάνεια τραπεζών, ύψους 110,5 εκατ. ευρώ, εφόσον λάβουν πλοία. Οι υποχρεώσεις προς προμηθευτές ύψους 6,77 εκατ. ευρώ «κουρεύονται» κατά 80%. Edited October 5, 2012 by proud_ionian quote screenshot
Orestis Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 (edited) Neptune σήμερα έχουν προκύψει και επιπλέον λεπτομέρειες, πλέον βγαίνουν στον αέρα πράγματα που όλοι φανταζόμασταν, το θέμα είναι τι θα κάνει για αυτά η δικαιοσύνη. Το καυτό ερώτημα σε ποιον τελικά… ανήκει η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου έρχεται στην επικαιρότητα μετά τα αποκαλυπτικά στοιχεία που φέρνει στο φως η συμφωνία εξυγίανσης, το επιχειρηματικό σχέδιο και η έκθεση εμπειρογνώμονα που τη συνοδεύουν.Όπως αποκάλυψε το Euro2day, η προς επικύρωση συμφωνία πιστωτών, που συζητείται σήμερα στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης, επιτεύχθηκε μεταξύ της ΝΕΛ και δύο εκ των πιστωτών της, της Millennium Bank και της Antelope Shipping Inc., η οποία είναι εταιρία συμφερόντων του προέδρου και μετόχου με 5,7% της εταιρίας Μιλιτάδη Βάγγερ. Κι αν ο ρόλος της Antelope Shipping, όπως γράψαμε, είναι κομβικός γιατί αν δεν συναινούσε στη συμφωνία δεν θα συγκεντρωνόταν το εκ του νόμου απαιτούμενο ποσοστό για την υποβολή της αίτησης στο Πρωτοδικείο, ο ρόλος της Millennium είναι πρωταγωνιστικός. Η Millennium Bank όχι μόνο αποτελεί τον κύριο δανειστή της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, αλλά όπως αποκαλύπτει σήμερα το Euro2day έχει και ενεχυριασμένο το 96,9% του συνολικού αριθμού των μετοχών της! Το ερώτημα είναι αν κρατώντας το καρπούζι και το μαχαίρι, παρότι τυπικά δεν κατέχει την πλειοψηφία των δικαιωμάτων ψήφου, κόβει τη συμφωνία εξυγίανσης στα μέτρα της, παίρνοντας η ίδια, μαζί με την FBB, τα πλοία και αφήνοντας τους προμηθευτές στο άσσο. Η συμφωνία, όμως, ενδέχεται να πλήξει και το Δημόσιο και τους εργαζόμενους στη ΝΕΛ, καθώς αν για οποιονδήποτε λόγο η ΝΕΛ δεν τηρήσει τη συμφωνία και δεν τους εξοφλήσει στο ακέραιο δεν θα έχουν τη δυνατότητα, ως προνομιούχοι πιστωτές, να προβάλουν απαιτήσεις έναντι περιουσιακών στοιχείων όπως τα ιδιόκτητα σήμερα πλοία. Edited October 5, 2012 by proud_ionian quote screenshot
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now