polmyt Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Παντως ρε παιδια η ΝΕΛ φερνει βαπορια και πλεον εχουν καταντησει να εχουν πιο πολλα βαπορια απο τις γραμμες στις οποιες μπορουν να τα βαλουν.Ειλικρινα δεν θα μου εκανε καμια εντυπωση αν εβλεπα την εταιρεια να εξαπλωνεται και πιο Δυτικα οπως πχ στη γραμμη της Αλβανιας Link to comment Share on other sites More sharing options...
man9328 Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 (edited) Ετσι οπως εχουν βαλει πλωρη μεχρι και αγονη αζορων βλεπω να κανουν Edited September 14, 2010 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmys Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 (edited) Παντως ρε παιδια η ΝΕΛ φερνει βαπορια και πλεον εχουν καταντησει να εχουν πιο πολλα βαπορια απο τις γραμμες στις οποιες μπορουν να τα βαλουν.Ειλικρινα δεν θα μου εκανε καμια εντυπωση αν εβλεπα την εταιρεια να εξαπλωνεται και πιο Δυτικα οπως πχ στη γραμμη της Αλβανιας και όμως φίλε polmyt θα το δούμε και αυτό, το ARBERIA μήπως δεν κατέβει προς τα εδώ και παραμείνει στην γραμμή του και διπλώσει με κάποιο που ήδη έχουμε εδώ... Edited September 14, 2010 by Jimmys Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 (edited) Να δω το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ να κροσάρει ΚΑΙ την Αδριατική και τι άλλο... Διότι αυτό το AQUA MARIA πολύ Ιταλοφέρνει!! Άσε που θυμίζει έντονα SANTA MARIA που κι αυτό έκανε Μπάρι Δυράχιο. Τυχαίο; Δεν νομίζω Οπότε σιγά σιγά να ετοιμαζόμαστε και για το ΙΟΝΙS; Edited September 14, 2010 by George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Μήπως πάει το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ στην θέση του ΘΕΟΦΙΛΟΣ και μετακομίσει το τελευταίο αδριατική για το ξεκίνημα μιας νέας καριέρας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Τόσα και τόσα βασιλοβάπορα "ναύλωσε" η ναυτιλιακή, γιατί δε ναυλώνει και τη δούκισσα, το πάλαι ποτέ καμάρι της Αδριατικής Duchess M? Είναι σε χειρότερη κατάσταση από το Aqua Velva ή απλώς κοστίζει παραπάνω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
coyote Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 παιδια μην ξεχνάμε πως υπάρχει ακόμα η ΝEL LINES EGYPT. Μην αποκλείσουμε και το ενδεχόμενο να κατεβει κάποιο πλοίο στην Ερυθρά. Παντως το μεταφορικό έργο σε αυτές τις γραμμές είναι σχεδον ανύπαρκτο ακόμα και το καλοκαίρι λόγω κρίσης, και πιστεύω πως τέτοιου είδους ανοίγματα δεν έχουν μέλλον. Άκυρο: Σε τέτοια κατάσταση που είνει ο ΤΕΟ ούτε στην Τανζανία δεν μπορεί να δουλέψει....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Γι'αυτό δουλεύει στην Ελλάδα που είναι ακόμα χειρότερη η κατάσταση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmys Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Σύμφωνα με κάποια πραγματάκια που φτάνουν στα αυτιά μου ο προγραμματισμός μέχρις στιγμής λέει... Aqua Maria στην θέση του Ταξιάρχης, Ταξιάρχης στην θέση του Θεόφιλου, Θεόφιλος Μπάρι-Δυράχιο και ο Απόλλωνας Ικαρία-Σάμο (αν δεν χαλάσει/χάλασε η συμφωνία) το Arberia ακόμα άγνωστο... και το Αλκυόνη υπάρχει μία περίπτωση μην σταματήσει δρομολόγια αλλά να παραμείνει και το χειμώνα στην γραμμή για Π/Σ/Κ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sg3 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 το αλκυονη κανει ακομη δρομολογια? αυτος ο προγραμματισμος που λες ειναι για τον χειμωνα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmys Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) πιστευω για να γινουν ολα αυτα πρεπει να ετοιμαστει το Aqua Maria, σιγουρα θα εχουμε τις ετησιες και βλεπουμε, το Αλκυονη δεν εχω παρακολουθησει ουτε εχω ψαξει αν κανει δρομολογια ακομα ξερω ομως οτι υπαρχει στην σκεψη των ανθρωπων της Νελ κι εχει ακουστει... Edited September 16, 2010 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά, πάντως θα ξεσηκωθούν οι Λημνιοι και με το δίκιο τους αν τους πάρουν τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ για να στείλουν το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ με το 1/4 του γκαράζ του ΤΑΞΙΑΡΧΗ, την κακή συντήρηση και τις ζόρικες θάλασσες του Β.Αιγαίου όπου θα παριστάνει το καρυδότσουφλο!! Edited September 16, 2010 by gpap2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
coyote Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Ναι αλλά και οσοι θέλουν να παν Θεσ/κη ή Μυτιλήνη ή Χιο κ.λ.π. με τον ΤΕΟ θα αγανακτήσουν περισσότερο. Καλύτερα να πάει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στη θέση του ΤΕΟ παρά να μείνει η κατάσταση ως έχει. Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσον αφορά τον προγραματισμό της ΝΕΛ θα συμφωνήσω με τον φίλο Jimmys, εκτός από τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ. Από όσα άκουσα η εταιρία θέλει να αγοράσει πλοίο για Χιο-Μυτιλήνη,το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί για το CORSE, για να αντικαταστήσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και να πάει αυτό Σάμο-Ικαρία. Κατά τη γνώμη μου αυτό το ενδεχόμενο είναι καλύτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
man9328 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) Η κατασταση του AQUA MARIA αν ειναι ετσι το νεο ονομα του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ ειναι ακομη στο μηδεν το μονο που εχει βαφτει ειναι η τσιμινιερα στο γνωριμο μπλε της ΝΕΛ ολο το υπολοιπο πλοιο ειναι ακομα με την μπαλια μπογια.Ανθρωπος που ηταν σημερα το απογευμα εκει μου ειπε οτι θα αργησει πολυ θα τα αλλαξουν ολα θα γδυσουν το βαπορι εσωτερικα θα το αποχρωματισουν και θα το ξαναβαψουν Edited September 16, 2010 by man9328 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr1 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Για ποιο λόγο όμως να γίνει όλο αυτό το ανακάτεμα στα δρομολόγια και τα βαπόρια; αν και δεν είμαι ειδικός σε δρομολόγια/κινήσεις γραμμής/έξοδα/κέρδη, προσωπικά αφού ο Ταξιάρχης τα καταφέρνει (και με την προϋπόθεση ότι έχει πληρότητες) γιατί να τον στείλει αλλού; Ομοίως με το Θεόφιλο που αν δεν του έβγαινε το λάδι (στην κυριολεξία ) το καλοκαίρι γενικά για τη γραμμή κάνει μια χαρά, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ότι του κάνουν μια γερή επισκευή στις μηχανές (για να ξαναβρεί το βαπόρι το δρόμο του), και μια υποτυπώδη ανακαίνιση στο εσωτερικό. Προσωπικές μου εκτιμήσεις αυτές για να ξεκαθαρίζουμε. Όσον αφορά την πολυθρύλητη έλευση του Corse, αν δεν κάνω λάθος από τότε είχαμε πολλές ενστάσεις, και αν θυμάμαι και καλά επίσης το βαπόρι φαίνεται ότι είχε απορριφθεί από την εταιρεία ακριβώς επειδή το εσωτερικό του θύμιζε πολύ το Θεόφιλο...Δεν ξέρω... Το Μυρτιδιώτισσα πάντως αν όντως θέλουν να κάνουν τέτοια εκτεταμένη ανακαίνιση θα αργήσει αρκετά. Και μια χάρη: Μπορούν να αφήσουν το Μυτιλήνη ήσυχο; κανέναν δεν ενοχλεί αυτός ο σκύλος, αδιάκοπα και απρόσκοπτα εξυπηρετεί στη γραμμή του τόσα χρόνια, και αφού ακόμα αντέχει (και με το παραπάνω)ας κοιτάξουν να το συντηρούν καλά και να μην το κουνήσουν! Εφόσον (λέμε τώρα) το όλο εγχείρημα αναδιάταξης της ΝΕΛ (δείχνει να) αποδίδει (τουλάχιστον εν μέρει)έχουν ακόμα χρόνο για να αντικαταστήσουν το Μυτιλήνη με ένα πλοίο που όντως θα αναβαθμίσει τη γραμμή και όχι με μεσοβέζικες λύσεις. Τέλος πάντων, εκτός πια και αν το Corse είναι η τρελλή ευκαιρία και δεν το γνωρίζω, εκεί πάω πάσο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) Η είσοδος της εταιρείας στην Ικαρία Σάμο είναι στις σκέψεις της εταιρείας και από όσα βαπόρια έχει ναυλώσει μέχρι στιγμής το πιο κατάλληλο είναι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ. Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ, εκτός των άλλων ,θα έχει μεγάλο θέμα με τα λιμάνια τον χειμώνα και θα αναγκάζεται να τα αφήνει όταν ο καιρός βογάρει δυνατά. Γνώμη μου είναι ότι πολλά θα εξαρτηθούν και με την άγονη των Φούρνων. Αν την ξαναπάρει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τότε τα περιθώρια για ετήσια δρομολόγηση μηδενίζονται. Αν για κάποιο λόγο δεν την καπαρώσει ή δεν θελήσει να κατέβει στον διαγωνισμό τότε υπάρχουν τα περιθώρια να εισέλθει η εταιρεία και να διεκδικήσιε και την άγονη. Αν και γνώμη μου είναι ότι του χρόνου το καλοκαίρι με την άφιξη και του BLUE STAR DELOS τουλάχιστον για Εύδηλο θα κάνει κάποια δρομολόγια κι η μπλου οπότε και σε αυτό το ενδεχόμενο πάλι τα περιθώρια της εταιρείας θα ψαλλιδιστούν. Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ καλώς ή κακώς έχει κάνει τον κύκλο του στο Αιγαίο. Σε ανταγωνιστική γραμμή δεν μπορεί να γίνει βιώσιμο, στην άγονη είναι μεγάλο, ταλαιπωρείται καιείναι πολυέξοδο γι αυτό που κάνει οπότε μια μετάθεση στην Αλβανία θα μου φαινόταν λογική εξέλιξη. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δύσκολα θα φύγει από την γραμμή , εκτός κι αν έρθει το ARBERIA στην θέση του το οποίο όμως από ότι ξέρω δεν φημίζεται για την ευρυχωρία του στο γκαράζ. Το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ μπορεί να γίνει βιώσιμο στην άγονη. Με 15 μίλια θέλει 600 λίτρα πετρέλαιο, τίποτα δηλαδή. Ομως είναι ένα καράβι παλιό , με κακό ταξίδεμα και περιορισμένο γκαράζ που θα προβληματίσει τους επιβάτες της γραμμής που θα πάει.Πέραν αυτού οι εργασίες έχουν δρόμο πολύ ακόμη μέχρι να συμμορφωθεί με την eurosolas Για αγορά του CORSE προσωπικά το αποκλείω. Η εταιρεία έχει άλλη γραμμή πλεύσης , εστιάζεται στις ναυλώσεις κι όχι στο να διαθέσει άμεσα ρευστό για την αγορά πλοίου. Τέλος μας έρχεται πίσως και το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 το οποίο θα πρέπει να βρει κι αυτό ρόλο. Είναι πλέον τόσα πολλά τα πλοία που έχει ναυλώσει η εταιρεία , που θα υπάρξουν πολλές καραμπόλες στις δρομολογήσης πλοίων. Edited September 16, 2010 by Earl Granville Link to comment Share on other sites More sharing options...
man9328 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Απο την στιγμη που γυρναει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ξεναυλωνεται το JEWEL που ειχε ναυλωθει οταν εφυγε ο πρωτος απλη λογικη τι λετε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmys Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) το aqua απο οσα γνωριζω η Νελ δεν εχει τετοια προθεση και αν ειναι σωστη η πληροφορια μου το εχει για 7 χρονια ναυλωση. ο Κεντερης που επιστρεφει μαλλον θα κατηφορισει νοτια... βεβαια ολα ειναι ρευστα και τρεχουν το ειδαμε και με το Κυκλαδες εξπρες που αλλαξανε αποφαση 2-3 φορες Edited September 16, 2010 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man9328 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) Ηναυλωση ηταν για ενα χρονο και ειχε option αγορας καπου δηλαδη τωρα τον φλεβαρη πρεπει να ληγει το αν θα το αγορασουν ή οχι αυτο ειναι αλλο θεμα αλλα διολου απιθανο να το δουμε ξανα βορειο αιγαιο οπως περσι Edited September 16, 2010 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermenegildo Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Να κάνω μία σκέψη για το Aqua Maria?? Μήπως δεν θα είναι Maria... αλλά Marina??? Και έχει συνοχή ώστε να κάνει με το έξης Aqua Jewel = Κόσμημα του νερού, Aqua Marina = λίθος.... Aqua Maria???? oeooo!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Χρηματιστηριακές κινήσεις της ΝΕΛ Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ Σταμάτησε τη Δευτέρα η διαπραγμάτευση των μετοχών της ΝΕΛ στο Χρηματιστήριο και από τη Δευτέρα 27 του μήνα ξεκινάει η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών της εταιρείας. Οι παλαιές μετοχές που καταργήθηκαν ήταν 170,3 εκατομμύρια τεμάχια, ενώ οι νέες μετοχές που εισάγονται στο Χρηματιστήριο είναι 14,19 εκατομμύρια. Η τιμή εκκίνησης της διαπραγμάτευσης είναι 0,60 ευρώ και η ονομαστική τους αξία 0,30 ευρώ. Οι παραπάνω ενέργειες προβλέπονται από τις αποφάσεις της γενικής συνέλευσης της εταιρείας για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΝΕΛ. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία συμμετοχών MF Global UK Limited μείωσε τη συμμετοχή της στο μετοχικό κεφάλαιο της ΝΕΛ από 11,509% σε 9,60%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 επειδης δεν το παρακολουθω, η ΑΜΚ που επροκειτο να γινει σε τη φαση βρισκεται (αν βρισκεται). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Ναύλωση SPEEDRUNNER II Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ανακοινώνει ότι, από 1 Οκτωβρίου 2010 ναυλώνει το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΧΠ SPEEDRUNNER II από την εταιρεία AEGEAN SPEED LINES.24/9/2010 Τι το θέλει το ταχύπλοο μέσα στο χειμώνα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxman Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Να κάνει παρέα στα άλλα της τα ταχύπλοα, τα δικά της και τα ναυλωμένα της. Καλά τι μυαλό μπορεί να έχει κάποιος που ναυλώνει ένα ταχύπλοο που η ASL θα το έβαζε να ξεχειμωνιάσει... Μάλλον θα βγεί και αυτή άλλη μια ''επιτυχημένη'' ναύλωση σαν τις προηγούμενες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Μπορεί εμείς από καραβολατρικής πλευράς να μην τα βλέπουμε καλά τα πράγματα για την εταιρεία και πιο συγκεκριμένα: - "Ταχύπλοα" που ταξιδεύουν πιο αργά από πολλά συμβατικά - Η τραγική κατάσταση του Θεόφιλος με κυριότερο μείων την ταχύτητα του - Δεν επενδύει όσο πρέπει στην κυριότερη γραμμή της. Ναι μεν μπήκε το european αλλά είναι πλοίο 35ετίας - Ανενεργά φορτηγά πλοία - Ναύλωση πλοίων 40ετιας Αλλά ας το δούμε λίγο από την δική τους οπτική πλευρά. - Τα "ταχύπλοα" είναι όλα σε επιδοτούμενες γραμμές. Έχουν χαμηλά λειτουργικά κόστη καθώς ταξιδεύουν σε χαμηλές ταχύτητες και το με ελάχιστο απαιτούμενο ξενοδοχειακό. Συνεπώς μόνο κερδοφόρα μπορεί να είναι για την εταιρεία. - Ο Θέοφιλος μπορεί να ταλαιπωρεί τον εαυτό του και να βυθίζει ακόμα παραπάνω το όνομα του, αλλά το καλοκαίρι το πλοίο είχε πάρα πολύ καλές πληρότητες. Ιούλιο - Αύγουστο δύσκολα εύρισκες καμπίνα ενώ το γκαράζ ήταν επίσης σχετικά γεμάτο. Επίσης δεν νομίζω να καίει και τίποτα. Αρά μπορεί εμείς να τον λυπόμαστε που τον βλέπουμε έτσι αλλά για την ΝΕΛ είναι μια πολύ καλή πηγή εσόδων. - Τι διαφορά σε κέρδη θα είχε το Ν. Χίος εναντίον του Μυτιλήνη + European? Πάω στοίχημα ότι η ΝΕΛ τα πάει καλύτερα. Έχει καταφέρει με κάποιο τρόπο χειμώνα - καλοκαίρι να φεύγει με το γκαράζ γεμάτο. Επίσης από πληρότητα το καλοκαίρι το Μυτιλήνη ήταν πάρα πολύ καλά και χτυπούσε πληρότητες. Εύρισκες μόνο deck αλλά το ίδιο ίσχυε και για το Ν. Χίος. Και το Ν.Χίος θέλει τριπλάσια καύσιμα για να κάνει το δρομολόγιο... - Δεν ξέρουμε υπό τι συνθήκες έχουν γίνει οι ναυλώσεις. Είναι με την μέρα ή η ΝΕΛ έχει αναλάβει το management? Υπάρχουν πολλών ειδών ναυλώσεις δεν μπορούμε να ξέρουμε. - Επίσης το ίδιο. Αν μπουν σε καμία άγονη, δεν τρώνε καύσιμα επίσης θα φέρουν κέρδος. Συνεπώς μπορεί εμείς να μην τα βλέπουμε καλά τα πράγματα αλλά δεν νομίζω να τα βλέπουν έτσι και εκεί. Επίσης δίνει ψωμί σε πολλούς ναυτικούς. Και οι πληρωμές γίνονται πάντα στην ώρα τους. Αν δεν υπήρχε η ΝΕΛ δύσκολα θα βλέπαμε το Ν. Χίος να γυρνάει στα παλιά δρομολόγια. Ο ανταγωνισμός όπου υπάρχει κάνει καλό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now