Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Επί της αρχής δεν μπορώ να διαφωνήσω. Θα το θέσω όμως λίγο διαφορετικά. Δε γουστάρω να πληρώνω το ΚΡΑΤΟΣ και εκείνο να σκορπά τα λεφτά μου δεξιά κι αριστερά, πληρώνοντας απίθανα επιδοτούμενα δρομολόγια, με ωράρια και βαπόρια που εξυπηρετούν τους πλοιοκτήτες τους και μόνο. Η κάθε ΝΕΛ, SAOS, G.A. κλπ βρίσκει και τα κάνει. Το ΚΡΑΤΟΣ πρέπει να προσέξει που σκορπάει το χρήμα.

Από κει και πέρα το να φωνάζουμε ομαδόν "να κλείσει η ΝΕΛ και η κάθε ΝΕΛ" είναι κούφια λόγια. Εγώ λέω ότι αύριο άντε και έκλεισε. Και? Τι έγινε? Θα βάλει η κάθε HSW το Νήσος Χίος να προσεγγίζει τα Ψαρά 3 φορές την εβδομάδα? Θα βάλει κάποιο Highspeed να πηγαινοέρχεται μισο-άδειο στα ενδοκυκλαδικά με 36 μίλια? Η θα βρεθεί κάποια άλλη ΝΕΛ, με κάποια άλλα αργοκίνητα βαπόρια να κάνει αυτά τα δρομολόγια που δεν τα θέλει κανείς?

----------------------------------------

Τέλος, ένα γενικό σχόλιο. Έχω πραγματικά κουραστεί και βαρεθεί αυτή την καραμέλα "με εμάς" στο ΒΑ Αιγαίο που "είμαστε τοπικιστές", που "προτιμάμε τα σαπάκια", που "θέλουμε να διώξουμε τα γρήγορα", που κάνουμε που δειχνουμε. Νισάφι πια ρε παιδιά! Ένα απλό search να κάνει κανείς στα posts του φίλου μας του Lord θα βρει πόσα posts για την GA του στυλ:

"Ειναι ομορφο σινιαλο με πολλα χρονια παρουσιας στο Αγαιο με πολλους φιλους και φυσικα δεν ειναι απροσωπη οπως αλλες αφου εχει κατα την γνωμη μου τον πιο <τρελο> πλοιοκτητη"

"Οπως και να εχει ειναι κριμα αλλο ενα σινιαλο να σβηνει και φυσικα η ανεργια να μεγαλωνει.."

"το ΡΟΔΑΝΘΗ, με μια καλη συντηρηση ..... κανει για πολλες γραμμες(Πειραιας-Ρεθυμνο,παροναξια βραδυνο,Ικαρια-Σαμο ακομη και δωδεκανησσα)."

Όταν τις μάζευε ο "άρχοντας" τις επιιδοτήσεις ήταν καλά? Τώρα που τις παίρνει η ΝΕΛ μας έπιασε η αγανάκτηση για τα πεταμένα λεφτά του κράτους? Εδώ ούτε όμορφα σινιάλα υπαρχουν, ούτε η ανεργία θα μεγαλώσει... Και ρίχνουμε και ένα ανάθεμα στους κολλημμένους από το ΒΑ Αιγαίο και καθαρίσαμε.

Την επόμενη φορά που θα ξαναρχίσει την ίδια καραμέλα ο οποιοσδήποτε, παρακαλώ να κοιταχτεί πρώτα στον καθρέφτη. Το σχόλιο του φίλου Lord: "Καλο ειναι να μην τα βλεπουμε μονοπαντα επειδη εχουμε λατρεια η και εγω δεν ξερω τι αλλο με μια εταιρια" είναι 100% σωστό. Αλλά ισχύει για ΟΛΟΥΣ! ΟΛΟΙ λίγο πολύ έχουμε τις προκαταλήψεις μας και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις μας. Άλλος είναι "οπαδός της ΝΕΛ", άλλος της "ΧΧΧ-Ferries", άλλος απλά του... AIS και θα πάει να μπει σε όποιο βαπόρι έχει μισό μίλι δρόμο παραπάνω. Το "κόλλημα" δεν είναι παρενέργεια ούτε του ούζου ούτε της σαρδέλας.

Edited by Alcaeos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λοιπόν εγώ κοιτάχτηκα στον καθρέφτη αλλά την άποψή μου δεν μου την άλλαξε. Στην Μυτιλήνη και στα Χανιά υπάρχουν πολλοί που το κόλημα γι αυτό το θέμα είναι σαν την ανάγκη για να πιείς νερό κάθε ημερα. Έχει αποδειχθεί περίτρανα και πολλάκις. Μόνο όσοι θέλουν να εθελοτυφλούν ή να μην παραδέχονται το θέμα αυτό δεν συμμερίζονται αυτή την άποψη και βρίσκουν προφάσεις για ακριβότερες κοκα κολες . κι ακριβότερα μακαρόνια με κιμά.

Η ιστορία έχει δείξει.

Στα δωδεκάνησα όταν ήρθε ο Αγούδημος με το ΡΟΔΑΝΘΗ και το ΜΑΡΙΝΑ πετούσαν από την χαρά τους και μοιραία τα ΚΑΜΙΡΟΣ/ΙΑΛΥΣΣΟΣ πέρασαν σε δεύτερη μοίρα.

Όπως πέρασαν σε δεύτερη μοίρα τα πλοία του Αγούδημου αμέσως μετά την είσοδο των μπλου σταρ.

Δεν έχω τίποτα με τα παλιά πλοία ίσα ίσα που μου προκαλούν περισσότερο καραβολατρικό ενδιαφέρον αλλά πρέπει να αποδεχτούμε ότι ένα καινούριο πλοίο φέρνει την εξέλιξη στις συγκοινωνίες ενός νησιού και το αναβαθμίζει αυτόματα τουριστικά.

Εγώ δεν θέλω να κλείσει η ΝΕΛ γιατί είναι ένας παίκτης παραπάνω δίνει δουλειά σε ναυτικούς...αλλά θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι ακόμα κι αν έκλεινε θα βρισκόταν κάποιος που θα κάλυπτε και τα Ψαρρά κι όλα όπως καλύφτηκαν συγκοινωνιακά η Χάλκη, η Κάσος, τα Αντικύθηρα , η Νίσυρος , οι Φούρνοι και τόσα άλλα νησιά.

Επιπλέον στο μόνο πράγμα που ίσως να μην κάνει σπατάλες το κράτος είναι στις επιδοτήσεις. Μιλάμε για ένα τεράστιο νησιωτικό χάρτη που έχει η Ελλάδα και για τις συγκοινωνίες των νησιών δίνει 90 εκ το χρόνο την στιγμή που πριν 2 χρόνια περίπου έβγαλαν από το ταμείο κι έδωσαν στους αγρότες 500εκ ευρώ για πλάκα.

Αν βάλουμε κάτω πόσα εισπράτει από λιμενικά τέλη , αχθοφορικά, φόρους , λιμανιάτικα, νερά...τα 90 εκ είναι ψύχουλα.

Από εκεί και πέρα μου προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον όλες αυτές οι ναυλώσεις απο πλευράς ΝΕΛ.. Έχουμε 6 ναυλώσεις πλοίων σε μια εποχή που οι ισολογισμοί των εταιρειών αναμένεται να προκαλέσουν τρόμο. Αυτό μου προξενεί μεγάλη εντύπωση και θα ήθελα πολύ να μάθαινα στο που βασίστηκε αυτό το εγχείρημα.

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές αν και με υπερκαλύπτει ο φίλος Alcaeos, να συμπληρώσω το εξής:

η ίδια η hellenic seaways φρόντισε και έκανε το Χίος-Μυτιλήνη δρομολόγιο λάστιχο, σ αυτό δεν νομίζω να φταίνε μόνο οι απανταχού τοπικιστές...έχουν κι αυτοί το μερίδιο της ευθύνης τους βέβαια αλλά ως προς το πόσο δεν ξέρω.

Και πέραν αυτού, μιλώντας για άγονες, όταν το κράτος δεν φροντίζει να βάζει αντίστοιχους όρους στους διαγωνισμούς που προκυρήττει, (πχ, πλοίο συμβατικής τεχνολογίας, με ελάχιστη ταχύτητα 18μίλια, ή διάρκεια του συγκεκριμένου ταξιδιού ΤΟΣΗ ΩΡΑ) μην περιμένουμε από την εταιρεία να πηγαίνει τα βαπόρια τσίτα!Εκτός κι αν κάτι τέτοιο προβλέπεται συμβατικά και η ΝΕΛ (και η κάθε ΝΕΛ) δεν το σέβεται οπότε αλλάζει το θέμα.

Επιπλέον, δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα "προτίμησης" των μεγάλων σε ηλικία πλοίων. Σε τελική ανάλυση, υπάρχουν νεότευκτα, υπάρχουν και πιο παλιά και ο καθείς έχει τα κριτήρια του και αποφασίζει! Σε κάποιες "άγονες" (αν και δεν μ αρέσει ο τίτλος) γραμμές υπάρχουν πλοία παλιότερης τεχνολογίας συμφωνούμε, αλλά και αυτά όχι όλα βέβαια , αλλά πολλά υπηρετούν αξιοπρεπώς τις γραμμές τους, και συνδυάζουν (άλλοτε πετυχημένα αλλοτε όχι) εξυπηρέτηση των απομακρυσμένων περιοχών με περιορισμένο κόστος συντήρησης. Οπότε ενδεχομένως ακόμα και κάποιο πλοίο να έχει τα χρονάκια του επιτελεί κάποιο έργο. Περιττό βέβαια να πω ότι μιλάμε ΠΑΝΤΑ για αξιόπλοο πλοίο και όχι σάπιο.

Τέλος για να κλείσω, και να επανέλθω στο θέμα της ΝΕΛ να πω μόνο ότι καλά τα λέει ο εντεταλμένος συμβουλος της ΝΕΛ ότι " Θα απευθύνεται σε πελάτες που είναι μέσης εισοδηματικής στάθμης και τα πλοία της δε θα είναι υπερπολυτελή. Θα χαρακτηρίζονται από την απλότητα της διακόσμησης, την καθαριότητα και την αξιοπιστία στην παροχή υπηρεσιών" αλλά η επιλογή αυτή είναι δίκοπο μαχαίρι και απαιτεί αρχές μηδενικής ανοχής ως προς την τήρηση αυτού του προφίλ της εταιρείας. Γιατί δεν ενοχλεί να είναι απλή η διακόσμηση, ενοχλεί όμως η καθαριότητα και η εν γένει παροχή μέτριων υπηρεσιών προς τους επιβάτες. Αν κατορθώσουν να ισορροπήσουν εκεί, τότε θα είναι καλά τα πράγματα...Αλλά πάντως ως προς αυτό η ΝΕΛ έχει ακόμα δρόμο μπροστά της νομίζω...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

"Ειναι ομορφο σινιαλο με πολλα χρονια παρουσιας στο Αγαιο με πολλους φιλους και φυσικα δεν ειναι απροσωπη οπως αλλες αφου εχει κατα την γνωμη μου τον πιο <τρελο> πλοιοκτητη"

Λοιπον εδω μιλαω για τον πλοιοκτητη,για την εταιρια μιλαω γενικα,δεν ειπα κατι για τις επιδοτησεις της.

"Οπως και να εχει ειναι κριμα αλλο ενα σινιαλο να σβηνει και φυσικα η ανεργια να μεγαλωνει.."

Αυτο ισχυει για την καθε εταιρια,στην περιπτωση της ΝΕΛ ομως τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα,την σωσανε με τα λεφτα του κοσμακη,ενω την G.A την εσπρωξαν πιο γρηγορα στο γκρεμο.Εφοσον ομως και αυτη δεν μπορεσε να πατησει στα ποδια της καλα εκανε και εκλεισε το μαγαζι,δεν ειναι αναγκασμενος κανενας να κραταει την την εταιρια με επιδοτησης οπως την ΝΕΛ.

"το ΡΟΔΑΝΘΗ, με μια καλη συντηρηση ..... κανει για πολλες γραμμες(Πειραιας-Ρεθυμνο,παροναξια βραδυνο,Ικαρια-Σαμο ακομη και δωδεκανησσα)."

Δεν συμφωνεις??Οχι ομως να επιδοτουν ενα πλοιο 36 ετων οπως ειναι το ΡΟΔΑΝΘΗ.Λεω πουθενα για αγονη επιδοτουμενη??Μιλησα ας πουμε για το Μυτιληνη που δεν ειναι επιδοτουμενο?Ειπα για τις ΝΕΛ τα πλοια που ειναι επιδοτουμενα και ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ.

Όταν τις μάζευε ο "άρχοντας" τις επιιδοτήσεις ήταν καλά? Τώρα που τις

παίρνει η ΝΕΛ μας έπιασε η αγανάκτηση για τα πεταμένα λεφτά του κράτους? Εδώ ούτε όμορφα σινιάλα υπαρχουν, ούτε η ανεργία θα μεγαλώσει... Και ρίχνουμε και ένα ανάθεμα στους κολλημμένους από το ΒΑ Αιγαίο και καθαρίσαμε.

Δεν χρειαζετε να πει κανεις για το σινιαλο ττης ΝΕΛ αν ειναι ομορφο η αν ειναι ιστορικο αυτα ειναι δεδομενα,βεβαιως και πηρε ο κυριος Αγουδημος λεφτα του κρατους και το εξηγω 2 παραθεσεις πιο πανω.Οσο για τους κολλημενους του ΒΑ Αιγαιου εχεις δικιο ειναι ιδεα μου.........

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Στην Μυτιλήνη και στα Χανιά υπάρχουν πολλοί που το κόλημα γι αυτό το θέμα είναι σαν την ανάγκη για να πιείς νερό κάθε ημερα. Έχει αποδειχθεί περίτρανα και πολλάκις

Μήπως γιατί τόσα χρόνια η εταιρία ήταν πάντα εκεί ,όταν κάποιοι άλλοι έκριναν τισ γραμμές αντιεμπορικές? Μήπως επειδή ακόμα και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που κατέχουν, έστω και λίγες, μετοχές της εταιρίας? Μήπως γιατί θέλουν να στηρίξουν μια εταιρία που πρίν 38 χρόνια δημιούργησαν οι ίδιοι?

Και στο κάτω κάτω γιατί οι Μυτιληνιοί να μην επιλέξουν μια εταιρία με χαμηλότερες τιμές απο τους άλλους, και ωράρια που τους βολεύουν. Ποιό το ώφελος αν επιλέξεις ένα νεότευκτο που φεύγει στις 22:00 και τη βγάζεις πάνω σε μια καρέκλα 9 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Mα για ποιά γραμμή έκριναν ότι είναι αντιεμπορική? Τα Χανιά ή την Μυτιλήνη? Άμα αυτές οι γραμμές είναι αντιεμπορικές τότε να κλείσουνε το μαγαζί που λέγεται ακτοπλοία και να ασχοληθούν με τίποτα άλλο

Και πιο συγκεκριμένα για την Χίο - Μυτιλήνη. Ήταν η ΝΕΛ το περισσότερο καιρό εκεί δεν αντιλέγει κανείς. Λησμονείς όμως το καθεστώς που υπήρχε παλαιότερα με τις άδειες σκοπιμότητας και τον άτυπο προστατευτισμό του μονοπωλίου που παρείχε το υπουργείο.

Ο Βεντούρης το 1997 ήθελε να βάλει το ΑΘΕΝΣ κι η προσπάθειά του απορρίφθηκε μετ επαίνων. Ο Τσάκος σκεφτόταν να πάρει το ΙΟΝΙΑΝ GALAXY του Στρίντζη και να το βάλει αλλά πήρε δρόμο γιατί ως γάτα μυρίστηκε εξ αρχής την παγίδα.

Και πόσα άλλα.

Έτσι αναμενόμενο ήταν να είναι πάντα εκεί.

Από το 2005 που είχαν καταργηθεί όλα αυτά και μπηκε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην γραμμή η ΝΕΛ πολλές φορές δεν ήταν εκεί. Αποκορύφωμα ότι τα 2 τελευταία χρόνια είχε παρουσία τις μισές ημέρες της εβδομάδας και στην επισκευή του ΜΥΤΙΛΗΝΗ καμία.

Για τους μικρομετόχους της εταιρείας τι να πω. Αν νομίζουν ότι έχουν αξία οι μετοχές ή θα πάρουν ζουν σε ένα όνειρο απατηλό. Καμία μετοχή ναυτιλιακής στο ταμπλό του χρηματιστηρίου δεν απέδωσε τα προσδωκόμενα.

Πριν 38 χρόνια την ίδρυσαν οι ίδιοι αλλά

1)αρκετοί εξ αυτών δεν ζουν πλέον

2)πολλοί είναι σε βαθιά γεράματα

3) Μπορεί να την ίδρυσαν αλλά πλέον ξέφυγε από τα χέρια τους και περιουσιακά ανήκει σε άλλους για να μην πω στις τράπεζες στις οποίες έχει τα χρέη.

Όσο για τα ωράρια είναι εντελώς άκυρο. Καταρχήν δεν είσαι αναγκασμένος να κάτσεις σε καρέκλα. Μπορείς να πάρεις κρεβάτι.Κατα δεύτερον η HSW έχει αλλάξει 3-4 φορές τα ωράριά της κι όλως περιέργως κανένα δεν βόλευαν τους Μυτιληνιούς.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα η ΝΕΛ μου θυμιζει τον Λαμπρο Κωνστανταρα, στην ταινια ο τρελοπενηνταρης του 71.

Ο Κωνστανταρας σε διπλο ρολο, υποδυεται τον Ανδρεα Τεπενδρη, εναν μποεμ τυπο, που (και καλα) εχει σχολη μανεκεν), αλλα στην ουσια ειναι απενταρος και ανεπροκοπος.

Ξαφνικα ερχεται απο την Αμερικη, ενας παλιος του φιλος (και συμπλεμιστης το 40), ο Pearson (Παρασκευοπουλος). Οι υπολοιποι φιλοι τον πειθουν να βοηθησει τον Ανδρεα και ο Pearson δεχεται βαζονας ενα στοιχημα. Θα βοηθησει τον Κωνστανταρα να ξαναξεκινησει τη ζωη του, αν καταφερει να περασει 2 εβδομαδες χωρις να εχει λεφτα.

Ο Τεπενδρης παριστανει τον εφοπλιστη, στο Ξενοδοχειο Υδρα Beach στην Ερμιονιδα (ιδιοκτησιας Pearson). Κερναει, καλει κοσμο, γλενταει, αλλα ποτε δεν πληρωνει, γιατι ποτε εχει ξεχασει το πορτοφολι του, ποτε δεν εχει ψιλα, ποτε τα γραφει στο δωματιο (στον Pearson).

Ετσι ειναι και η ΝΕΛ αυτην την περιοδο. Μετα απο μια περιοδο ανεμελιας παριστανει τον εφοπλιστη, αγοραζοντας και ναυλωνοντας τα παντα, υποσχομενη αποτελεσματα του χρονου (ζησε Μαη μου).

Προσωπικα πιστευω οτι η εταιρεια αυτη εχει κλεισει τον κυκλο της και ζει μονο στις επιδοτησεις και την ανοχη του χρεωκοπημενου ελληνικου κρατους. ειλικρινα ειμαι περιεργος αν εχουν τηρηθει οι προηγουμενοι διακανονισμοι με το ΝΑΤ και θα γινει καινουργιος τωρα. δεν ρωτω για τα υπολοιπα (θυγατρικες στην αραπια, ταχυπλοα που πωλουνται αλλα της ανηκουν ακομη, πλοια που μετα απο CTL κανουν αγονες κλπ).

επειδη εγινε συγκριση και με την GA. τα ιδια ηταν και αυτη και αν δεν υπηρχε η ανοχη και η βοηθεια του κρατους (διαχρονικα), θα ειχε κλεισει πολυ νωριτερα

οσο για τον τοπικισμο στο ΒΑ Αιγαιο, δε νομζω οτι εχει νοημα η κουβεντα. Αν αυριο η ΝΕΛ ναυλωσει το Polaris κλεισει τα γκαραζ με μπερντεδες και δινει και δωρεαν sleeping bags (οχι δωρο, απλα για το ταξιδι) για τον υπνο, το Polaris με την τριηρη, θα παιρνει τα 2/3 της κινησης απο μυτιληνη, ακομη και αν εχει απεναντι του το αριαδνη και το superfast XI.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν καταλαβαινω γιατι παντα σε οτι και να πουμε ,στη κουβεντα πρεπει να υπαρχει και ενα σχολιο για τους υπνοσακους.

Οι Χιωτες δηλαδη που δεν εχουν καμπινα δεν την ξαπλαρουν σε υπνοσακο?

Σε αλλες γραμμες οταν στο πλοιο επιτρεπεται το ξαπλωμα στο πατωμα δεν υπαρχουν τα ιδια φαινομενα?

Μεχρι και σημερα στα περισσοτερα πλοια στα καταστρωματα δεν βλεπουμε τους υπνοσακους στη σειρα?Η επειδη ειναι εκτος σαλονιων εκει δεν μας ενδιαφερει?

Δεν ειμαι υπερμαχος του υπνοσακου αλλα καλως ή κακως οταν καποιος δεν εχει καμπινα ειναι πολυ βολικοτερο να κοιμηθει εκει απο το να κοιμηθει σε μια καρεκλα.

Το αρχικο θεμα λοιπον δεν ειναι οι υπνοσακοι αλλα ή συγκριση με την GA.Οταν λοιπον η GA εκανε τα ιδια ιδια ακριβως ηταν στο απυροβλητο και ο πλοιοκτητης τους ηταν γατος,αστερι κλπ, ενω τωρα που η ΝΕΛ κανει τα ιδια πρεπει να κλεισει.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λοιπον η GA εκανε τα ιδια ιδια ακριβως ηταν στο απυροβλητο και ο πλοιοκτητης τους ηταν γατος,αστερι κλπ, ενω τωρα που η ΝΕΛ κανει τα ιδια πρεπει να κλεισει.

Στο απυροβλητο η G.A??Δεν νομιζω αλλη εταιρια να εχει στολιστει τοσο πολυ ειτε απο τα ΜΜΕ ειτε απο τον απλο κοσμο με ασχημους χαρακτηρισμους(σαπιοβαπορα,αργα κλπ κλπ).Οσο για το αστερι,γατος κλπ δεν λεγαμε για τις αγονες που παιρνει, αλλα για αλλα.... οπως να μυριζετε δρομολογια η να βλεπει πραγματα πολυ γρηγορα σε σχεση με αλλους και αλλα πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να πω μόνο ότι το να κλείσει η ΝΕΛ είναι μια κουβέντα, δε θα συζητήσω για τον κόσμο που θα μείνει άνεργος, αυτό είναι άλλο καπέλο, αλλά σε τελική ανάλυση αυτό δεν συμφέρει εμάς, το επιβατικό κοινό. Όσο μικραίνει ο ανταγωνισμός τόσο χειρότερα είναι...Άσε που έχω την αίσθηση ότι κακώς γίνεται η σύγκριση μεταξύ ΝΕΛ και GA. Στη GA ΞΕΡΑΜΕ (ακόμα και όσοι δεν είμαστε ιδιαίτερα σχετικοί με το σπορ) ότι πήγαινε για φαλιμέντο αρκετό καιρό πριν. Τα δείγματα γραφής ήταν πολλά, κάποια δε από αυτα (συσσωρευμένα χρέη, γερασμένος στόλος) ίσχυαν και για τη ΝΕΛ, όμως όχι όλα. Συμφωνώ βέβαια ότι η ΝΕΛ ειδικά πριν από δυο χρόνια είχε επίσης φτάσει σε έσχατο σημείο, συμφωνώ ότι ακόμα παραπαίει, όμως τουλάχιστον ΦΑΙΝΕΤΑΙ χωρίς αυτό να προκαθορίζει το μέλλον, ότι κάνει κάποιες κινήσεις, που ίσως της βγούνε. Στη φάση που βρίσκεται τώρα η εταιρεία δεν νομίζω ότι παρεχει κακές ή ανεπαρκείς υπηρεσίες στους επιβάτες, ακόμα και στις άγονες. Δεν παρέχει βέβαια και τέλειες αυτό είναι σίγουρο, έχει ακόμα πολύ δρόμο γι αυτό. Όμως στην παρούσα φάση τα βαπόρια της δεν είναι μέσα στη βρωμια και την εγκατάλειψη,έχουν βρει στις άγονες το ρόλο τους (πχ Θεότυφλος) και θεωρώ ότι βρίσκονται σε ένα αποδεκτό πλαίσιο, και επιπλέον γίνονται επιτέλους καποιες νέες κινήσεις, έστω κι αν αυτές έχουν τη μορφή των ναυλώσεων, σε τελική ανάλυση όμως βρέθηκε μια μεσοπρόθεσμη λύση στην επιτακτικότατη ανάγκη ανανέωσης του στόλου.

Ένα μεγάλο θέμα (όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές)είναι ότι η δυάδα Ταξμαν και Θεόφιλου χρήζει πλέον αντικατάστασης (το Μυτιλήνη είναι άλλο κεφάλαιο:D) αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι σαπιοκάραβα. Επιπλέον επιτρέψτε μου να διατηρω αμφιβολίες για το κατά πόσο ο Θεόφιλος (αν αναφερόταν σ αυτόν ο φίλος πιο πάνω) ήταν CTL μετά το τράκο του, χωρίς όμως να είμαι κάθετος, αν κάποιος το στηρίξει είμαι πρόθυμος να το συζητήσω. Ασχέτως τράκου πάντως, στη γραμμή του είναι μια χαρά και μάλιστα ο κόσμος τον τιμάει, εντάξει δεν είναι ότι καλύτερο (κι αυτό κυρίως λόγω του ότι τον πάνε μονίμως κομμένο μην τυχόν και κάψουν κανένα λίτρο παραπάνω:P) αλλά όμως τα καταφέρνει αξιοπρεπώς.

Φυσικά και το κυριότερο πρόβλημα της εταιρείας παραμένουν τα χρέη, απόρροια της άθλιας διαχείρισης του παρελθόντος, όμως μετά από χρόνια με τις κινήσεις που κάνει θεωρώ ότι έστω αχνοφαίνεται κάποια προοπτική. Βεβαίως αυτό απαιτεί χρόνο (ο ορίζοντας 6-7 ετών που τέθηκε για την πλήρη αναδιάρθρωσή της μου μοιάζει κάπως σοβαρός), πάντως ειδικά στην παρούσα φάση εγώ δεν βλέπω το λόγο να κλείσει. Να μου λέγατε πιο παλιά, να πω ναι.

Και στο κάτω κάτω άγονες ξαγονες, κάποιος πρέπει να τις κάνει κι αυτές, αν τις έδιναν αλλού είμαστε σίγουροι ότι δεν θα ήταν το ίδιο;

Για να μην παρεξηγηθώ κιόλας, δεν λέω ότι ότι κάνει η ΝΕΛ είναι καλώς καμωμένο, ίσα ίσα, έχω πει πολλά κατά καιρούς γι αυτούς που τη διοικούν, και έχει ακόμα πολύ δρόμο για να να ορθοποδήσει. Νομίζω όμως ότι το να κλείσει πέραν του ότι δεν μας συμφέρει είναι πλέον και κάπως - τολμώ να πω - άκαιρο. Βέβαια τίποτα δεν αποκλείεται στο μέλλον, αλλά μ αυτά που βλέπω, δεν διακρίνω κάτι το τόσο τραγικό...Ίσα ίσα που νομίζω ότι προ διετίας τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα του ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ αναβολή, το θέμα του Π.Παρου απεσύρθη, ενώ για τα ΙΠΠΟΤΗΣ, ΚΟΛΟΣΣΟΣ και ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ εγκρίθηκαν οι δρομολογήσεις από Λαύριο με πολλές προυποθέσεις (λιμεναρχεία, λιμάνια κλπ)

Τα μεγαλοπνοα και μακροπροθεσμα σχεδια της ΝΕΛ,θα πραγματοποιηθουν με τα ναυλωμενα πλοια στις λιμανια η μηπως ελπιζουν οτι μετα το Σεπτεβριο,αν καταφερουν και τα ταξιδεψουν,θα υπαρχει ακομα κοσμος που θα ταξιδευει για διακοπες...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μολις τελειωσε και μια κοντρα μεταξυ ΛΙΣΣΟΣ και EUROPEAN EXPRESS στο πρωτο περασμα του δευτερου απο το Δυσβατο και με ταχυτητα απο 20-21 knots.Off-topic αλλα εχω την εντυπωση οτι η ΝΕΛ επιστρεφει δυνατα

Από την προσπέραση πρόκύπτει αυτό; :confused::eek:

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η ΝΕΛ προσπαθεί να επιστρεψει δυνατά, αλλά το κάνει με λάθος τρόπο και νομίζω πως στο τέλος χαμένη θα βγεί.

Υ.Γ. Πάντως καιρό είχαμε να δούμε κόντρες συμβατικών, σαν αυτές που γίνονταν παλιά στις Κυκλάδες, πριν βέβαια τη MFD:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παντως σαν εταιρεια δεν προσεχει τον επιβατη.Γιατι το λεω αυτο? 19-8 κανονιζω μονοημερη αποδραση απο Ανδρο για Τηνο,αναχωρηση 7:00 με το AQUA και επιστροφη 20:10 με τον ΚΕΝΤΕΡΗ,στο μεν AQUA αυτο το υπεροχο deck στην κοντρα γεφυρα κλεισμενο με σχοινακια οι μονες τουαλετες που δουλευαν ηταν του σαλονιου και οχι ολες μονο αυτες που ηταν πλωρα το σαλονι της διακεκριμενης ερμητικα κλειστο και μπαρ μονο στο σαλονι.Επιστροφη με τον ΚΕΝΤΕΡΗ μια απο τα ιδια μονο που εδω το μαντρωμα ηταν πιο καλο μας ενημερωνε και το πληρωμα λεγοντας περαστε καθιστε οπου θελετε αλλα να ειναι στο μπροστινο σαλονι και ερχομαι εδω να θυμηθω τα λογια ενος μεγαλου καπετανιου της ακτοπλοιας:AN ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΗ ΟΧΙ ΕΔΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ αυτο πρεπει πρωτα να μαθουν στην ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι καλές κι άγιες οι ναυλώσεις αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί μια σωστή φόρμουλα διαχείρισης των πλοίων. ΤΑ ΚΟΛΟΣΣΟΣ/ΙΠΠΟΤΗΣ παραμένουν δεμένα με ελάχιστα δρομολόγια να έχουν κάνει, το ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ βγήκε για 20 ημέρες και μετά νέτα , ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ο μεγάλος παραμένει σιωπηλός στα αμπελάκια...κι ειδικά για τα πρώτα 3 οι ναύλοι πέφτουν.

Κάτι θα πρέπει να γίνει ώστε να διαχειριστούν τα πλοία και να γίνουν βιώσιμα αλλιώς με το να πέφτουν οι ναύλοι και τα βαπόρια να κάθονται βλέπω δύσκολο το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Δύο στελέχη, επιλογές της προηγοηγούμενης διοίκησης, αποχώρησαν σήμερα από την εταιρεία. Πρόκειται για τον Α. Λιάγκο, Γενικό Διευθυντή και την Θ. Ρήγα, υπεύθυνη marketing.

Νεο γενικος διευθυντης(C.E.O.) ανελαβε ο κ. Ιωαννης Αβραντινης.

Link to comment
Share on other sites

Το site της εταιρειας δεν λειτουργει εδω και καποιες μερες.Ελπιζω τουλαχιστον αν κανουν αναβαθμιση να ειναι για καλο

Το site ξανανοιξε.Βασικα ιδιο ειναι και αυτο που ισως να εχει προστεθει γιατι ειχα και καιρο να ασχοληθω ειναι οτι εχουν προστεθει στο στολο ολα τα πλοια που εχει ναυλωσει η εταιρεια

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της ΝΕΛ αναφέρει ότι ναύλωσε τα ακόλουθα πλοία:

Συγκεκριμένα προχώρησε στην μίσθωση των παρακάτω πλoίων: Ε/Γ-Ο/Γ ΕUROPEAN EXPRESS, Ε/Γ-Ο/Γ ΑΛΚΥΟΝΗ, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA JEWEL, Ε/Γ-Ο/Γ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA, RO-RO ΙΠΠΟΤΗΣ, RO-RO COLOSSUS, RO-RO ΜΥΚΟΝΟΣ

Το Aqua Maria ποιο πλοίο είναι?? Γιατί έχω την εντύπωση ότι θα είναι το νέο όνομα του Μυρτιδιώτισσα??

Link to comment
Share on other sites

Και με δεδομενο οτι εχουν σβησει και το ονομα πρυμα διολου απιθανο φαινεται οτι μετα τις ΠΑΝΑΓΙΕΣ και κατι στο χωρο των ναυλωσεων που ξεκινησε το AQUA JEWEL θα εχουμε συνεχεια με AQUA και κατι

Link to comment
Share on other sites

Παντως και το Μυρτιδιωτισσα ηταν αντιεμπορικο όνομα πλεον. Οσον αφορα το ΑΛΜΠΕΡΙΑ, νομιζω πως προκειται για μια ακόμα αστοχη κίνηση. Χιο-Μυτιλήνη δεν μπορει να πάει λόγω του πολύ μικρού του γκαραζ, άγονη είναι πολύ παλιο και θα αντιμετοωπίσει προβλήματα με τα λιμάνια, εφοσον αντικαταστήσει τον ΤΕΟ. Εντελως άστοχη κίνηση. Πάντως σήμερα που ρώτησα για επιβεβαίωση, μου απάντησαν πως η δουλειά έχει κλείσει, δλδ το αγόρασαν ήδη. Αλλά μη το δέσετε κόμπο..... Θα δουμε.......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...