Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Δεν ειναι μυστικο. Απο το πρωι εχει γινει γνωστη αυτη η φημη ;)

πραγματικα δεν καταλαβα. α) η ΝΕΛ ναυλωνει ή αγοραζει το Πηνελοπη; β) ο Θεοφιλος λενε θα ερθει απο Πειραια. δηλαδη θα ειχε 3 βαπορια η ΝΕΛ για ΒΑ Αιγαιο;:confused:

δυο πραμγατακια ακομη.

1) συμφωνω απολυτα με τον νησος χιος, οτι η ΝΕΛ εβγαλε τον τελευταιο εναμισυ χρονο και χαρη στις συμβασεις των αγονων. ταχυπλοα που παιρνουν αγονες σαν συμβατικα. ταχυπλοα που διασχιζουν (οποτε το επιτρεπει ο καιρος) το ΒΑ Αιγαιο (σε αγονη παντα), συμβατικα που παιρνουν αγονη ναυλωμενα απο τη ΝΕΛ, ενω δεν την επαιρναν με την εταιρεια τους και γενικως διαφορα πολλα και ομορφα. ενταξει. το κρατος προκυρησσει αγονες γιατι υπαρχιε αναγκη, αλλα στο σχετικα θεματα, εχουμε δει οτι το τι ειναι αναγκη και το τι οχι ειναι... ερμηνευσιμο.

2) σχετικα με το σχολιο του Nick the Greek (καλοκαιρινες ναυλωσεις): κραζαμε πρωτα τη Νεα Διακυβερνηση (κεφαλοτζον, βουλγαρακη και παπα της λιγουρας), οτι ανεχονταν την καταστρατηγηση του νομου απο συγκεκριμενες εταιρειες (3μηνη αντι 7μηνη δρομολογηση ταχυπλοων λογω βλαβων, εκτακτες 3μηνες δρομολογησεις συμβατικων, αντι υποχρεωτικης 10μηνης) και τωρα βλεπουμε οτι αυτα δεν ηταν τπτ. μια εταιρεια που εχει βρεθει 2-3 φορες στο καναβατσο, ναυλωνει ολους τους πεθαμενους και παει να τους δρομολογησει σφηνα για 3 μηνες. οπως εχω ξαναπει, αυτο ειναι αρπαχτη

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

φίλε proud_ionian απ'όσα μαθαίνουμε μέχρι τώρα η Νελ δεν έχει κάνει κάποια αγορά αλλά μόνο ναυλώσεις βλέπε aqua jewel,european express,colossus,celtic star που έρχεται, Μύκονος και τώρα το Πηνελόπη αν τελικά συμφωνήσει και το πάρει...

όσο για το τρίτο πλοίο στο ΒΑ Αιγαίο θα πάει σε μία γραμμή αυτή της ΙκαροΣαμίας που πραγματικά το έχουν ανάγκη μιας κι έχουν μείνει μόνο με το Νήσος Μύκονος και αν πας εκεί στα δύο αυτά νησιά οι άνθρωποι παραμιλάνε επαγγελματίες και μη...

Link to comment
Share on other sites

εφοσον και αυτο (πηνελοπη) ειναι ναυλωση, επιβεβαιωνονται οσοι πιστευουν (και εγω) οτι ολα αυτα ειναι μια κινηση πιεσης (κυριως) στην Sea Star (ακομη και στα δωδεκανησα αυτην δαγκωνει. απο το δικο της φαϊ θα φαει). "παιδια ειμαστε στο χρηματηστηριο, ειμαστε στα ποδια σας, παρτε μας να γλυτωσουμε ολοι".

jimmy αν τελικα το ενα ferry παει για ικαροσαμια (οπου οντως υπαρχει θεμα), θα τολμησω να προβλεψω, οτι στο τελος, το european θα παει κατω και ο Θεοφιλος θα γυρισει στην παλια του γραμμη, περισσοτερο για λογους συμβολισμου

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθέσουμε ότι πρόκειται για μια απλή χρονοναύλωση του καλοκαιριού χωρίς περαιτέρω δεσμεύσεις, τα πληρώματα είναι λογικό να τα κάνουν οι πλοιοκτήτες κι όχι ο ναυλωτής.

Μόνο που σε αυτή τη περίπτωση τα πληρώματα των ναυλωμένων πλοίων (Aqua Jewel, Colossus) τα κάνει η ΝΕΛ.

Με την από 25 Μαΐου 2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας και σύμφωνα με το Νόμο και το Καταστατικό, καλούνται οι μέτοχοι της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. σε Τακτική Γενική Συνέλευση την 29/06/2010 και ώρα 10.30 π.μ. στη Μυτιλήνη και επί του πλοίου της Εταιρείας που θα είναι ελλιμενισμένο στο λιμάνι της Μυτιλήνης.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

jimmy αν τελικα το ενα ferry παει για ικαροσαμια (οπου οντως υπαρχει θεμα), θα τολμησω να προβλεψω, οτι στο τελος, το european θα παει κατω και ο Θεοφιλος θα γυρισει στην παλια του γραμμη, περισσοτερο για λογους συμβολισμου

Μακάρι να είναι το "European Express", έχω μεγάλη περιέργεια να το ταξιδέψω, αλλά μάλλον "Θεόφιλο" βλέπω εγώ, γιατί το "European" έχει ήδη ακουστεί για δρομολόγηση σε Χίο Μυτιλήνη, οπότε θα είναι δύσκολο να μην το στείλει εκεί που παίζεται και το παιχνίδι και να στείλει τον "Θεόφιλο" που δεν είχε και την καλύτερη φήμη στη γραμμή χωρίς μάλιστα να του κάνει καμιά αναβάθμιση...

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που σε αυτή τη περίπτωση τα πληρώματα των ναυλωμένων πλοίων (Aqua Jewel, Colossus) τα κάνει η ΝΕΛ.

Για το COLOSSUS δεν ξέρω, αλλά στο AQUA τον πρώτο λόγο για καπετάνιο και πρώτο μηχανικό τον έχει ο Περογιαννάκης. Έτσι τουλάχιστον είχα ακούσει. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαραίτητα τους επιλέγει εκείνος, αλλά η εταιρία του έχει το δικαίωμα να διαφωνήσει σε κάποια επιλογή του ναυλωτή ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω ένα φθινόπωρο του 1999 πάλι.Έχουμε πολλές ναυλώσεις από την εταιρεία χωρίς να ξέρουμε αν θα βγουν κι ότι παροπλισμένο υπάρχει επαναδραστηριοποιείται.

Για Ικαρία-Σάμο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για 10 μήνες είναι υπεραρκετό.Για το καλοκαίρι θέλει μια βοηθεια αλλά ένας ΘΕΟΦΙΛΟΣ είναι too much για όλο τον χρόνο. Χωρια που στον Άγιο τον χειμώνα βλέπω να αφήνει τους μισούς καβους του και να μας αφήνει για το επόμενο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

εφοσον και αυτο (πηνελοπη) ειναι ναυλωση, επιβεβαιωνονται οσοι πιστευουν (και εγω) οτι ολα αυτα ειναι μια κινηση πιεσης (κυριως) στην Sea Star (ακομη και στα δωδεκανησα αυτην δαγκωνει. απο το δικο της φαϊ θα φαει). "παιδια ειμαστε στο χρηματηστηριο, ειμαστε στα ποδια σας, παρτε μας να γλυτωσουμε ολοι"

Καθόλου απίθανο αυτή να είναι η σκέψη τους εκεί στη Millennium Bank, αυτή είναι μια καλή υπόθεση εργασίας. Ας έρθουμε στη θέση της Sea Star και του Βαρδινογιάννη. Γιατί να θέλει η Sea Star να βάλει υπό την σκέπη της τη ΝΕΛ, ποιό θα ήταν το πρακτικό και στρατηγικό όφελος? Παρουσία με κέρδος στο ΒΑ Αιγαίο έχει ήδη, θα προτιμούσε το μονοπώλιο φυσικά αλλά έστω κι έτσι δεν είναι άσχημα τα πράγματα. Να θέλει τις επιδοτούμενες που έχει η ΝΕΛ? Μα έτσι κι αλλιώς αν η ΝΕΛ δεί τα ραδίκια ανάποδα -που είναι και το πιο λογικό- θα τις πάρει. Σε επίπεδο στόλου? Της κάνει -φαντάζομαι- το Μυτιλήνη, άντε και ο Ταξιάρχης σαν ρο-ρό ίσως αλλά τα υπόλοιπα? Γιατί να φορτωθεί τον τελειωμένο Θεόφιλο και το στόλο με τα αποτυχημένα ταχύπλοα?

Θέλω να πώ πως μπορεί ο σκοπός να είναι να "εκβιάσουν" μια συγχώνευση/εξαγορά ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αλλά it takes two to tango, και ο παρτενέρ δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως έχει συμφέρον να χορέψει.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω εχω ακριβως την ιδια αποψη,η ΝΕΛ μπορει να εχει τις δελεαστικες αγονες αλλα ταυτοχρονα εχει και 'φεσια' που δεν θα τα ηθελε κανεις πανω απο το 'κεφαλι' του.Και μαλιστα,με βαση τις τελευταιες κινησεις της εταιριας,βλεπω περισσοτερα 'εξοδα' παρα μπαλωμα της τρυπας.

Απορια:αφου η ΝΕΛ ειναι στο χρηματιστηριο,δεν θα επρεπε να ενημερωνει το επενδυτικο κοινο για τις κινησεις της?Δηλαδη,''η ΝΕΛ σημερα,ναυλωσε το ταδε πλοιο με τοσα ευρω την μερα η τον μηνα''?

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνώμη μου στόχος της τράπεζας είναι απλώς να πουλήσει την εταιρία σε οποιονδήποτε ενδιαφερθεί, και επιδή προφανώς η εταιρία έχει πολλά προβλήματα, στόχος της τράπεζας είναι πρώτα να εξυγιάνει τη ΝΕΛ και να την καταστήσει κερδοφόρα ώστε να προσελκήσει επενδυτές. Πάντως ορισμένες κινήσεις της εταιρίας είναι αμφίβολο αν αποδόσουν, και πιστέυω πως τέτοιες κινήσεις θα έπρεπε να γίνονται από "υγιείς" εταιρίες, προκειμένου να μπορεί να καλύψει την όποια αποτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Mου κάνει πάντως εντύπωση το πλήθος των κινήσεων της ΝΕΛ...ναυλώνει το ένα βαπόρι πίσω απ τ αλλο (δεν μπαίνω στον κόπο να συζητησω το αν είναι παροπλισμένα και σε τι κατασταση βρίσκονται γιατί είναι μια μεγάλη συζήτηση ειδικά μέχρι να δούμε περί τινος πρόκειται) λες και έχει την τόση ευχέρεια χρήματος ακόμα και γι αυτό...Και καλά, αν οι κινήσεις πιάσουν, νομίζω θα υπάρχουν πιθανότητες ανάκαμψης της εταιρείας.Αν όμως όχι;;Δεν θα πάει στον πάτο πολύ πιο γρήγορα;

Link to comment
Share on other sites

Eλα μου ντε σε δραχμες?Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως(και αν) θα τα καλυψουν.Θα συμφωνησω και με αλλους χρηστες του forum οτι δυστηχως η εταιρια μετραει αντιστροφα..

Link to comment
Share on other sites

Η κοινή λογική αλλά και το χρηματιστηριακό και γενικότερα το οικονομικό κλίμα αφήνουν μόνο μια πιθανή ερμηνεία, αυτή της μετοχοποίησης του χρέους προς την Millennium, το οποίο είναι ανάλογου ποσού ;)

Όλα αυτά, αν πραγματικά προχωρήσει αυτή η ΑΜΚ και δεν μείνει στα χαρτά όπως πολλά άλλα σχέδια της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Τι μαζεμα και δεξαμενισμος,τα σινιαλα θα μπουν και φυγαμε:D Ευτυχως που βολευει και το χρωμα,μονο ασπρη μπογια χρειαζεται,χωρις πολλα εξοδα...

Εδώ φιλε Nhsos Xios έδεσαν το Colussus για να το δεξαμενίσουν, λες να αφήσουν τον Ιππότη έτσι:confused:??

Πάντως εάν εξαιρέσουμε το European Express όλα τα αλλά πλοία που έχει ναυλώσει η ΝΕΛ ήταν μπλε;)!! (Έκαναν εκεί οικονομίες στα χρωματα :P)

Link to comment
Share on other sites

Γελάω!!:D αν δηλαδή μετά το τέλος της ναυλωσης του european αποφασίσουν να το αγοράσουν, θα το αγοράσουν; και το βαπόρι αισίως θα είναι 41 συναπτών ετών;

εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο που διάβασα εδώ http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&page=1&catid=5&contentid=12022

" Επίσης, η ΝΕΛ θα δραστηριοποιηθεί στο ανατολικό Αιγαίο με το ro-ro "Μυτιλήνη".

Χάνω κάτι; Τι εννοεί ο ποιητής;:confused:

Εκτός αν εννοούν αυτό που έγραψε ό φίλος ο Nick σε άλλο ποστ: " Εδω νομιζω πως πρεπει να κανουμε μια διευκρινηση. Οταν αναφερομαστε σε ro-ro(δηλαδη roll-on / roll-off) αναφερομαστε σε οποιοδηποτε φορτιο μπαινει μεσα σε ενα πλοιο με τη χρηση του καταπελτη του και πανω σε τροχους. Αυτο μπορει να ειναι απο ενα ΙΧ ή ενα τρολλευ μεχρι μια τεραστια πλατφορμα ή ενα πυραυλο προσαρμοσμενα πανω σε ροδες. Υπο αυτην την εννοια, ρο-ρο (οχι αποκλειστικα βεβαια) ειναι οχι μονο τα οχηματαγωγα τυπου Παναγια Κρημνιωτισσα αλλα και ολα τα ελληνικα φερρυ, ακομα και τα ταχυπλοα. Απλα διοτι μεταφερουν (και)φορτιο πανω σε τροχους. "

Πάντως αυτή η δήλωση στο marinews μου φαίνεται περίεργη κάπως...Θα δουμε...B)

Συμφωνα με το theseanation.gr οι ναυλωσεις των ro-ro και του european ειναι 5ετεις με option αγορας.

Σύμφωνα επίσης με τον ίδιο ιστοτοπο, το “European Express” θα δρομολογηθεί από Πειραιά προς Χίο - Μυτιλήνη σε αντικατάσταση του “Θεόφιλος”. Μωρέ τι μας λές; από πότε κάνει Π-Χ-Μ ο Θεότυφλος και εμείς το αγνοούμε; :D

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τις τελευταίες ημέρες ο συγκεκριμένος ιστιότοπος έχει γράψει και άλλα ωραία όπως εδώ (καταπληκτικές πληροφορίες) νομίζω ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος και αντί για Μύκονος έγραψαν Μυτιλήνη!!!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα κεφάλαια που θα αντληθούν από την προτεινόμενη αύξηση, μετά την αφαίρεση των αναλογούντων εξόδων έκδοσης, θα διατεθούν ως εξής:

· Ποσό μέχρι δεκαπέντε εκατομμύρια ευρώ (15.000.000€) θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση του κεφαλαίου κίνησης, ώστε η εταιρεία να εξυπηρετήσει τον αυξανόμενο κύκλο εργασιών.

· Ποσό μέχρι είκοσι πέντε εκατομμύρια ευρώ (25.000.000€) θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη των εργασιών της εταιρείας, το άνοιγμα σε νέες γραμμές εντός και εκτός Ελλάδος, την επέκταση σε νέες υπηρεσίες όπως Ro/Ro, cargo κλπ.

Λόγω του ευμετάβλητου της αγοράς και των συνεχών ανακατατάξεων και μεταβολών τα ακριβές ποσό που θα χρειαστεί για κάθε μια από τις ενέργειες αυτές, αλλά και το ακριβές τελικό περιεχόμενο των σχετικών επιχειρηματικών αποφάσεων δεν έχει ακόμη πλήρως προσδιοριστεί. Η εταιρεία θα ενημερώσει εγκαίρως, δηλαδή κατά το χρόνο υλοποιήσεως των συγκεκριμένων επενδύσεων, σύμφωνα με την περ. (2) του άρθρου 4.1.4.1.2. του κανονισμού Χ.Α.

· Ποσό μέχρι εξήντα εκατομμύρια ευρώ (60.000.000€) θα χρησιμοποιηθεί για τη μείωση και αναδιάρθρωση του δανεισμού της εταιρείας.

www.nel.gr

Link to comment
Share on other sites

Ορέστη με αφορμή την παραπάνω σου παράθεση, έκατσα και σκέφτηκα(συμβαίνει κι αυτό πού και πού:P) τι μπορεί να σημαίνουν για τη ΝΕΛ σε όρους cashflow αυτές οι ναυλώσεις. Ομολογώ πως την αγορά των ferries δεν τη γνωρίζω όσον αφορά τα νούμερα, θα κάνω λοιπόν ένα μπακάλικο ομολογώ υπολογισμό με βάση λίγη κοινή λογική.

Έχουμε και κλαίμε λοιπον:

3 ro-ro (Ιππότης, Κολοσσός και Μύκονος) τα οποία δεν μπορώ να φανταστώ ότι έχουν λειτουργικό κόστος για τους πλοιοκτήτες τους λιγότερο από 3-4 χιλιάρικα την ημέρα μια και τουλάχιστον 15-20 άτομα πλήρωμα θα τα έχουν, ειδικά το Μύκονος με την ελληνική του σημαία και ο Κολοσσός που πρόκειται και για μεγάλο πλοίο. Κι επειδή λοιπόν οι πλοιοκτήτες τους δεν φαντάζομαι να τα ναυλώνουν χωρίς κέρδος-κέρατα, ας πούμε ότι βάζουν 2 χιλιάρικα την ημέρα σαν κέρδος. Άρα ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα ημερήσιο ναύλο γύρω στα 6-7 χιλιάρικα περίπου.

1 ro-pax(Hayrettin Barbarossa) το οποίο σίγουρα έχει πολύ μεγαλύτερο λειτουργικό κόστος σε πλήρωμα, τροφοεφόδια κλπ. Ας υποθέσουμε λοιπόν πως το κόστος είναι 10 χιλάρικα την ημέρα και ο πλοιοκτήτης το δίνει έξω για 15.

Για τα 4 αυτά πλοία λοιπόν, έχουμε ένα κόστος 3x7 + 1x15 = 36 χιλιάρικα την ημέρα. Τώρα απ' όσο ξέρω στη ναυτιλία είθισται οι ναύλοι να πληρώνονται 15 μέρες μπροστά, δηλαδή την 1η Ιουνίου η ΝΕΛ θα πρέπει να πληρώσει στους πλοιοκτήτες ναύλο μέχρι και τις 15 Ιουνίου. Άρα εκταμίευση ανά 15νθήμερο θεωρητικά ανέρχεται στα 540 χιλιάρικα ή πολύ κοντά στο 1.1 εκατομμύριο το μήνα, δηλαδή μέχρι τέλος του χρόνου αν είναι όπως ακούγεται μακροχρόνιες οι ναυλώσεις, κοιτάμε κάτι σε 6.5 εκατομμύρια μετρητά.

Α! Ξέχασα τα καύσιμα! Επειδή όμως καταναλώσεις δεν μπορώ να γνωρίζω ούτε κατά προσέγγιση, ούτε και τι grades καίνε τα πλοία, δεν μπορώ να τα συμπεριλάβω στον υπολογισμό. Σας αφήνω όμως να φανταστείτε και υπενθυμίζω πως οι εταιρείες πετρελαιοειδών είναι σκληρά καρύδια, θυμόμαστε όλοι τα 2 τελευταία χρόνια τι έγινε με τον Αγούδημο και την Καλλίστη που δεν έπαιρναν πετρέλαια αν δεν εμφανιζόταν το πράσινο χρώμα του δολλαρίου. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δηλαδή η εταιρεία έχει και καμιά άνετη πίστωση, οπότε κι εκεί το κόστος θα είναι αν όχι άμεσα, πολύ σύντομα απαιτητέο και προστίθεται βεβαίως στο κόστος του ημερήσιου ναύλου.

Ένα αλλο ενδιαφέρον στοιχείο έιναι το ότι τα ρο-ρο έχουν μεν χαμηλό κόστος εκμετάλλευσης, τα γκαράζ τους όμως γεμίζουν και το εισόδημά τους έρχεται από τα φορτηγά. Και τα φορτηγά ανήκουν στους Κασσουδάκηδες, τους Λιουδάκηδες και τα Μπουμπλάκια αυτού του μάταιου κόσμου, με άλλα λόγια σε μεταφορικές εταιρείες η πλειοψηφία των οποίων πληρώνει με επιταγές που έχουν ημερομηνία είσπραξης την γιορτή του Άγιου Ανάργυρου του Σαλιαρέλη:P.

Τελευταίο κομμάτι στη μπακαλίστική μου εξίσωση, τα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2009 που δείχνουν στη σελίδα 17 βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις 36 εκατομμύρια. Την οικονομική και χρηματοπιστωτική συγκυρία δε την αναφέρω καθόλου όπως είδατε. Όπως δεν αναφέρω και το γεγονός ότι μια τράπεζα στηρίζει την εταιρεία, στις μέρες μας δε σημαίνει και πάρα πολλά αυτό, ειδικά όταν και οι δυό μπορεί να είναι στα κόκκινα.

Στα νούμερά μου για τις ναυλώσεις πιθανόν να έχω πέσει κατά πολύ έξω, κάτι μου λέει όμως όχι προς τα κάτω. Δεν έχει όμως και πολλή σημασία, σημασία έχει η λογική του παραπάνω μου συλλογισμού που λέει πως μια εταιρεία με δυσβάσταχτες βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις όπως είδαμε παραπάνω, ξεκινά μια στρατηγική που είναι αν μη τι άλλο ιδιαίτερα απαιτητική σε επίπεδο ρευστότητας. Δεν ξέρω αν τελικά είμαι πολύ ρεαλιστής ή πολύ απαισιόδοξος, αλλά με βλαση όσα ανέλυσα παραπάνω δεν βλέπω προς το παρόν κάτι που να μπορεί να με πείσει ότι αυτές οι κινήσεις έχουν κάποια κερδοφόρα και αναπτυξιακή προοπτική.

Link to comment
Share on other sites

Σε τελικη αναλυση αν ναυλωσανε ενα πλοιο για να κανει τρια κυκλικα δρομολογια ας μην το ναυλωνανε καθολου.Το θεμα ειναι να εξυπηρετιθουν τα νησια.

Απο την πολυ σωστη αναλυση του Nick μπορουμε να καταλαβουμε γιατι το EUROPEAN θα εχει τα ελαχιστα απαιτουμενα δρομολογια.Με περισσοτερα θα ειχε και τα αναλογα εξοδα ως προς του ναυλωτες.Επισης οι κινησεις της εταιριας μονο την εξυπηρετησει των 2 νησιων δεν δειχνουν;) Το εχουμε αναλυσει αρκετα οτι ολες οι ναυλωσεις που βλεπουμε ειναι για να 'πιεσουν καταστασεις' και οχι να εδραιωθουν σε καποια γραμμη με τα πλοια(τον Οκτωβρη που θα κανουν ολοι ταμειο θα δουμε).

Στην ουσια για μενα,οτι λεφτα βγαζει η ΝΕΛ απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,τις αγονες,τα οποια κερδη απο τα δικα της πλοια στις επιδοτουμενες γραμμες και την ναυλωση του ΚΕΝΤΕΡΗ στην γαλλια,θα πηγαινουν κατευθειαν στα εξοδα των ναυλωσεων.Αν αποδωσει αυτο το πλανο και βγει κερδοφορα η ΝΕΛ(που αντικειμενικα δεν γινεται),τοτε θα βγω εγω με κλαρωτη φουστα στον Πειραια,στην Χιο,στην Μυτιληνη και οπου αλλου θελετε:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι καταλαβαινω οτι αν θελει να βγαλει λεφτα η ΝΕΛ θα πρεπει να ταξιδευει τα βαπορια της.Τα εξοδα προς πλοιοκτητες και πληρωματα ειναι στανταρ καθε μερα ειτε το βαπορι ταξιδεψει,ειτε οχι.Οταν το βαπορι καθετε δεν φερνει εσοδα.

Το μονο που αλλαζει ειναι τα εξοδα για το πετρελαιο.Ε δεν νομιζω οτι η ΝΕΛ πιστευει οτι δεν θα βγαινουν ουτε τα πετρελαια και προτιμαει να εχει δεμενο το πλοιο

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να φέρω καμιά αντιρρηση σε όσα λεγονται...απλά όμως θέλω να πω κάποιες σκέψεις μου. Ξαναλέω ότι δεν είμαι ειδικός αν λοιπόν κάτι ακουστεί απλοϊκό συγχωρέστε με:

1) Η οικτρή οικονομική κατάσταση της ΝΕΛ είναι δεδομένη και κυρίως γνωστή σε όλους...τι μέσο πίεσης θα μπορούσε να ασκήσει λοιπόν μια εταιρεία η οποία είναι ένα βήμα πριν τη χρεωκοπία; όσα καράβια και αν εβγαζε -> ναύλωσε (γιατί περιθώρια αγοράς δεν έχει, το aqua και πολύ της πέφτει) οι "αντίπαλοί" της έτσι κι αλλιώς παντοδύναμοι είναι, θα περιμένουν μέχρι τη στιγμή που θα πέφτει στην άβυσσο που λέει ο λόγος και ύστερα θα την αγοράσουν, είτε αυτοί είτε οι τράπεζες. Σε τι λοιπόν θα αποσκοπούσε μια κίνηση μαζικής ναύλωσης βαποριών;θα ανέβει η αξία της σαν εταιρεία;σώπα καλέ,:D με τα χρέη που έχει δεν θα είναι και τόσο εύκολο. Στο κάτω κάτω ο ιδιόκτητος στόλος της είναι αξιόμαχος μεν, γερασμένος δε, άρα δεν κερδίζει κανείς κάτι ιδιαίτερα απτό αγοράζοντας την...Μόνο το Μυτιλήνη λέει σαν βαπόρι κι αυτό για πόσο ακόμα;

2)Αν λοιπόν μια εταιρεία που είναι τόσο χαλια, τα μόνα έσοδα που έχει είναι απο το Μυτιλήνη (άλλος ΗΡΩΑΣ μαζί με τον Θεότυφλο βέβαια) και τις άγονες και τη ναύλωση του Κεντέρη, για ποιο λόγο να ναυλώσει ένα σκασμό καράβια, ισα ισα για να δίνει τα λεφτά που βγάζει;Η προοπτική των "λεονταρισμών" και καλά, προσωπικά δεν με πείθει όχι γιατί δεν έχει βάση, έχει και παραέχει, αλλά γιατί αν η εταιρεία είναι τελειωμένη οι υπόλοιποι δεν θα φοβηθούν ούτε επειδη διπλάρωσε τη Χ-Μ ούτε επειδή έριξε στην πιάτσα rο-rο...

3oν και το βουλώνω) :P το ρώτησα και πριν, αν όντως θεωρούσαν ότι η εταιρεία είναι για σίγουρο φούντο για ποιο λόγο δεν την άφηναν να επιβιώσει όπως όπως (λαμπρό παράδειγμα η GΑ εδώ) και την δεδομένη στιγμή αντίο φιλάκια;

Τέλος αν οι πιστωτριες τράπεζες ενδιαφέρονται να την αγοράσουν, όσο και να προσπαθει η ΝΕΛ να ανεβάσει την αξία της τα...μπικικινια που χρωστάει είναι πολλά οπότε δεν ξέρω αν αλλάζει και κάτι...

Το πιο σωστό είναι αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω:τον Οκτώβριο που θα κάνει ταμείο θα δούμε σε ποιο σημείο βρισκόμαστε και εδώ θα είμαστε πάλι να σχολιάζουμε τις εξελίξεις...

Πάντως αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ο κύκλος των ναυλώσεων δεν φαίνεται να κλείνει...καλά είναι όσα πήραν, δεν πρέπει να επικεντρωθούν και στην παραγωγή του αντιστοιχου έργου τώρα;:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάμε κάτι πολύ βασικό.. Ότι ΔΕΝ ξέρουμε τι συφωνία έχει κάνει με τις εταιρείες που έχει έρθει σε συμφωνία. Η αξιολόγηση επενδύσεων είναι ολόκληρη θεωρεία, δεν βγαίνεια απολύτως κανέναν συμπέρασμα με απλά μαθηματικά ιδιαίτερα αν δεν έχουμε κανένα στοιχείο.

Οπότε ναι μεν καλά αυτά που λέτε, άλλα ότι θα μπαίνει μέσα από τα δρομολόγια μην είμαστε καθόλου σίγουροι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...