Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

1_6__kapetan_alexandros_a.JPG

Kapetan Alexandros A Main Particulars / Καπεταν Αλεξανδρος Α Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: KAPETAN ALEXANDROS A

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Doric Ferry(1962-1981),ATLAS II(1981-1988),KAPETAN ALEXANDROS(1989-2002)

IMO Number: 5092888

LOA / Μέγιστο Μήκος: 110,20 m

Breadth / Πλάτος: 16,80 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 4909 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1962

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Ailsa,England

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Sulzer 4340 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 15 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Agoudimos Lines

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Brindisi-Avlona

Other information / Άλλες πληροφορίες:

Also Visit / Δείτε επίσης:

 

____________________________________________

All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα

Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr

.

Edited by polmyt
Posted

Σήμερα στη Ηγουμενίτσα είδα το C. Alexandros A. στο παλιό λιμάνι δίπλα στο Poseidon. Γιατί ήρθε;

----Και κάτι ακόμα. Το πλοίο θέλει δεξαμενισμό , είναι κατασκουριασμένο. Πολύ κακή κατάσταση. :mad:

  • 5 months later...
Posted

Να ρωτήσω αν ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κάνει ακόμα δρομολόγια και πότε αναμένεται να δέσει για ετήσια (που λέει ο λόγος, αν δεν πουληθεί).Μας έχει λείψει μια τέτοια τσιμινιέρα από τον ευρύτερο χώρο του Πειραιά.

  • 9 months later...
Posted

Για να δουμε και ο Καπταν Αλεξανδρος Α:

Inspection details :

Date of first boarding : 06/07/2006

Date of final boarding : 06/07/2006

Port of inspection : Brindisi, Italy.

Type of inspection : More detailed inspection

Nb of deficiency(ies) : 3

The previous inspection is an expanded inspection and detainable :

26/04/2006 : Brindisi, Italy.

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 5092888

Name : KAPETAN ALEXANDROS A.

Flag : Panama

Callsign : H9SL

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 4909

Keel date : 1961

Classification society :

- Class certificate issued by Hellenic Register of Shipping (HRS), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding

Deficiencies :

- Fire safety measures, Fire fighting equipment and appliances

- Structural safety, Information on the A/A-max ratio (Roro/pass.only)

- Structural safety, Signs, indications

  • 2 months later...
Posted

Σχεδόν 1 έτος μετά την απορία μου παραπάνω, φαίνεται να έχουμε την απάντηση. Σύμφωνα με το AISLIVE, το ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται να περάσει τη διώρυγα της Κορίνθου. Επιτέλους.

Posted

45 ετων βαπορι.Πλωτο μουσειο κανονικα..Ειχα ταξιδεψει απο Τηνο για πΑΡΟ οταν ακομη εκανε το δρομολογιο Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Παρο-ναξο.πρεπει να χουν περασει 14-15 χρονια!Παει για πωληση ή θα γυρισει Αλβανια μετα απο ετησια επισκευη?

Posted
....Μας έχει λείψει μια τέτοια τσιμινιέρα από τον ευρύτερο χώρο του Πειραιά...

366 ημέρες μετά, είναι επιτέλους στον ΝΜΔ και μιά που σας είχε λείψει, ιδού και μιά σημερινή φωτογραφία. Θα ήθελα μόνο (να ζώ για) να δώ τα σημερινά καμάρια μας όταν γίνουν 45, πόσο καλές καρφίτσες θα είναι :mad:.

post-186-128326959732_thumb.jpg

Posted

Γιατι εχουνε σβησει το AGOUDIMOS LINES απο τις παντες?

Καποια περιοδο το ειχε αλλα εδω και μερικα χρονια το βλεπω χωρις σινιαλο και ηθελα να το ρωτησω..

  • 1 month later...
Posted

επειδη στο αγγλοφωνο κομματι ο Nick the Yunan αναφερει οτι ο καπταλεκος την εκανε για μπαρι να ρωτησω αν ανεβηκε σε καμια δεξαμενη;

Posted

Περα απο την πλακα, δεν ανεβηκε καθολου δεξαμενη. Απ' οσο μπορεσα να δω κατα το διαστημα της παραμονης του εκανε διαφορες εργασιες με προεξεχουσα την προσθηκη των γνωστων θυρων στο γκαραζ που ως δια μαγειας μεταμορφωνουν τα ελληνικα ακτοπλοικα πλοια σε "συμβατα με την Συνθηκη της Στοκχολμης"...

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το Καπετάν Αλέξανδρος Α όταν έπεσε χθες από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη είχε δέσει στο προλιμένα ανάμεσα σε Aegean 1 και The Emerald. Αλλά σήμερα την είχε κάνει από εκεί.

  • 2 months later...
Posted

απο το FoSE και τον Gary Andrews. πιστευω οτι σε σχεση με αλλα που εχουμε δει προσφατα, ειναι απο τις πιο σοβαρες παρατηρησεις.

From Paris MoU

KAPETAN ALEXANDROS A.

Inspection details :

Date of first boarding : 30/04/2008

Date of final boarding : 02/05/2008

Port of inspection : Brindisi, Italy.

Type of inspection : More detailed inspection

Nb of deficiency(ies) : 29

Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 10

Duration of detention : 3 days

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 5092888

Name : KAPETAN ALEXANDROS A.

Flag : Panama

Callsign : H9SL

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 4909

Keel date : 1961

Classification society :

- Class certificate issued by Hellenic Register of Shipping (HRS),

classification society responsable for issuance of class certificate as at

date of first boarding

Statutory certificates :

- International Air Pollution Prevention Cert is issued by Hellenic

Register of Shipping (HRS)

- Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Hellenic Register

of Shipping (HRS)

- Document of compliance (DoC) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

- Load lines certificates is issued by Hellenic Register of Shipping

(HRS) last survey in Greece on 29/02/2008 by Hellenic Register of Shipping

(HRS)

- Oil pollution prevention (iopp) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS) last survey in Greece on 29/02/2008 by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

- Safety management certificat (SMC) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS) last survey in Italy on 28/11/2007 by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

Ship manager

- FLANMARE SHIPPING, 2, Kapodistriou Street, Piraeus, Greece

Areas inspected :

- Car deck

- Engine and steering room

- Navigation bridge

- Outside decks and forecastle

- Passenger spaces

Operational controls carried out

- Abandon ship drill

- Communication equipment

- Damage control

- Emergency fire pump

- Emergency generator

- Emergency steering

- Fire drill

Deficiencies :

- Alarm signals, General alarm

- Alarm signals, Other (alarms)

- Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger

ship

- Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger

ship

- Crew certificates, Evidence of basic training

- Crew certificates, Other (STCW)

- Crew certificates, Tables of working hours

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone

- Fire safety measures, Fire fighting equipment and appliances,

Inoperative, ground for detention

- Fire safety measures, Fire-dampers, Inoperative, ground for

detention and class responsible

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation,

Inoperative, ground for detention and class responsible

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation

- Fire safety measures, Ventilation, Inoperative, ground for detention

and class responsible

- ISM related deficiencies, Emergency preparedness, Not according SMS,

ground for detention

- ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment, Not

according SMS, ground for detention

- Life saving appliances , Buoyant apparatus, Not properly mantained,

ground for detention and class responsible

- Life saving appliances , Lifejackets

- Operational deficiencies, Abandon ship drills, Lack of training,

ground for detention

- Operational deficiencies, Muster list

- Propulsion & aux., Bilge pumping arrangements, Inoperative, ground

for detention and class responsible

- Safety of navigation, Voyage data recorder (VDR)

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches

- Structural safety, Means of escape

- Structural safety, Means of escape

- Structural safety, Means of escape

- Structural safety, Means of escape

- Structural safety, Other safety in general, Other, ground for

detention

- Structural safety, Other safety in general

  • 4 months later...
Posted

Κατέβηκε το Ιόνιο και μπαίνει στον Πατραικό. Μια φωτό του πλοίου κατά τον διάπλου της διώρυγας θα ήταν όλα τα λεφτά, αρκεί να μην περάσει νύχτα.

Posted

19.15 ηταν εξω απο το Camping του ΕΟΤ, εχοντας κοψει για να περασει κατω απο τον τρικουπη. ο μικρος proud που γυρνουσε απο το μπανιο του ηταν "αοπλος":mad:

Posted
Κατέβηκε το Ιόνιο και μπαίνει στον Πατραικό. Μια φωτό του πλοίου κατά τον διάπλου της διώρυγας θα ήταν όλα τα λεφτά, αρκεί να μην περάσει νύχτα.

Περασε σημερα το πρωι τελικα ενω εφτασε στην Ποσειδωνια κατα τι 0130 τα ξημερωματα αλλα δεν περασε (μαλλον λογω νυκτερινης προσαυξησης για τον διαπλου)..............ευτυχως διοτι ημουν νυκτερινος....:)

  • 3 months later...
Posted

Έχω την εντύπωση ότι σύντομα, το Καπεταν Αλέξανδρος Α θα ξανά ξεκινήσει στη γνώριμη γραμμή του (Μπριντεζι-Αυλώνα) για να αντικαταστήσει το λαβωμένο Ionian Spirit.

Posted

Πριν μία εβδομάδα πάντως που το είδα στο Πέραμα, πιό πολύ εικόνα παροπλισμένου μου έδωσε παρά πλοίου που βρίσκεται σε ετήσια συντήρηση.

Στα λεγόμενα βέβαια του Π100 ίσως συνηγορεί το γεγονός ότι σήμερα για πρώτη ημέρα μετά από πολύ καιρό ήταν "ανοιχτή" η συσκευή AIS του πλοίου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...