Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ας μην αναφέρουμε μόνο τα μισά γεγονότα:

Έχουμε έγκριση της ΝΕΛ σε γραμμές που λειτουργεί η HSW (Βόλος & Χίος-Μυτιλήνη) και άρνηση σε γραμμές που λειτουργεί η Blue Star (Δωδεκάνησα).

Ας περιμένουμε να δούμε το σκεπτικό των αποφάσεων πριν τις σχολιάσουμε.

Συμφωνώ μαζι σου να περιμένουμε το σκεπτικό αλλα αλίμονο αν η νελ δεν έπαιρνε έγκριση για Χίο Μυτιλήνη και Βολο σποραδες

Να διόρθωσω λοιπόν

Anek hsw bsf<> Minoan nel Aegean speed

Γιατι δεν αφήνουν απλα ελεύθερο τον ανταγωνισμό δεν κατανοώ

Και γιατι κόβουν πλοία και δυνατότητα για επιπλέον επιλογές στους ταξιδιώτες

Στο Άγιο Κωνσταντίνο με το κόψιμο της νελ δημιουργούν μονοπωλιακές καταστάσεις για πιο λόγο ;; Κόβουν ένα πιο σύγχρονο πλοίο όπως το κεντερης και εγκρίνουν μόνο τον πηγάσο όταν ζητούν το ίδιο διάστημα δρομολόγησης

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να τα βρασω τα παλατια του Ιταλου αμα ειναι να βρεθουν Έλληνες ναυτικοί άνεργοι και στο δρόμο..Προτιμώ ένα αξιοπρεπές παλιό βαπόρι (τύπου ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ) που να δίνει ψωμί σε έλληνες παρά ένα υπερσύγχρονο αλλοδαπό..Η ΑΝΕΚ πάντως, ανεξαρτήτως των παραπανω και παρότι παραμένει μονοπώλιο, πρεπει να αντικαταστησει το ΛΑΤΩ, το οφείλει στους Χανιώτες που τη στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια..

Ποιος σου ειπε οτι τα παλατια εχουν ξενο πληρωμα?Σε πληροφορω οτι δεν εχουν ουτε εναν ξενο μεσα,οσο για τα ΚΡΟΥΖ που τους επιτιθεστε οι περισσοτεροι και αυτα εχουν μεσα δεκαδες Ελληνων ναυτικων ως πληρωμα.Να σου γνωστοποιησω επισης οτι και στα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 1&2 αυτη τη στιγμη υπηρετουν αλλοδαποι ναυτικοι,οπως και σε αρκετα της ΝΕΛ(ναυλωμενα).

Εν παση περιπτωσει αν η ΑΝΕΚ ειναι να κλεισει θα κλεισει απο δικες τις παθογενειες με η' χωρις τον Γκριμαλντι στα Χανια !!Ο Γκριμαλντι ισως να επιταχυνε μοναχα αυτον τον θανατο.Αν και ειλικρινα δεν πιστευω οτι η ΑΝΕΚ εχει βρεθει στα σοβαρα μεχρι σημερα αντιμετωπη με μια ολικη καταρρευση.

Τελος το Σουπερφερρυ(και καθε συνομηλικο του)μπορει να το προτιμας εσυ η' καθε καρταβολατρης που του εχει μια αδυναμια απεναντι σε καποια νεοτευκτα,οχι ομως και τα εκατομυρια των μετακινουμενων επιβατων..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Σε καποιους μαλλον αρεσει η ευχονται να χρεοκοπησει η ΑΝΕΚ.Μα δε ντρεπομαστε λεω εγω λιγο;;;εχετε αναλογιστει τις συνεπειες μιας τετοιας αρνητικης εξελιξης σε πολλα νησια;;;Να θυμισω μονο πως η ΜΙΝΟΑΝ ειχε τα πολλα δανεια ,τα μεγαλα ονειρα με πολλα νεοτευκτα και οτι η εταιρεια αυτη το 2008 σωθηκε απο τον ιταλο.Η ΑΝΕΚ ποτε δεν εκανε κινησεις εντυπωσιασμου με υπερογχα ποσα δανειων και νεοτευκτα παντα ηταν προσγειωμενη.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να υπαρχει καποιος εδω μεσα που να ευχεται η να θελει κατι τετοιο. Απλα αν καποιος τα «βαζει» με την ΑΝΕΚ το κανει μονο και μονο επειδη στην συγκεκρυμενη εταιρεια απο οτι φαινεται δεν υπηρξε ουτε υπαρχει ενα πλανο ας πουμε αναβαθμισης της και εκσυγχρονισμου. Οι καιροι αλλαζουν, ο κοσμος ολος αλλαζει αρα ολοι πρεπει να συμβαδιζουμε με τα γεγονοτα.

Η Μπλου σταρ για παραδειγμα, εχει το μονοπωλιο στην παροναξια, για ποιον λογο πηγε και εφτιαξε το Δηλος? Εχει το μονοπωλιο στα δωδεκανησα, για ποιον λογο αυτη την στιγμη ετοιμαζει το Πατμος? Θεωρειται κινηση εντυπωσιασμου?

Link to comment
Share on other sites

Σε καποιους μαλλον αρεσει η ευχονται να χρεοκοπησει η ΑΝΕΚ.Μα δε ντρεπομαστε λεω εγω λιγο;;;εχετε αναλογιστει τις συνεπειες μιας τετοιας αρνητικης εξελιξης σε πολλα νησια;;;Να θυμισω μονο πως η ΜΙΝΟΑΝ ειχε τα πολλα δανεια ,τα μεγαλα ονειρα με πολλα νεοτευκτα και οτι η εταιρεια αυτη το 2008 σωθηκε απο τον ιταλο.Η ΑΝΕΚ ποτε δεν εκανε κινησεις εντυπωσιασμου με υπερογχα ποσα δανειων και νεοτευκτα παντα ηταν προσγειωμενη.

Λυπάμαι αλλά η αρνητική εξέλιξη δεν θα είναι πιο αρνητική, από την εικόνα που δημιουργεί αυτή τη στιγμή η εταιρεία στος Χανιώτες... Ειλικρινά τέτοια συμπεριφορά δεν την έχω δεχθεί από καμμιά εταιρεία. Δεν μιλάω για πληρώματα, αλλά για προσωπικό γραφείου.

Συμφωνώ με τον Νίκο για αυτά που είπε για την Blue Star και ότι η ΑΝΕΚ πρέπει πλέον να προσέχει, αλλιώς θα αποκτήσει πολλούς ακόμα "εχθρούς"

Link to comment
Share on other sites

Κανενας δεν ευχεται να χρεωκοπησει καποια εταιρεια. Ομως θα θελαμε πολυ να δουμε την ΜΙΝΟΑΝ στα Χανια. Ο εκσυχρονισμος κατα το ημισυ>ΕΛΥΡΟΣ εγεινε λογω Αριαδνης. Για πιο λογο αραγε βγηκε αυτο το ακυρο ? ? ?

Edited by oceanus
Link to comment
Share on other sites

Mήπως αν η Eλλάδα η ίδια αντί να έχει γεμίσει με 'Eλυρους, Αίολους, Oλυμπιακά Aκίνητα, Porsche Panamera, κρατιόταν λίγο και συμβιβαζόταν με Kρήτη Ι-ΙΙ, λιγότερο τσιμέντο και καθόλου lifestyle, μήπως λέγω, απόψε το βράδυ δεν θα ήταν αναγκασμένη (η Eλλάδα) να αποφασίσει με το πιστόλι στον κρόταφο να δυστυχήσει υποχρεωτικά εν ζωή, προκειμένου να αποφύγει (αν αποφύγει...) το uncoordinated default και τον οριστικό θάνατο?

Link to comment
Share on other sites

Ο george ειναι πολυ σωστος.Η δυσκολη οικονομικη κατασταση των εταιρειων προηλθε κυριως απο τη μαχη της Αδριατικης.Να θυμισω παραπανω στους φιλους οτι η ΜΙΝΟΑΝ τοτε εφερε 10 νεοτευκτα!!!!! πέρνωντας υπερογχα ποσα δανειων που στη συνεχεια δεν μπορουσε να αποπληρωσει.Αυτες ηταν κινησεις εντυπωσιασμου.Πωλουσε πλοια και κατεληξε το 2008 στον Grimaldi.Προσπαθησε να μιμηθει τη Superfast αλλα εκανε μια τρυπα και μπηκε μεσα.Αντιθετως η ΑΝΕΚ εφερε μονο 2 νεοτευκτα!!!!!! εχοντας τον Βενιζελο το Λατω και Ταλως(Ιεραπετρα) αξιολογα πλοια αλλα αργα.Μην αναφερω για τις ακρως ορθες αγορες των Κρητη Λευκα Ορη-Σοφο και Ελυρο,αγορες που απεδειξε ο καιρος μεχρι σημερα ηταν οι ιδανικοτερες.Καταληγοντας σε αυτα ακριβως που ειπε ο George,οτι τα νεοτευκτα και τα πανακριβα πλοια εφεραν τη κατασταση ως εδω.Πολλοι θελουν να φυγει το Λατω συμφωνω μαζι τους απολυτα, μη ξεχναμε η δρομολογηση ομως του Λατω στο νησι μου και σε αλλα νησια ειναι ακομη ενα ονειροοο μακρυνο.Το ιδιο εγινε με το Λισσος στη Χιο Μυτιληνη πηγε το πλοιο εκει και εντυπωσιαστηκαν ολοι.

Link to comment
Share on other sites

Mήπως αν η Eλλάδα η ίδια αντί να έχει γεμίσει με 'Eλυρους, Αίολους, Oλυμπιακά Aκίνητα, Porsche Panamera, κρατιόταν λίγο και συμβιβαζόταν με Kρήτη Ι-ΙΙ, ...

Νομίζω ge ότι δεν φταίνε τα νεότευκτα που φτάσαμε στο σημερινό σημείο. Κάλλιστα θα μπορούσε όλη η ακτοπλοϊα να έχει σήμερα πλοία μέχρι 10ετίας και να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα για μένα δεν είναι τα ίδια νεότευκτα, αλλά ο μεσο/μακροπρόθεσμος σχεδιασμός των εταιρειών. Και όχι μόνο των εταιρειών, αλλά και του τραπεζικού συστήματος και της πολιτικής ηγεσίας. Και καλά οι εταιρείες δεν ήξεραν τι τους γινότανε και παρήγγειλαν ό,τι τους κατέβαινε, οι τράπεζες με ποιές μελέτες έδιναν τα δάνεια? Ήταν ρεαλιστικό το κόστος ναυπηγήσεων και μετασκευών? Μήπως σε κάποιες περιπτώσεις υπήρχαν και πολιτικές παρεμβάσεις? Συνεπώς, πιστεύω ότι δεν φταίει η ανανέωση του στόλου για την σημερινή κατάσταση της ακτοπλοϊας, αλλά αυτή ακολουθεί την μοίρα της υπόλοιπης Ελλάδας...και τα παθογενή αίτια είναι κοινά.

Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψη μας, πως οι αγορές Ηρακλείου-Χανίων λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία (αυτό έχει αποδειχθεί ξεκάθαρα σε όλες τις προηγούμενες αλλαγές που σημειώθηκαν στις δύο γραμμές), συνεπώς εκτός από τη ζημιά που θα έχουν όλα τα πλοία στα Χανιά, οι συνέπειες και σε αυτά του Ηρακλείου θα είναι σημαντικότατες.

Εάν δεχθούμε ότι ο Γκριμάλντι αποφάσισε την ολομέτωπη σύγκρουση με την ΑΝΕΚ, άραγε θα τον σταματήσει η άρνηση της δρομολόγησης στα Χανιά? Και σίγουρα θα είχε υπολογίσει αρκετή χασούρα εάν πήγαιναν και τα 2 Παλάτια στα Χανιά...ας υποθέσουμε 5 εκ μέχρι το φθινόπωρο. Τι τον εμποδίζει αυτά τα 5 εκ να τα χαλάσει με την μορφή εκπτώσεων-προσφορών στο Ηράκλειο και να κάνει μεγάλη ζημιά και στην κοινοπραξία, αλλά και στα Χανιά? Το αποτέλεσμα δεν θα ήταν παρόμοιο?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τα τελευταια 150 χρονια η Ελλαδα εχει φτασει στο χειλος της χρεωκοπιας ουκ ολιγες φορες!!Οι πορσε, τα ολυμπιακα ακινητα και οι ακτοπλοικες εφταιγαν και τοτε ας πουμε επι Τρικουπη ή το 93 επι Μητσοτακη?

Αυτα που λεει ο Νηρεας ειναι πολυ σωστα και συμφωνω απολυτα.

Σαφως και οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ εκαναν λαθος κινησεις και οντως εκεινες ηταν εντυπωσιασμου, αλλα δε μπορουν ολοι να μπουν στο ιδιο καζανι.

Καπου ειχα διαβασει οτι η μετασκευη του Ελυρος ειχε κοστισει 70 εκ. ΑΝ οντως ισχυει αυτο τοτε τι να πουμε οταν η μπλου σταρ πριν λιγους μηνες εφερε νεοτευκτο στην ιδια τιμη..

Link to comment
Share on other sites

Απορω με ποιο σκεπτικο το βαζουν ακτοπλοια...

Γιατί με ποιό σκεπτικό έκριναν τα υπόλοιπα αιτήματα;

Δεν νομίζω να είχαν κάποιο σκεπτικό. Μιλημένοι ήταν όλοι τους...

Link to comment
Share on other sites

Καλα κάποιο σκεπτικο θα υπαρχει εστω και τυπικο που να μπορεσει να εξηγησει στις εταιριες που φαγανε πορτα τις αποφασεις.Δεν μπορω να φανταστω οτι βγαζουν καποιες αποφασεις χωρις να εχουν καπου να πατησουν ωστε να υποστηριξουν την αποφαση τους

Αυτο βεβαια αφορα το τυπικο κομματι γιατι το παρασκηνιο δεν μπορουμε να το ξερουμε με αποδειξεις αλλα μονο να το φανταστουμε

Link to comment
Share on other sites

Μα για να σταθούν τα τεράστια πλοία στην Αγκώνα (και όχι μόνο) γίνεται αυτός ο χαμός που εδώ και μέρες τώρα συζητάμε!

Μα μονο γιαυτο τον λογο γινεται ο χαμος με τα Χανια η μηπως για ολα μαζι? Μηπως του χρωστανε πολλα(η του 'πηραν' πολλα στο τσιμπουσι που γινεται στην HSW τα τελευταια χρονια)και βλεπει οτι μονος τροπος για να τα παρει πισω ειναι να πιεσει καταστασεις ?

Στην Ancona και στο Ηρακλειο παντως,δεν αναγκαστηκε να καταφυγει σε καποια κοινοπραξια,παλευει μονος του και με τις δυο εταιριες.(στην Ιταλια μαλιστα ειναι ο μονος που εχει κρατησει τις υψηλες ταχυτητες ακομα).Πιθανον να μπαινει 'μεσα' και στις δυο περιπτωσεις αλλα οταν λεμε καθε φορα οτι οι μεγαλοι ομιλοι εχουν περιθωρια και να 'χασουν',τοτε σιγουρα ισχυει και για τον Ιταλο(που το μεγεθος του δεν συγκρινεται καν με αττικα και ανεκ).

Συμφωνω με τον ΝΗΡΕΑ οτι αν θελει να συγκρουστει θα δοκιμασει ολους τους τροπους για να το καταφερει,γιαυτο αλλωστε δεν πιστεψα οτι θα δρομολογησει ουτε αυτη την φορα τα παλατια στα Χανια καθως οι 'αντιπαλοι' θα σηκωναν λευκη σημαια πριν την δρομολογηση.Οπως κ να το κανουμε,ο Ιταλος ειναι σε θεση ισχυος.

Link to comment
Share on other sites

Tο ιδιο εγινε με το Λισσος στη Χιο Μυτιληνη πηγε το πλοιο εκει και εντυπωσιαστηκαν ολοι.

Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που αναφέρεις αλλά να μην υπερβάλλουμε κιόλας. Πλην των εν Αθήναις καραβολατρών ουδείς στο Βόρειο Αιγαίο εντυπωσιάστηκε από την έλευση του Λισσός, το αντίθετο θα έλεγα. Ούτε οι μανούβρες συγκίνησαν, ούτε το ταξίδεμα στον καιρό, ούτε τίποτε. Μόνο το άψογο πλήρωμα, καμμιά σχέση με την ξυνίλα που βγάζουν άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

... αλλά και του τραπεζικού συστήματος και της πολιτικής ηγεσίας. Και καλά οι εταιρείες δεν ήξεραν τι τους γινότανε και παρήγγειλαν ό,τι τους κατέβαινε, οι τράπεζες με ποιές μελέτες έδιναν τα δάνεια...

Σε όσα έγραψες Nηρέα μου έχεις δίκιο, αλλα που να το βρείς. 'Eχω διερωτηθεί πολύ παλαιότερα που βρίσκεται σήμερα το top management των Tραπεζών που χορήγησε αφειδώς δάνεια σε μεγαλομανείς πλοίοκτήτες ή απατεωνίσκους κοντραμπατζήδες για να έχει δήθεν κάθε μέρα πρωϊνή εφημερίδα η Aνάφη ;), αλλά μου φαίνεται ότι θα πάρω απάντηση όταν η ECB κουρέψει οικειοθελώς κατά 70%, τα ελληνικά ομόλογα που έχει αγοράσει στη δευτερογενή αγορά στο 60% της ονομαστικής τους τιμής.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να μου εξηγησεις πως μπορει πρακτικα και οχι βασει εικασιων η' θεωριων συνομωσιας να θεωρηθει οτι μια εισοδος της ΜΙΝΟΑΝ στα Χανια ισοδυναμει με την επιβολη του νομου της ζουγκλας?

Απο τη στιγμη που δεν ειχαμε δει τι θα γινοταν στα Χανια πως προδικαζουμε?

Είναι πολύ γενικότερη η κουβέντα και αφορά το ρόλο του ΣΑΣ αλλά και του νομοθετικού πλαισίου της ακτοπλοΐας, αλλά θα προσπαθήσω να επικεντρωθώ στη γραμμή των Χανίων.

Θεωρείς πως ο υπολογισμός του κόστους που αναφέρεται στο δημοσίευμα, απέχει πολύ από την πραγματικότητα και εάν ναι, πόσο κατά τη γνώμη σου? Μπορεί επιχειρηματικά να εξηγηθεί πως μια εταιρεία θέλει να μπει σε μια γραμμή όπου για να βγάλει τα έξοδα της, χρειάζεται όχι μόνο να πάρει το 100% της αγοράς, αλλά και η αγορά να μεγαλώσει (μέσα στις σημερινές συνθήκες) κατά 30-50%?

Είναι θεμιτό να αφήνουν εταιρείες (όπως για παράδειγμα φέτος η ΝΕΛ) να αυξάνουν τον τζίρο τους κατά Χ ποσό, πληρώνοντας 2Χ κόστος?

Θα αναρωτηθεί κάποιος βεβαίως γιατί επιτράπηκε η είσοδος της Attica στις γραμμές της Κρήτης. Μπορεί να ήταν και λάθος. Η μόνη ουσιαστική διαφορά βέβαια σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα είναι πως το πετρέλαιο ήταν σημαντικά φθηνότερο και η κίνησης τουλάχιστον 20-30% μεγαλύτερη. Αλλά και πάλι, ποιο ήταν στη συγκεκριμένη περίπτωση το αποτέλεσμα? Τα ημερήσια δρομολόγια από και προς την Κρήτη ήταν 6, με την είσοδο της Attica έγιναν 10 και σήμερα είναι πάλι 6, η ζημιά όμως για όλες τις εταιρείες έγινε.

Εξειδικεύοντας ακόμα περισσότερο για τη γραμμή των Χανίων, έχουν γίνει 2 πρόσφατες προσπάθειες από HSW και Attica. Καμία δεν ολοκλήρωσε δωδεκάμηνο στη γραμμή, η ΑΝΕΚ όμως που εξυπηρετεί (με τα όποια λάθη της) δεκαετίες ολόκληρες τα Χανιά, χειμώνα-καλοκαίρι, υπέστη σημαντική ζημιά και στις 2 περιπτώσεις, χωρίς να υπάρχει κανένα νομοθετικό πλαίσιο να την προστατέψει. Συνεπώς υπάρχουν ήδη δύο σχετικά προηγούμενα βάσει των οποίων μπορούμε να κρίνουμε, χωρίς να χρειαστεί να προδικάσουμε.

Κλείνοντας θεωρώ πως είναι δύσκολο να ερμηνεύσουμε όσα συμβαίνουν αναφερόμενοι αποκλειστικά στα Χανιά γιατί νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε πως οι συγκεκριμένες κινήσεις δεν αφορούν τη συγκεκριμένη γραμμή, αλλά το γενικότερο μοίρασμα της ακτοπλοΐας, από τις γραμμές της Αδριατικής μέχρι το μέλλον της HSW.

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις την επισημη αιτιλογια με την οποια το ΣΑΣ απερριψε το αιτημα των Μινωικων? Κατα την γνωμη μου αυτη η αποφαση του Συμβουλιου εμπεριεχει αρκετο ρισκο, καθως σε περιπτωση που ο ιταλος θελησει να τραβηξει την υποθεση στα ακρα οδηγωντας της σε καποιο αντιστοιχο Συμβουλιο της Ευρωπης περι ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ, τοτε το αποτελεσμα του θα ειναι σιγουρα ΑΡΝΗΤΙΚΟ για την χωρα μας, σε μια περιοδο που η οικονομικη κατασταση ολων μας δεν ειναι καθολου καλη. Οποτε σε μια τετοια απεχθαια περιπτωση η ζημια θα ειναι διπλη...

Link to comment
Share on other sites

Καποτε ορισμενοι παραγοντες του χωρου ζητουσαν ανταγωνισμο (αγιου ανταγωνισμο) και απελευθερωση, για να τα διορθωσει ολα η αγορα και δεν ηθελαν ουτε τα δρομολογια να ρυθμιζει το κρατος και να μη ζητα τη γνωμη του οικειου λιμεναρχειου. Σημερα ζητουν να μπει φρενο στην ελευθερη αγορα για να μην σκαοσυν ορισμενοι. Δεν μπορει να γινεται θεμα το ωραριο των φαρμακειων και το επαγγελμα των ταξι να βρισκουμε επιχειρηματα για να διατηρηθει ο προστατευτισμος στην ακτοπλοια. (οσος υπαρχει ακομη).

περα απο τα νουμερα, απο την κριση, απο την τιμη του πετρελαιου και ολα που εχουμε συζητησει πολλες φορες, ειναι παραδοξο στην ακτοπλοια να ζηταμε ανταγωνισμο a la carte.

Link to comment
Share on other sites

Κατανοητή η επισήμανση, μα διαβάζεται και από την ανάποδη: a la carte ανταγωνισμό ζητούν όσοι θέλουν να κάνουν αρπαχτές, εις βάρος των υπόλοιπων που έχουν συμβόλαιο!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή όμως μιλάμε για νόμους και η εφαρμογή των νόμων δεν μπορεί να είναι a la carte, θα ήθελα να θέσω ένα απλό ερώτημα. Εάν στο επόμενο ΣΑΣ η Blue Star υποβάλει αίτημα για ετήσια δρομολόγηση του ΠΑΤΜΟΣ στη γραμμή Πειραιά-Χίου-Μυτιλήνης...το αίτημα θα πρέπει να εγκριθεί ή να απορριφθεί? Θα πρέπει να απορριφθεί με το αιτιολογικό ότι τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ, Ν. ΧΙΟΣ και ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ εξυπηρετούν επαρκώς την γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Το σιγουρο ειναι οτι το ΣΑΣ κραταει "ζωντανη" τοσα χρονια την ανεκ. Και μην ξεχναμε οτι προ διετιας - αλλες εποχες βεβαια τοτε - το ιδιο το Συμβουλιο εδωσε το OK για δρομολογηση του ORIZON στα χανια και του ΡΟΔΟΣ στα δωδεκανησα...

Link to comment
Share on other sites

4 φορές έχουν ζητήσει εταιρείες να μπουν στα Χανιά και μία μόνο απορρίφθηκε το αίτημα. Ας περιμένουμε και το σκεπτικό των αποφάσεων για να έχουμε καλύτερη εικόνα

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ υπερβολή ότι το ΣΑΣ κρατά ζωντανή την ΑΝΕΚ. Η ΑΝΕΚ υπάρχει γιατί η διοίκηση της διαχρονικά ήταν συντηρητική, γιατί οι τοπικές κοινωνίες της Κρήτης την στήριξαν και γιατί η πολιτική που ακολούθησε με τις μεταφορικές της εξασφάλισαν έργο ακόμη και όταν ο ανταγωνισμός την πίεζε.

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου υπερβολή. Το ΣΑΣ ενήργησε υπερ του μονοπωλίου και δεν υπάρχει αμφιβολία επ αυτού. (σε περίπτωση που όντως το έχει απορίψει... κανείς δεν ξέρει η επίσημη ανακοίνωση τι θα λέει, ασχέτως που τις "πληροφορίες" τις κάναμε γεγονός)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...