Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οτι πρεπει για την τεραστια κινηση της γραμμης και τις ευοιωνες προοπτικες της ελληνικης οικονομιας!! :P Ας τα ξυπνησουμε και τα δυο αυτα θηρια απο τον υπνο τον βαθυ λοιπον! :P

Δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει,αλλα ενω θα επρεπε να συζηταμε για κινησεις εξορθολογισμου στις γραμμες της Αδριατικης(1 εταιρεια ανα γραμμη)εχουμε φτασει στο σημειο να ονειρευομαστε δρομολογηση 5-6 πλοιων μονο στη Βενετια,2 μεγαλων επιβατηγων στην Κορινθο..Να δω τι αλλο θα ακουσουμε! :D

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Στη συνεντευξη που ειχε δωσει παλια στον εφοπλιστη ο GRIMALDI ειχε πει πως οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ειναι το 4% ολου του ομιλου του σε τζιρο!Αρα δεν εχει κ πολλα να χασει σε μια κινηση επιθετικης πολιτικης!η κινηση ειναι σωστη απο τακτικης μεριας...μεγαλο δικτυο πωλησεων εχει οσοι κατεβαινουν με τα cruise απο ιταλια συνεχιζουν με τα παλλας στην κρητη!δουλευουμε το καλοκαιρι στα χανια κ αμα δεν πετυχει τα περνει κ φευγει τον νοεμβριο σαν την αττικα κ την hsw οπως παλια,αλλα η ζημια στην ανεκ που θα τις παρει κοσμο το καλοκαιρι εγινε...

στην βενετια βγαζει τα παλλας που ειναι αντιοικονομικα (μεγαλη κατανωληση μεγαλο πληρωμα) κ λογκαδικο ταξιδι για να βαλει πιο οικονομικα πλοια (βλεπε ΙΚΑΡΟ, ΖΕΥΣ κ για μενα ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ κ ΑΡΙΑΝΔΗ)που ειναι πιο κοντα στα standar της γραμμης με μεγαλα γκαραζ μικρη καταναλωση κ μικρο ξενοδοχειακο αρα κ λιγοτερο πληρωμα!

ειναι ο μονος που εχει χρημα κ μπορει να ταραξει της ισορροπιες ητε στην αδριατικη ητε στην κρητη

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Τελικα σιγουρευει τα Χανια η ΜΙΝΟΑΝ με τα δυο μαλιστα palace. Aναχωρησεις καθε μερα απο Χανια και Πειραια αντιστοιχα με εναλλαξ Europa και Οlympia...

Link to comment
Share on other sites

Βλεπω την ανεκ να κατεβαζει το spirit στα χανια... και οπως προανεφερα να αποχωρει απο την ιταλια και φυσικα τη ΒΕΝΕΤΙΑ. Και αν οντως ο grimaldi εχει παρει πισω το ποσοστο που κατεχει η ανεκ στην hsw, τοτε μπορει να μπει στην... αγορα του Ρεθυμνου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν φευγει η ΑΝΕΚ απο την Βενετια,ειναι βεβαιο προς το ΠΑΡΟΝ. Αντιθετως φευγει η ΜΙΝΟΑΝ και δεν ξερουμε αν θα φερει αντικαταστατες για τα 2 παλατια. Η πολιτικη της στην γραμμη της Βενετιας εδειξε να μην καιγεται κιολας για την γραμμη (απο περσι εχει μειωσει τα δρομολογια της) . Αν φερει πλοια για την Βενετια πιθανον να δουμε ξανα Ικαρο και Ζευς.

Link to comment
Share on other sites

Στην αγορά του Ρεθύμνου;; Με ποιό; Με το κρουιζ ή με καποιο παλάτι;;

Αν διαβασες προσεκτικα ανεφερα στην δευτερη προσταση : "Και αν οντως ο grimaldi εχει παρει πισω το ποσοστο που κατεχει η ανεκ στην hsw, τοτε μπορει να μπει στην... αγορα του Ρεθυμνου." Αυτο εχει αναφερεθει απο πολλους εδω, προσφατα απο τον Νηρεα. Πρακτικα ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ εχει παρει ο ιταλος το ποσοστο που ειχε η Minoan στην HSW, τοτε σημαινει οτι κατεχει ενα ποσοστο 34%, αρα μπορει να βαλει πλοιο σε γραμμη που ο ιδιος επιλεξει, καθως θα εχει τον πρωτο λογο. Επειδη, δεν εχει λογικη να μπει παλατι ή κρουιζ στο Ρεθυμνο, μπορει ομως να μπει Νησος (Μυκονος ή Χιος)....

Link to comment
Share on other sites

Το οτι πηρε πισω το ποσοστο δεν σημαινει οτι ξαφνικα ενδιαφερθηκε για την HSW και θελει τελικα να την κρατησει.Το εκανε καθαρα για να βαλει στο Δ.Σ μελη του ομιλου του προφανως,για να συγκρατησουν το σκορποχωρι και το διαρκες παρε-δωσε με την ΑΝΕΚ(χαρακτηριστικο του μπαχαλου ειναι το οτι η ΑΝΕΚ χρωσταει 16εκατ(!) στην HSW απο τις ναυλωσεις του ΑΡΙΑΔΝΗ)

Καλα να μαστε και ολο και καποιος Αγγλος,Γαλλος,Πορτογαλλος θα ενδιαφερθει και για αυτην(γιατι απο Ελληνες γιοκ <_< )

Link to comment
Share on other sites

Μπαχαλο στην ΗSW... Nα δουμε αν θα χρησιμοπιησει Ariadne -Nissos Rodos απεναντι στην εταιριεα που τα δραστηριοπιουσαι την ΑΝΕΚ, στην Βενετια απεναντι στα κατωτερα Kriti I και II (υπερεχουν ομως σε καμπινες). Δεν νομιζω να κατεβει Ρεθυμνο. Δεν υπαρχει λογος πλεον αφου θα εχει 4 palace στην Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

Πιέσεις και παιχνίδια του Grimaldi είναι αυτά! Περιμένετε να δούμε τί θα ισχύσει στο τέλος,γιατί η MINOAN έχει το καλύτερο brand name στη Βενετία και ο Grimaldi δεν θα ρισκάρει να παίξει με δικά του πλοία Βενετία,καθώς το δοκίμασε στο παρελθόν, με αρνητικά αποτελέσματα! (με το Ζεύς). Για τον Grimaldi, η Βενετία έχει δουλειά. Βεβαίως,τις τελευταίες μέρες ακούγεται έντονα ότι ο Ικαρος θα εμφανιστεί στην Κόρινθο,κάτι που θα έχει αρνητική επιρροή και στα Ro/Ro της HSW,αλλά θα δούμε τί θα ισχύσει στο τέλος

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας να αναφερω οτι το Ρεθυμνο το ανεφερα ως καλυτερη λυση υπο προυποθεσεις και απο τα Χανια. Φυσικα και δεν εχει ακουστει κατι για Ρεθυμνο. Απλως μου φαινεται παραλογο ο ιταλος να βαζει 2 πλοια ισαξια με τα Παλατια του Ηρακλειου στα Χανια. Απο κει και περα, εγω προσωπικα επιμενω - μπορει φυσικα να διαψευστω στο τελος - οτι δεν νοιαζεται και τοσο για την αγορα των Χανιων. Θεωρω πως θελει να βγαλει ΕΚΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ απο τα δρομολογια Ελλαδας - Ιταλιας την ανεκ, προκειμενου στην γραμμη της Αγκωνας να μεινουν 2 εταιρειες (Minoan & Attica) και στη Βενετια να μεινει μονος του με 2 ή 3 πλοια. Το μελλον θα δειξει... Ως τωρα κραταμε οτι την προσεχη Παρασκευη θα συζητηθει στο ΣΑΣ Μυτιληνης το αιτημα του για δρομολογηση πλοιων στην διαδρομη Πειραιας - Χανια - Πειραιας

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι απιθανο.. Το σιγουρο ειναι οτι κατι πρεπει να πουλησει και αμμεσα κιολας η Blue...

και γιατι να πουλησει το πατμος? ισα ισα το εφτιαξε για τα ελληνικα δεδομενα! πιο πιθανο (κατα τη γνωμη μου) ειναι να πουλησει το 1, 2, ιθακη, οριζον

Edited by sg3
Link to comment
Share on other sites

Πολυ φοβαμαι οτι δεν ειναι τοσο ευκολο οσο ακουγεται........οποιο της ζητησουν οι αλλοι, αυτο θα πουλησει πλεον, οχι αυτο που θελει εκεινη........γιατι αλλιως κινδυνευει να μην καταφερει να πουλησει κανενα.....

Link to comment
Share on other sites

Και μια φρεσκια ειδηση..Η ναυλωση του πλοιου στην GNV πηρε παραταση 6 μηνες ακομα,οποτε μεχρι μεσα Οκτωβριου(12/10/12)θα βρισκεται στη γραμμη Civitavecchia-Palermo.

Εν συνεχεια στη θεση του θα μπει το FANTASTIC,οποτε και θα εχουμε νεοτερα για το μελλον του Δια..

Οποτε δεν παιζει να το δουμε στην Βενετια . Μηπως δουμε διδυμο Ικαρος - Αριαδνη . . . Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να αφήσει η ΜΙΝΟΑΝ την γραμμή στην οποία έχει την πρωτοκαθεδρία... γιατί;

Τώρα ειδικά που η ΑΝΕΚ θα είναι με τα κατα πολύ υποδεέστερα ΚΡΗΤΗ 1&2;

Δε νομίζω...

Link to comment
Share on other sites

Aς αναφερω και εγω τους συλλογισμους μου εδω ως κουτσομπολιο.Η ΑΝΕΚ δεν συνηθιζει να παραδινεται αμαχητι.Το εχει αποδειξει το 2007 με το Αριαδνη στα Χανια,παντα ηταν ισχυρη με 10+ μεγαλα πλοια δικα της.Στη παρουσα κατασταση με την ενδεχομενη πωληση η ναυλωση των Λευκα Ορη και Σοφοκλη Βεν θα βελτιωσει την οικονομικη της κατασταση.Η ΑΝΕΚ στη δρομολογηση(αν γινει) των παλατιων πρεπει να αντιδρασει αλλιως εχασε τα παντα.Εχει λοιπον 3 καλα πλοια τον Ελυρο το Champion και Spirit σε 3 βασικες και δυσκολες γραμμες στο Ηρακλειο,Χανια και Ανκωνα.Τα Spirit και Champion εκτελουν συνδιασμενα δρομολογια και ειναι ενταγμενα στη κοινοπραξια.Οποτε δε νομιζω οτι θα εγκαυαλειφθουν ευκολα οι γραμμες τους.Οποτε μια ορθη κινηση της ΑΝΕΚ που την εχει επαναλαβει στο παρελθον ειναι η ναυλωση καποιας καραβαρας απο την Ευρωπη και αυτη η να δρομολογηθει η Χανια ή Ανκωνα.Αυτο θεωρω ως πιθανοτερη αντιδραση της ΑΝΕΚ δεδομενου οτι θα εχει καποια οικονομικη ευχαιρεια με την πωληση η ναυλωση των Λευκα Ορη και Σοφο.Σε αντιθετη περιπτωση δεν αποκλειεται βεβαια η καθοδος του Spirit στα Χανια και η εγκαταλειψη της Ανκωνα.Για την Βενετια ο Ιταλος δεν ενδιαφερεται,φαινεται απο αποσταση αφου μονο αρπαχτες κανει τελευταια,για την Ανκωνα ομως καιγεται.Τα Κρητη ζωη να εχουν ειναι τα πιο τραιριαστα πλοια στη Βενετια με την παρουσα κατασταση.Δεν νομιζω παντως η πωληση ή ναυλωση των 2 πλοιων της εταιρειας να γινεται ταυτοχρονα με τη φημη περι καθοδος παλατιων στα Χανια.Ισως κατι να ετοιμαζει η ΑΝΕΚ, δεν μπορει να πεθανει αμαχητι τοσο ευκολα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καμμια ελληνικη επιχειρηση δεν εχει χρηματα σημερα, συνεπως και ναυτιλιακη. Οσον αφορα την περιπτωση της ανεκ και διαβαζοντας το ρεπορταζ απο το marinews.gr http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&page=1&catid=5&contentid=17159

συμπεραινει κανεις οτι στη συγκεκριμενη εταιρεια υπαρχει μια αρρωστημενη νοοτροπια, η οποια και πηγαζει απο τα πρωτα χρονια ιδρυσεως της, οτι αυτη υπαρχει και κανενας αλλος... Τωρα τους επιασε το "κλαμμα" οτι θα γινει ιταλικη καταληψη στη σουδα. Και ρωταω εγω για οσους δεν θυμουνται... Ο διευθυνων συμβουλος δεν ηταν εκεινος που δωρισε τις μετοχες του με την παροτρυνση των μετοχων του, στον ιταλο προκειμενου ο τελευταιος να αποκτησει τις Μινωικες αντι της ανεκ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...