Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τα δακρυα αυτουνου που θα πληρωνει τον πετρελαια δε ξερω ποιος θα τα σκουπιζει. εδω περα πηγε το χιος πανω με καλα ωραρια ονομα εκει της περιοχης χτισμενο για τη γραμμη καταλληλο για τα λιμανια κτλ και ψιλοεφαγε πορτα (πριν το θαψει η εταιρια του) θα τη γλιτωσει το bs?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδη οντως πετρελαια(και φραγκα)για πεταμα δεν εχει κανεις,νομιζω οτι η μοναδικη περιπτωση που μπορουμε να μιλησουμε σοβαρα για Blue Star στο Β.Αιγαιο ειναι σε συνεργασια με την HSW και το ΝΗΣΟΣ.

Οτιδηποτε αλλο ειναι σεναριο/φαντασια ΤΣΑΚΑ :D

Link to comment
Share on other sites

αν μπει το μεγαλο με το γκαραζ που εχει μπορει να κλεψει κ φορτηγα απο τον ΠΕΛΑΓΙΤΗ αν ακολουθησει σωστη πολιτικη με τα μετρα που εχει στο γκαραζ του...

εδω επιασε το Λισσος 3 χρονια ;)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Ναι μεν αλλά....

Έστω ότι τα δύο μεγάλα BS δεν βγαίνουν πουθενά και με τίποτα. Ή που τα δένεις και ησυχάζεις, ή που προσπαθείς να περιορίσεις τη χασούρα. Οπότε για μένα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να ανέβει ένα εκ των δύο μεγάλων στο Β.Α. Αιγαίο από το να πάει το ΠΑΤΜΟΣ και να μείνουν τα δύο μεγάλα στα 12νησα. Επίσης το ΠΑΤΜΟΣ θα έχει το μεγάλο πλεονέκτημα του μεγέθους και των ελικτικών του δυνατοτήτων κάτι που το κάνει ιδανικό για να μπαίνει σε μόνιμη βάση στην Κάλυμνο που τα μεγάλα δεν... αλλά και να μπει και στα λιμάνια που αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ αν χρειαστεί.

Φυσικά μια τέτοια είσοδος σε νέα γραμμή πρέπει να συνδιαστεί και με μια ελκιστική τιμολογιακή πολιτική κυρίως προς τα φορτηγά. Θα μου πεις: Είναι εποχές για δωράκια; Προφανώς και όχι! Αλλά άμα τους τσεκουρώσεις, πάλι με τον ΠΕΛΑΖΙ θα πηγαίνουν κι εσύ πάλι θα κάνεις αυτό που ξέρεις πολύ καλά! Να κλαίγεσαι!

Να υπενθυμίσω βέβαια πως η κουβέντα είναι εντελώς υποθετική.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που γνωρίζω, ή έχω παρατηρήσει αν προτιμάτε, είναι η καθίζηση στην κίνηση της γραμμής. Αυτό είναι που δημιουργεί τα όποια προβλήματα στο Νήσος Χίος και όχι κάτι άλλο. Λιγότερα φορτηγά, λιγότεροι (δραματικά) επιβάτες, μηδαμινά ΙΧΕ.Και έναν κουβά πετρέλαιο να καίει ένα πλοίο όταν πάει και έρχεται άδειο θα ζοριστεί.

αυτο ειναι το προβλημα σε ολες τις γραμμες. η κινηση σε ελευθερη πτωση (εμφανες αυτο και με γυμνο ματι), το πετρελαιο στα υψη και τα ακριβα πλοια ειτε να μπαινουν χοντρα μεσα, ειτε να ειναι παροπλισμενα, παρεα με το φεσι που κουβαλα το καθενα.

εμενα ολο το σκηνικο μου θυμιζει ιστορικες ταινιες και ντοκυμανταιρ που αναφερονται στις τελευταιες μερες πριν την πτωση της γερμανιας το 1945. ο χιτλερ να σχεδιαζει αντεπιθεσεις και κυκλωτικες κινησεις με στρατιες που εχουν διαλυθει, ενω ο Grim... συγνωμη ο Κοκκινος Στρατος ειναι λιγες εκατονταδες μετρα απο την καγκελαρια.

αν αληθευουν οσα κυκλοφορουν, απο τους 2 μεγαλους υπο ελληνικη διοικηση ομιλους, ο ενας πληρωνει πετρελαια την προηγουμενη (δινει την επιταγη του αποβραδυς) για να εισπραχθει πρωι πρωι και να παρει τα πετρελαια της ημερας και ο αλλος πληρωνει αυθημερον, παντα μερα μερα. ο ενας δανειζεται για να πληρωσει τα πληρωματα και ο αλλος κανει αυξηση κεφαλαιου. τι σας θυμιζουν αυτα; δεν θυμιζουν αυτα που κοροϊδευαμε στην καλλιστη και τον καπτα-μακη το 2008;

αν ενα πλοιο δεν βγαζει ουτε τα πετρελαια του (ποσο μαλλον τα... μισθα του πληρωματος και τα υπολοιπα λειτουργικα εξοδα) καλυτερα να ειναι δεμενο, γιατι αλλιως θα μεγαλωνει περισσοτερο το φεσι. πιο πιθανο ειναι να δουμε να ταξιδευουν ολα μεχρι 10/9 και μετα να δειτε πατμος/διαγορα στα δωδεκανησα και τα μεγαλα bs στο dock 3 παρεα με το δηλος. με τους σημερινους συσχετισμους το πατμος ή ενα μεγαλο bs το καλοκαιρι χιο μυτιληνη το μονο που θα μπορουσε να κανει ειναι ζημια στα υπολοιπα και στον εαυτο του, αλλα οχι να βγαλει ουτε τα εξοδα του.

προσωπικα πιστευω οτι μεγαλο μπλε παρεα με το χιος δεν ειναι κερδοφορος συνδυασμος. ενα μεγαλο μπλε μονο του χωρις ανταγωνιστη ναι θα μπορουσε να βγαινει (παρεα ισως με καποιο παλιο το καλοκαιρι). οι οποιες αλλαγες θα ειναι (παντα κατα τη γνωμη μου) μεσα στα πλαισια γενικοτερης τραμπας (πχ φερε μου τα 2 κοκκινα και φυγε απο την ancona και σε ανταλλαγμα παρε τις μετοχες μου στη hsw. δωστε μου και τη βενετια απο πατρα και κορινθο και κανετε οτι θελετε μεταξυ σας). μπορει βεβαια να θυμηθει η επιτροπη κεφαλαιαγορας τη ΝΕΛ και να ερθουν οι εξελιξεις απο αλλου.

παντως με τετοια στεγνη που εχουν οι εγχωριοι και την ανεση που εχει ο ιταλος, μπορει πλεον να μη θελει τραμπες, αλλα να τους χορεψει στο ταψι οπου πονανε.

Link to comment
Share on other sites

Ο ιταλος ομως εγκατελειψε τη Βενετια,εφερε 3ο πλοιο στην Ανκωνα και μειωσε ταχυτητες.Η εγκαταλειψη της Βενετιας δειχνει αλλου ειδους προσανατολισμο του ιταλου απο αυτον που αναφερει παραπανω ο proud('' θα χωρεψει στο ταψι'').Εδωσε χωρο στην ΑΝΕΚ στη Βενετια,οι μεταφορικες που ζηταν σταθερη συγκοινωνια μαθαινουν σιγα σιγα μονο με την ΑΝΕΚ.Οποτε χαμενος σε αυτη την ιστορια ειναι ο Ιταλος αφου τα Κρητη ειναι απολυτως ιδανικα στη γραμμη με τις παρουσες συνθηκες.Στο Brindessi εδω δεν εβγαινε η βασιλισσα και μετακομισε Ηγουμενιτσα θα βγαινει το Sorrento?Πιστευω πως η κινηση αυτη του Ιταλου εχει σκοπο να ''περικυκλωσει τους ανταγωνιστες''(Ανκωνας και Μπαρι) αποσκοπ΄ωντας να παρει οσα περισσοτερα στην ενδεομενη μοιρασια γραμμων.Στην Ανκωνα γινεται σφαγη και πλεονεκτει σαφως ο ιταλος,το γεγονος ομως οτι η κοινοπραξια εβγαλε τα θερινα δρομολογια με υψηλες ταχυτητες δειχνει οτι δε θα τα παρατησουν ευκολα.Ολες οι εταιρειες αιμοραγουν και θα κοιταξουν το καλοκαιρι να μαζεψουν οσα περισσοτερα μπορουν.Η Attica πρεπει να κανει αναδιοργανωση του στολου της(κατι που το συζηταμε πλεον 2 χρονια τωρα),μαζεψε τοσα πολλα πλοια και δεν εχει τι να τα κανει.Ο Οριζοντας ειναι μεγαλη πληγη για την εταιρεια που δεν μπορει να τον πωλησει οπως και τα μεγαλα Blue star.Βεβαια ενα μεγαλο Blue star το χρειαζεται για τα Δωδεκανησα και πιστευω θα παραμεινει.Το ερωτημα ειναι που θα παει το αλλο,θα πωληθει;;θα δρομολογηθει Ιταλια;;θα παροπλιστει;;(πιθανοτερο).Το μονο σιγουρο ειναι οτι για την εταιρεια ο Διαγορας ειναι το πλοιο-χρυσαφι και μαλλον το καλυτερο πλοιο τους(απο την αποψη καταναλωσης οικονομιας κτλ).Ομοιως και το Πατμος ειναι ιδανικο για τα Δωδεκανησα η Χιο Μυτιληνη,αν ερθει θα ειναι το βαρυ πυροβολικο της εταιρειας σε αντιθεση με το Δηλος που δεν...Η Superfast πρεπει να ειναι σε δυσκολοτερη κατασταση απο τις υπολοιπες εταιρειες αν αναλογιστουμε τη τωρινη κινηση των πλοιων της.Προφανως αν δεν κατεβαινε το 12 στο Ηρακλειο θα αντιμετωπιζε σοβαρα προβληματα,η συγκεκριμενη κινηση αποδεικνυται στις μερες μας ως ορθοτατη και πολυ εξυπνη.Απο τα φορτηγα ολο και κατι θα τσιμπαει ο κοκκινος πυραυλος 12 και οτι περισσευει θα πηγαινει προς Αδριατικη. Απο την αλλη κατι κρυβεται πισω απο την πωληση των Λευκα ορη και Σ Βενιζελο,ολο φευγουν και τελικα μενουν.Η ΑΝΕΚ στα Χανια,στην αγονη του Πρεβελης του Αρτεμις του Ιεραπετρα αλλα και στο Ηρακλειο εχει ικανοποιητικη κινηση ολο το χρονο σε συνδιασμο βεβαια του ποσου των αγονων.Γιατι να μην βγαινει απο οικονομικης αποψης;;Στην Ανκωνα υπαρχει προβλημα αλλα στη Βενετια τα πραγματα οδευουν σε πολυ καλο δρομο. Η Hellenic δε νομιζω να παρατησει τοσο μα τοσο ευκολα οτι εχει κερδισει στη Χιο και τη Μυτιληνη εδω και 7 χρονια.Ποιο το οφελος της αν κανει κοινοπραξια με την Blue star;;μαλλον κανενα.Στην Ικαροσαμια το Μυκονος θα καλυψει κενα.Βεβαια κινηση ματ απο την Ηellenic θα ηταν να διπλωσει το Χιος με το Μυκονοςστο Β Αιγαιο απαντωντας στην ενδεχομενη ανοδο του Πατμος στο Β Αιγαιο.Ο ορος Highsped για μενα μια λεξη πλεον μου θυμιζει=''αρπαχτες''. Η ΝΕΛ θυμιζει πολυ τον Αγουδημο στα τελευταια του ,αγονες για επιβιωση,συνταγη ομως που αποδειχτηκε δε βγαινει. Η ουσια ειναι το καλοκαιρι ολοι θα κανουν οτι ειναι δυνατον για να κερδισουν οσα περισσοτερα.Μετα αρχιζουν τα δυσκολα καποιοι μπορει να ειναι ετοιμοι για φουντο

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μια απορία μόνο. Αφού η ΑΝΕΚ τα καταφέρνει πως έχει φτάσει να χρωστά 5 μύρια Ευρώπουλα στα πληρώματα της? Έχω την εντύπωση ότι όλοι ματώνουν και μάλιστα πολύ. Από την άλλη όμως αμφιβάλλω για την συνταγή εξόδου από την κρίση. Οι όποιες ενέργειες τους σκοτώνουν και τη μικρή κίνηση που υπάρχει ακόμη. Θα σωθούν όλοι με τα 90βάλε εκατομμύρια των επιδοτούμενων γραμμών?

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθωντας σαν καλος νοικοκυρης να μαζεψω το σπιτι μου (την ακτοπλοια δηλ. :blink: )κ μετα το σημερινο ΣΑΣ αναρωτιεμαι ολοι αυτοι που ειναι τοσα στα γραφεια κ επερναν ενα σωρο λεφτα κ βγαινουν κ λενε οτι γνωριζουν απο ακτοπλοια αραγε εμαθαν ποτε τιποτα???

Αντι λοιπον να μαζεψουν κ να κανουν ενα ορθολογισμο ζητησεις κ προσφορας εκει που δεν πηγαινε κανεις στη ΣΑΜΟ ξαφνικα βρεθηκαν 5 πλοια!λες κ φετος ειδαμε ονειρο οι Ελληνες κ θα παμε ολοι Σαμο...κα φυγει PROUD το ΜΥΚΟΝΟΣ που θα παει οεο???να παει ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ αφου την παραταει η ΝΕΛ την γραμμη κ παει ΣΑΜΟ!?!?!?

Εκει βεβαια στη Χιο κ στην Μυτιληνη φετος με 2 πλοια το RO RO κ το ΚΕΝΤΕΡΗ θα εχει πολυ πλακα γιατι ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ θα κανει παρτυ στα φορτηγα κ ασε τους αλλους να πουλανε καμπινες σε οικογενειες ;)

Στις κυκλαδες με την αφιξη του Δηλος το παιχνιδι ειναι ξεκαθαρο!δεν το κοντραρει ουτε highspeed ουτε κ το ΜΥΚΟΝΟΣ για οποιον περναει απο το μυαλο του εκει στα γραφεια στη ακτη Μιαουλη :) το θεμα με την εταιρεια εινια να κανει ανακατανομη κ ορθολογισμο δρομολογιων..το ΠΑΤΜΟΣ ας πουμε μπορει να παρει κ ΠΑΡΟ ΝΑΞΟ στο κατεβασμα για 12νησα αρα δεν κανει το απογευματινο για την αγονη το ΝΑΞΟΣ εκεινη την μερα κ παει την επομενη με ΠΑΡΟ ΝΑΞΟ κ αγονη!

Στην κρητη πιστευω πως εφτασε η ωρα να κοπει το δρομολογιο του ΣΑΒΒΑΤΟΥ το χειμωνα!ποιος ο λογος να κανεις οικονομια στις ταχυτητες ολο την βδομαδα κ το ΣΑΒΒΑΤΟ που δεν εχει τιποτα μεσα να ταξιδευεις!!

για το τελος αφησα την γραμμη που θα ξαναζησει μεγαλες στιγμες μετα απο χρονια! ΑΝΔΡΟ ΤΗΝΟ ΜΥΚΟΝΟ :D

Μια κοινοπραξια θα μας σωσει παντως...ΠΟΠΗ ΜΕ ΦΕΡΡΥ το πρωι ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στις 3. κ ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ στις 6 κ ολοι θα ηταν μια χαρα!

τωρα αν θα παει το ΙΘΑΚΗ τι θα γινει???ΤΙΠΟΤΑ γιατι ποσοι θα πανε διακοπες φετος

παντως κατι που το σκεφτομαι καιρο τωρα δεν νομιζω η ΠΟΠΗ να κανει ακρη για να περασει πρωτο το ΙΘΑΚΗ στο ΓΑΥΡΙΟ

Link to comment
Share on other sites

...αναρωτιεμαι ολοι αυτοι που ειναι τοσα στα γραφεια κ επερναν ενα σωρο λεφτα κ βγαινουν κ λενε οτι γνωριζουν απο ακτοπλοια αραγε εμαθαν ποτε τιποτα...

Ένας απλός ερασιτέχνης παρατηρητής είμαι, αλλά διερωτώμαι: Όλοι αυτοί που εν μέσω καταστροφικής κρίσεως, ανοίγουν νέες γραμμές, αυξάνουν τα εισιτήρια (αφήστε κατά μέρος ΦΠΑ και κρατήσεις), βάζουν το ένα καράβι πάνω στο άλλο, και εν γένει σκιαμαχούν όπως ο Δον Κιχώτης, άραγε λογοδοτούν πουθενά, υπάρχει η έννοια της εταιρικής διακυβέρνησης, της επιβράβευσης ή της τιμωρίας, κλπ; Η ΝΕΛ, σύμφωνα με χθεσινό post καταστρέφεται λόγω επεκτάσεων, ναυλώσεων, συμμαχιών και οι διοικούντες της, απλώς το διαπιστώνουν δηλώνοντας "α, έκανα λάθος"και ζητώντας από τους προμηθευτές της πίστωση. Η ΑΝΕΚ/HSW (ποιά, η ΑΝΕΚ...) χρωστάει και στα πληρώματα, οι Μινωϊκές κρέμονται από τα Χανιά και η Blue Star δεν ξέρει τι να κάνει τα καράβια, "παλιά" και νέα. Τί έκαναν όλοι οι διοικούντες για να προλάβουν την κατάρρευση; Μπορούσαν; Ήξεραν; Κατάλαβαν;

Τουλάχιστον στις αερομεταφορές, ΟΑ και Aegean αναδιάρθρωσαν τα δρομολόγια, πέταξαν έξω τα μη κερδοφόρα, επεκτάθηκαν εκεί που υπήρχε χώρος, έκοψαν έξοδα (η Aegean χρησιμοποιεί το πανάκριβο Ελ. Βενιζέλος όλο και λιγότερο πετώντας περιφερειακά) και τέλος πάντων επιζούν, έστω και με λιγότερα κέρδη ή ελάχιστες ζημίες.

Στην ακτοπλοϊα, μόνο ο Καπτά-Μάκης σήκωσε το ανάθεμα.

Link to comment
Share on other sites

3 πλοια=24ωρα δρομολογια οπως κανει τωρα η κοινοπραξια. με 3 πλοια εχεις τη δυνατοτητα καθημερινης αναχωρησης σε σταθερες ωρες.

να δουμε βεβαια μην ειναι προαγγελος και αλλων αλλαγων και δεν εχουμε ανταγωνισμο στη γραμμη.

αφου μας περισευει το BLUE STAR το μεγαλο απο τα 12νησα σε συνδιασμο την αφιξη ων μινωικων στα χανια μπορει η ανεκ να τραβηξει το SPIRIT απο την γραμμη για να παει χανια κ να μπει το μπλε στην θεση του

Link to comment
Share on other sites

πολυς κοσμος μαζεμενος στην συρο μου ειπε ενα ςφιλος που γυρισε σημερα!λετε να γινει το deal τωρα που το ειδαν κ στη δεξαμενη κ να βρεθουν τα λεφτα να ερθει το ΠΑΤΜΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Ποιές προοπτικές ρε φίλε Μπαρδούνια; :blink:

"γνωρίζοντας και τις προοπτικές της ακτοπλοΐας, η οποία διαθέτει σύγχρονα πλοία"

Μα γι'αυτό ακριβώς έχει πρόβλημα η ακτοπλοΐα! Γιατί έχει σύγχρονα πλοία που δεν μπορεί να τα γεμίσει ούτως ώστε να πληρώσει έστω τα πετρέλαια και τους μισθούς!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οι υποψήφιοι επενδυτές δεν τρόμαξαν από τις ζημίες δεκάδων εκατομμυρίων και από την τεράστια πτώση της κίνησης...αλλά μόλις άκουσαν για μια 48ωρη απεργία, το έβαλαν στα πόδια. Μάλιστα...απολύτως κατανοητόν!

Link to comment
Share on other sites

καλα τετοια δημοσιευματα ειναι του κ... (ανεξαρτητα με το αν ειναι σωστη ή λαθος η απεργια). με θηριωδεις ζημιες και ακομη πιο γιγανταια χρεη, πλοια καινουργια και πανακριβα στη λειτουργια τους δεμενα και τη χωρα (και τον εσωτερικο τουρισμο) 5 χρονο σε υφεση, η 48ωρη του πειραξε.

@Miltiadis ψηφιζω attica

@margaritis βολτα για να τους δουν πηγαν ;):P

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι..προφανως η ειδηση δεν ειναι το οτι πηραν τα τσανακια τους και εφυγαν λογω της απεργιας και ολες οι παρεμφερεις κοτσανες των δημοσιογραφικων γραφειων,αλλα το οτι υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι ενδιαφερονται να επενδυσουν στην ελληνικη ακτοπλοια.Σε μια ακτοπλοια υπο καταρευση η οποια ομως εχει δειξει κατα το παρελθον το δυναμισμο της ενα δυναμισμο ο οποιος υπο προυποθεσεις(εξορθολογισμος δρομολογιων,αναδιαταξη στολων,μοιρασμα γραμμων μεταξυ εταιρειων,μειωση διεθνων τιμων καυσιμων,αποφυγη''εγχωριου ατυχηματος''στην οικονομια)μπορει να την κανει να ξανασταθει ορθια σε βαθος 2-3χρονων!Και σε μια ακτοπλοια στην οποια οπως φαινεται οσοι εγχωριοι μανατζερς βιαστηκαν τα προηγουμενα χρονια να χωθουν τωρα ψαχνουν..καραβι να φυγουν εχοντας αναθεσει σε μεσιτες τη''βρωμοδουλεια''.

Το αν η περαιτερω εισοδος ξενων στον ακτοπλοικο στιβο ειναι καλη η' κακη μπορει να το κρινει ο καθενας μονος του φυσικα και απο την δικη του οπτικη γωνια.

Για μενα προσωπικα μπορει συναισθηματικα να μην ηταν θεμιτη πριν καποια χρονια,εγινε ομως εκ των πραγματων αναγκαια πραγματικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο Σάββατο σήμερα και περιμένοντας το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως, "κάποιοι άλλοι" αναμένουν την Μεγαλοβδομάδα τους, την εβδομάδα που ξεκινά, καθώς καταφθάνει ο Mr. Grimaldi στην Ελλάδα με μεγάλο χαρτοφύλακα περιοδεύοντας στην Πάτρα, την Κόρινθο, το Πέραμα και φυσικά τον Πειραιά και συγκεκριμένα την Πλατεία Καραισκάκη........ B)

Link to comment
Share on other sites

Στην παρουσα φαση ολες οι εταιρειες,συμπεριλαμβανομενης και της HSW φυσικα,προσανατολιζονται στο να υπαρχουν επομενες μερες για τις ιδιες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...