Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τυχερός ο Mr. IΣΒ, καθώς λόγω αβαριών των πλοίων του στο Πέραμα, ματαιώθηκε για τις προσεχείς ημέρες η συναντηση των κυριων που είχα αναφέρει! (αλήθεια απο κανέναν φωτογραφίες απο Ελ. Βενιζέλο-Αριάδνη μετά το ''καυγαδάκι'' που είχαν, δεν έχουμε?)

Για την ιστορία να αναφέρω ότι στην Πάτρα ο Mr. Μανώλης σκέφτεται να διπλώσει το καράβι του για να κάνει την παρουσία του ισχυρή στη γραμμή του Brindisi και για Κόρινθο, στόχοι του είναι να διπλώσει το Cragside με ΕΓ/ΟΓ και να υπάρξει κάποιου είδους συνεργασία με το H.Master+ένα Ro/pax στη θέση του Trader! Όλα βέβαια μετά την πολυπόθητη συνάντηση!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεράσιμος Αγούδημος…. Η επιστροφή!

Και αυτο να εννοει και παλι ειναι ανακριβες μιας και 80-100 εκατ. ειναι ενα νεοτευκτο..Και οταν λεω νεοτευκτο δεν εννοω κατασκευης 2000,αλλα σημερινο.Ειναι δυνατον λοιπον η Μπλου σταρ να εδινε το ΔΗΛΟΣ η' το ΠΑΤΜΟΣ(που κι αυτα λιγοτερο στοιχισαν)στη μιση τιμη?

Οπως και να χει δεν ειναι εκει το θεμα βεβαια!Ολοι τα περιμενουμε και τα κανονια ενδεχομενως και τις πωλησεις εταιρειων σιγουρα.Και σιγουρα οι Τουρκοι,λογω γεωγραφικης θεσης,ειναι ικανοι υποψηφιοι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω τίποτα σχετικό και χωρίς να δίνω ιδιαίτερη σημασία, το διάβασα λίγο διαφορετικά: πλοία που αξίζουν συνολικά 80-100 εκ.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω τίποτα σχετικό και χωρίς να δίνω ιδιαίτερη σημασία, το διάβασα λίγο διαφορετικά: πλοία που αξίζουν συνολικά 80-100 εκ.

πΧ.ΝεΛ. Ισως
Link to comment
Share on other sites

θυμηθειτε πριν λιγους μηνες τις "φημες" που αν ηταν αληθινες, ηταν θεμα χρονου να εκδοθουν οι εγγυητικες επιστολες των τραπεζων και ο γνωστος μεγαλος εφοπλιστης της ακτοπλοϊας να βρεθει με τρια πλοια της P&O στα χερια του.

paroles για να κρατιεται ο καπτα μακης στην επικαιροτητα.

(εκτος και αν ειχε εμπλακει και αυτος στη ΝΕΛ οπως ειχε ακουστει προπερσυ)

Link to comment
Share on other sites

Να πάρουνε οι Τούρκοι τις γραμμές και τις εταιρείες και να κανονίζουν αυτοί τα δρομολόγια σύνδεσης της ελληνικής παραμεθωρίου που όλος τυχαίως απέχει μια ανάσα απο το στόμα τους,και όλα αυτά τα δηλώνει ένας "έλληνας" εφοπλιστής έχουμε φτάσει σε κατάσταση που τα λόγια πια δεν φτάνουν για να εκφράσουν τα συναισθήματα οργής.............

Link to comment
Share on other sites

Δεμ γνωριζουμε αν ειναι εγκυρες οι ανωτερω πληροφοριες,οποτε ας μην σχολιαζουμε τετοιου ειδους αρθρα.Και που ξερω εγω αν αυτα που λεει ενα ΜΜΕ και μαλιστα τουρκικο ειναι αληθεια.Μηπως οι γειτονες με καθε ειδους μεσα ακομη και με φτιαχτα αρθρα προσπαθουν να πετυχουν τις επιδιωξεις τους;;;;;Ας μην πιστευουμε ευκολα

Link to comment
Share on other sites

Δε μου φαινεται φτιαχτο το αρθρο εμενα τουλαχιστον,αν ηταν φτιαχτο δεν θα ανεφερε το ονομα του πλοιοκτητη(κινδυνευοντας να φαει και καμια καμπανα)θα ελεγε απλα''γνωστος Ελληνας εφοπλιστης'',''κυκλοι της ελληνικης ακτοπλοιας''και ολα αυτα τα κλισε.

Επισης αν κρινω απο τις διαστασεις που εχει παρει το ζητημα δεν μιλαμε για κατι που δημοσιευτηκε σε ενα blog και μπορει να ειναι σκετη παραποιηση της αρχικης δηλωσης,αλλα τις τελευταιες μερες την ειδηση την εχω διαβασει σε ολα τα μεγαλα ειδησεογραφικα sites της χωρας μας,ο ιδιος δεν διαψευδει τιποτα οποτε..

Στην ουσια της υποθεσης οπως ειπα και παραπανω ολοι τα περιμενουμε αυτα.Ολοι ξερουμε πως τα επομενα χρονια οι μονοι που θα μπαινουν στην ακτοπλοια,οπως και σε πολλους αλλους τομεις του επιχειρηματικου φασματος,θα ειναι ξενοι και δεν νομιζω οτι καποιος που παρακολουθει τα πραγματα περιμενε κανεναν καπτα-Μακη η' κανεναν καπεταν Αντρεα Ζεππο για να το μαθει αυτο.Οι Τουρκοι οπως και οι Ιταλοι ειναι οι πιο δυνατοι και πιθανοι υποψηφιοι λογω γειτονιας με την χωρα μας,συνεπως και αμεσου οφελους γι αυτους.Δεν θα ρθουν κι απ τη Βραζιλια για ν αγορασουν την Χ,Ψ ελληνικη εταιρεια λογικο δεν ειναι?

Εμεις τι καναμε τοσα χρονια ειναι το θεμα..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το πειρατικο προκειται για αυτο το αρθρο που και με τη βοηθεια του google στην μεταφραση δεν βγαινει καποιο ιδιαιτερο νοημα.Τωρα,περα του οτι δεν δινω βαση στην συγκεκριμενη ειδηση,το να ερθουν οι Τουρκοι και οποιοι αλλοι ξενοι το επιθυμουν μου φαινεται απολυτο φυσιολογικο στο σημειο που εχει φτασει η 'χωρα' μας.Αλλωστε και την Κυριακη οι περισσοτεροι Ελληνες θα διαλεξουν,για ακομα μια φορα,αυτους που μας εφεραν στον πατο...Γιατι μας φταινε λοιπον οι Τουρκοι,οι Φιλανδοι η οι Γερμανοι που θελουν να βαλουν χερι στην φοβερη και τρομερη ακτοπλοια μας :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ειναι γεγονος οτι οι Τουρκοι επιδιωκουν να κερδισουν πολλα στο Αιγαιο.Τι θελει η houriet να μας πει οτι προσκαλουμε τουρκους εφοπλιστες στο Αιγαιο;;;Και λεει ποιος τους προσκαλει;;Ο Αγουδημος;;που προφανως εχει αποσυρθει και δεν ασχολειται πλεον με θαλασσα και βαπορια.Θα προσκαλει Τουρκους ο Αγουδημος που ειχε σε ολα του τα βαπορια ελληνικες σημαιες και στα ακτοπλοικα και στα ποντοπορα,που ειχε παντα ελληνες που εδωσε τοσα και τοσα για τα ακρητικα νησια.Επειδη ο ανθρωπος αυτος με τις συμπεριφορες του ξερουμε τι ηταν,εγω αποκλειω να εκανε τετοιες δηλωσεις.Εμεις συμφωνουμε να κυκλοφορουν τουρκικες σημαιες στο Αγαθονησι απο δικα τους τυπου kusadasi express και να μην πηγαινει το Νησος Καλυμνος;Να θυμισω οτι η houriet κατεβασε την ελληνικη σημαια απο τα ιμια στη κριση το 96 και εβγαζε και βιντεο.Ας σοβαρευτουμε λιγο και μη πιστευουμε τι μας πλασαρουν οι πονηροι γειτονες.Ας δουμε λιγο παραπερα τι 'παιζεται'.

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο δεν μιλάει για τούρκκες σημαίες στο Αγαθονήσι, κάτι που ούτως ή άλλως δεν επιτρέπεται να γίνει στην εσωτερική ακτοπλοϊα, αλλά για διεθνείς γραμμές Ελλάδας-Τουρκίας. Και επειδή προφανώς καμιά αμιγώς τούρκικη εταιρεία δεν έχει καμιά τύχη στην Ελλάδα ακόμα και με ελληνική σημαία, εμένα μου φαίνεται σαν κάποιοι να τους λένε: "βάλτε εσείς τα κεφάλαια που δεν έχουμε εμείς...και θα τα δουλεύουμε εμείς που ξέρουμε τα κόλπα".

Link to comment
Share on other sites

Ναι Νηρεα, οι απο την απο εκει ερια του Αιγαιου, ειναι αθωοι, ανυποψιαστοι και μπουνταλαδες. Δεν εχουν ακουσει τιποτα για το χαλι μας και ετοιμαζονται να μοιρασουν λεφτα αδιακριτως.

Και μετα οι (δηθεν) πονηροι ξυπνησαν ξεσκεπαστοι...

Link to comment
Share on other sites

Θα προσκαλει Τουρκους ο Αγουδημος που ειχε σε ολα του τα βαπορια ελληνικες σημαιες και στα ακτοπλοικα και στα ποντοπορα,που ειχε παντα ελληνες που εδωσε τοσα και τοσα για τα ακρητικα νησια.Επειδη ο ανθρωπος αυτος με τις συμπεριφορες του ξερουμε τι ηταν,εγω αποκλειω να εκανε τετοιες δηλωσεις

Kαταρχην τα''τοσα και τοσα''που εδωσε για τα ακριτικα νησια τα εδωσε με το αζημειωτο και με τη χειροτερη σχεση εξυπηρετησης/παρεχομενων υπηρεσιων,ειδικα τα τελευταια χρονια της εταιρειας.

Και δεν καταλαβαινω αυτο το''ολοι ξερουμε τι ηταν''οχι,σαφως και δεν ξερουμε τι ηταν!Ξερουμε μονο τι εβγαζε προς τα εξω.Και αυτο που εβγαζε προς τα εξω μπορει να ηταν κατι το''γοητευτικο''για τον καραβοφιλο της δεκαετιας του 90 αλλα δεν θα τον αγιοποιησουμε κιολας τον ανθρωπο.Ενας επιχειρηματιας ειναι που παντα κοιταζε το κερδος και ετσι κανει και τωρα που πεταξε αυτη την ατακα.Δειτε το τελος της G.A ferries και θυμηθειτε τι τραβηξαν οι Ελληνες ναυτικοι του και μετα τον κανουμε ηρωα επειδη μας εφερε και 5 ωραια σκαρια στο Αιγαιο

Και επιπροσθετα προφανως αν ποτε γινει κατι θα γινει με τη μορφη που περιεγραψε παραπανω ο ΝΗΡΕΑΣ.Που ειναι δηλαδη το προβλημα η' η εθνικη μειοδοσια αν μπει μια Τουρκικη εταιρεια μετοχος στη ΝΕΛ η' στην ΑΝΕΚ η' σε οποιαδηποτε αλλη με ενα ποσοστο 20% ας πουμε?Θα μετονομαστει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ σε ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ και θα παει να τορπιλισει καμια φρεγατα μας στο Αγαθονησι?Προτιματε δηλαδη να κλεισουν τελειως εταιρειες με χιλιαδες εργαζομενους?Γιατι αυτο παει να γινει..Εδω μιλαμε για business κυριοι,οχι για λαβαρα και βραχονησιδες ;) Αλλα θελαν απο το Αιγαιο τοσα χρονια κι οχι τα ωραια μας καραβια για να ρθουν να μας τα παρουν τωρα,οποτε μην ανησυχειτε για την ασφαλεια της πατριδος μας απο τυχον εισοδο Τουρκων στην ακτοπλοια..Τους στεριανους της ερχομενης κυριακης να φοβαστε. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Ακουγεται πολυ εντονα απο τους Σαμιωτες οτι θα δρομολογηθει απο Ραφηνα με προσεγγιση σε Τηνο- Μυκονο-Ικαρια-Σαμο αλλα ακομα τιποτα δεν ειναι επισημο!

Τελικα φετος απο την Ραφηνα ποσα πλοια :D θα δρομολογηθουν ? Και τι δεν εχει ακουστει πια,μια το ΙΘΑΚΗ κανει ΙκαροΣαμια,μια Αδροτηνομυκονο και τωρα ερχεται και το ΝΗΣΟΣ να ολοκληρωθουμε :ph34r:

Και μην ξεχναμε και τα αλλα 3 για την συγκεκριμενη γραμμη :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στα σχέδια των Τούρκων είναι και η κατασκευή πλήρως εξοπλισμένης μαρίνας.

Στα άμεσα σχέδια των Τούρκων είναι και η είσοδο τους στις εσωτερικές ακτοπλοϊκές γραμμές.

Κύριος στόχος τους είναι το φιλέτο των ακτοπλοϊκών γραμμών μεταξύ Κρήτης - Πειραιά.

όπου υπάρχει καπνός

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση εχουν τα ανωτερω με το παρων θεμα της GA FERRIES;;Οι τουρκοι οτι βαπορι και να βαλουν στη Κρητη θα φυγει νυχτα ανταγωνιζομενο τα δικα μας βαπορια παγκοσμιας κλασης.Η Μινοαν δε πωλειται απο τον ιταλο η ΑΝΕΚ φαινεται να τα βγαζει περα με τα οικονομικα της και η Αττικα φερνει νεοτευκτα και ειναι ισχυρη.Αλλωστε υπαρχει και η κοινοπραξια ΑΝΕΚ ΑΤΤΙΚΑ.Οποτε και να υπαρχει καπνος ειναι απο τις ελληνικες καραβαρες οχι απο τις τουρκικες ψαροβαρκες

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΛΑΤΩ ναυλώθηκε για 3 μήνες στη γραμμή Μπάρι - Δυράχιο. Πληροφορίες απο το ellinikiaktoploia.net

Καταρχην,ειμαι απιστευτα χαρουμενος που φευγει το συγκεκριμενο 37χρονο πλοιο-εστω και προσωρινα-απο τα Χανια!Και ευχομαι στην προκειμενη να ισχυσει το''ουδεν μονιμοτερον του προσωρινου''Μαλιστα ειχα δηλωσει παλιοτερα δημοσια οτι αν η ΑΝΕΚ ξεφορτωνοταν τα ΛΙΣΣΟΣ-ΛΑΤΩ θα γινομουν ο μεγαλυτερος fan της! :P Την αρχη την εκανε με τη Λισσαρα,περιμενω τωρα να πραξει αναλογως και με τη Λαταρα διαφορετικα θα γινω κραχτης στο ΕΛΛΗ Τ :lol:

Στα σοβαρα τωρα,δεν μας ειπε κανεις απο ποιον ναυλωθηκε το πλοιο..Καμια πληροφορια επ αυτου?

Link to comment
Share on other sites

Εάν τελικά η HSW –παραδόξως- πάρει και Μύκονο στις 8.00, πιστεύω ότι αυτό θα οδηγήσει στην εξαφάνιση της Πηνελόπης και του Σουπερφέρρυ και στο τέλος στη γραμμή θα μείνει ο Παναγιωτάκης να την εξυπηρετεί όλο τον χρόνο και η HSW με την BSF θα βάζουν πλοίο μόνο το καλοκαίρι. Το λογικό και αναμενόμενο είναι το δρομολόγιο των 8.00 να συναντήσει την σφοδρή αντίδραση όλων των υπολοίπων και κυρίως της BSF, η οποία βλάπτεται και στα δρομολόγια της Συροτηνομυκονίας. Προσωπικά, περιμένω με ενδιαφέρον την αντίδραση της BSF, ώστε να βγάλω και ένα γενικότερο συμπέρασμα και για άλλες γραμμές.

Τα δρομολόγια που κατέθεσε τελικά η HSW για το Νήσος Μύκονος από Ραφήνα έχουν 3 ημέρες προσέγγιση σε Ικαρία και Σάμο (μέσω Σύρου & Μυκόνου) και τις υπόλοιπες στην Πάτμο (μέσω των ίδιων ενδιάμεσων προορισμών).

Άσχετα με το εάν θα τις δοθούν τα δρομολόγια, εάν δικαιολογείται η έκτακτη δρομολόγηση, εάν θα τα προτιμήσει ο κόσμος λόγω Ραφήνας κλπ, τα δρομολόγια προσφέρουν εναλλακτικές προσεγγίσεις με καλά ωράρια:

Νομίζω ότι μετά την προσθήκη και της Πάτμου στα δρομολόγια του Ν. Μύκονος, αυτή που βλάπτεται περισσότερο είναι η Blue Star καθώς αποκτά ανταγωνισμό σε Σύρο, Μύκονο και Πάτμο και χάνει το πλεονέκτημα του Ιθάκη στην Ραφήνα. Και λογικά είναι αυτή που θα πρέπει να αντιδράσει περισσότερο, καθώς εκ της ηγετικής της θέσης στην ακτοπλοϊα έχει τα κότσια να αντιδράσει αποτελεσματικά. Εάν όμως δεν αντιδράσει, κάνω την σκέψη ότι πιθανόν να προσπαθήσει να αποκομίσει άλλα οφέλη σε άλλες γραμμές, όπου ενδεχομένως να έχει ηγετική θέση η HSW.

Όπως μας πληροφορεί σήμερα η Ναυτεμπορική, εντός των προσεχών ημερών θα έχουμε ΣΑΣ (γιατί το κράτος έχει…συνέχεια!) όπου εκτός από το αίτημα της HSW για το Ν. Μύκονος, και πιθανώς να υπάρξει και αίτημα για το Πάτμος στην Χίο-Μυτιλήνη. Σκέπτομαι λοιπόν μήπως η Blue Star συνηγορήσει υπέρ του αιτήματος του N. Μύκονος –έστω και με μικρές τροποποιήσεις για να παρακαμφθούν και οι αντιδράσεις των «μικρών» της Ραφήνας- και αντίστοιχα η HSW να συνηγορήσει υπέρ της δρομολόγησης του Πάτμος στη Χίο-Μυτιλήνη. Σε μια τέτοια περίπτωση η BSF και η HSW θα είναι οι μόνες κερδισμένες σε Ραφήνα και Χ-Μ, εξαφανίζοντας τον ενοχλητικό ανταγωνισμό. Όσο βεβαίως μπορούμε να μιλάμε για κερδισμένους αυτή την εποχή στην ακτοπλοΐα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν βλέπω ούτε το Ν. Μύκονος να παίρνει βιώσιμα δρομολόγια από Ραφήνα, ούτε και η BSF να βάζει πλοίο το καλοκαίρι στη Χ-Μ

[...]Το ΣΑΣ θα πραγματοποιηθεί τις προσεχείς ημέρες, υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Ναυτιλίας, Νίκου Λίτινα, όπως αποφάσισε, σε σύσκεψη που είχε χθες με υπηρεσιακούς παράγοντες στο κτήριο της Ακτής Βασιλειάδη, ο νέος υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Γιάννης Στουρνάρας.

Οπως τόνισε ο κ. Στουρνάρας, το κράτος έχει συνέχεια και, συνεπώς, θα πρέπει όλες οι υπηρεσίες να λειτουργούν κανονικά και να προωθηθούν όλα τα θέματα που δεν χρειάζονται νομοθετικές ρυθμίσεις.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την ακτοπλοΐα, αποφασίσθηκε όπως τις επόμενες ημέρες πραγματοποιηθεί ένα Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), προκειμένου να εξετασθούν όλα τα εκκρεμή θέματα που αφορούν σε δρομολογήσεις πλοίων. Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν, είναι και ορισμένα αιτήματα ακτοπλοϊκών εταιρειών για νέα δρομολόγια.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεδρίασης, δεν αποκλείεται να κατατεθεί και αίτημα της Attica Group για την έγκριση ετήσιων δρομολογίων του Blue Star Patmos.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την αγορά, η εταιρεία εξετάζει διάφορα σενάρια για τη δρομολόγηση του πλοίου, μεταξύ των οποίων και τη δρομολόγησή του στη γραμμή Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη, όπου δεν έχει παρουσία. Σε μία τέτοια περίπτωση, η Attica Group θα έρθει σε σύγκρουση με τη Ηellenic Seaways και τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, οι οποίες εξυπηρετούν τη συγκεκριμένη γραμμή.

[...]Στο ΣΑΣ, ένα ακόμη θέμα που αναμένεται να συζητηθεί είναι το αίτημα της Hellenic Seaways για το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Νήσος Μύκονος», για το οποίο ζητεί να εκτελεί για τρεις μήνες το καλοκαίρι δρομολόγια από Ραφήνα για Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι και Σύρο-Μύκονο-Πάτμο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...