Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

παντως καλα το δουλευουν το παραμυθι κ οι δυο τους!!!

ο ιταλος λεει... Στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών στην ανωτέρω δρομολογιακή γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, προσφέροντας παροχές υψηλών προδιαγραφών και επιπέδων ασφάλειας θαλάσσιας μεταφοράς σε επιβάτες και οχήματα μέσω των προαναφερόμενων σύγχρονων πλοίων μας, που δρομολογήσαμε σε συνέχεια της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας της εταιρείας μας για πιο ανταγωνιστική και σύγχρονη ναυτιλία προς όφελος του επιβατικού κοινού.

Στη δημιουργία, εν μέσω κρίσης, προς το συμφέρον της χώρας και της ελληνικής ναυτιλίας, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι τα υπό ελληνική σημαία πλοία μας «ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ» και «ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ» θα επανδρωθούν με τριακόσιους (300) περίπου έλληνες ναυτικούς, ενώ, περαιτέρω, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στο λιμάνι προορισμού τους (Χανιά), χάριν της λειτουργίας της συγκεκριμένης γραμμής, προς το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας η οποία και θα ενισχυθεί

.Όπως επισημαίνει η Minoan Lines "τα «δίδυμα» πλοα «H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ» και «H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ» μήκους 214 μέτρων το κάθε ένα, εφοδιασμένα με 4 μηχανές Wartsila 16V-486C συνολικής ισχύος 67.520 Kw η κάθε μια, αποτελούν στην Ελλάδα τα μεγαλύτερα και ταχύτερα πλοία στην κατηγορία τους....αν τα παλλας ειχανε αυτην ισχυ σε καθε μηχανη θα ηταν αεροπλανα :D

απο την αλλη μερια οι χανιωτες λενε

Ο Ιταλός επιχειρηματίας φαίνεται να έχει ξεκινήσει έναν "πόλεμο επιχειρηματικό" με στόχο, όπως τονίζουν στελέχη της ακτοπλοϊας "να διώξει τους ανταγωνιστές του και να μείνει μόνος του είτε στα Χανιά είτε στην Αδριατική αφού όπως έχει πει παλιότερα σε δήλωσή του ότι "σε κάθε γραμμή πρέπει να υπάρχει μία εταιρεία".

Όπως επισημαίνουν οικονομικοί αναλυτές "η είσοδος και στα Χανιά, σε μία αγοραστική πίτα η οποία είναι δεδομένη έχει σκοπό να πιέσει τους ανταγωνιστές. Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις "αιμορραγούν" οπότε η εντατικοποίηση του ανταγωνισμού μόνο μεγαλύτερες ζημιές μπορεί να προκαλέσει και μάλιστα σε εταιρείες ελληνικών συμφερόντων που απασχολούν Έλληνες ναυτικούς και έχουν όλα τα πλοία τους υπό ελληνική σημαία".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παρ' όλο που ποτέ μου δεν υπήρξα υπέρμαχος των πολιτικών που ακολουθεί η ΑΝΕΚ, οφείλω να ομολογήσω ότι με τρομάζει αυτή η κίνηση του Γκριμάλντι. Για το, έστω και μικρό, ενδεχόμενο όλες οι γραμμές της Κρήτης να βρεθούν υπό πλήρη ιταλικό έλεγχο. Από την άλλη δεν γίνεται και η ΑΝΕΚ να διατηρεί στη γραμμή το Λατώ βασιζόμενη στον πατριωτισμό των Χανιωτών. Προσωπικά θα έβλεπα σαν πιό λογική αντίδραση στις Μινωικές μια νέα συνεργασία ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ με ΕΛΥΡΟΣ & SF XI ή BS1. Καλή είναι η επίκληση του πατριωτισμού, αλλά "συν Αθηνά και χείρα κίνει".

Link to comment
Share on other sites

παντως καλα το δουλευουν το παραμυθι κ οι δυο τους!!!

ο ιταλος λεει... Στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών στην ανωτέρω δρομολογιακή γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, προσφέροντας παροχές υψηλών προδιαγραφών και επιπέδων ασφάλειας θαλάσσιας μεταφοράς σε επιβάτες και οχήματα μέσω των προαναφερόμενων σύγχρονων πλοίων μας, που δρομολογήσαμε σε συνέχεια της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας της εταιρείας μας για πιο ανταγωνιστική και σύγχρονη ναυτιλία προς όφελος του επιβατικού κοινού.

Στη δημιουργία, εν μέσω κρίσης, προς το συμφέρον της χώρας και της ελληνικής ναυτιλίας, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι τα υπό ελληνική σημαία πλοία μας «ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ» και «ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ» θα επανδρωθούν με τριακόσιους (300) περίπου έλληνες ναυτικούς, ενώ, περαιτέρω, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στο λιμάνι προορισμού τους (Χανιά), χάριν της λειτουργίας της συγκεκριμένης γραμμής, προς το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας η οποία και θα ενισχυθεί

.Όπως επισημαίνει η Minoan Lines "τα «δίδυμα» πλοα «H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ» και «H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ» μήκους 214 μέτρων το κάθε ένα, εφοδιασμένα με 4 μηχανές Wartsila 16V-486C συνολικής ισχύος 67.520 Kw η κάθε μια, αποτελούν στην Ελλάδα τα μεγαλύτερα και ταχύτερα πλοία στην κατηγορία τους....αν τα παλλας ειχανε αυτην ισχυ σε καθε μηχανη θα ηταν αεροπλανα :D

απο την αλλη μερια οι χανιωτες λενε

Ο Ιταλός επιχειρηματίας φαίνεται να έχει ξεκινήσει έναν "πόλεμο επιχειρηματικό" με στόχο, όπως τονίζουν στελέχη της ακτοπλοϊας "να διώξει τους ανταγωνιστές του και να μείνει μόνος του είτε στα Χανιά είτε στην Αδριατική αφού όπως έχει πει παλιότερα σε δήλωσή του ότι "σε κάθε γραμμή πρέπει να υπάρχει μία εταιρεία".

Όπως επισημαίνουν οικονομικοί αναλυτές "η είσοδος και στα Χανιά, σε μία αγοραστική πίτα η οποία είναι δεδομένη έχει σκοπό να πιέσει τους ανταγωνιστές. Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις "αιμορραγούν" οπότε η εντατικοποίηση του ανταγωνισμού μόνο μεγαλύτερες ζημιές μπορεί να προκαλέσει και μάλιστα σε εταιρείες ελληνικών συμφερόντων που απασχολούν Έλληνες ναυτικούς και έχουν όλα τα πλοία τους υπό ελληνική σημαία".

Πανω σε αυτο που αναφερεται στην τελευταια παραγραφο στο marinews. απο κυκλους, τετραγωνα και γω δεν ξερω τι αλλο... της ακτοπλοϊας, εχω να πω οτι τα Παλατια που εχουν οι Μινωικες - σιγουρα τα 4 ιταλικα - εχουν στη συνθεση τους ελληνικο πληρωμα και φυσικα την ελληνικη σημαια. Γιατι αναφερονται και στα περι "ιταλικης καταληψης"...

Παρ' όλο που ποτέ μου δεν υπήρξα υπέρμαχος των πολιτικών που ακολουθεί η ΑΝΕΚ, οφείλω να ομολογήσω ότι με τρομάζει αυτή η κίνηση του Γκριμάλντι. Για το, έστω και μικρό, ενδεχόμενο όλες οι γραμμές της Κρήτης να βρεθούν υπό πλήρη ιταλικό έλεγχο. Από την άλλη δεν γίνεται και η ΑΝΕΚ να διατηρεί στη γραμμή το Λατώ βασιζόμενη στον πατριωτισμό των Χανιωτών. Προσωπικά θα έβλεπα σαν πιό λογική αντίδραση στις Μινωικές μια νέα συνεργασία ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ με ΕΛΥΡΟΣ & SF XI ή BS1. Καλή είναι η επίκληση του πατριωτισμού, αλλά "συν Αθηνά και χείρα κίνει".

Θα το ξαναπω. Ξεπουλωντας οι της ανεκ τις Μινωικες στον ιταλο ειχαν ως στοχο αφενος να εκδικηθουν την εταιρεια που επι δεκαετιες τους ειχε απο κατω και αφετερου γιατι με την ιταλοποιηση της εταιρειας, περιμεναν ολος ο κοσμος να ταξιδευει με τα σαπιοκαραβα τους, "αποκυρησσοντας" με αυτον τον τροπο την ξενη εταιρεια Μινωικες. Και φαινεται οτι καποια χρονια μετα, τους γυρνανε ολα μπουμερανγκ....

Link to comment
Share on other sites

Ας μη λέμε πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με τα γεγονότα. Οι μετοχές των Μινωικών που βρέθηκαν προσωρινά στην πλευρά Βαρδινογιάννη (όταν τις αγόρασε από το Λασκαρίδη μαζί με το πακέτο της HSW), δόθηκαν στον Grimaldi και εκείνος παράλληλα έδωσε το ποσοστό (15%) που είχε αποκτήσει στην ΑΝΕΚ. Συνεπώς ούτε ξεπούλημα υπήρξε ούτε λόγοι εκδίκησης. Ήταν μια απόλυτα λογική κίνηση της πλευράς Βαρδινογιάννη να διατηρήσει τον έλεγχο της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα έβλεπα σαν πιό λογική αντίδραση στις Μινωικές μια νέα συνεργασία ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ με ΕΛΥΡΟΣ & SF XI ή BS1. Καλή είναι η επίκληση του πατριωτισμού, αλλά "συν Αθηνά και χείρα κίνει".

Η κίνηση των Μινωικών δεν εξηγείται με όρους της αγοράς, συνεπώς όποια και αν ήταν η αντίδραση, τα αποτελέσματα θα ήταν τα ίδια: καταστροφικά για όλους! Μερικά νούμερα από το marinews μας βοηθούν να καταλάβουμε πως έχουν τα πράγματα:

"1. Ίσως αυξηθεί μεν ο τζίρος αν παραμείνουν οι δυο εταιρείες στα Χανιά από 30 εκ ευρώ στα 35 εκ. ευρώ όμως μόνο για τα καύσιμά τους για τη συγκεκριμένη γραμμή για καθημερινό δρομολόγιο θα είναι τουλάχιστο 40-45 εκ. ευρώ τον χρόνο.

2. Μπορούν να μας πουν οι εταιρείες πόσο θα αυξηθούν τα εισιτήρια επιβατών, ιχ και φορτηγών για να εξυπηρετήσουν το αυξημένο κόστος λειτουργίας και των τεσσάρων πλοίων;

3. Εάν πάρουμε το σενάριο ότι θα μείνει μία εταιρεία, εκείνη που έκανε τη νέα αίτηση, το ημερήσιο κόστος για κάθε πλοίο της, λαμβάνοντας υπόψη τις αποσβέσεις και το χρηματοοικονομικό κόστος θα πρέπει να είναι από 65 χιλ. ευρώ έως 85 χιλ. την ημέρα ανά πλοίο. Δηλαδή το κόστος για μία εταιρεία θα είναι και για τα δύο πλοία της στη γραμμή αυτή περίπου 45- 60 εκ. ευρώ τον χρόνο.

Εάν η νέα εταιρεία μείνει μόνη της θα πρέπει να κάνει αύξηση 50% στην τιμή των εισιτηρίων ίσως και παραπάνω για να είναι κερδοφόρος. "

Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψη μας, πως οι αγορές Ηρακλείου-Χανίων λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία (αυτό έχει αποδειχθεί ξεκάθαρα σε όλες τις προηγούμενες αλλαγές που σημειώθηκαν στις δύο γραμμές), συνεπώς εκτός από τη ζημιά που θα έχουν όλα τα πλοία στα Χανιά, οι συνέπειες και σε αυτά του Ηρακλείου θα είναι σημαντικότατες.

Link to comment
Share on other sites

Παρ' όλο που ποτέ μου δεν υπήρξα υπέρμαχος των πολιτικών που ακολουθεί η ΑΝΕΚ, οφείλω να ομολογήσω ότι με τρομάζει αυτή η κίνηση του Γκριμάλντι. Για το, έστω και μικρό, ενδεχόμενο όλες οι γραμμές της Κρήτης να βρεθούν υπό πλήρη ιταλικό έλεγχο.

Εγω ειμαι της αντιθετης αποψης ΝΗΡΕΑ,αν ειναι ικανος ο Grimaldi ας παρει ολες τις γραμμες.Αν θελει η Viking η Moby να μπουν στην ακτοπλοια μας,με το καλο να τους δεχτουμε.

Τι εξαιρετικο εκαναν οι Ελληνικες εταιριες για να τις νοσταλγουμε? Μηπως δεν μας ρουφηξαν το αιμα τα προηγουμενα χρονια η μηπως τωρα δεν προσπαθουν απο την μυγα να βγαλουν ξυγκι? Για να μην αναφερω σε τι οικονομικη κατασταση εχουν φτασει κυριως απο δικα τους λαθη.(τα εχουμε ξαναπει,ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ δωδεκανησα,HORIZON Χανια κ αλλα πολλα).

Οποιος ειναι ικανος και προσεχε τα προηγουμενα χρονια,ας μεινει,για τους υπολοιπους καλη τυχη(ετσι οπως τα καταφεραν με τις εξαιρετικες τους ιδεες :rolleyes: )

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Το μήνυμα σου κρύβει μια αντίφαση: Αν θεωρείς (και σωστά βάσει όσων έχουμε αναφέρει), πως ένας λόγος για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες είναι πως αύξησαν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό, βάζοντας στη μάχη οικονομικά πλοία (Αριάδνη, Blue Horizon, Νήσος Ρόδος), σε περιόδους που η επιβατική κίνηση ήταν σε ικανοποιητικά επίπεδα και το πετρέλαιο σε χαμηλότερες τιμές, πως θεωρείς προς τη σωστή κατεύθυνση κάτι που πάει να επαναληφθεί τώρα με δύο πανάκριβα πλοία, τα καύσιμα στα ύψη και την κίνηση στα τάρταρα?

Αν ο Grimaldi ή οποιαδήποτε άλλη μεγάλη εταιρεία, είχε βρει έναν αποδοτικότερο/οικονομικότερο τρόπο εκμετάλλευσης, καλά θα έκανε να τον χρησιμοποιήσει και να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό. Εδώ όμως μιλάμε για ακριβώς το αντίθετο: σε μια αγορά που μειώνεται δραματικά, επιχειρείται να δρομολογηθούν πλοία με πολύ μεγαλύτερα κόστη από τα υπάρχοντα, που τα έσοδα τους δεν θα προσεγγίζουν ούτε καν τα λειτουργικά τους έξοδα, προκειμένου να εξαλειφτεί με αυτό τον τρόπο ο ανταγωνισμός.

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση των Μινωικών δεν εξηγείται με όρους της αγοράς, συνεπώς όποια και αν ήταν η αντίδραση, τα αποτελέσματα θα ήταν τα ίδια: καταστροφικά για όλους!

Δεν διαφωνώ, και γι' αυτό είπα ότι με τρομάζει αυτή η τόσο επιθετική κίνηση.

Εγω ειμαι της αντιθετης αποψης ΝΗΡΕΑ,αν ειναι ικανος ο Grimaldi ας παρει ολες τις γραμμες.Αν θελει η Viking η Moby να μπουν στην ακτοπλοια μας,με το καλο να τους δεχτουμε.

Τι εξαιρετικο εκαναν οι Ελληνικες εταιριες για να τις νοσταλγουμε? Μηπως δεν μας ρουφηξαν το αιμα τα προηγουμενα χρονια η μηπως τωρα δεν προσπαθουν απο την μυγα να βγαλουν ξυγκι?

Θα διαφωνήσω εν μέρει. Νομίζω ότι η αντίθεσή μας -γιατί όχι και η οργή μας- για ορισμένες ελληνικές εταιρείες και τις πρακτικές τους δεν πρέπει να μας οδηγεί στο άλλο άκρο, ώστε να τις ρίχνουμε στην πυρά και να εξωραϊζουμε τις ξένες εταιρείες. Δε νομίζω ότι θα είναι καλύτερα τα πράγματα, εάν όλη η ακτοπλοϊα περάσει στον έλεγχο ξένων εταιρειών...και ξαναγυρίσουμε στις εποχές του Αυστριακού Λόυδ. Αυτό βεβαίως, όσο υπάρχουν πραγματικά ελληνικές εταιρείες με ελληνική σημαία και ελληνικά πληρώματα. Τώρα εάν πρόκειται για τύποις ελληνικές, με ξένες σημαίες και αλλοδαπούς ναυτικούς...ναι δεν βρίσκω καμιά διαφορά, κι ας έρθει όποιος θέλει.

Link to comment
Share on other sites

Με ποιο σκεπτικό άραγε δεν εγκρίθηκε το αίτημα των Μινωικών για Χανιά, τουλάχιστον του ενός πλοίου που ζητούσε ετήσια δρομολόγηση? Επίσης, γιατί κόπηκε το αίτημα της ΝΕΛ από Άγιο Κωνσταντίνο?

Πραγματικά και για τα δυο θέματα για ποιο λόγο ;; Αν το πηγασος πήρε έγκριση γιατι όχι και ο κεντερης ; Περίπου ίδια περίοδο δρομολόγησης ζητάνε , και πέρσι και οι δυο εξυπηρέτησαν την γραμμή με πηγασος και Παναγία παρου

Γιατι όχι πλοίο στην Κρήτη πιο συμφέροντα θίγονται ; Φουλ ανάπτυξη και πρόοδος παντού

Να απάντηση κάποιος γιατι να μην μπορούν να μετακινηθούν 1000αδες επισκέπτες στα νησιά μας που θέλουν πλοία στην γραμμη

Εκτος και αν η νελ επανέλθει με μεγαλύτερη διάρκεια

Ακόμη χειρότερα στα Χανιά ετήσια δρομολόγηση ζήτησαν γιατι είπαν όχι ;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε μιλησει επανελλειμενως για τον ορο 'αρπαχτες'.Δε μπορει μια εταιρεια να εχει ενα πλοιο της ολο το χρονο εξυπηρετωντας συνεχως μια γραμμη και να ερθουν οι αλλοι οι μαγκες το καλοκαιρι και να της παρουν τη κινηση.Αυτο ισχυει για τη γραμμη της Σαμοθρακης για την Ικαρια Σαμο και για τα Δωδεκανησα με τις αιτησεις της ΝΕΛ.Το Παναγια Παρου στη Κυλληνη Ζακυνθο απορριφτηκε,η γραμμη εχει παρα πολυ καλη εξυπηρετηση με 4+ δρομολογια τη μερα.Το Bridge και το European εγκριθηκαν περιεργως δεν γνωριζω γιατι ισως γιατι εχουν Κυκλαδιτικα νησια στα δρομολογιο τους.Παντως δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιοι κλαινε μαζι με τον Ιταλο για τη Χυλοπιτα που εφαγαν.Ας κοιταμε μακροπροθεσμα και οχι βραχυπροθεσμα, ο ανταγωνισμος στα Χανια θα διαρκουσε πολυ λιγο και αν εμενε η ΜΙΝΟΑΝ μονη της ποσο αραγε θα αυξανονταν τα ναυλα για να καλυφθουν τα λειτουργικα της εξοδα;;

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία. Το δημοσίευμα του ειδησιογραφικού ιστοχώρου που γίνεται αναφορά στα κόστη είναι κατά την εκτίμηση ποιανού? Υπάρχει κοστολογική μελέτη για τα παλάτια, τα της ΑΝΕΚ ή όποιου άλλου πλοίου και εταιρείας ή είναι γενικό συμπέρασμα?

Πριν από μερικά χρόνια στον χώρο που δραστηριοποιούμαι ζητήθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να παρουσιάσουμε τις κοστολογικές μελέτες ώστε να εκτιμηθούν οι χρεώσεις προς την πελατεία και αν αποτελούν εναρμονισμένες πρακτικές ή όχι. Στην έρημη την ακτοπολοϊα υπάρχει κάτι τέτοιο? Και αν υπάρχει είναι γνωστό ή ο κάθε ενδιαφερόμενος ανάλογα με το τι τον συμφέρει τη δεδομένη στιγμή παρουσιάζει κάποια νούμερα που πιθανόν είναι στα όρια της αυθαιρεσίας?

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι υπερ της άποψης να μην έχει η ΑΝΕΚ το μονοπώλιο στα Χανιά. Αυτή την φορά όμως η πρόταση των Μινωϊκών με τρόμαξε, χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω το πρόβλημα. Ίσως ήταν καλύτερα που απορρίφθηκε η πρόταση.

Συμφωνώ με τον "ΝΟΜΙΚΟΣ". Δεν μπορεί μια εταιρεία να εξυπηρετεί ένα λιμάνι όλο τον χρόνο και το Καλοκαίρι που είναι να κερδίσει, να έρθει μιά άλλη με "αρπαχτή" και να της πάρει το κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Το μήνυμα σου κρύβει μια αντίφαση:

Μα δεν το σχολιασα για τα Χανια Orestis αλλα γενικοτερα(γιαυτο κ ειπα ας ερθουν Viking,Moby κι οποιος αλλος θελει).Το 'ικανος' που εγραψα παει σε οποιον καταφερει να ανταπεξελθει στην κριση,ειτε εφαρμοσει σωστες η λαθος τακτικες.Το αν για παραδειγμα οι Κυκλαδες περασουν στον Grimaldi,δεν θα οφειλεται αποκλειστικα στο οτι εχει καλυτερα πλοια η εφαρμοσε συντηριτικη οικονομικη πολιτικη αλλα και σε καποιο ποσοστο οτι οι αλλες εταιριες δεν καταφεραν να μεινουν λογω των λαθων που εκαναν στο παρελθον.

Τελοσπαντων,εμενα δεν με τρομαζει οποιος κ να ερθει,δεν λεω οτι θα τα κανει ολα σωστα αλλα δεν θα 'κλαψω' κιολας αν χασουμε εταιριες οι οποιες,ειδικα τα τελευταια χρονια,εφαρμοζουν λαθος πολιτικες και στρατηγικες.

Δε νομίζω ότι θα είναι καλύτερα τα πράγματα, εάν όλη η ακτοπλοϊα περάσει στον έλεγχο ξένων εταιρειών...και ξαναγυρίσουμε στις εποχές του Αυστριακού Λόυδ. Αυτό βεβαίως, όσο υπάρχουν πραγματικά ελληνικές εταιρείες με ελληνική σημαία και ελληνικά πληρώματα. Τώρα εάν πρόκειται για τύποις ελληνικές, με ξένες σημαίες και αλλοδαπούς ναυτικούς...ναι δεν βρίσκω καμιά διαφορά, κι ας έρθει όποιος θέλει.

Και εγω δεν μπορω να πω σιγουρα οτι θα ειναι καλυτερα η χειροτερα με ξενες εταιριες στην ακτοπλοια μας αλλα θα ηθελα να το δω να γινεται πραγματικοτητα(να δω μια ξενη εταιρια να ανταγωνιζεται μια ελληνικη).Μια γευση την εχουμε παρει ηδη στην Ancona,που πολλοι ελεγαν οτι ο Grimaldi θα φυγει νυχτα με τα τεραστια Cruise και τελικα μαλλον θα τον δουμε να ειναι ο απολυτος κυριαρχος της γραμμης. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι καραγκιοζιλίκια και μόνο εδω στο Ελλαδιστάν συμβαίνουν αυτά. Θελουμε ανταγωνισμό, θελουμε ανάπτυξη, θέλουμε επενδύσεις και οταν καποιος κανει την κίνηση του ρίχνουμε "ΠΟΡΤΑ''.

Δεν κατάλαβα ρε παιδιά το σκεπτικό σας... Τι σημαίνει οτι όταν μια εταιρεια εξυπηρετεί μια γραμμη όλο το χρόνο δεν μπορεί να μπεί κάποια άλλη ??? Αμα το πάμε ετσι δηλαδή γιατι η ΑΤΤΙΚΑ κατέβηκε στην γραμμη του Ηρακλείου απο την στιγμή που την εξυπηρετούσαν ΑΝΕΚ και Μινωικές τόοοοοσα χρόνια και δνε της ρίξανε τοτε "ΠΟΡΤΑ" και σε αυτήν.

Ήμαρτον...

Link to comment
Share on other sites

Μα η MINOAN ζήτησε ετήσια δρομολόγηση, για το ένα πλοίο τουλάχιστον, που την βλέπετε την αρπαχτή??? Για τα περισσότερα δρομολόγια που αιτήθηκε η ΝΕΛ να δεχτώ τον όρο αρπαχτή αλλά όχι και για την ΜΙΝΟΑΝ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Eμεις ειπαμε για 'αρπαχτη' για τις αλλες γραμμες,διαβασε προσεκτικοτερα το τι γραψαμε.Αρπαχτη ειναι το 1 απο τα 2 πλοια της ΜΙΝΟΑΝ.Σκεφτειτε τι θα γινοταν στην ακτοπλοια (οχι μονο στη γραμμη των Χανιων)μετα απο 1 χρονο δρομολογησης των παλατιων και μετα κρινουμε τις αποφασεις του ΣΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε έγκριση δρομολόγησης πλοίου σε γραμμη που λειτουργεί η aegeanspeed lines

Άρνηση σε γραμμη που λειτουργεί η ανέκ (Χανιά)

Άρνηση σε γραμμη που λειτουργεί;;; η hsw ( Άγιος Κωνσταντίνος )

Ανέκ hsw <> Aegean speed , nel , Minoan

Και αλλα σχήματα βέβαια αλλα το βρίσκω ενδιαφέρον

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτειτε τι θα γινοταν στην ακτοπλοια (οχι μονο στη γραμμη των Χανιων)μετα απο 1 χρονο δρομολογησης των παλατιων και μετα κρινουμε τις αποφασεις του ΣΑΣ

Ο Grimaldi θα είχε μπει μέσα, αλλά έχει περιθώριο χασούρας, δεν τον νοιάζει, και φυσικά η ΑΝΕΚ θα είχε αναγκαστεί να αλλάξει τακτική και πλοία στα Χανιά. Θα έκανε μία πολύ ωραία ανακατάταξη του στόλου της και των υπηρεσιών της. Θα ζημιωνόταν και οι Μινωικές θα αποκτούσαν θέση ισχύος με τις υπηρεσίες που από την αρχή θα προσέφεραν... Και ότι λενε οτι τα εισιτήρια θα ήταν ακριβότερα είναι κολοκύθια τούμπανα... Το ντεκ δεν θα έπεφτε κάτω από 25-28 ευρώ (όχι τα 19αρια και τα 20αρια τα περυσινά) και η καμπίνα δεν θα κόστιζε 56 ευρώ αλλά 41-44!! Η τσέπη του Χανιώτη θα ανάσαινε και τώρα που ξέρει ότι άμα φύγει πάλι η νεα εταιρεία, η ΑΝΕΚ θα πάει πάλι στις παλιές (αν όχι παραπάνω) τιμές, θα την στηρίξει...

Link to comment
Share on other sites

Aυτη φιλε Νικο ειναι η μια πλευρα,ας γραψω την αλλη.Η ΑΝΕΚ με τη δρομολογηση των παλατιων αιμοραγει οικονομικα τοσο πολυ που αναγκαζεται να χρεοκοπησει(ειναι και της μοδας).100αδες εργαζομενοι χανουν τη δουλεια τους ενω η ΜΙΝΟΑΝ μενει μονη της στα Χανια.Μονοπολει και αυξανει τις τιμες ενω μπορει να φερει και κανα Ζευς η Ικαρο που ειναι οικονομικοτερα πλοια.Στη συνεχεια ο κυριος Grimaldi θα θελησει να δρομολογησει παλατια Κω Ροδο (πολυ πιθανο τον εχουμε πια ψυχολογησει ).Θα συμφωνουσαμε και εκει με την εγκριση του ΣΑΣ;;;Δε συνεχιζω παραπερα.Συμπεραινοντας πιστευω οτι χθες αποτραπηκαν σχεδια για ολεθρια καταστροφη της ακτοπλοιας της ελληνικης.

Link to comment
Share on other sites

Μια γευση την εχουμε παρει ηδη στην Ancona,που πολλοι ελεγαν οτι ο Grimaldi θα φυγει νυχτα με τα τεραστια Cruise και τελικα μαλλον θα τον δουμε να ειναι ο απολυτος κυριαρχος της γραμμης. ;)

Μα για να σταθούν τα τεράστια πλοία στην Αγκώνα (και όχι μόνο) γίνεται αυτός ο χαμός που εδώ και μέρες τώρα συζητάμε! Που ανταγωνίζονται με διαφορετικούς όρους τα πλοία ελληνικής σημαίας, που δεν μπορούν να βγάλουν τα έξοδα τους παρά τη μείωση του ανταγωνισμού στη γραμμή (όπως βέβαια και τα υπόλοιπα πλοία της Αδριατικής) και για αυτό και χρηματοδοτούνται έμμεσα από το Grimaldi (όποιος έχει διαβάσει τις οικονομικές καταστάσεις των Μινωικών Γραμμών, γνωρίζει πως η εταιρεία δεν αποπληρώνει τους ναύλους των πλοίων προς το Grimaldi λόγω έλλειψης ρευστότητας).

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Να τα βρασω τα παλατια του Ιταλου αμα ειναι να βρεθουν Έλληνες ναυτικοί άνεργοι και στο δρόμο..Προτιμώ ένα αξιοπρεπές παλιό βαπόρι (τύπου ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ) που να δίνει ψωμί σε έλληνες παρά ένα υπερσύγχρονο αλλοδαπό..Η ΑΝΕΚ πάντως, ανεξαρτήτως των παραπανω και παρότι παραμένει μονοπώλιο, πρεπει να αντικαταστησει το ΛΑΤΩ, το οφείλει στους Χανιώτες που τη στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε έγκριση δρομολόγησης πλοίου σε γραμμη που λειτουργεί η aegeanspeed lines

Άρνηση σε γραμμη που λειτουργεί η ανέκ (Χανιά)

Άρνηση σε γραμμη που λειτουργεί;;; η hsw ( Άγιος Κωνσταντίνος )

Ανέκ hsw <> Aegean speed , nel , Minoan

Και αλλα σχήματα βέβαια αλλα το βρίσκω ενδιαφέρον

Ας μην αναφέρουμε μόνο τα μισά γεγονότα:

Έχουμε έγκριση της ΝΕΛ σε γραμμές που λειτουργεί η HSW (Βόλος & Χίος-Μυτιλήνη) και άρνηση σε γραμμές που λειτουργεί η Blue Star (Δωδεκάνησα).

Ας περιμένουμε να δούμε το σκεπτικό των αποφάσεων πριν τις σχολιάσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ιστορικά όμως, πάντα είχαμε παράπονα για τις αποφάσεις του ΣΑΣ και των προγενέστερων θεσμών καθώς και την αίσθηση (μη πω σιγουριά) ότι οι όποιοι κανόνες ήταν λάστιχο και η τήρηση τους σχετική.

Αλήθεια ποιοι είναι οι κανόνες και τα κριτήρια στα οποία βασίζονται οι γνωμοδοτήσεις του ΣΑΣ? Είναι γραπτοί και υπάρχουν κάπου ή συνάρτηση των εκάστοτε συνθηκών?

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ με τη δρομολογηση των παλατιων αιμοραγει οικονομικα τοσο πολυ που αναγκαζεται να χρεοκοπησει(ειναι και της μοδας).

Είναι προτιμότερο δηλαδή να χρεοκοπήσει ο ταξιδιώτης; Μάλιστα...

Η ΑΝΕΚ πάντως, ανεξαρτήτως των παραπανω και παρότι παραμένει μονοπώλιο, πρεπει να αντικαταστησει το ΛΑΤΩ, το οφείλει στους Χανιώτες που τη στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια..

Τι οφείλει; Οκ, ας καλέσουμε πάλι το μηδέν...

Τι την νοιάζει πλέον αυτήνανε τι κάνει ο Χανιώτικος λαός... θησαυρίζει από εμάς; Ε όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά... Μην σου πω ότι θα φέρει και το Ιεράπετρα στη θέση του ΕΛΥΡΟΣ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...