Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μετά τις δυο νέες προσθήκες στην ακτοπλοΐα αυτές του Color Viking και του rosella μπορώ να πω ότι απογοητεύτικα με αυτές τις αγορές και μόνο πίσω πάμε με αυτόν τον τρόπο. Είναι βαπόρια που έχουν δουλέψει ήδη αρκετό καιρό και χρειάζονται σίγουρα αρκετή δουλειά για να έρθουν στα στανταρ της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.Ποσό μάλλον όταν και στην γειτονική Ιταλία που συχνά την συγκρίνουμε με τη χώρα μας λόγω ύπαρξης αρκετών υπερηλίκων πλοίων, φαίνεται να γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τις εταιρείες για ανανέωση στόλου.Αν θυμάμαι καλά το 2020 πούλησε η trasmediterranea το Villa de Teror στους Καναδούς και θα μπορούσε πολύ εύκολα να βρεθεί στα νερά μας.Πλοίο κατασκευησ 2019, ταχύτητα γύρω στα 22-23 μίλια και με ικανοποιητική χωρητικότητα σε ΙΧ και επιβάτες πιστεύω πως θα αποτελούσε μια πολύ καλή προσθήκη στην ακτοπλοΐα μας και ποσό μάλλον για τις Δυτικές Κυκλάδες.Δε λέω κάθε πλοίο που έρχεται στη χώρα μας είναι καλό γιατί θα δουλέψει κόσμος αλλά πιστεύω ότι αυτή η εμμονή με την έλευση παλιών πλοίων πρέπει κάπως να σταματήσει.Μια 35ετια/40ετια θα ήταν ιδανική, όπως ακριβώς γινόταν παλαιότερα.

Edited by Champion Jet_2
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Ο μονος που μπορει να φερει τετοια πλοια ειναι ο Γκριμαλντι,οι αλλες ειναι "πνιγμένες" σε δανεισμούς.

Δυστυχως αυτη τη στιγμη ετοιμα να τα παρεις πλοια για το αιγαιο δεν υπαρχουν ,θελουν αρκετη δουλεια (γιαπωνεζικα).

Δυστυχως και απο το channel που περναμε πολλα πλοια πλέον εχουν μεγαλωσει σαν μεγεθος και εκτος απο τα seven sisters και το αδερφο του δε νομιζω οτι πλεον μπορουμε να μιλαμε για αλλα.

Μονο απο γραμμές μικρές της Μεγάλη Βρετανιας μπορουμε να περιμενουμε η κανενα απο καμια Ισπανια αν πωληθεί λογω δανεισμου και απο εκει. Και  ειδικα στις γραμμες της ΜΒ θα πρεπει να εχει φτασει πρωτα ο αντικαταστατης και μετα να ερθει.

Βλέπουμε πως στην Ιταλία πάνε πλοία απο τη Β.Ευρώπη αλλα τέτοιο gross δε το σηκώνουμε εδώ.

Edited by Petros P
Posted

Συμφωνώ μαζί σου φίλε @Champion Jet_2 ωστόσο για το θέμα της 35ετιας θα ήταν κρίμα να ξανά εφαρμοσθεί καθώς πολλά πλοία μεγαλύτερης ηλικίας από αυτή είναι πλήρως αξιόπλοοα (π.χ. Sporades Star,Smyrna) στα οποία έχουν δαπανηθεί πολλά χρήματα... Ίσως θα ήταν καλό το όριο της 35ετιας να εφαρμοστεί στις νέες εισαγωγές πλοίων από το εξωτερικό 

Posted

Αφησες το κεφαλονια απ έξω και θα σε δείρουν:P

Το όριο 35 αν θυμάμαι σωστα είχε ορισμένες εξαιρέσεις , όπου για να εμπιψει στις συγκεκριμένες ένα πλοιο, ήθελε πολύ χρήμα που κανένας δε θα έριχνε σε σκαρί 35 ετών. Δεν ήταν καταδικαστικο δηλαδή 

  • 4 weeks later...
Posted
28 minutes ago, polmyt said:

Δεν διαφωνω, αλλα τα ιδια λεγαμε και μεις και ξαφνικα εχουμε βρεθει με πλοια των 150-200 κρεβατιων μαξ

Για τους φαν των κρεβατιών του ΒΑ Αιγαίου έρχεται η Rossela.Πλάκα πλάκα τι να τα κάνει στις Δυτικές τόσα,βάλτε τη, τη Rosella Χίο Μυτιλήνη να ζήσουμε εποχές Θεόφιλου...

Posted
28 minutes ago, nomikos said:

Για τους φαν των κρεβατιών του ΒΑ Αιγαίου έρχεται η Rossela.Πλάκα πλάκα τι να τα κάνει στις Δυτικές τόσα,βάλτε τη, τη Rosella Χίο Μυτιλήνη να ζήσουμε εποχές Θεόφιλου...

;=/Εννοια σου,θα ψηλώσουν τις καμπίνες κ θα γίνει ένα απέραντο ΚΤΕΛ!!!

 

On 12/6/2022 at 5:43 PM, Shippihs said:

Αφησες το κεφαλονια απ έξω και θα σε δείρουν:P

Το όριο 35 αν θυμάμαι σωστα είχε ορισμένες εξαιρέσεις , όπου για να εμπιψει στις συγκεκριμένες ένα πλοιο, ήθελε πολύ χρήμα που κανένας δε θα έριχνε σε σκαρί 35 ετών. Δεν ήταν καταδικαστικο δηλαδή 

Συγγνώμη φίλε μου,το σωστό είναι "εμπίπτει"

Posted
35 minutes ago, nomikos said:

Για τους φαν των κρεβατιών του ΒΑ Αιγαίου έρχεται η Rossela.Πλάκα πλάκα τι να τα κάνει στις Δυτικές τόσα,βάλτε τη, τη Rosella Χίο Μυτιλήνη να ζήσουμε εποχές Θεόφιλου...

Ρε σεις @nomikos και @polmyt να τα κάνει τα κρεβάτια στο ΒΑ Αιγαίο;

Μονο για Χίο ότι πουλήσει, αφού όσοι είναι για Μυτιλήνη γεμίζουν το καράβι με υπνόσακους, λες και πηγαίνει Μέκκα Σαφάγκα 😋😋

Posted (edited)
On 5/14/2022 at 12:42 AM, polmyt said:

Ξερω οτι αρκετοι θα σκεφτουν τη γνωστη καζουρα με τους υπνοσακους κλπ, αλλα πιστεψτε με ,πως οταν κανεις 13.5 ωρες νυχτερινο ταξιδι ,χωρις καμπινα για τους Α-Β λογους, και χωρις την πολυτελεια των αριθμιμενων καθισματων που υπαρχει σημερα,το να ξερεις πως θα βρεις χωρο να απλωθεις και να ξαπλωσεις εστω και σε συνθηκες στρατου, μαλλον ειναι στα υπερ

Την αποψη μου για τους υπνοσακους την εχω πει και παλιοτερα.Οποιον και να βαλεις σε τοσο μεγαλο ταξιδι ,δεν προκειται να την παλεψει σε μια καρεκλα (δεν μιλαω για τις αεροπορικες) για τοσες ωρες.Και στην Κρητη εχω δει πολλους υπνοσακους ,τα παλαιοτερα χρονια ,αλλα και στη Ροδο ,και αλλου

Edited by polmyt
διευκρινηση
Posted

Οι υπνόσακοι εδώ και χρόνια είναι στη....."μόδα". Για ένα ταξίδι 12 ωρών σιγά μη πληρώσει κάποιος καμπίνα. Κόβει κατάστρωμα, βρίσκει μία καλή γωνία στο πλοίο που να μην ενοχλεί απλώνει τον υπνόσακό του, βάζει και το κινητό με το power bank μέσα στον υπνόσακο μαζί του και αν τον πάρει ο ύπνος, τον πήρε. Βάζει και τη τσάντα του για μαξιλάρι και καληνύχτα σας!

Posted (edited)
5 hours ago, Champion Jet_2 said:

Τα υπάρχων Spirit of Tasmania όταν παραδοθούν τα καινούρια έχει ακουστεί τι θα γίνουν; Μου μοιάζει ιδανική λύση για την αντικατάσταση του Κρήτη και του Horizon από το 2024, εκτός αν η Attica ναυπηγήσει νέα βαπόρια που πιστεύω θα ήταν ακόμα καλύτερο σαν σενάριο.

Θα γυρίσουν στην μαμά τους (Άττικα). Εάν βέβαια έχουν ξεμπερδέψει τα της πώλησής της. 

Edited by proud_ionian
Posted

Έχεις ακούσει κάτι και το λές,ειναι ευσεβής πόθος οπως και εμένα?

Αν και τα βλέπω ταμάμ για τυρρηνική τα καραβάκια

Posted
11 hours ago, Petros P said:

Έχεις ακούσει κάτι και το λές,ειναι ευσεβής πόθος οπως και εμένα?

Αυτή την στιγμή, ευσεβής πόθος είναι! 

Όμως, από σκόρπιες κουβέντες που έχω ακούσει για την Άττικα, έχω συμπεράνει πως έχουν βάλει κάποια bullets για να πάνε παρακάτω (πολύ μπακαλίστικα το λέω) τα οποία είναι κατά σειρά: *Συγχώνευση(ΑΝΕΚ) *Πώληση ή είσοδο στρατηγικού επενδυτή *Απόσυρση παλαιών πλοίων *Αντικατάσταση και αγορά σε ένα hi-lo mix (ναυπηγήσεις&μεταχειρισμένα). Αν τώρα η παράδοση των νεότευκτων Spirit of Tasmania (με ταυτόχρονη απόσυρση των Superfast) συμπέσει την στιγμή που ο όμιλος είναι στην φάση της αγοράς και μεταχειρισμένων (και αυτά προπάντων πωλούνται σε καλή τιμή), θεωρώ πως δεν θα είναι και τόσο "ευσεβής πόθος" η επιστροφή τους στην μαμά Άττικα. 

  • 3 weeks later...
Posted

Για την ενδοκυκλαδική γραμμή του Αρτεμις υπάρχει κάποια εξέλιξη; Γιατί βλέπω ότι το σύστημα κρατήσεων έχει δρομολόγιο μέχρι της 25/1 από εκεί και μετά τι συμβαίνει;;;;

Posted

Ελπίζω,να μην μείνει η ενδοκυκλαδικη του Αρτεμις χωρίς πλοίο,ποσο μαλλον τώρα που και στο δευτερο ενδοκυκλαδικο δρομολόγιο δεν υπάρχει πλοίο.

Posted

Βρε παιδιά, λύστε μου μια απορία, αν γίνεται.

Ορισμένοι από τους κυβερνητικούς βουλευτές στα Δωδεκάνησα κάνουν ήδη δηλώσεις στα τοπικά μέσα, ότι θα δρομολογηθεί σύγχρονο πλοίο (Β΄ κατηγορίας) στην Κασοκαρπαθία, ότι συμμετέχει γνωστή εταιρεία στο διαγωνισμό του Υπουργείου και ότι ο διαγωνισμός αυτή τη φορά θα τελεσφορήσει.

Ποιο πλοίο μπορεί να είναι; Περισσεύει κανένα από τη Blue Star;

Συγγνώμη, μόλις είδα ότι θα είναι το Blue Star Chios, στο αντίστοιχο θέμα για τα δρομολόγια της Κασοκαρπαθίας. 

Βέβαια, το ερώτημα είναι τι θα γίνει με το τελικό line up της Blue Star Ferries και κατά πόσο αυτή η εξέλιξη μπορεί να έχει σχέση και με την ενδεχόμενη επιστροφή του Blue Star 1.

Posted
28 minutes ago, Z.Gk. said:

Βέβαια, το ερώτημα είναι τι θα γίνει με το τελικό line up της Blue Star Ferries και κατά πόσο αυτή η εξέλιξη μπορεί να έχει σχέση και με την ενδεχόμενη επιστροφή του Blue Star 1

Προσωπικά θεωρώ πως έχει. Δεν είναι τυχαίο που στον προηγούμενο διαγωνισμό για την Κασοκαρπαθία και παρά τα λόγια διαφόρων Δωδεκανήσιων βουλευτών της ΝΔ, η Attica τελικά δεν συμμετείχε στον διαγωνισμό. Τώρα όμως που δεν συνεχίζεται η ναυλωση του BS1 φαίνεται πως θα συμμετάσχει, "πουλώντας τρόπο τινά εκδουλευση", αφού και πλοίο της περισσευει και τα λεφτά της άγονης (δεδομένου ότι το άμεσο ρευστό της ναυλωσης δεν θα υπάρχει) δεν την χαλάνε.

Πιστεύω πως πιθανότατα θα δούμε το BsChios στη συγκεκριμένη γραμμή, αλλά μαλλον μετά τις 10 Ιουλίου όταν το Αριάδνη θα έχει ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις της στο Μπαρι, προκειμένου να διαμορφωθεί το εξής line up για Ιούλιο- Αύγουστο:

1. Νήσος Σαμος/Αριάδνη: το δίδυμο για Χίο- Μυτιλήνη

2. Μετακίνηση ισως του Νήσος Ρόδος στις αγονες γραμμές βορείων Δωδεκανήσων μέχρι Καστελλοριζο που κάνει τα καλοκαίρια το BsChios (εναλλακτικά παραμένει το Πάτμος εκει και πάει το Νήσος Ρόδος απογευματινό Παροναξια)

3. BsChios στις 3 γραμμές της Κασοκαρπαθίας 

4. Για ένα μικρό διάστημα το καλοκαίρι και μέχρι τις 10 Ιουλίου ίσως να είναι ο Διαγόρας στην Κασοκαρπαθία, ο οποίος στη συνέχεια θα πάει στις άγονες (και τα ελεύθερα δρομολόγια) που κάνει κάθε καλοκαίρι στο βόρειο Αιγαίο 

Posted (edited)

Για εμένα ένα καλο line up θα ήταν :

Νήσος Σαμός/Ρόδος  Χίο Μυτιλήνη 

Bs Patmos Άγονη Δωδεκανησων 

Bs Chios Κασοκαρπαθια 

Bs 1 / 2 δωδεκανησα

Διαγορας να κόψει την προσέγγιση στον Πειραιά και να επικεντρωθεί ΒΑ Αιγαίου 

Bs Naxos άγονη Αμοργου 

Bs Delos Παροναξία Σαντορίνη

Τωρα απογευματινό Παροναξίας θα μπορούσε το Bs Chios στα 3 δρομολόγια από Πειραιά να προσεγγίζει πριν την Σαντορίνη ελεύθερα Πάρο Ναξια.

Αν επιστρέψει το Αριάδνη τα υπόλοιπα εκτός του Bs Chios οπως πέρυσι 

Edited by cyclades_shipping
Posted
7 hours ago, pilot said:

2. Μετακίνηση ισως του Νήσος Ρόδος στις αγονες γραμμές βορείων Δωδεκανήσων μέχρι Καστελλοριζο που κάνει τα καλοκαίρια το BsChios (εναλλακτικά παραμένει το Πάτμος εκει και πάει το Νήσος Ρόδος απογευματινό Παροναξια)

Το Νήσος Ρόδος δεν χωράει σίγουρα στους Λειψους και στο Καστελλόριζο. Ενώ στη στη γραμμή της Παροναξίας δεν νομίζω ότι μπορεί να προσεγγίσει στην Ίο, αλλά και η προσέγγιση στην Ανάφη δεν θα είναι το καλύτερο του.

Posted
7 hours ago, pilot said:

Μετακίνηση ισως του Νήσος Ρόδος στις αγονες γραμμές βορείων Δωδεκανήσων μέχρι Καστελλοριζο που κάνει τα καλοκαίρια το BsChios

200μετρο δεν θα μπορεί να μπεί ή θα μπαίνει δύσκολα σε λιμάνια της γραμμής πχ. Λειψοί, Κάλυμνος, Νίσυρος. Μάλλον απογευματικό Παροναξίας.

Posted
7 hours ago, cyclades_shipping said:

Διαγορας να κόψει την προσέγγιση στον Πειραιά και να επικεντρωθεί ΒΑ Αιγαίου 

Τωρα απογευματινό Παροναξίας θα μπορούσε το Bs Chios στα 3 δρομολόγια από Πειραιά να προσεγγίζει πριν την Σαντορίνη ελεύθερα Πάρο Ναξια.

Αν επιστρέψει το Αριάδνη τα υπόλοιπα εκτός του Bs Chios οπως πέρυσι 

Τις υπόλοιπες ημέρες ποιο θα εξυπηρετεί τα νησιά?? Ενώ εάν προσθέσει την Πάρο και την Νάξο στο δρομολόγιο δεν θα μείνει χώρος στο γκαράζ και τους επιβάτες για τα νησιά που θα επιδοτείται!!

Ο Διαγόρας θα πρέπει να κάνει αυτό το δρομολόγιο από τον Πειραιά για Σάμο για να είναι το έβδομο δρομολόγιο προς τα νησιά.

Η μόνη λύση για να περισσέψει πλοίο από την Αττικά όταν θα γυρίσει το Blue Star 1, είναι το Νήσος Ρόδος να μπει στην γραμμή του Διαγόρας και το Διαγόρας να περισσέψει από εκεί για να μπορεί να κάνει την άγονη της Κάσοκαρπαθιας ή την άγονη των Δωδεκανήσων, αλλά και στις δύο περιπτώσεις θα χάσουν λεφτά από τις επιδοτήσεις σαν πλοίο Γ κατηγορίας!! Συν ότι θα γκρινιάζουν οι τοπικές αρχές γιατί άλλο πλοίο τους έταξαν και άλλα θα δουν!!

Posted

Το BS 1 όταν γυρίσει το αποκλείουμε να κάνει απογευματινό Παροναξίας,δηλαδή ουσιαστικά να σκαντζάρει το Πάτμος και το Πάτμος να κάνει άγονη Δωδεκανήσου και το Χίος Κάσο Κάρπαθο;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...