Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για εμένα ένα καλο line up θα ήταν :

Νήσος Σαμός/Ρόδος  Χίο Μυτιλήνη 

Bs Patmos Άγονη Δωδεκανησων 

Bs Chios Κασοκαρπαθια 

Bs 1 / 2 δωδεκανησα

Διαγορας να κόψει την προσέγγιση στον Πειραιά και να επικεντρωθεί ΒΑ Αιγαίου 

Bs Naxos άγονη Αμοργου 

Bs Delos Παροναξία Σαντορίνη

Τωρα απογευματινό Παροναξίας θα μπορούσε το Bs Chios στα 3 δρομολόγια από Πειραιά να προσεγγίζει πριν την Σαντορίνη ελεύθερα Πάρο Ναξια.

Αν επιστρέψει το Αριάδνη τα υπόλοιπα εκτός του Bs Chios οπως πέρυσι 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7 hours ago, pilot said:

2. Μετακίνηση ισως του Νήσος Ρόδος στις αγονες γραμμές βορείων Δωδεκανήσων μέχρι Καστελλοριζο που κάνει τα καλοκαίρια το BsChios (εναλλακτικά παραμένει το Πάτμος εκει και πάει το Νήσος Ρόδος απογευματινό Παροναξια)

Το Νήσος Ρόδος δεν χωράει σίγουρα στους Λειψους και στο Καστελλόριζο. Ενώ στη στη γραμμή της Παροναξίας δεν νομίζω ότι μπορεί να προσεγγίσει στην Ίο, αλλά και η προσέγγιση στην Ανάφη δεν θα είναι το καλύτερο του.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, pilot said:

Μετακίνηση ισως του Νήσος Ρόδος στις αγονες γραμμές βορείων Δωδεκανήσων μέχρι Καστελλοριζο που κάνει τα καλοκαίρια το BsChios

200μετρο δεν θα μπορεί να μπεί ή θα μπαίνει δύσκολα σε λιμάνια της γραμμής πχ. Λειψοί, Κάλυμνος, Νίσυρος. Μάλλον απογευματικό Παροναξίας.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, cyclades_shipping said:

Διαγορας να κόψει την προσέγγιση στον Πειραιά και να επικεντρωθεί ΒΑ Αιγαίου 

Τωρα απογευματινό Παροναξίας θα μπορούσε το Bs Chios στα 3 δρομολόγια από Πειραιά να προσεγγίζει πριν την Σαντορίνη ελεύθερα Πάρο Ναξια.

Αν επιστρέψει το Αριάδνη τα υπόλοιπα εκτός του Bs Chios οπως πέρυσι 

Τις υπόλοιπες ημέρες ποιο θα εξυπηρετεί τα νησιά?? Ενώ εάν προσθέσει την Πάρο και την Νάξο στο δρομολόγιο δεν θα μείνει χώρος στο γκαράζ και τους επιβάτες για τα νησιά που θα επιδοτείται!!

Ο Διαγόρας θα πρέπει να κάνει αυτό το δρομολόγιο από τον Πειραιά για Σάμο για να είναι το έβδομο δρομολόγιο προς τα νησιά.

Η μόνη λύση για να περισσέψει πλοίο από την Αττικά όταν θα γυρίσει το Blue Star 1, είναι το Νήσος Ρόδος να μπει στην γραμμή του Διαγόρας και το Διαγόρας να περισσέψει από εκεί για να μπορεί να κάνει την άγονη της Κάσοκαρπαθιας ή την άγονη των Δωδεκανήσων, αλλά και στις δύο περιπτώσεις θα χάσουν λεφτά από τις επιδοτήσεις σαν πλοίο Γ κατηγορίας!! Συν ότι θα γκρινιάζουν οι τοπικές αρχές γιατί άλλο πλοίο τους έταξαν και άλλα θα δουν!!

Link to comment
Share on other sites

Το BS 1 όταν γυρίσει το αποκλείουμε να κάνει απογευματινό Παροναξίας,δηλαδή ουσιαστικά να σκαντζάρει το Πάτμος και το Πάτμος να κάνει άγονη Δωδεκανήσου και το Χίος Κάσο Κάρπαθο;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το πλοίο (Χίος ή Πάτμος) μετά την Σαντορίνη (στο απογευματινό του δρομολόγιο) να συνεχίζει και για την επιδοτούμενη.

Πχ. Δευτέρα από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο (22ώρες ταξίδι) 

Τετάρτη από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (21ώρες ταξίδι) 

Παρασκευή από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (διανυκτέρευση στην Ρόδο και επιστροφή Κυριακή) 

Το Διαγόρας να κατέβει Πειραιά και κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο-Κυριακή να κάνει να κάνει το απογευματινό Παροναξίας

Το Ρόδος να αναλάβει το δρομολόγιο του Διαγόρας

Σάμος/Αριάδνη σε Χίο-Μυτιλήνη

Μπλού Σταρ 1&2 κορμό Δωδεκανήσου

Χίος/Πάτμος άγονες Δωδεκανήσου (το ένα μέχρι Καστελόριζο και το άλλο Κασοκαρπαθία) 

Εγώ βλέπω Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το πλοίο (Χίος ή Πάτμος) μετά την Σαντορίνη (στο απογευματινό του δρομολόγιο) να συνεχίζει και για την επιδοτούμενη.

Πχ. Δευτέρα από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο (22ώρες ταξίδι) 

Τετάρτη από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (21ώρες ταξίδι) 

Παρασκευή από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (διανυκτέρευση στην Ρόδο και επιστροφή Κυριακή) 

Το Διαγόρας να κατέβει Πειραιά και κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο-Κυριακή να κάνει να κάνει το απογευματινό Παροναξίας και κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρακευή απογευματινό για Σάμο-Ικαρία

Το Ρόδος να αναλάβει το δρομολόγιο του Διαγόρας

Σάμος/Αριάδνη σε Χίο-Μυτιλήνη

Μπλού Σταρ 1&2 κορμό Δωδεκανήσου

Χίος/Πάτμος άγονες Δωδεκανήσου (το ένα μέχρι Καστελόριζο και το άλλο Κασοκαρπαθία) 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Διαγόρας στη Κάσο Κάρπαθο, Πρέβελης στη θέση του Διαγόρα για το καλοκαίρι και τα υπόλοιπα ως είχαν!!

Αυτή είναι η πιο ανώδυνη ανακατάταξη!! Μην ξεχνάμε ότι το Αριάδνη έχουν πρόθεση  να το κρατήσουν σαν έξτρα πλοίο το καλοκαίρι στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τον ντόρο που έχει γίνει με το ακτοπλοϊκό ζήτημα στην Κασοκαρπαθία από πέρσι, και σε προεκλογική χρονιά βεβαίως, το θεωρώ δυσκολο να τους τάξουν Β' κατηγορίας πλοίο (Χίος) και να τους βάλουν Γ' (Διαγόρας). 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έτσι και την πάρουν την γραμμή με το B.S CHIOS (που είναι βέβαιο ότι θα την πάρουν) η εγκατάσταση scrubbers στο πλοίο έρχεται ολοένα και πιο κόντα.

Σε περίπτωση πάντως που το πλοίο κατηγορίας Β αντικατασταθεί για κάποιο διάστημα από πλοίο κατηγορίας Γ (το οποίο μπορεί να γίνει) περικόπτεται αναλόγως και το μίσθωμα.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μην ξεχνάμε ότι το Αριάδνη έχουν πρόθεση  να το κρατήσουν σαν έξτρα πλοίο το καλοκαίρι στην Αδριατική.

Ωπα...είναι τσεκαρισμένο όντως αυτό? Εχει ανακοινωθεί κάτι από την εταιρεία? Γιατί αν ισχύει αυτό σημαίνει ότι Σάμος/Ρόδος δεν φεύγουν από Χίο-Μυτιλήνη.  Και βέβαια στη συγκεκριμένηπερίπτωση,  αυτή που είπες θα ήταν η πιο ανώδυνη ανακατάταξη (δηλαδή Διαγόρας στην Κασοκαρπαθία με ταυτόχρονη ναύλωση του Πρέβελης για το βόρειο Αιγαίο)- αν και κάποιες γκρινίτσες θα τις προκαλέσει σε Κάσο ειδικά και βόρεια Κάρπαθο.  Βέβαια το καλοκαίρι θα έχουν ήδη γίνει οι εκλογές, οπότε την άνοιξη, που θα είναι η έντονη προεκλογική περίοδος, οι κάτοικοι των νησιών θα έχουν δει έστω για λίγο καιρό το Bs Chios, οπότε όλα καλά😉

5 hours ago, Champion Jet_2 said:

Το BS 1 όταν γυρίσει το αποκλείουμε να κάνει απογευματινό Παροναξίας,δηλαδή ουσιαστικά να σκαντζάρει το Πάτμος και το Πάτμος να κάνει άγονη Δωδεκανήσου και το Χίος Κάσο Κάρπαθο;

Πολύ καλό σενάριο για το καλοκαίρι, υπό τον όρο βέβαια πάντα η Αριάδνη να μπει Χίο-Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, spiroszante said:

Πολύ πιθανόν ναι.Επειδή μετά τον ερχομό του καινούργιου των Στεφάνου το Andros Queen στη γραμμή της Ραφήνας δεν θα έχει καμία δουλειά εκεί,μήπως ο Ηλιόπουλος πρέπει να σκεφτεί να το βάλει το καλοκαίρι εδώ στο Ιόνιο (Κυλλήνη-Ζακύνθο και Πόρο) όπου δεν έχει παρουσία η εταιρεία του?? 

Και ξαναλέω γιατι να μη το βάλει δυτικές κυκλάδες η ενδοκυκλαδικα ? Γιατι το Color Viking θα αργήσει να ειναι ετοιμο θεωρω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

και γιατι να μην το βάλει Καβάλα - Λήμνο να κάνει 2 τοπικά εκεί σε ανθρώπινες ωρες πρωι και απόγευμα και να το έχει και καβάτζα για το Ακουα Μπλου. 

Περσι ειχε 01:00 το βράδυ Δευτέρα για Λήμνο.... μοναδικό δρομολόγιο

Τρίτη 11;30 μονο ενα δρομολόγιο το ακουα μπλου

Τεταρτη 08:30 το μυκονος και 18:00 το ακουα μπλου

Πεμπτη το Διαγορα στις 17:00 

Παρασκευές... 19:00 το Διαγορα και 21.45 το Ακουα μπλυ

Σββατο μονο τον διαφορα 08.00 το πρωι..

οι δε επιστροφές.. ανυπαρκτες τις Δευτέρες και τα Σάββατα ... Ξημερωματα της Τρίτης και της Τετάρτης...

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 hour ago, MILTIADIS said:

Ας μη βιαζομαστε.Μπορει τωρα τη χαμηλη περιοδο να μην υπαρξουν τακτικες προσεγγισεις αλλα απο τον Απριλιο να εχουμε εξελιξεις στη γραμμη ;)

Ναι να φύγει εντελώς ο Ιταλός και να φύγει η αττικά από την αδριατικη 😁

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Την Αττικα εν μέρη, την βολεύει αυτό το ενδεχόμενο. Θα έχει πέντε πλοία κανόνια (Ολυμπικ, Χελλένικ, μπλου1, μπλου2, ΧΙ) δύο τούμπανα (Ελυρος, Αριάδνη) και δύο εργαλεία (Σάμος, Οράϊζον) να φέρει βόλτα τις μακρινές γραμμές της (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Β. Αιγαίο). 

Link to comment
Share on other sites

Τα έσοδα τις Αδριατικής είναι πολύ περισσότερα από τις εγχώριες γραμμές. Και ας πούμε βγεί η ΑΤΤΙΚΑ όλο και κάποιος άλλος θα μπεί π.χ. Moby lines. Δεν είναι δικές τους οι γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, lostromos said:

Τα έσοδα τις Αδριατικής είναι πολύ περισσότερα από τις εγχώριες γραμμές. Και ας πούμε βγεί η ΑΤΤΙΚΑ όλο και κάποιος άλλος θα μπεί π.χ. Moby lines. Δεν είναι δικές τους οι γραμμές.

Μπορεί όμως να αγοράσει μαζί με τα πλοία καί την γραμμή ο Ιταλός, όπως έκανε στην Ισπανία...

 

7 hours ago, Strofalos said:

...Γκριμαλντοφέρνει δηλαδή... 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, lostromos said:

Τι θα πει αγοράζει την γραμμή; Της Attica είναι η γραμμή; Και να την αγοράσει ποιος απαγορεύει σε άλλον να μπει;

Όλα πωλούνται αρκεί να υπάρχει χρήμα.Το ίδιο έλεγαν και Ισπανοί ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...