Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

πως ειμαστε τοσο σιγουροι οτι το αριαδνη θα επιστρεψει στην Ελλαδα και δεν θα ξαναναυλωθει αλλου ή δεν θα πουληθει (αυτο ή αλλο απο τα παλιοτερα του Ομιλου)? για την Attica μιλαμε, που ειναι η κατ'εξοχην μυστικοπαθης εταιρια και οταν ακουγεται κατι, συνηθως ειναι φολα που διερρεεται σκοπιμως για να θολωσει τα νερα.

χωρια που, οπως ειπε και ο @MILTIADIS και ξερουμε ηδη, η ΑΝΕΚ ειναι στην κοψη του ξυραφιου. για φανταστειτε τι εξελιξεις θα υπαρξουν αν καποια πλοια της ΑΝΕΚ δεν μπορουν να παρουν χαρτια ή να βαλουν καυσιμα; ή αν η attica διακοψει την κοινοπραξια

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Grimaldi: «Δεν φεύγουμε από την Ελλάδα. Δεν ξέρουμε ποιοι κυκλοφόρησαν τα σενάρια αυτά και που αποσκοπούν»

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/grimaldi-den-fevgoume-apo-tin-ellada-den-xeroume-pii-kikloforoun-ta-senaria-afta/ 

 

Όχι ότι χρειαζόταν και κάποια επιβεβαίωση.

Edited by Nick the Greek
Posted
52 minutes ago, Nereus said:

Κατά την δική μου άποψη αν και κατάφεραν να δημιουργήσουν μια μονοπώλιακη σχεδόν εταιρεία το μαγαζί πάει για βράχια.. 

οταν στο αιγαιο θα κυριαρχει ο grimaldi και ο ηλιοπουλος, θα νοσταλγουμε τα blue star και τα highspeed

Posted (edited)

Για τον Ηλιόπουλο δεν ξέρω αλλά ο Grimaldi έχει μεγάλες πιθανότητες.. 

Εγώ νοσταλγω όταν υπήρχαν στο Πειραιά πολλές και δυνατές εταιρείες και είχες επιλογές.. μέχρι και το καπτα Μάκη θα ήθελα να υπάρχει ακομα (καλώς ή κακώς πήγαινε παντού αν και καθυστερημένα 😁

Το μοντέλο Σφηνια που πάει να γίνει με τη Blue δεν θα έπρεπε να το αφήσουν.. 

Οταν έχεις ένα μονοπώλιο δεν θα έχεις και ανάπτυξη στις μεταφορες σου.. 

Το υγιές μοντέλο ναυτιλιακών επιχειρήσεων είναι ένα, χαμηλή μόχλευση, ρεαλιστικες κινήσεις σε ότι αφορά τις επενδύσεις σε βαπόρια και συνέπεια.. 

 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted (edited)

Τη κατάσταση σε αυτό το στάδιο προσωπικά τη θεωρώ αναστρέψιμη.Η  Αττικά σε αντιθεση με τη hellas έχει σύγχρονο (εξαιρουμένου μερικά της hsw και τα κρητικά της)  στολο με μεγάλες δυνατότητες.Με σωστο σχεδιασμό και εστίαση στην εξυπηρέτηση και όχι στο πως θα χωσει πιο πολλά νησιά ανά μη ρεαλιστικο δρομολόγιο θα μπορούσε να ανακάμψει η εικόνα της. χαρακτηριστικό παράδειγμα φίλου μου μου είχε να ταξιδέψει με blue από το 2010 με φέτος πηγε στη Νάξο Και γυρνώντας μου λέει ποτε ξανα blue star καλυτερα να πάρεις κάποια αλλη.Παραπονα του, όπως και έχετε ξαναπεί η κατασταση των εσωτερικών χώρων ,καθαριότητα και οι καθυστερήσεις.Προσωπικα θεωρω πως δεν αρμόζουν σε μια εταιρία "πανελλήνιας"αναγνωρισης όπου στο παρελθόν θεωρούταν πρότυπο 

Υ.Γ.επισης βλεπω πως έχουμε αρχίσει να επαναλαμβανομαστε:mellow::mellow:

Edited by Shippihs
Posted

Δεν ξέρω εάν το μέλλον είναι εταιρείες τύπου Άττικα η εάν πρέπει να πάμε σε μοντέλα μικρότερων εταιριών που δεν έχουν τόσο μεγάλο δανεισμό και κινούνται αργά και σταθερά με δικά τους κεφάλαια.

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ανάπτυξη μικρών όπως fast ferries ,golden star και levante που κυρίως χάρη στην οικονομική ευρωστία των ιδιοκτητών τους αργά και σταθερά ανεβαίνουν.

Όλες αυτές οι εταιρείες ξεκίνησαν με ένα δύο πλοία και χωρίς πολλά πολλά βρέθηκαν να κυριαρχούν αυτή την στιγμή στις γραμμές τους και να κάνουν κάθε χρόνο παρά πάνω βήματα ανάπτυξης. 

Posted
10 hours ago, Nereus said:

Για τον Ηλιόπουλο δεν ξέρω αλλά ο Grimaldi έχει μεγάλες πιθανότητες.. 

Μην το αποκλείεις!! Γιατί ακούγεται σενάριο για συνεργασία έκπληξη της Seajets με άλλη εταιρεία στο Αιγαίο.

Posted

Συνεργασία ή αγορά μιας εταιρείας που δραστηριοποιήσει στο Αιγαίο,μιας και ακούγεται ότι έχει προχωρήσει αρκετά το θέμα...

Posted

Για να μην ρίχνουμε απλά υπονοούμενα χωρίς ονόματα αλλά και να βοηθάμε να καταλάβουν και όσους συντρόφους δεν έχουν εκ των έσω πληροφόρηση, μιλάμε για φημολογούμενη συνεργασία με κάποια μορφή ανάμεσα σε Ηλιόπουλο και Στεφάνου.

Posted

Αγορά των γρήγορων απο τη SJ είχε ακουστεί.Πολυ radical να ουμ 😛

υ.γ. σοκαρισμένος μέχρι και ο Νίκος ο Τσιαμτσίκας

Posted (edited)

🤣Σοβαρά!!!! Επίκειται συνεργασία Super Mario κ Αδελφών Στεφάνου; 

Γρήγορα ξεχάστηκαν οι απεργίες μεσα στο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας!!!!! Κ μετά οι δηλώσεις των Μαrio κ Δεπαστα!!!!

Τελικά άμα υπάρχουν συμφέροντα ξεχνάνε γρήγορα!!!😂😂😂😂

Edited by Takisg
Posted (edited)

Δλδ; Για ενημερωσε κι εμας που έχουμε μαυρα μεσανυχτα;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Επίκειται σημαίνει είναι συμφωνημένο και πρό των πυλών, done deal. Φημολογείται σημαίνει πως παίζεται. Μπορεί να γίνει, μπορεί και να μη γίνει. Υπογραμμίζω ξανά το φημολογείται λοιπόν. 

Posted
12 hours ago, bigman said:

Μήπως κάνει μεγάλο comeback στην Αδριατικη;;;; αν το βάψουν και κόκκινο ότι καλυτερο..😋

Αδριατική ή Κρήτη γιατί θα πάει το Μύκονος Αδριατική;

Posted

Αρετουσα στα Χανιά και τα μυαλά στα κάγκελα. Πολύ πιο ταιριαστό πλοίο στη γραμμή των Χανίων ως δευτερο γιατί κακα τα ψέματα το παλάτι για όλο το χρόνο είναι υπερβολή. Ούτως η αλλως και η ταχύτητα στο δρομολόγιο πήγε περίπατο όποτε και η γραμμή θα είναι βιώσιμοτερη και θα έχουμε ένα πανέμορφο-πρωτότοκο Fosen στα Χανιά.

Posted

Δηλαδή το σκεπτικό είναι Αρετουσα στα Χανιά και Μύκονος στην Αδριατική ως πλοίο Βενετίας; Η ναύλωση τι διαστήματος θα είναι;;; εγώ να πω την αλήθεια ζω να δω Αρετουσα στην Αδριατική ξανά Αλλά και το να γυρίσει πίσω απλά δεν νομίζω πως χαλά κανέναν😋Επειδή δεν γνωρίζω έχει ξανακάνει δρομολόγιο Πειραιας-Κρήτη γενικά ή ήταν μόνο Αδριατική;;;

Posted

Λόγω ταχύτητας και χωρητικότητας καθαρά αν έρθει θα παει Κρήτη. Δεν μπορεί να πιάσει τις ταχύτητες των Cruise ή των Palace και έχει σαφώς μικρότερο garage.

Posted

Δεν είχα τσεκάρει ότι είπατε ότι το Μύκονος θα πάει Αδριατική για τα scrubbers των Κρουζ, έχω καλυφθεί στο θέμα. Μια τελευταία ερώτηση. Τα Κρουζ της Αδριατικής θα κάνουν κι αυτά επιμήκυνση;

Posted

Να θυμισω πως η υπηρεσιακη του ταχυτητα εχει πεσει πολυ και ζητημα ειναι αν σημερα πιανει 21 κομβους.Με αυτο το δεδομενο αναρρωτιεμαι πως θα κανει διπλα δρομολογια τη μερα και πως θα ειναι ανταγωνιστικο.Εμενα αυτη η κινηση αν γινει μου φανταζει πιο πολυ σε υποχωρηση.Ενα κατωτερο και πιο οικονομικο πλοιο για το Χειμωνα.

Posted

εχουμε... πλασει σεναρια για το αρετουσα, με μονο δεδομενο οτι η διαχειριση του θα περασει τον ομιλο Grimaldi.

για την κρητη μαλλον θα ακολουθηθει το μοντελο του περσυνου χειμωνα

Posted

Υπάρχει μια γραμμή που δεν την είπαμε :D

 

Savona - Barcelona - Tanger Med. Ένα δρομολογιο την εβδομάδα στο χαλαρό(19 κόμβους) και ίδια σχεδόν lane metres με το Cruise Smeralda. Το Cruise Smeralda μπορεί να δουλέψει στο Livorno - Olbia τα διπλά δρομολόγια όπως έκανε και μέχρι πρόπερσι, ή όπου αλλού θέλουν τέλος πάντων που να θέλει ταχύτητα. 

Posted (edited)

To Livorno-Olbia είναι προσωρινά χωρίς το Cruise Bonaria που πήγε Μάλτα για εργασίες. Πιθανότατα να πάει εκεί κάποιος αντικαταστάτης του,  αλλά γιατί να κάνει διπλά δρομολόγια; Είναι και το Cruise Olbia στη γραμμή, στην οποία το πρόσφατο δίδυμο δραστηριοποιείται με ταχύτητες 18-20 knots το πολύ. Δεν θέλει ταχύτητα.

Edited by .voyager

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...