proud_ionian Posted September 22, 2019 Author Posted September 22, 2019 πως ειμαστε τοσο σιγουροι οτι το αριαδνη θα επιστρεψει στην Ελλαδα και δεν θα ξαναναυλωθει αλλου ή δεν θα πουληθει (αυτο ή αλλο απο τα παλιοτερα του Ομιλου)? για την Attica μιλαμε, που ειναι η κατ'εξοχην μυστικοπαθης εταιρια και οταν ακουγεται κατι, συνηθως ειναι φολα που διερρεεται σκοπιμως για να θολωσει τα νερα. χωρια που, οπως ειπε και ο @MILTIADIS και ξερουμε ηδη, η ΑΝΕΚ ειναι στην κοψη του ξυραφιου. για φανταστειτε τι εξελιξεις θα υπαρξουν αν καποια πλοια της ΑΝΕΚ δεν μπορουν να παρουν χαρτια ή να βαλουν καυσιμα; ή αν η attica διακοψει την κοινοπραξια,
kastrinos Posted September 26, 2019 Posted September 26, 2019 (edited) Grimaldi: «Δεν φεύγουμε από την Ελλάδα. Δεν ξέρουμε ποιοι κυκλοφόρησαν τα σενάρια αυτά και που αποσκοπούν» https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/grimaldi-den-fevgoume-apo-tin-ellada-den-xeroume-pii-kikloforoun-ta-senaria-afta/ Όχι ότι χρειαζόταν και κάποια επιβεβαίωση. Edited September 26, 2019 by Nick the Greek
proud_ionian Posted September 30, 2019 Author Posted September 30, 2019 52 minutes ago, Nereus said: Κατά την δική μου άποψη αν και κατάφεραν να δημιουργήσουν μια μονοπώλιακη σχεδόν εταιρεία το μαγαζί πάει για βράχια.. οταν στο αιγαιο θα κυριαρχει ο grimaldi και ο ηλιοπουλος, θα νοσταλγουμε τα blue star και τα highspeed
Nereus Posted September 30, 2019 Posted September 30, 2019 (edited) Για τον Ηλιόπουλο δεν ξέρω αλλά ο Grimaldi έχει μεγάλες πιθανότητες.. Εγώ νοσταλγω όταν υπήρχαν στο Πειραιά πολλές και δυνατές εταιρείες και είχες επιλογές.. μέχρι και το καπτα Μάκη θα ήθελα να υπάρχει ακομα (καλώς ή κακώς πήγαινε παντού αν και καθυστερημένα 😁) Το μοντέλο Σφηνια που πάει να γίνει με τη Blue δεν θα έπρεπε να το αφήσουν.. Οταν έχεις ένα μονοπώλιο δεν θα έχεις και ανάπτυξη στις μεταφορες σου.. Το υγιές μοντέλο ναυτιλιακών επιχειρήσεων είναι ένα, χαμηλή μόχλευση, ρεαλιστικες κινήσεις σε ότι αφορά τις επενδύσεις σε βαπόρια και συνέπεια.. Edited September 30, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Shippihs Posted September 30, 2019 Posted September 30, 2019 (edited) Τη κατάσταση σε αυτό το στάδιο προσωπικά τη θεωρώ αναστρέψιμη.Η Αττικά σε αντιθεση με τη hellas έχει σύγχρονο (εξαιρουμένου μερικά της hsw και τα κρητικά της) στολο με μεγάλες δυνατότητες.Με σωστο σχεδιασμό και εστίαση στην εξυπηρέτηση και όχι στο πως θα χωσει πιο πολλά νησιά ανά μη ρεαλιστικο δρομολόγιο θα μπορούσε να ανακάμψει η εικόνα της. χαρακτηριστικό παράδειγμα φίλου μου μου είχε να ταξιδέψει με blue από το 2010 με φέτος πηγε στη Νάξο Και γυρνώντας μου λέει ποτε ξανα blue star καλυτερα να πάρεις κάποια αλλη.Παραπονα του, όπως και έχετε ξαναπεί η κατασταση των εσωτερικών χώρων ,καθαριότητα και οι καθυστερήσεις.Προσωπικα θεωρω πως δεν αρμόζουν σε μια εταιρία "πανελλήνιας"αναγνωρισης όπου στο παρελθόν θεωρούταν πρότυπο Υ.Γ.επισης βλεπω πως έχουμε αρχίσει να επαναλαμβανομαστε Edited September 30, 2019 by Shippihs
Themis Prevenios Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Δεν ξέρω εάν το μέλλον είναι εταιρείες τύπου Άττικα η εάν πρέπει να πάμε σε μοντέλα μικρότερων εταιριών που δεν έχουν τόσο μεγάλο δανεισμό και κινούνται αργά και σταθερά με δικά τους κεφάλαια. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ανάπτυξη μικρών όπως fast ferries ,golden star και levante που κυρίως χάρη στην οικονομική ευρωστία των ιδιοκτητών τους αργά και σταθερά ανεβαίνουν. Όλες αυτές οι εταιρείες ξεκίνησαν με ένα δύο πλοία και χωρίς πολλά πολλά βρέθηκαν να κυριαρχούν αυτή την στιγμή στις γραμμές τους και να κάνουν κάθε χρόνο παρά πάνω βήματα ανάπτυξης.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 10 hours ago, Nereus said: Για τον Ηλιόπουλο δεν ξέρω αλλά ο Grimaldi έχει μεγάλες πιθανότητες.. Μην το αποκλείεις!! Γιατί ακούγεται σενάριο για συνεργασία έκπληξη της Seajets με άλλη εταιρεία στο Αιγαίο.
Champion Jet_2 Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Συνεργασία ή αγορά μιας εταιρείας που δραστηριοποιήσει στο Αιγαίο,μιας και ακούγεται ότι έχει προχωρήσει αρκετά το θέμα...
Nick the Greek Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Για να μην ρίχνουμε απλά υπονοούμενα χωρίς ονόματα αλλά και να βοηθάμε να καταλάβουν και όσους συντρόφους δεν έχουν εκ των έσω πληροφόρηση, μιλάμε για φημολογούμενη συνεργασία με κάποια μορφή ανάμεσα σε Ηλιόπουλο και Στεφάνου.
Petros P Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Αγορά των γρήγορων απο τη SJ είχε ακουστεί.Πολυ radical να ουμ 😛 υ.γ. σοκαρισμένος μέχρι και ο Νίκος ο Τσιαμτσίκας
Takisg Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 (edited) 🤣Σοβαρά!!!! Επίκειται συνεργασία Super Mario κ Αδελφών Στεφάνου; Γρήγορα ξεχάστηκαν οι απεργίες μεσα στο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας!!!!! Κ μετά οι δηλώσεις των Μαrio κ Δεπαστα!!!! Τελικά άμα υπάρχουν συμφέροντα ξεχνάνε γρήγορα!!!😂😂😂😂 Edited October 1, 2019 by Takisg
Nick the Greek Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Χαμηλά η μπάλα παίχτες μου, άλλο επίκειται, άλλο φημολογείται.
Takisg Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 (edited) Δλδ; Για ενημερωσε κι εμας που έχουμε μαυρα μεσανυχτα; Edited October 1, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Nick the Greek Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Επίκειται σημαίνει είναι συμφωνημένο και πρό των πυλών, done deal. Φημολογείται σημαίνει πως παίζεται. Μπορεί να γίνει, μπορεί και να μη γίνει. Υπογραμμίζω ξανά το φημολογείται λοιπόν.
.voyager Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 12 hours ago, bigman said: Μήπως κάνει μεγάλο comeback στην Αδριατικη;;;; αν το βάψουν και κόκκινο ότι καλυτερο..😋 Αδριατική ή Κρήτη γιατί θα πάει το Μύκονος Αδριατική;
George...f Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Αρετουσα στα Χανιά και τα μυαλά στα κάγκελα. Πολύ πιο ταιριαστό πλοίο στη γραμμή των Χανίων ως δευτερο γιατί κακα τα ψέματα το παλάτι για όλο το χρόνο είναι υπερβολή. Ούτως η αλλως και η ταχύτητα στο δρομολόγιο πήγε περίπατο όποτε και η γραμμή θα είναι βιώσιμοτερη και θα έχουμε ένα πανέμορφο-πρωτότοκο Fosen στα Χανιά.
bigman Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Δηλαδή το σκεπτικό είναι Αρετουσα στα Χανιά και Μύκονος στην Αδριατική ως πλοίο Βενετίας; Η ναύλωση τι διαστήματος θα είναι;;; εγώ να πω την αλήθεια ζω να δω Αρετουσα στην Αδριατική ξανά Αλλά και το να γυρίσει πίσω απλά δεν νομίζω πως χαλά κανέναν😋Επειδή δεν γνωρίζω έχει ξανακάνει δρομολόγιο Πειραιας-Κρήτη γενικά ή ήταν μόνο Αδριατική;;;
George...f Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Λόγω ταχύτητας και χωρητικότητας καθαρά αν έρθει θα παει Κρήτη. Δεν μπορεί να πιάσει τις ταχύτητες των Cruise ή των Palace και έχει σαφώς μικρότερο garage.
bigman Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Δεν είχα τσεκάρει ότι είπατε ότι το Μύκονος θα πάει Αδριατική για τα scrubbers των Κρουζ, έχω καλυφθεί στο θέμα. Μια τελευταία ερώτηση. Τα Κρουζ της Αδριατικής θα κάνουν κι αυτά επιμήκυνση;
nomikos Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Να θυμισω πως η υπηρεσιακη του ταχυτητα εχει πεσει πολυ και ζητημα ειναι αν σημερα πιανει 21 κομβους.Με αυτο το δεδομενο αναρρωτιεμαι πως θα κανει διπλα δρομολογια τη μερα και πως θα ειναι ανταγωνιστικο.Εμενα αυτη η κινηση αν γινει μου φανταζει πιο πολυ σε υποχωρηση.Ενα κατωτερο και πιο οικονομικο πλοιο για το Χειμωνα.
proud_ionian Posted October 3, 2019 Author Posted October 3, 2019 εχουμε... πλασει σεναρια για το αρετουσα, με μονο δεδομενο οτι η διαχειριση του θα περασει τον ομιλο Grimaldi. για την κρητη μαλλον θα ακολουθηθει το μοντελο του περσυνου χειμωνα
MILTIADIS Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Φετος που ετυχε να το παρακολουθω πηγαινε με 23 σταθερα παντως.
Nick the Greek Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Υπάρχει μια γραμμή που δεν την είπαμε Savona - Barcelona - Tanger Med. Ένα δρομολογιο την εβδομάδα στο χαλαρό(19 κόμβους) και ίδια σχεδόν lane metres με το Cruise Smeralda. Το Cruise Smeralda μπορεί να δουλέψει στο Livorno - Olbia τα διπλά δρομολόγια όπως έκανε και μέχρι πρόπερσι, ή όπου αλλού θέλουν τέλος πάντων που να θέλει ταχύτητα.
.voyager Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 (edited) To Livorno-Olbia είναι προσωρινά χωρίς το Cruise Bonaria που πήγε Μάλτα για εργασίες. Πιθανότατα να πάει εκεί κάποιος αντικαταστάτης του, αλλά γιατί να κάνει διπλά δρομολόγια; Είναι και το Cruise Olbia στη γραμμή, στην οποία το πρόσφατο δίδυμο δραστηριοποιείται με ταχύτητες 18-20 knots το πολύ. Δεν θέλει ταχύτητα. Edited October 3, 2019 by .voyager
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now